« előző12345következő »
laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. november 25. kedd, 14:10


Szajvoker írta: Sziasztok!Tudja valaki esetleg,hogy honnan lehet E36 m50b25-ös motorhoz vanos javító készletet rendelni?




http://www.beisansystems.com/

Matt3er
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Matt3er

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2014. november 24. hétfő, 16:15


Szajvoker írta: Sziasztok!Tudja valaki esetleg,hogy honnan lehet E36 m50b25-ös motorhoz vanos javító készletet rendelni?


Én az Ebayen vettem, azon belül i6 Automotive. Hibátlan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2003

státusz Szajvoker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. november 23. vasárnap, 19:55


Sziasztok!Tudja valaki esetleg,hogy honnan lehet E36 m50b25-ös motorhoz vanos javító készletet rendelni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 11:57


tacko írta:
AdamKiss írta: Üdv!

Vanos problémám van valószínűleg de nem tudom pontosan mi és hogy kell orvosolni :/

Többször volt diagnosztikán de csak keverék eltérést(túl dús) és égéskimaradásokat olvastak ki.
Tünet: Reggel hideg indításkor a motor nagyon dadog alapjáraton, majd ahogy egy picit melegszik, már teljesen kisimul. Kaptam olyan információt hogy a Vanos kipufogó oldala rosszalkodik, mivel hidegindításkor változtat a szelep emelésen hogy gyorsabban melegedjen a motor, és persze az ennek megfelelő többletmennyiségű benzint is kap ilyenkor a motor. Elvileg a Vanos nem tud megfelelő mértékben "állítani" a tengelyen és ezért rosszalkodik a hideg indításnál az alapjárat, mivel többletbenzint megkapja ugyanúgy és ezért túldúsul.

Szóval a Vanosnak ez a funkciója nem működik nálam, csak a többlet benzint kapja a motor ezért túldúsul.
Az lenne a kérdésem hogy pontosan mely alkatrész lehet a hiba okozója nálam? Lejjebb olvastam ezekről a mégnesszelepekről, lehetséges hogy nálam is ezek a szelepek mondták be az unalmast, vagy csak nem megfelelően működnek? Vagy a komplett Vanos tönkre ment?

Ötlet??

Szia
Nagy valószinüséggel a kipufogó oldali vanos solenoid elektromágneses szeleped hibás. Nálam is hasonló jelenség játszódott le a 116i E87 BMW-n. Főleg alapjáratban lehetett észrevenni, ugyanis néha, rendszertelenül visszaesett a fordulatszám. Ha ezután is fennáll a probléma akkor valószínüleg a vanos mechanikus része hibásodott meg.



nem hiszem, hogy 10 hónap alatt ne oldódott volna meg a gondja. mondjuk leírhatta volna ha kész és f@sza.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2004

státusz tacko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. augusztus 13. szerda, 11:03


AdamKiss írta: Üdv!

Vanos problémám van valószínűleg de nem tudom pontosan mi és hogy kell orvosolni :/

Többször volt diagnosztikán de csak keverék eltérést(túl dús) és égéskimaradásokat olvastak ki.
Tünet: Reggel hideg indításkor a motor nagyon dadog alapjáraton, majd ahogy egy picit melegszik, már teljesen kisimul. Kaptam olyan információt hogy a Vanos kipufogó oldala rosszalkodik, mivel hidegindításkor változtat a szelep emelésen hogy gyorsabban melegedjen a motor, és persze az ennek megfelelő többletmennyiségű benzint is kap ilyenkor a motor. Elvileg a Vanos nem tud megfelelő mértékben "állítani" a tengelyen és ezért rosszalkodik a hideg indításnál az alapjárat, mivel többletbenzint megkapja ugyanúgy és ezért túldúsul.

Szóval a Vanosnak ez a funkciója nem működik nálam, csak a többlet benzint kapja a motor ezért túldúsul.
Az lenne a kérdésem hogy pontosan mely alkatrész lehet a hiba okozója nálam? Lejjebb olvastam ezekről a mégnesszelepekről, lehetséges hogy nálam is ezek a szelepek mondták be az unalmast, vagy csak nem megfelelően működnek? Vagy a komplett Vanos tönkre ment?

Ötlet??

Szia
Nagy valószinüséggel a kipufogó oldali vanos solenoid elektromágneses szeleped hibás. Nálam is hasonló jelenség játszódott le a 116i E87 BMW-n. Főleg alapjáratban lehetett észrevenni, ugyanis néha, rendszertelenül visszaesett a fordulatszám. Ha ezután is fennáll a probléma akkor valószínüleg a vanos mechanikus része hibásodott meg.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz AdamKiss

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. november 05. kedd, 20:17


Üdv!

