haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 17. szombat, 09:53


Nem is ecsetelem, hol tartok mert már magamat is lefárasztom a témával

De most végre van időm kicsit megnézni a világítást jobban és háát képzeljétek az egyik izzó d2r a másik d2s el sem akartam hinni

Illetve kétféle helyzetjelző fogalaltom van bemókolva Egy utólagosan bekötött és egy talán gyári.

Tudnátok abban segíteni, hogy ez a gyári-e, ilyennek kellene lennie? Vagy mindegy? Csak veszek két egyformát, ami illik a fekete fogalaltba?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 07:00


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
De egyáltalán mi a baj a xenonal ?



nincs hozzá mosója, meg automatikus állítója, lámpaszenzora.


Nem vágom...és akkor mivan???!!!! Horinak van?!!Ő bejárja vele egész europát 20-as kerékkel körbe fóliázva a kutya nem szól hozzá ha kérdezik hol van meg kell mondani folyt össze vissza lekötötted ennyi Tőlem se kérdezte soha senki h ez gyári vagy sem??hol a mosó???


egyébként nyílván nem ezek az autók lesznek a célpontok, hanem azok, amikben tutti nem volt még extra ként sem. nálam műszakin kérdi a csóka xenon-os, mert akkor kell a mosó. mondom nézzen már be, maga szerint mi? pfff...
én most is azt mondom számomra is sokkal szebb egy szolidabb tuning, ráadásul kevésbé lesz feltűnő. az tutti, hogy régi autókra, amiken nagy felni van, meg utólagos xenonszerű valami, lehet csak vakító Halogén gyertya, de azokat tutti szedik majd kifelé.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 20:52


Tano írta:
andree írta: Hi,
Most már tényleg kezd érdekelni. Valaki világosítson már fel hogy gyárilag miként néz ez ki.
Van egy másik tartály más -gondolom egy kicsit erősebb- szivattyúval. A spricnik milyen módon jönnek ki a bajuszból? Víznyomás vagy elektronika? Kell a spricniken és a tartályon kívül mást is cserélni?
Köszi!

Üdv


A Xenonnál ugyanúgy egy tartály van, de azon van egy másik szivattyú is, ami a lámpamosóhoz nyomja a folyadékot. A spricnik a folyadék nyomásától mennek ki mosási pozicíóba rugó ellenében, ami a nyomás hiányában visszahúzza a fuvókákat. Az apróhírdetések között látsz komplett upgrade kitet.
Mint már elhangzott, az automata magasságállításhoz még érzékelők is kellenek a futóműre, valamint egy felkódolás is, hogy minden ennek megfelelően működjön. De van lehetőség öszvérmegoldásokra is, de nem ez volt a kérdésed.


Köszi!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 20:25


andree írta: Hi,
Most már tényleg kezd érdekelni. Valaki világosítson már fel hogy gyárilag miként néz ez ki.
Van egy másik tartály más -gondolom egy kicsit erősebb- szivattyúval. A spricnik milyen módon jönnek ki a bajuszból? Víznyomás vagy elektronika? Kell a spricniken és a tartályon kívül mást is cserélni?
Köszi!

Üdv


A Xenonnál ugyanúgy egy tartály van, de azon van egy másik szivattyú is, ami a lámpamosóhoz nyomja a folyadékot. A spricnik a folyadék nyomásától mennek ki mosási pozicíóba rugó ellenében, ami a nyomás hiányában visszahúzza a fuvókákat. Az apróhírdetések között látsz komplett upgrade kitet.
Mint már elhangzott, az automata magasságállításhoz még érzékelők is kellenek a futóműre, valamint egy felkódolás is, hogy minden ennek megfelelően működjön. De van lehetőség öszvérmegoldásokra is, de nem ez volt a kérdésed.

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 20:19


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
De egyáltalán mi a baj a xenonal ?



nincs hozzá mosója, meg automatikus állítója, lámpaszenzora.


Nem vágom...és akkor mivan???!!!! Horinak van?!!Ő bejárja vele egész europát 20-as kerékkel körbe fóliázva a kutya nem szól hozzá ha kérdezik hol van meg kell mondani folyt össze vissza lekötötted ennyi Tőlem se kérdezte soha senki h ez gyári vagy sem??hol a mosó???


