Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:24
BarG írta:jlaci74 írta:BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!
Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...
Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........
Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.
Korrekt !