csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. január 15. szerda, 13:32


xlzx írta: sajnos lesz még problémád.. nálam ugyanígy indult tavaly. Kár, hogy felkapcsolt a rossz izzód.. ha nem kapcsolt volna fel,nyugodtabb lehetnél. A jobb oldali trafód vagy a gyújtód már gyengül. A bal oldali még erősebb ezért felkapcsolta az izzót. Én ugyanígy kezdtem el... egy trafót már cseréltem(25ezerért). Van itthon 10izzóm, közel 80ezer Ftba van a 10 izzó. Egy van, ami gyengébb, lilás fénye van, ezzel egész jól ég, nagyon ritkán vibrál vele. A többi izzót fel le kapcsolgatja,gyújtogatja, vagy nagyon vibrál velük. Következő lépés, hogy cserélek egy gyújtót.. nem tudom megéri-e szétszedni a lámpát. Ki lehet kerülni a gyári trafó,gyújtó témakört. Kell venni sima noname trafót és pozitívot adni neki. Ez mind szép és jó, csak ilyenkor elveszik a BI-xenon funkció. A gyári trafón 2 csatlakozó van. Egyik az áramellátásért felelős, míg a másik a refi jeléért. A gyári projektor úgynevezett solenoid-dal kapcsol refire. Erre is van megoldás, vagy direktbe adod neki a jelet, ami nem túl egészséges. A bmw 3 kábelt alkalmaz a solenoidos történetre, míg a többi autógyártó csak kettőt. Össze lehet forrasztani a kábeleket, meg lehet oldani, hogy itt is 2 kábeles legyen a történet, na de ki szeretné elégetni a projektorját? szóval van egy amcsi srác, aki kifejlesztett egy relét, amivel tovább tudod vinni a 3 vezetékes megoldást.

számoljunk csak (figyelembe véve az itthoni és ebay-es árakat is):
- gyári bontott trafó: 22-25ezer, attól függ hol kapsz éppen.
- gyári bontott gyútjó: hasonló árkategóriában
- jó minőségű izzók: 8-15ezer (érdemes jót venni,mert a gyenge noname szarokat nem kedvelik a gyári trafók)

-utángyártott D2s foglalatos xenon szett(trafók,izzók,felfogató szettek)postával együtt ebayről: 8ezer (egy párra vonatkozik)

-amcsi srác által forgalmazott cucc postával együtt: 8ezer (egy párra vonatkozik)
http://www.wolstentech.com/pro...ixenon.php

Akkor melyik is éri meg jobban? Sokan mondják, hogy megéri megtartani a gyári cuccokat, mert milyen jó. Tényleg jó, de senki nem panaszkodik az utángyártott cuccok minőségére, nem melegszenek és nincs semmi hátulütőjük.

Persze én is dilemmázok, hogy most szedjem e szét még egyszer a lámpát, próbáljam e ki egy másik gyújtóval, vagy maradjak a jól bevált utángyártott módszernél...

Remélem hasznos volt az írás minden xenonnal rendelkező számára

Ui: ha valakinek nem tetszik ez a megoldás, van még egy harmadik is
http://www.bimmian.com/XenoFlo...6-3-Series


Ilyen kis kütyüt én is tudok Nektek csinálni ha kell, de látnom kéne egyet előtte, ha van már valakinek.

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2014. január 15. szerda, 11:59


