elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. július 20. szerda, 09:16


Impala70 írta:
Mike83 írta:
Impala70 írta: Szia! Nekünk is 316os van ,117000 km rel. 2 hete csörögni kezdett ,ezért elvittük szerelőhöz, olajteknőt levették és tele volt a műanyag láncvezető darabjaival. Úgyhogy sos csere! Ja, N43 as motor.Ne húzd az időt!


Szia, ha megkérdezhetem nektek kb. mennyibe fájt a vezérműcsere? A láncon kívül mit kellett még cserélni ami hozzá tartozik?


Szia! Nekünk Belgrádban cserélték egy prémium márkákkal foglalkozó szervizben . Ott a lánc csere , olajcsere kijött 300 euróból , ami nem sok , de menet közben kiderült ,hogy a VANOS-t is cserélni kell ,úgyhogy még rájött 650 euro. Ma hoztuk el. Viszont közben kijött rajta olyan , hogy 2000-nél elkezd csörögni amire Ők is vakarták a fejüket. Majd Magyarországon kell kereni 1 profit.


Mintha valahol azt olvastam volna, hogy az N43-asban nincs is vanos. Vagy ez ekte baromság?!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. július 19. kedd, 16:45


Impala70 írta:
Mike83 írta:
Impala70 írta: Szia! Nekünk is 316os van ,117000 km rel. 2 hete csörögni kezdett ,ezért elvittük szerelőhöz, olajteknőt levették és tele volt a műanyag láncvezető darabjaival. Úgyhogy sos csere! Ja, N43 as motor.Ne húzd az időt!


Szia, ha megkérdezhetem nektek kb. mennyibe fájt a vezérműcsere? A láncon kívül mit kellett még cserélni ami hozzá tartozik?


Szia! Nekünk Belgrádban cserélték egy prémium márkákkal foglalkozó szervizben . Ott a lánc csere , olajcsere kijött 300 euróból , ami nem sok , de menet közben kiderült ,hogy a VANOS-t is cserélni kell ,úgyhogy még rájött 650 euro. Ma hoztuk el. Viszont közben kijött rajta olyan , hogy 2000-nél elkezd csörögni amire Ők is vakarták a fejüket. Majd Magyarországon kell kereni 1 profit.


ez jó javítás lehetett, több baja lett mint volt. hát igen a szerviznek fenn kell tartani a folyamatos visszatérő vendégeket...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Impala70

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. július 19. kedd, 16:43


Mike83 írta:
Impala70 írta: Szia! Nekünk is 316os van ,117000 km rel. 2 hete csörögni kezdett ,ezért elvittük szerelőhöz, olajteknőt levették és tele volt a műanyag láncvezető darabjaival. Úgyhogy sos csere! Ja, N43 as motor.Ne húzd az időt!


Szia, ha megkérdezhetem nektek kb. mennyibe fájt a vezérműcsere? A láncon kívül mit kellett még cserélni ami hozzá tartozik?


Szia! Nekünk Belgrádban cserélték egy prémium márkákkal foglalkozó szervizben . Ott a lánc csere , olajcsere kijött 300 euróból , ami nem sok , de menet közben kiderült ,hogy a VANOS-t is cserélni kell ,úgyhogy még rájött 650 euro. Ma hoztuk el. Viszont közben kijött rajta olyan , hogy 2000-nél elkezd csörögni amire Ők is vakarták a fejüket. Majd Magyarországon kell kereni 1 profit.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. július 17. vasárnap, 09:05


Csabika136 írta:
ZoleszE46 írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
2001es E46 320D touring, 136 lovas vasam van.
Meséljetek már légyszi a vezérműlánc dologról nekem! Most járok 240000km-nél, 226000-nél került hozzám. Jól fogyaszt, jól meg, jól indul. Nem tudom hogy mit figyeljek rajta még hogy gyanakodjak a lánc öregségére? A motorral kapcsolatban annyi észrevételem esetleg lenne, hogy indítás után minden alkalommal erőteljes diesel hangja van és csak utána múlik el. Mintha az olajat később kapná fel és a hidrotőkék később telnének fel olajjal. De ezt nem hiszem, mert ez szerintem nem motor mechanikai hang, hanem detonáció. Szóval olyan, mintha lenne az előbefecskendezésnek egy alap értéke, és az soknak bizonyulna és visszavesz magán. Meglehet hogy nem írom le szépen mai nyelveken amit írok, de érdekes jelenség. Kezdetek óta zavar egy kicsit. Kérdeztem egy múhelyt itt Szombathelyen a kemény járásról. Azt mondták, hogy meg van nyúlva a vezérmű lánc és ki kell cserélni, mert el fog szakadni. A nyúlott lánctól elment az előbefecslendezés és azért kemény a hangja.
Lehetséges ez?