Vanos problémám van valószínűleg de nem tudom pontosan mi és hogy kell orvosolni :/

Többször volt diagnosztikán de csak keverék eltérést(túl dús) és égéskimaradásokat olvastak ki.
Tünet: Reggel hideg indításkor a motor nagyon dadog alapjáraton, majd ahogy egy picit melegszik, már teljesen kisimul. Kaptam olyan információt hogy a Vanos kipufogó oldala rosszalkodik, mivel hidegindításkor változtat a szelep emelésen hogy gyorsabban melegedjen a motor, és persze az ennek megfelelő többletmennyiségű benzint is kap ilyenkor a motor. Elvileg a Vanos nem tud megfelelő mértékben "állítani" a tengelyen és ezért rosszalkodik a hideg indításnál az alapjárat, mivel többletbenzint megkapja ugyanúgy és ezért túldúsul.

Szóval a Vanosnak ez a funkciója nem működik nálam, csak a többlet benzint kapja a motor ezért túldúsul.
Az lenne a kérdésem hogy pontosan mely alkatrész lehet a hiba okozója nálam? Lejjebb olvastam ezekről a mégnesszelepekről, lehetséges hogy nálam is ezek a szelepek mondták be az unalmast, vagy csak nem megfelelően működnek? Vagy a komplett Vanos tönkre ment?

Ötlet??


mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. november 04. hétfő, 17:06


Hansolo írta: Sziasztok! e46 330 ci
Nekem a hibakód azt írja hogy a vanos beragadt vagy nem működik, és az összes hengerre irja az égéskimaradást!
alapjárat ingadozik, alacsony fordulaton rángat!
Vanost cserélni kell? Ötlet?


Szia,
Amit lentebb írtam az használhat.. nekem lekopogom megjavult.
Üdv,
M


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz Hansolo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. november 04. hétfő, 16:11


Sziasztok! e46 330 ci
Nekem a hibakód azt írja hogy a vanos beragadt vagy nem működik, és az összes hengerre irja az égéskimaradást!
alapjárat ingadozik, alacsony fordulaton rángat!
Vanost cserélni kell? Ötlet?

mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. október 15. kedd, 19:59


anubisz írta:
mmike írta: Nyilván már nem izgalmas a téma, de én ma cseréltem az N52B30 motoron a két 'solenoid valve'-t (mágnes szelep), mert okos oldalakon a
2A98 crank shaft - inlet camshaft, correlation
2A99 crank shaft - outlet camshaft, correlation
hibaüzenet megoldási lehetőségeként írják, mondván hogy a Vanos hiba üzenetet okozhatja a kevés olajnyomás, ami a szelepek hibás működéséből adódhat. Nekem pont ez volt, folyamatos írja be ezeket a hibakódokat, egyszer még a hiba lámpát is kirakta. (törlés után csak hibát ír)
A szelepeket innen rendeltem: http://www.bmminiparts.com/
Totál korrekt, pont egy hét alatt jött meg! (kicsit olcsóbban mint Schmiedmann, ahol 3 hét pluszt mutat a rendszer)
Nem nagy mutatvány kiszedni és berakni, bár sok hely nincs. Az én motoromban nem csavaros, hanem egy M10 csavar fogja, tehát nem lehet rosszul berakni.
Most remélem megoldódik a történet, mert nincs több ötletem.

Ezekről van szó:

és itt vannak N52B30-ban


Szerencsés vagy akkor, mert nálunk jelölték, meg is kérdeztem miért, BMW márkaszervizbe, és mondta nem szerencsés el állítani. Letekerés előtt bejelölte,meddig volt visszatekerve. Be ís írta a hibát, amire felállt a teljes nyomás. Töröltem utána már nem jött vissza. Csak addig amíg ki lett állva a szervizből.


Ha megnézed a lukacskák nyilván nem mindegy merre állnak, vszeg ezért módosították, hogy ne kelljen csavarni...
Megnézve sztem a bele forog és így különböző irányba tereli az olajat.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. október 15. kedd, 19:40


mmike írta: Nyilván már nem izgalmas a téma, de én ma cseréltem az N52B30 motoron a két 'solenoid valve'-t (mágnes szelep), mert okos oldalakon a
2A98 crank shaft - inlet camshaft, correlation
2A99 crank shaft - outlet camshaft, correlation
hibaüzenet megoldási lehetőségeként írják, mondván hogy a Vanos hiba üzenetet okozhatja a kevés olajnyomás, ami a szelepek hibás működéséből adódhat. Nekem pont ez volt, folyamatos írja be ezeket a hibakódokat, egyszer még a hiba lámpát is kirakta. (törlés után csak hibát ír)
A szelepeket innen rendeltem: http://www.bmminiparts.com/
Totál korrekt, pont egy hét alatt jött meg! (kicsit olcsóbban mint Schmiedmann, ahol 3 hét pluszt mutat a rendszer)
Nem nagy mutatvány kiszedni és berakni, bár sok hely nincs. Az én motoromban nem csavaros, hanem egy M10 csavar fogja, tehát nem lehet rosszul berakni.
Most remélem megoldódik a történet, mert nincs több ötletem.