sajnos lesz még problémád.. nálam ugyanígy indult tavaly. Kár, hogy felkapcsolt a rossz izzód.. ha nem kapcsolt volna fel,nyugodtabb lehetnél. A jobb oldali trafód vagy a gyújtód már gyengül. A bal oldali még erősebb ezért felkapcsolta az izzót. Én ugyanígy kezdtem el... egy trafót már cseréltem(25ezerért). Van itthon 10izzóm, közel 80ezer Ftba van a 10 izzó. Egy van, ami gyengébb, lilás fénye van, ezzel egész jól ég, nagyon ritkán vibrál vele. A többi izzót fel le kapcsolgatja,gyújtogatja, vagy nagyon vibrál velük. Következő lépés, hogy cserélek egy gyújtót.. nem tudom megéri-e szétszedni a lámpát. Ki lehet kerülni a gyári trafó,gyújtó témakört. Kell venni sima noname trafót és pozitívot adni neki. Ez mind szép és jó, csak ilyenkor elveszik a BI-xenon funkció. A gyári trafón 2 csatlakozó van. Egyik az áramellátásért felelős, míg a másik a refi jeléért. A gyári projektor úgynevezett solenoid-dal kapcsol refire. Erre is van megoldás, vagy direktbe adod neki a jelet, ami nem túl egészséges. A bmw 3 kábelt alkalmaz a solenoidos történetre, míg a többi autógyártó csak kettőt. Össze lehet forrasztani a kábeleket, meg lehet oldani, hogy itt is 2 kábeles legyen a történet, na de ki szeretné elégetni a projektorját? szóval van egy amcsi srác, aki kifejlesztett egy relét, amivel tovább tudod vinni a 3 vezetékes megoldást.

számoljunk csak (figyelembe véve az itthoni és ebay-es árakat is):
- gyári bontott trafó: 22-25ezer, attól függ hol kapsz éppen.
- gyári bontott gyútjó: hasonló árkategóriában
- jó minőségű izzók: 8-15ezer (érdemes jót venni,mert a gyenge noname szarokat nem kedvelik a gyári trafók)

-utángyártott D2s foglalatos xenon szett(trafók,izzók,felfogató szettek)postával együtt ebayről: 8ezer (egy párra vonatkozik)

-amcsi srác által forgalmazott cucc postával együtt: 8ezer (egy párra vonatkozik)
http://www.wolstentech.com/pro...ixenon.php

Akkor melyik is éri meg jobban? Sokan mondják, hogy megéri megtartani a gyári cuccokat, mert milyen jó. Tényleg jó, de senki nem panaszkodik az utángyártott cuccok minőségére, nem melegszenek és nincs semmi hátulütőjük.

Persze én is dilemmázok, hogy most szedjem e szét még egyszer a lámpát, próbáljam e ki egy másik gyújtóval, vagy maradjak a jól bevált utángyártott módszernél...

Remélem hasznos volt az írás minden xenonnal rendelkező számára

Ui: ha valakinek nem tetszik ez a megoldás, van még egy harmadik is
http://www.bimmian.com/XenoFlo...6-3-Series


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 20:38


anubisz írta:
frizo írta: nos megvagyok a hiba kereséssel.

jobb oldalon hozzá fértem a műanyag védő tok-hoz, miután a mögötte lévő kábeleket eltereltem másik irányba, és a kábelköteg tartót is megszüntettem. most már bármikor könnyedén cserélhető.

bal oldalon tiszta szívás. a műanyag tok mögött itt is szintén kábelköteg, és tartój. olyan szorosan, hogy meg sem lehet mozdítani. a kábelek rövidek, semelyik irányba nem lehet őket mozdítani. nem is értem amúgy, miért nem flexibilisebb kábelt raknak az autóba, hőálló, olajálló, olyan jó kábel fajták vannak. meg ha mondjuk egy 5 cm-rel hosszab lenne mindegyik, mert hely van hozzá, már boldog lennék.

szóval a bal oldalit csak a lámpatest kissé előremozdításával lehetett kicserélni

felcseréltem a kettőt, próba. most az ellenkező oldalon nem világít. szemre sem tűnt már az izzó valami jónak. egészen másképp néz ki, mint amelyik jó. a jó az olyan kicsit sárgás ott középen, ez meg olyan feketés.

haza felé jövet viszont bekapcsolt, de sokkal gyengébben világít, és kicsit olyan rózsaszínes a fénye.

mindegy, rendelem az izzót, kicserélem mind a kettőt párban újra, meg még kettőt tartalékba.