Köszönöm!




Szia!

Nekem is pont ez a problémám. E46 318d. Induláskor nyekken kicsit a motorban valami és a hangjai is kicsit hangosabb az első 5-10 mp-ben.
Utána szépen kisimul. Nekem is mondtak már vezérműláncot, nyekkenésre motortartóbakot stb..
Szóval engem is érdekelne egy hozzáértő vélemény.

köszi

Hát nem tudom kapunk-e választ, mert eléggé ül a fórum ezen a téren legalább is.
Nyekkenés érdekes nekem is van, de szerintem motortartó bak nem lehet, mert azokat én nem rég cseréltem. Motor és kaszni rezonanciám volt és ezért cseréltem ki mindkét motortartómat és a váltó tartó bakokat is. Ékszíjak is újak, azok nem nyekkennek, de a feszítő csillapító szerintem még lehet. Ezt sajnos csak azután vettem észre egyébként, miután megcsináltam az alap szervíz dolgokat. Nem azért mert utána jött bele a nyekkenés, hanem mert addig nem is igazán figyeltem. Le kellene venni mindkét szíjat és beindítani úgy is a motort. Ha elmúlik a nyekkenés, akkor közelebb vagyunk a megoldáshoz.

De a vezérműves kérdés jó lenne ha átbeszélhető lenne kicsit itt.


Olaj szűrőhàz vissza engedi az olajat,azért van csörgő hangja az elején. Csere kompletten,gyàri Újra!
Nyekkenés:motortartók,szíjtàrcsa,szíjak, feszít.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2016. július 17. vasárnap, 01:09


ZoleszE46 írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
2001es E46 320D touring, 136 lovas vasam van.
Meséljetek már légyszi a vezérműlánc dologról nekem! Most járok 240000km-nél, 226000-nél került hozzám. Jól fogyaszt, jól meg, jól indul. Nem tudom hogy mit figyeljek rajta még hogy gyanakodjak a lánc öregségére? A motorral kapcsolatban annyi észrevételem esetleg lenne, hogy indítás után minden alkalommal erőteljes diesel hangja van és csak utána múlik el. Mintha az olajat később kapná fel és a hidrotőkék később telnének fel olajjal. De ezt nem hiszem, mert ez szerintem nem motor mechanikai hang, hanem detonáció. Szóval olyan, mintha lenne az előbefecskendezésnek egy alap értéke, és az soknak bizonyulna és visszavesz magán. Meglehet hogy nem írom le szépen mai nyelveken amit írok, de érdekes jelenség. Kezdetek óta zavar egy kicsit. Kérdeztem egy múhelyt itt Szombathelyen a kemény járásról. Azt mondták, hogy meg van nyúlva a vezérmű lánc és ki kell cserélni, mert el fog szakadni. A nyúlott lánctól elment az előbefecslendezés és azért kemény a hangja.
Lehetséges ez?

Köszönöm!




Szia!

Nekem is pont ez a problémám. E46 318d. Induláskor nyekken kicsit a motorban valami és a hangjai is kicsit hangosabb az első 5-10 mp-ben.
Utána szépen kisimul. Nekem is mondtak már vezérműláncot, nyekkenésre motortartóbakot stb..
Szóval engem is érdekelne egy hozzáértő vélemény.

köszi

Hát nem tudom kapunk-e választ, mert eléggé ül a fórum ezen a téren legalább is.
Nyekkenés érdekes nekem is van, de szerintem motortartó bak nem lehet, mert azokat én nem rég cseréltem. Motor és kaszni rezonanciám volt és ezért cseréltem ki mindkét motortartómat és a váltó tartó bakokat is. Ékszíjak is újak, azok nem nyekkennek, de a feszítő csillapító szerintem még lehet. Ezt sajnos csak azután vettem észre egyébként, miután megcsináltam az alap szervíz dolgokat. Nem azért mert utána jött bele a nyekkenés, hanem mert addig nem is igazán figyeltem. Le kellene venni mindkét szíjat és beindítani úgy is a motort. Ha elmúlik a nyekkenés, akkor közelebb vagyunk a megoldáshoz.

