- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2014. január 15. szerda, 13:32
xlzx írta: sajnos lesz még problémád.. nálam ugyanígy indult tavaly. Kár, hogy felkapcsolt a rossz izzód.. ha nem kapcsolt volna fel,nyugodtabb lehetnél. A jobb oldali trafód vagy a gyújtód már gyengül. A bal oldali még erősebb ezért felkapcsolta az izzót. Én ugyanígy kezdtem el... egy trafót már cseréltem(25ezerért). Van itthon 10izzóm, közel 80ezer Ftba van a 10 izzó. Egy van, ami gyengébb, lilás fénye van, ezzel egész jól ég, nagyon ritkán vibrál vele. A többi izzót fel le kapcsolgatja,gyújtogatja, vagy nagyon vibrál velük. Következő lépés, hogy cserélek egy gyújtót.. nem tudom megéri-e szétszedni a lámpát. Ki lehet kerülni a gyári trafó,gyújtó témakört. Kell venni sima noname trafót és pozitívot adni neki. Ez mind szép és jó, csak ilyenkor elveszik a BI-xenon funkció. A gyári trafón 2 csatlakozó van. Egyik az áramellátásért felelős, míg a másik a refi jeléért. A gyári projektor úgynevezett solenoid-dal kapcsol refire. Erre is van megoldás, vagy direktbe adod neki a jelet, ami nem túl egészséges. A bmw 3 kábelt alkalmaz a solenoidos történetre, míg a többi autógyártó csak kettőt. Össze lehet forrasztani a kábeleket, meg lehet oldani, hogy itt is 2 kábeles legyen a történet, na de ki szeretné elégetni a projektorját? szóval van egy amcsi srác, aki kifejlesztett egy relét, amivel tovább tudod vinni a 3 vezetékes megoldást.
számoljunk csak (figyelembe véve az itthoni és ebay-es árakat is):
- gyári bontott trafó: 22-25ezer, attól függ hol kapsz éppen.
- gyári bontott gyútjó: hasonló árkategóriában
- jó minőségű izzók: 8-15ezer (érdemes jót venni,mert a gyenge noname szarokat nem kedvelik a gyári trafók)
-utángyártott D2s foglalatos xenon szett(trafók,izzók,felfogató szettek)postával együtt ebayről: 8ezer (egy párra vonatkozik)
-amcsi srác által forgalmazott cucc postával együtt: 8ezer (egy párra vonatkozik)
http://www.wolstentech.com/pro...ixenon.php
Akkor melyik is éri meg jobban? Sokan mondják, hogy megéri megtartani a gyári cuccokat, mert milyen jó. Tényleg jó, de senki nem panaszkodik az utángyártott cuccok minőségére, nem melegszenek és nincs semmi hátulütőjük.
Persze én is dilemmázok, hogy most szedjem e szét még egyszer a lámpát, próbáljam e ki egy másik gyújtóval, vagy maradjak a jól bevált utángyártott módszernél...
Remélem hasznos volt az írás minden xenonnal rendelkező számára
Ui: ha valakinek nem tetszik ez a megoldás, van még egy harmadik is
http://www.bimmian.com/XenoFlo...6-3-Series
Ilyen kis kütyüt én is tudok Nektek csinálni ha kell, de látnom kéne egyet előtte, ha van már valakinek.