Úgy próbáld berakni, hogy ne fogdosd össze, vagy valami tiszta kesztyűbe, ha jól tudom nem kamesz a xenon égőnek ha kézzel fogdossák.


nem csak a xenonnak, hanem a halogénnek is.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 20:34


frizo írta: nos megvagyok a hiba kereséssel.

jobb oldalon hozzá fértem a műanyag védő tok-hoz, miután a mögötte lévő kábeleket eltereltem másik irányba, és a kábelköteg tartót is megszüntettem. most már bármikor könnyedén cserélhető.

bal oldalon tiszta szívás. a műanyag tok mögött itt is szintén kábelköteg, és tartój. olyan szorosan, hogy meg sem lehet mozdítani. a kábelek rövidek, semelyik irányba nem lehet őket mozdítani. nem is értem amúgy, miért nem flexibilisebb kábelt raknak az autóba, hőálló, olajálló, olyan jó kábel fajták vannak. meg ha mondjuk egy 5 cm-rel hosszab lenne mindegyik, mert hely van hozzá, már boldog lennék.

szóval a bal oldalit csak a lámpatest kissé előremozdításával lehetett kicserélni

felcseréltem a kettőt, próba. most az ellenkező oldalon nem világít. szemre sem tűnt már az izzó valami jónak. egészen másképp néz ki, mint amelyik jó. a jó az olyan kicsit sárgás ott középen, ez meg olyan feketés.

haza felé jövet viszont bekapcsolt, de sokkal gyengébben világít, és kicsit olyan rózsaszínes a fénye.

mindegy, rendelem az izzót, kicserélem mind a kettőt párban újra, meg még kettőt tartalékba.



Úgy próbáld berakni, hogy ne fogdosd össze, vagy valami tiszta kesztyűbe, ha jól tudom nem kamesz a xenon égőnek ha kézzel fogdossák.

státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 16:57


nos megvagyok a hiba kereséssel.

jobb oldalon hozzá fértem a műanyag védő tok-hoz, miután a mögötte lévő kábeleket eltereltem másik irányba, és a kábelköteg tartót is megszüntettem. most már bármikor könnyedén cserélhető.

bal oldalon tiszta szívás. a műanyag tok mögött itt is szintén kábelköteg, és tartój. olyan szorosan, hogy meg sem lehet mozdítani. a kábelek rövidek, semelyik irányba nem lehet őket mozdítani. nem is értem amúgy, miért nem flexibilisebb kábelt raknak az autóba, hőálló, olajálló, olyan jó kábel fajták vannak. meg ha mondjuk egy 5 cm-rel hosszab lenne mindegyik, mert hely van hozzá, már boldog lennék.

szóval a bal oldalit csak a lámpatest kissé előremozdításával lehetett kicserélni

felcseréltem a kettőt, próba. most az ellenkező oldalon nem világít. szemre sem tűnt már az izzó valami jónak. egészen másképp néz ki, mint amelyik jó. a jó az olyan kicsit sárgás ott középen, ez meg olyan feketés.

haza felé jövet viszont bekapcsolt, de sokkal gyengébben világít, és kicsit olyan rózsaszínes a fénye.

mindegy, rendelem az izzót, kicserélem mind a kettőt párban újra, meg még kettőt tartalékba.



státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 21:48


holnap meló után neki esek. csinálok majd képeket is.
nagyon örülök hogy van ez a fórum, és vagytok Ti,
már sok jó ötletet, megoldást kaptam tőletek.
(nekem ez az első autóm, minden hiba új dolog nekem)


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 20:07


frizo írta: nálam nem gumi harang van, hanem egy kemény műanyag fedél, és nagyon közel van a kerék házhoz...


ha az ablakmosó tartályt elmozdítod, odaférsz az izzóhoz!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 19:34


frizo írta: nálam nem gumi harang van, hanem egy kemény műanyag fedél, és nagyon közel van a kerék házhoz...

Nem lehet leszedni? Ha nem, akkor lehet ki kel szedned, vagy kicsit kihúzni, de az se nagy ügy, pár csavar. De nem hiszem, hogy valaki nem cserélt még hozzád hasonló kocsiba égőt. Csak megírja valaki.


státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 19:28


nálam nem gumi harang van, hanem egy kemény műanyag fedél, és nagyon közel van a kerék házhoz...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 19:16


Max kiveszed a légszűrő házat, a bal oldalon, hogy odaférj. Gumiharang le, utána benyúlsz,elforgatod és ki is jön. A gumiharang visszarakása kicsit nehezebb, ha kis hely miatt, hogy jól is zárjon.