Ja tudom és igazad van egyébként
Régebben nem izgattak az ilyen dolgok, de most már izgat.

Szóval döntöttem végre, eladom a jelenlegi bi-xenon szettet és veszek egy halogént, remélem nem köveztek meg érte

Köszi a sok infót, legalább kikupálódtam a témában

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 20:18


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
De egyáltalán mi a baj a xenonal ?



nincs hozzá mosója, meg automatikus állítója, lámpaszenzora.


Nem vágom...és akkor mivan???!!!! Horinak van?!!Ő bejárja vele egész europát 20-as kerékkel körbe fóliázva a kutya nem szól hozzá ha kérdezik hol van meg kell mondani folyt össze vissza lekötötted ennyi Tőlem se kérdezte soha senki h ez gyári vagy sem??hol a mosó???


Hi,
Most már tényleg kezd érdekelni. Valaki világosítson már fel hogy gyárilag miként néz ez ki.
Van egy másik tartály más -gondolom egy kicsit erősebb- szivattyúval. A spricnik milyen módon jönnek ki a bajuszból? Víznyomás vagy elektronika? Kell a spricniken és a tartályon kívül mást is cserélni?
Köszi!

Üdv

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 17:42


YELLOW írta:
nickname írta:
De egyáltalán mi a baj a xenonal ?



nincs hozzá mosója, meg automatikus állítója, lámpaszenzora.


Nem vágom...és akkor mivan???!!!! Horinak van?!!Ő bejárja vele egész europát 20-as kerékkel körbe fóliázva a kutya nem szól hozzá ha kérdezik hol van meg kell mondani folyt össze vissza lekötötted ennyi Tőlem se kérdezte soha senki h ez gyári vagy sem??hol a mosó???


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 16:09


nickname írta:
YELLOW írta:
haka írta:
kempelen írta:
haka írta: Kezdek lassan már rámenni erre a történetre

Megkérdeztem pár embert és a többség azt mondja, hogy xenon lámpatestbe nem tudom berakni a halogén izzókat, mert a test erre nem alkalmas. Alapvetően én hiszek nekik, csak azt nem értem miért az van ráírva a xenon-os foglalatra, hogy H7 or D2S.

Biztosan nem tudom használni ezt a lámpatestet normál halogén izzóval?

Itt a két kép a két foglalat feletti részről. Meg tudja nekem mondani valaki, hogy mit jelent a H7 or D2S felirat, ha nem azt, hogy bármelyiket belerakhatom? Köszi!






Azért van ráírva, mert a belső izzó H7 a külső D2S, valamint a ház, tehát maga a fényszóró ház teljesen ugyanaz a xenon és a halogén esetén, így gondolom gyártás során költségcsökkentés céljából nem készítettek másik sablont.

Illetve magába a házba be tudod tenni a halogén izzót, de kell hozzá egy halogén foncsor is. Szóval foncsorral együtt bemegy a halogén izzó is a xenon helyére...


Köszi

Na most beszéltem pár szerevízzel, és senki sem ajánlja, hogy visszacsináljam halogénre
Felhívtam vagy 6-ot és kettő vállalja egyáltalán, hogy megcsinálná.. Amúgy nem is értem, mert a kettőből az egyik, gyári cuccokkal csinálja csak meg, de a többinél még ez az opció sem merült fel. Fura, na mindegy, még hívogatok párat


ezt nem értem. mivel neked alapból valószínú a kapcsolókból következve, halogénd volt, nem értem mi a probléma? veszel bontóban egy pár halogénes lámpateszted, oszt berakod, összedugod, csók a családnak.


De egyáltalán mi a baj a xenonal ?



nincs hozzá mosója, meg automatikus állítója, lámpaszenzora.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 15:32


YELLOW írta:
haka írta:
kempelen írta:
haka írta: Kezdek lassan már rámenni erre a történetre

Megkérdeztem pár embert és a többség azt mondja, hogy xenon lámpatestbe nem tudom berakni a halogén izzókat, mert a test erre nem alkalmas. Alapvetően én hiszek nekik, csak azt nem értem miért az van ráírva a xenon-os foglalatra, hogy H7 or D2S.

Biztosan nem tudom használni ezt a lámpatestet normál halogén izzóval?

