« előző12következő »
littled
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2008

státusz littled

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. október 08. szerda, 20:41


off-

vasarlas elott vagyok, az alabbi jarmuvet neztem ki - erdekelne nehany okos gondolat/velemeny.... koszonom

A link neve

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 325d
Évjárat: 2009

státusz Sziszi81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. május 05. vasárnap, 13:48


BalaBMW írta:
Sziszi81 írta:
Igen ismerem a PDF-et meg a csereköltségeket is...esetleg lehet tisztítani és azt mondják 98%-os lesz utána is,de még nem beszéltem olyannal aki tisztított PDF-el hasít,meg hogy meddig bírja aztán.


Nem akarok beleugatni csak a helyesség kedvéért a PDF az Adobe egy szoftvere ez pedig DPF (Diesel Partikel Filter).


Tényleg igazad van!!!Gyakran előfordul velem, hogy ezt így mondom, és most így is írtam. Kösz a kiigazítást.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 20:02


BalaBMW írta:
Sziszi81 írta:
Igen ismerem a PDF-et meg a csereköltségeket is...esetleg lehet tisztítani és azt mondják 98%-os lesz utána is,de még nem beszéltem olyannal aki tisztított PDF-el hasít,meg hogy meddig bírja aztán.


Nem akarok beleugatni csak a helyesség kedvéért a PDF az Adobe egy szoftvere ez pedig DPF (Diesel Partikel Filter).




BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 19:30


Sziszi81 írta:
Igen ismerem a PDF-et meg a csereköltségeket is...esetleg lehet tisztítani és azt mondják 98%-os lesz utána is,de még nem beszéltem olyannal aki tisztított PDF-el hasít,meg hogy meddig bírja aztán.


Nem akarok beleugatni csak a helyesség kedvéért a PDF az Adobe egy szoftvere ez pedig DPF (Diesel Partikel Filter).

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 325d
Évjárat: 2009

státusz Sziszi81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 16:14


jrtom írta:
Sziszi81 írta: Sziasztok!

Nekem olyan kérdésem lenne, hogyha egy 2009-es 3000-es 197LE-s 325d-t néztem ki magamnak, akkor szerintetek az jó választás? (Ja és automatával) Mennyire megbízható? Esetleg tud-e valaki valamilyen tipushibájáról? Itt olyan hibákat értek ami nagyon költséges.
Az autót mindenképpen 100000km alatt szeretném venni németországból. Esetleg a vételkor mire figyeljek nagyon?
Köszönöm előre is a válaszokat.


Azok a motorok nagyon jók, nincsenek kihegyezve, örökélet meg még egy év. Simán veheted akár 200 ezerrel is abban is találsz megkíméltet. Mondgyuk egy negatívum van már akkor az a partikel filter.


Igen ismerem a PDF-et meg a csereköltségeket is...esetleg lehet tisztítani és azt mondják 98%-os lesz utána is,de még nem beszéltem olyannal aki tisztított PDF-el hasít,meg hogy meddig bírja aztán.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 325d
Évjárat: 2009

státusz Sziszi81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 16:09


YELLOW írta:
Sziszi81 írta: Sziasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogyha egy 2009-es 3000-es 197LE-s 325d-t néztem ki magamnak, akkor szerintetek az jó választás? (Ja és automatával) Mennyire megbízható? Esetleg tud-e valaki valamilyen tipushibájáról? Itt olyan hibákat értek ami nagyon költséges.
Az autót mindenképpen 100000km alatt szeretném venni németországból. Esetleg a vételkor mire figyeljek nagyon?
Köszönöm előre is a válaszokat.


hát kintről nem biztos, hogy valós 100ezer alatt fogsz találni... az már lehet kint is tekert. kint is hazsnálják az autót. esetleg egy papától aki néha elutazott egy két helyre, országokba.


Remélem azért sikerül. Én itt dolgozom kint és ráérek keresgélni,nézelődni. Plusz elviszem a BMW-hez átvizsgáltatni itt helyben. Többet én sem tudok tenni,csak reménykedem ,hogy sikerül egy jó gépet kifogni.

ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 22:22


YELLOW írta:
valter320d írta:
Már elnézést kérek hogy ide írom de a kis köbcenti királya feltöltés nékül a legbikább a HONDA!!!!!És egyben a legmegbízhatóbb is ! hááá


veled többet nem beszélünk


Igen, feltöltés nélkül és még benzines is. Akkor itt már teljesen másról beszélünk. Abban azért mindannyian egy véleményen vagyunk szerintem, hogy benzinest dieselhez hasonlítani nem lehet, legalábbis felesleges. Tehát ez a példa a 3,5bar-ra és a megbízhatóságra az én szemléletemben elvérzett. Amúgy nem csak a Honda van ott a megbízható erős szívómotor terén... Ott van pl. az sr20vvl neo 20v nissan motor 204 lóval ill. feltöltős verzióban 280-nal.