Ezekről van szó:

és itt vannak N52B30-ban


Szerencsés vagy akkor, mert nálunk jelölték, meg is kérdeztem miért, BMW márkaszervizbe, és mondta nem szerencsés el állítani. Letekerés előtt bejelölte,meddig volt visszatekerve. Be ís írta a hibát, amire felállt a teljes nyomás. Töröltem utána már nem jött vissza. Csak addig amíg ki lett állva a szervizből.

mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. október 15. kedd, 17:35


Nyilván már nem izgalmas a téma, de én ma cseréltem az N52B30 motoron a két 'solenoid valve'-t (mágnes szelep), mert okos oldalakon a
2A98 crank shaft - inlet camshaft, correlation
2A99 crank shaft - outlet camshaft, correlation
hibaüzenet megoldási lehetőségeként írják, mondván hogy a Vanos hiba üzenetet okozhatja a kevés olajnyomás, ami a szelepek hibás működéséből adódhat. Nekem pont ez volt, folyamatos írja be ezeket a hibakódokat, egyszer még a hiba lámpát is kirakta. (törlés után csak hibát ír)
A szelepeket innen rendeltem: http://www.bmminiparts.com/
Totál korrekt, pont egy hét alatt jött meg! (kicsit olcsóbban mint Schmiedmann, ahol 3 hét pluszt mutat a rendszer)
Nem nagy mutatvány kiszedni és berakni, bár sok hely nincs. Az én motoromban nem csavaros, hanem egy M10 csavar fogja, tehát nem lehet rosszul berakni.
Most remélem megoldódik a történet, mert nincs több ötletem.

Ezekről van szó:

és itt vannak N52B30-ban


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:04


fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta: Engem konkrétan a VANOS on lévő 2 kis "motor" érdekelnek elvileg ezek állitják az egységet.Mi ennek a pontos neve hibás, működése milyen jeleket produkál ?
Hibakód olvasó azt irja hogy a kipufogó oldali rossz.


Az mágnes szelep, azon olaj megy keresztül. Előbb linkeltem a robbantott rajzot. El tömődhet, esetleg beszarhat.
A 2 es.
http://static.bmwfans.info/ima...UwX3A=.png

amúgy a 2 ennyi :
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
a 4 es meg ennyi:
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx

De azt így nem fogod megmondani, hogy a szelep rossz? vagy esetleg a jeladó.

Lehet csak ki kel venni, megmozgatni, megtakarítani, mert felragadt. Te ne kezdj neki, a szakszervizbe is jelölést raktak rá, hogy pont ugyan abba a pozícióba tekerjék vissza. Különben szarul fog menni a vanos.
A jeladód meg ennyi, úgy hogy nem mindegy mit cserélsz.
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx


Néztem ma ezt a rajzot és nem értem a másik mágnes szelep miért hiányzik róla


Mert ugyan ilyen, és ott a tétel, hogy 2 van belőle a kocsin.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:02


anubisz írta:
fandor írta: Engem konkrétan a VANOS on lévő 2 kis "motor" érdekelnek elvileg ezek állitják az egységet.Mi ennek a pontos neve hibás, működése milyen jeleket produkál ?
Hibakód olvasó azt irja hogy a kipufogó oldali rossz.


Az mágnes szelep, azon olaj megy keresztül. Előbb linkeltem a robbantott rajzot. El tömődhet, esetleg beszarhat.
A 2 es.
http://static.bmwfans.info/ima...UwX3A=.png

amúgy a 2 ennyi :
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
a 4 es meg ennyi:
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx

De azt így nem fogod megmondani, hogy a szelep rossz? vagy esetleg a jeladó.

Lehet csak ki kel venni, megmozgatni, megtakarítani, mert felragadt. Te ne kezdj neki, a szakszervizbe is jelölést raktak rá, hogy pont ugyan abba a pozícióba tekerjék vissza. Különben szarul fog menni a vanos.
A jeladód meg ennyi, úgy hogy nem mindegy mit cserélsz.
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx


Néztem ma ezt a rajzot és nem értem a másik mágnes szelep miért hiányzik róla


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 17:29


fandor írta: Engem konkrétan a VANOS on lévő 2 kis "motor" érdekelnek elvileg ezek állitják az egységet.Mi ennek a pontos neve hibás, működése milyen jeleket produkál ?
Hibakód olvasó azt irja hogy a kipufogó oldali rossz.


Az mágnes szelep, azon olaj megy keresztül. Előbb linkeltem a robbantott rajzot. El tömődhet, esetleg beszarhat.
A 2 es.
http://static.bmwfans.info/ima...UwX3A=.png

amúgy a 2 ennyi :
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
a 4 es meg ennyi:
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx

De azt így nem fogod megmondani, hogy a szelep rossz? vagy esetleg a jeladó.

Lehet csak ki kel venni, megmozgatni, megtakarítani, mert felragadt. Te ne kezdj neki, a szakszervizbe is jelölést raktak rá, hogy pont ugyan abba a pozícióba tekerjék vissza. Különben szarul fog menni a vanos.
A jeladód meg ennyi, úgy hogy nem mindegy mit cserélsz.
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx

Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2012. december 07. péntek, 17:43

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 15:59


Engem konkrétan a VANOS on lévő 2 kis "motor" érdekelnek elvileg ezek állitják az egységet.Mi ennek a pontos neve hibás, működése milyen jeleket produkál ?
Hibakód olvasó azt irja hogy a kipufogó oldali rossz.

« előző12345következő »