Persze aki 140 kilós, és lapát keze van, az inkább szedje ki az egész modult.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 13. hétfő, 19:22

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 19:15


anubisz írta:
Bero írta:
frizo írta: mi fene, én is be állhatok most éppen a hogyan szívjunk a lámpával sorba.
jobb xenon meghalt.
szeretném elkezdeni a próbálgatást, ahogy ti is.
az izzóval kezdeném, de nem tudom hogyan kell. tudom hol van, ott van az a nagy fekete burkolat hátulról.
ki lehet cserélni az izzót, hogy nem szedem ki az egész lámpatestet?
ez az első kérdés.
előszőr szeretném felcserélni a másikkal, hogy közelebb jussak a problémához.
eddig nekem semmi bajom se volt vele, most egyszerűen nem működik.
remélem csak izzo


Kilehet cserélni hátulról,nem kell kivenni az izzót! (nekem nem kellett,facelift előtti a kocsim) Szerintem neked se kell!


Hogy próbálja ki, ha nem kell kivenni az izzót? ( Kilehet cserélni hátulról,nem kell kivenni az izzót )


Mekkora elírás Azt izzó helyett lámpát akartam írni! Tehát: kilehet cserélni hátulról,nem kell kivenni a lámpatestet! NA

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 19:13


frizo írta: néztem egy halom videot a youtubon, de mindenhol kivették a lámpatestet.
én ahogy prógálgattam, nagyon kevés a hely, szerintem nekem is ki kell vennem

azt meg tudjátok mondani, hogy egyáltalán milyen izzó kell majd bele...

a xenon hibáját hogyan jelzi a számítógép a műszerfalon? ugyan úgy mint a helyzetjelzőét?


Mindenképpen fel kel cserélned, mert addig nem tudod megmondani, max ha kiszeded az egész lámpát, és szakember beméri.
Sajnos az elfáradt égő is úgy viselkedik, mintha a trafó lenne. Le ,fel kapcsolódik, villog, elmegy a világítás, ha lekapcsolod, és vissza, akkor egyből jó egy darabig, aztán megint, néha pislákol.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 19:11


Bero írta:
frizo írta: mi fene, én is be állhatok most éppen a hogyan szívjunk a lámpával sorba.
jobb xenon meghalt.
szeretném elkezdeni a próbálgatást, ahogy ti is.
az izzóval kezdeném, de nem tudom hogyan kell. tudom hol van, ott van az a nagy fekete burkolat hátulról.
ki lehet cserélni az izzót, hogy nem szedem ki az egész lámpatestet?
ez az első kérdés.
előszőr szeretném felcserélni a másikkal, hogy közelebb jussak a problémához.
eddig nekem semmi bajom se volt vele, most egyszerűen nem működik.
remélem csak izzo


Kilehet cserélni hátulról,nem kell kivenni az izzót! (nekem nem kellett,facelift előtti a kocsim) Szerintem neked se kell!


Hogy próbálja ki, ha nem kell kivenni az izzót? ( Kilehet cserélni hátulról,nem kell kivenni az izzót )

státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 18:26


néztem egy halom videot a youtubon, de mindenhol kivették a lámpatestet.
én ahogy prógálgattam, nagyon kevés a hely, szerintem nekem is ki kell vennem

azt meg tudjátok mondani, hogy egyáltalán milyen izzó kell majd bele...

a xenon hibáját hogyan jelzi a számítógép a műszerfalon? ugyan úgy mint a helyzetjelzőét?


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. január 13. hétfő, 18:33

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 18:07


frizo írta: mi fene, én is be állhatok most éppen a hogyan szívjunk a lámpával sorba.
jobb xenon meghalt.
szeretném elkezdeni a próbálgatást, ahogy ti is.
az izzóval kezdeném, de nem tudom hogyan kell. tudom hol van, ott van az a nagy fekete burkolat hátulról.
ki lehet cserélni az izzót, hogy nem szedem ki az egész lámpatestet?
ez az első kérdés.
előszőr szeretném felcserélni a másikkal, hogy közelebb jussak a problémához.
eddig nekem semmi bajom se volt vele, most egyszerűen nem működik.
remélem csak izzo


Kilehet cserélni hátulról,nem kell kivenni az izzót! (nekem nem kellett,facelift előtti a kocsim) Szerintem neked se kell!