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 22:19


YELLOW írta:
valter320d írta:
Már elnézést kérek hogy ide írom de a kis köbcenti királya feltöltés nékül a legbikább a HONDA!!!!!És egyben a legmegbízhatóbb is ! hááá


veled többet nem beszélünk


Bocsánat

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 22:10


valter320d írta:
Már elnézést kérek hogy ide írom de a kis köbcenti királya feltöltés nékül a legbikább a HONDA!!!!!És egyben a legmegbízhatóbb is ! hááá


veled többet nem beszélünk

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 22:00


ecr33rb25dett írta:
valter320d írta:
ecr33rb25dett írta:
jlaci74 írta:
BarG írta:
jlaci74 írta:
BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!


Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...


Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........

Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.



Korrekt !


Technika ide-oda, én sosem bírnék megbízni egy 200hp feletti 2 literes 4 hengeres diesel motorban.


Pedig abszolút megbízható technika!Szerintem! Vennék simán!
A 3 turbós 550d se megbízható akkor???


3,5bar töltőnyomás? Számomra nem lenne az... De szerintem térjünk vissza erre 10év múlva. Majd akkor meglátjuk, hogy hol lesznek az ilyen motorokkal szerelt autók. Hozzáteszem, hogy az E46 3 literes dieselek még menni fognak.
Ez persze csak az én véleményem, de a feleslegesnek mondott hatalmas ccm-s amerikai meg egyéb autók még mennek. És hol vannak a nem túl sok "túlmérettel" készített autók.


Már elnézést kérek hogy ide írom de a kis köbcenti királya feltöltés nékül a legbikább a HONDA!!!!!És egyben a legmegbízhatóbb is ! hááá

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:56


ecr33rb25dett írta:

3,5bar töltőnyomás? Számomra nem lenne az... De szerintem térjünk vissza erre 10év múlva. Majd akkor meglátjuk, hogy hol lesznek az ilyen motorokkal szerelt autók. Hozzáteszem, hogy az E46 3 literes dieselek még menni fognak.
Ez persze csak az én véleményem, de a feleslegesnek mondott hatalmas ccm-s amerikai meg egyéb autók még mennek. És hol vannak a nem túl sok "túlmérettel" készített autók.


igen amcsi kocsik, nagy köbcenti, fogyasztás nem lényeg, de nem erősek. régebben is sok 6ezres V8-ak fele olyan erősek voltak, mint amit tudhattak volna. viszont a vilégból kimentek és mennek mai napig. ez a downsizing is majd rájönnek. lehet elmegy 200ezret, de 4x többet kell szervízbe menni.

ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:50


valter320d írta:
ecr33rb25dett írta:
jlaci74 írta:
BarG írta:
jlaci74 írta:
BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!


Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...


Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........

Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.



Korrekt !


Technika ide-oda, én sosem bírnék megbízni egy 200hp feletti 2 literes 4 hengeres diesel motorban.


Pedig abszolút megbízható technika!Szerintem! Vennék simán!
A 3 turbós 550d se megbízható akkor???


3,5bar töltőnyomás? Számomra nem lenne az... De szerintem térjünk vissza erre 10év múlva. Majd akkor meglátjuk, hogy hol lesznek az ilyen motorokkal szerelt autók. Hozzáteszem, hogy az E46 3 literes dieselek még menni fognak.
Ez persze csak az én véleményem, de a feleslegesnek mondott hatalmas ccm-s amerikai meg egyéb autók még mennek. És hol vannak a nem túl sok "túlmérettel" készített autók.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:44


valter320d írta:
Pedig abszolút megbízható technika!Szerintem! Vennék simán!
A 3 turbós 550d se megbízható akkor???


550d-nél már a szerviz bízik benned h sűrűn fogod oda vinni

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:36


ecr33rb25dett írta:
jlaci74 írta:
BarG írta:
jlaci74 írta:
BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!


Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...


Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........

Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.



Korrekt !


Technika ide-oda, én sosem bírnék megbízni egy 200hp feletti 2 literes 4 hengeres diesel motorban.


Pedig abszolút megbízható technika!Szerintem! Vennék simán!
A 3 turbós 550d se megbízható akkor???


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 11. csütörtök, 21:37

ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:31


jlaci74 írta:
BarG írta:
jlaci74 írta:
BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!


Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...


Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........

Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.



Korrekt !


Technika ide-oda, én sosem bírnék megbízni egy 200hp feletti 2 literes 4 hengeres diesel motorban.

« előző12következő »