- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2020. július 03. péntek, 09:18
YELLOW írta:adams22 írta:szaki999 írta:Rikoca94 írta:adams22 írta:Rikoca94 írta: sziasztok!
Vezérműlánc cserével kapcsolatosan szeretnék informálódni egy picit, mivel elég sok és különböző véleményeket olvastam.
Mikor lenne esedékes a vezérlés csere valamint kb milyen összegre lehet számítani?
BMW 116i, 120000 km N43B16 motorkód.
Valós km, végig márkaszervívben szervizelve, olaj + szűrők rendzseresen cserélve.
Szia! Nekünk is ez a motor van. Mi 230 ezernél cseréltettük le még a gyári lánc volt benne. De már időszerű volt a szerelő szerint. Hangja nem volt és megnyúlva sem. 150 ezrenként érdemes ezekben cserélni, de nagyon függ olajcserétől is.
150 ezer volt munkadíjjal együtt ( ebből 100 ezer az anyag )
Szia! Köszi a választ. Szerintem 150 ezernél kicsereltetem!
Hat hallod megneznem en mi volt a 100ezres anyagkoltseg...Egy komplett vezerlescsere ezeknel az autoknal is nagysagrendben 400ezer ft alatt kihozhatatlan...szoval kb semmit sem csereltek ki neked amiket kellett volna...lanckerekek feszitok csavarok vezetosinek stbstbstb...max kicsereltek az also meg a felso lancot es kesz..inkabb lojetek fejbe aki csinalta..a lanccsere onmagaban semmit sem er!!!
Hát hallod egy N43-ban ami elől vezérelt 1 láncos ne legyen már 400 ezer bocsi!
Egy M-es motor vagy egy N47 ami hátulvezérléses elhiszem és tudom is hogy annyiba kerül, de az N43-ban pont nem. Szerintem nem jó motorra gondoltál. Meg van róla a számla hogy az össszes feszítő sín, patron és lánckerék lánccal cserélve lett és ismerősöm csinálta aki meg is mutatta a régi szettet amit kivett belőle. Hivatalos BMW szervize van 25 éve ezt csinálja. Ja és ajándékba még egy szoftverfrissítést is kapott a kocsi.
hagyd, ő a "szaki", ő ennyiért csinálja másnak, hogy neki mennyibe van, és mennyi a haszon az más témakör.
Én kérek elnézést! Ilyen "szakiktól" mentsen az Isten mindenkit!