De a vezérműves kérdés jó lenne ha átbeszélhető lenne kicsit itt.


ZoleszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz ZoleszE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 21:43


Csabika136 írta: Sziasztok!
2001es E46 320D touring, 136 lovas vasam van.
Meséljetek már légyszi a vezérműlánc dologról nekem! Most járok 240000km-nél, 226000-nél került hozzám. Jól fogyaszt, jól meg, jól indul. Nem tudom hogy mit figyeljek rajta még hogy gyanakodjak a lánc öregségére? A motorral kapcsolatban annyi észrevételem esetleg lenne, hogy indítás után minden alkalommal erőteljes diesel hangja van és csak utána múlik el. Mintha az olajat később kapná fel és a hidrotőkék később telnének fel olajjal. De ezt nem hiszem, mert ez szerintem nem motor mechanikai hang, hanem detonáció. Szóval olyan, mintha lenne az előbefecskendezésnek egy alap értéke, és az soknak bizonyulna és visszavesz magán. Meglehet hogy nem írom le szépen mai nyelveken amit írok, de érdekes jelenség. Kezdetek óta zavar egy kicsit. Kérdeztem egy múhelyt itt Szombathelyen a kemény járásról. Azt mondták, hogy meg van nyúlva a vezérmű lánc és ki kell cserélni, mert el fog szakadni. A nyúlott lánctól elment az előbefecslendezés és azért kemény a hangja.
Lehetséges ez?

Köszönöm!




Szia!

Nekem is pont ez a problémám. E46 318d. Induláskor nyekken kicsit a motorban valami és a hangjai is kicsit hangosabb az első 5-10 mp-ben.
Utána szépen kisimul. Nekem is mondtak már vezérműláncot, nyekkenésre motortartóbakot stb..
Szóval engem is érdekelne egy hozzáértő vélemény.

köszi


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 13:23


Sziasztok!
2001es E46 320D touring, 136 lovas vasam van.
Meséljetek már légyszi a vezérműlánc dologról nekem! Most járok 240000km-nél, 226000-nél került hozzám. Jól fogyaszt, jól meg, jól indul. Nem tudom hogy mit figyeljek rajta még hogy gyanakodjak a lánc öregségére? A motorral kapcsolatban annyi észrevételem esetleg lenne, hogy indítás után minden alkalommal erőteljes diesel hangja van és csak utána múlik el. Mintha az olajat később kapná fel és a hidrotőkék később telnének fel olajjal. De ezt nem hiszem, mert ez szerintem nem motor mechanikai hang, hanem detonáció. Szóval olyan, mintha lenne az előbefecskendezésnek egy alap értéke, és az soknak bizonyulna és visszavesz magán. Meglehet hogy nem írom le szépen mai nyelveken amit írok, de érdekes jelenség. Kezdetek óta zavar egy kicsit. Kérdeztem egy múhelyt itt Szombathelyen a kemény járásról. Azt mondták, hogy meg van nyúlva a vezérmű lánc és ki kell cserélni, mert el fog szakadni. A nyúlott lánctól elment az előbefecslendezés és azért kemény a hangja.
Lehetséges ez?

Köszönöm!



Mike83
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz Mike83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. június 29. szerda, 17:28


elgeri írta:
szotakdavid írta:
Mike83 írta:
Impala70 írta: Szia! Nekünk is 316os van ,117000 km rel. 2 hete csörögni kezdett ,ezért elvittük szerelőhöz, olajteknőt levették és tele volt a műanyag láncvezető darabjaival. Úgyhogy sos csere! Ja, N43 as motor.Ne húzd az időt!


Szia, ha megkérdezhetem nektek kb. mennyibe fájt a vezérműcsere? A láncon kívül mit kellett még cserélni ami hozzá tartozik?


Vezetők,feszítő,lánc,tömítések


Jáájjj, nekem is N43-as a motor (96e km-el).

Épp hétfőn beszélgettem a privát szerelőmmel (az éves szervizelés közben).
Kb. azt mondta, hogy 2004-től kezdve egyszerűen nem tud magának se ajánlani egy márkát, típust sem nyugodt szívvel. Horror (és előre megjósolhatatlan) sztorikat mesélt, mindenféle típusokkal, akár még garancia időn belül is.