Itt a két kép a két foglalat feletti részről. Meg tudja nekem mondani valaki, hogy mit jelent a H7 or D2S felirat, ha nem azt, hogy bármelyiket belerakhatom? Köszi!






Azért van ráírva, mert a belső izzó H7 a külső D2S, valamint a ház, tehát maga a fényszóró ház teljesen ugyanaz a xenon és a halogén esetén, így gondolom gyártás során költségcsökkentés céljából nem készítettek másik sablont.

Illetve magába a házba be tudod tenni a halogén izzót, de kell hozzá egy halogén foncsor is. Szóval foncsorral együtt bemegy a halogén izzó is a xenon helyére...


Köszi

Na most beszéltem pár szerevízzel, és senki sem ajánlja, hogy visszacsináljam halogénre
Felhívtam vagy 6-ot és kettő vállalja egyáltalán, hogy megcsinálná.. Amúgy nem is értem, mert a kettőből az egyik, gyári cuccokkal csinálja csak meg, de a többinél még ez az opció sem merült fel. Fura, na mindegy, még hívogatok párat


ezt nem értem. mivel neked alapból valószínú a kapcsolókból következve, halogénd volt, nem értem mi a probléma? veszel bontóban egy pár halogénes lámpateszted, oszt berakod, összedugod, csók a családnak.


De egyáltalán mi a baj a xenonal ?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 15:18


haka írta:
kempelen írta:
haka írta: Kezdek lassan már rámenni erre a történetre

Megkérdeztem pár embert és a többség azt mondja, hogy xenon lámpatestbe nem tudom berakni a halogén izzókat, mert a test erre nem alkalmas. Alapvetően én hiszek nekik, csak azt nem értem miért az van ráírva a xenon-os foglalatra, hogy H7 or D2S.

Biztosan nem tudom használni ezt a lámpatestet normál halogén izzóval?

Itt a két kép a két foglalat feletti részről. Meg tudja nekem mondani valaki, hogy mit jelent a H7 or D2S felirat, ha nem azt, hogy bármelyiket belerakhatom? Köszi!






Azért van ráírva, mert a belső izzó H7 a külső D2S, valamint a ház, tehát maga a fényszóró ház teljesen ugyanaz a xenon és a halogén esetén, így gondolom gyártás során költségcsökkentés céljából nem készítettek másik sablont.

Illetve magába a házba be tudod tenni a halogén izzót, de kell hozzá egy halogén foncsor is. Szóval foncsorral együtt bemegy a halogén izzó is a xenon helyére...


Köszi

Na most beszéltem pár szerevízzel, és senki sem ajánlja, hogy visszacsináljam halogénre
Felhívtam vagy 6-ot és kettő vállalja egyáltalán, hogy megcsinálná.. Amúgy nem is értem, mert a kettőből az egyik, gyári cuccokkal csinálja csak meg, de a többinél még ez az opció sem merült fel. Fura, na mindegy, még hívogatok párat


ezt nem értem. mivel neked alapból valószínú a kapcsolókból következve, halogénd volt, nem értem mi a probléma? veszel bontóban egy pár halogénes lámpateszted, oszt berakod, összedugod, csók a családnak.

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 15:15


kempelen írta:
haka írta: Kezdek lassan már rámenni erre a történetre

Megkérdeztem pár embert és a többség azt mondja, hogy xenon lámpatestbe nem tudom berakni a halogén izzókat, mert a test erre nem alkalmas. Alapvetően én hiszek nekik, csak azt nem értem miért az van ráírva a xenon-os foglalatra, hogy H7 or D2S.

Biztosan nem tudom használni ezt a lámpatestet normál halogén izzóval?

Itt a két kép a két foglalat feletti részről. Meg tudja nekem mondani valaki, hogy mit jelent a H7 or D2S felirat, ha nem azt, hogy bármelyiket belerakhatom? Köszi!






Azért van ráírva, mert a belső izzó H7 a külső D2S, valamint a ház, tehát maga a fényszóró ház teljesen ugyanaz a xenon és a halogén esetén, így gondolom gyártás során költségcsökkentés céljából nem készítettek másik sablont.

Illetve magába a házba be tudod tenni a halogén izzót, de kell hozzá egy halogén foncsor is. Szóval foncsorral együtt bemegy a halogén izzó is a xenon helyére...