Tudtok jó BMW szerelőt, Bp. környékén aki a vezérlést is összerakja?



elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. június 29. szerda, 11:19


szotakdavid írta:
Mike83 írta:
Impala70 írta: Szia! Nekünk is 316os van ,117000 km rel. 2 hete csörögni kezdett ,ezért elvittük szerelőhöz, olajteknőt levették és tele volt a műanyag láncvezető darabjaival. Úgyhogy sos csere! Ja, N43 as motor.Ne húzd az időt!


Szia, ha megkérdezhetem nektek kb. mennyibe fájt a vezérműcsere? A láncon kívül mit kellett még cserélni ami hozzá tartozik?


Vezetők,feszítő,lánc,tömítések


Jáájjj, nekem is N43-as a motor (96e km-el).

Épp hétfőn beszélgettem a privát szerelőmmel (az éves szervizelés közben).
Kb. azt mondta, hogy 2004-től kezdve egyszerűen nem tud magának se ajánlani egy márkát, típust sem nyugodt szívvel. Horror (és előre megjósolhatatlan) sztorikat mesélt, mindenféle típusokkal, akár még garancia időn belül is.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. június 28. kedd, 19:40


Mike83 írta:
Impala70 írta: Szia! Nekünk is 316os van ,117000 km rel. 2 hete csörögni kezdett ,ezért elvittük szerelőhöz, olajteknőt levették és tele volt a műanyag láncvezető darabjaival. Úgyhogy sos csere! Ja, N43 as motor.Ne húzd az időt!


Szia, ha megkérdezhetem nektek kb. mennyibe fájt a vezérműcsere? A láncon kívül mit kellett még cserélni ami hozzá tartozik?


Vezetők,feszítő,lánc,tömítések

Mike83
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz Mike83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. június 28. kedd, 17:50


Impala70 írta: Szia! Nekünk is 316os van ,117000 km rel. 2 hete csörögni kezdett ,ezért elvittük szerelőhöz, olajteknőt levették és tele volt a műanyag láncvezető darabjaival. Úgyhogy sos csere! Ja, N43 as motor.Ne húzd az időt!


Szia, ha megkérdezhetem nektek kb. mennyibe fájt a vezérműcsere? A láncon kívül mit kellett még cserélni ami hozzá tartozik?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Impala70

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. június 27. hétfő, 20:19


Szia! Nekünk is 316os van ,117000 km rel. 2 hete csörögni kezdett ,ezért elvittük szerelőhöz, olajteknőt levették és tele volt a műanyag láncvezető darabjaival. Úgyhogy sos csere! Ja, N43 as motor.Ne húzd az időt!


Mike83
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz Mike83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. június 19. vasárnap, 08:06


elgeri írta:
Mike83 írta: Sziasztok!
Most vettem egy BMW 116i - N45 ös motorral. 164000 km van a motorban. Szerintetek mikor kellene vezérműláncot cserélni. Van valami km korlát vagy meg kell várni amíg zörög? Menyi km-t mehet el kb. a vezérműlánc?
Köszi: Miki


Szia

Én úgy tudom, hogy az N45ösök láncszakadosak. Lehet nem kellene vele várni, hanem amint van rá kereted, akkor cseréltetni.

De biztos, hogy N45? 2007 második felétől volt már N43-mas is!?


Szia,
Köszi a választ! Biztos N45B ez van a forgalmiban. Szóval félni kéne 160 000KM környékén? De gondolom a lánccal akkor mindent cserélni kéne ami vele jár?


elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 23:56


Mike83 írta: Sziasztok!
Most vettem egy BMW 116i - N45 ös motorral. 164000 km van a motorban. Szerintetek mikor kellene vezérműláncot cserélni. Van valami km korlát vagy meg kell várni amíg zörög? Menyi km-t mehet el kb. a vezérműlánc?
Köszi: Miki


Szia

Én úgy tudom, hogy az N45ösök láncszakadosak. Lehet nem kellene vele várni, hanem amint van rá kereted, akkor cseréltetni.

De biztos, hogy N45? 2007 második felétől volt már N43-mas is!?

Mike83
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz Mike83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. június 18. szombat, 20:52


Sziasztok!
Most vettem egy BMW 116i - N45 ös motorral. 164000 km van a motorban. Szerintetek mikor kellene vezérműláncot cserélni. Van valami km korlát vagy meg kell várni amíg zörög? Menyi km-t mehet el kb. a vezérműlánc?
Köszi: Miki