Köszi

Na most beszéltem pár szerevízzel, és senki sem ajánlja, hogy visszacsináljam halogénre
Felhívtam vagy 6-ot és kettő vállalja egyáltalán, hogy megcsinálná.. Amúgy nem is értem, mert a kettőből az egyik, gyári cuccokkal csinálja csak meg, de a többinél még ez az opció sem merült fel. Fura, na mindegy, még hívogatok párat


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 13:09


haka írta: Kezdek lassan már rámenni erre a történetre

Megkérdeztem pár embert és a többség azt mondja, hogy xenon lámpatestbe nem tudom berakni a halogén izzókat, mert a test erre nem alkalmas. Alapvetően én hiszek nekik, csak azt nem értem miért az van ráírva a xenon-os foglalatra, hogy H7 or D2S.

Biztosan nem tudom használni ezt a lámpatestet normál halogén izzóval?

Itt a két kép a két foglalat feletti részről. Meg tudja nekem mondani valaki, hogy mit jelent a H7 or D2S felirat, ha nem azt, hogy bármelyiket belerakhatom? Köszi!






Azért van ráírva, mert a belső izzó H7 a külső D2S, valamint a ház, tehát maga a fényszóró ház teljesen ugyanaz a xenon és a halogén esetén, így gondolom gyártás során költségcsökkentés céljából nem készítettek másik sablont.

Illetve magába a házba be tudod tenni a halogén izzót, de kell hozzá egy halogén foncsor is. Szóval foncsorral együtt bemegy a halogén izzó is a xenon helyére...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 15. csütörtök, 13:11

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 12:15


Kezdek lassan már rámenni erre a történetre

Megkérdeztem pár embert és a többség azt mondja, hogy xenon lámpatestbe nem tudom berakni a halogén izzókat, mert a test erre nem alkalmas. Alapvetően én hiszek nekik, csak azt nem értem miért az van ráírva a xenon-os foglalatra, hogy H7 or D2S.

Biztosan nem tudom használni ezt a lámpatestet normál halogén izzóval?

Itt a két kép a két foglalat feletti részről. Meg tudja nekem mondani valaki, hogy mit jelent a H7 or D2S felirat, ha nem azt, hogy bármelyiket belerakhatom? Köszi!






haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 20:04


Pocses írta:
haka írta: Sziasztok,

Nemrég vásároltam egy E46 compact-ot xenon-al.
Na azóta már tudom, hogy mivel nincs fényszóró mosó, ezért ez utólagos

Azt látom a neten, hogy lehet venni külön mosót, gondolom akkor ez a rész orvosolható, hogy legális legyen.

Viszont az automatikus állítás terén kicsit határozatlan vagyok, hogy van benne, vagy sem. Hogyan tudnám ezt itthoni körülmények között megtudni?
Azt látom, hogy amikor felkapcsolom a lámpát, akkor feljebb áll a lámpa.

Viszont kipróbáltam, hogy mondjuk rátérdelek a nyitott csomagtartóra, de nem történik semmi. Arra gondoltam, hogy lejjebb kellene állítania, ha van benne érzékelő.

Köszi!


Inkább akkor vegyél bele Angel Eyes szemeket olcsóbb, egyszerűbb, és szerintem szép is.


Az Angel Eyes sem legális ugye? (nekem)



haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 13. kedd, 16:03


YELLOW írta:
haka írta:
YELLOW írta:
haka írta: Kicsit olvasgattam is itt meg erre arra, és talán ezt a modult, amit linkeltél nem is lehet utólag betenni, mert ott esőszenzor is van, meg automata világítás felkapcsolás, ami már kicsit bővebb funkcionalitás.

Esetleg nem tudnál valami olyan modult linkelni, amit a motortérben kéne keresni, hogy kiderüljön, van-e ilyen automatikám vagy sem?
Olyat olvastam most itt a fórumon, hogy ha beprogramozzák a xenont (ezt nem tudom pontosan mit is takar, mármint, hogy milyen egységet programoznak be. Az része e a lámpa búrának vagy valami külön egység) akkor kikapcsolódhat a manuális állítás.

Igazából most ez a következő célom, hogy kiderüljön ettől nem működik-e a manuális állítás

Ha valaki tud ebben segíteni, Szigetszentmiklós/Pest környékén, akkor beugranék szívesen, hogy ránézzen

Thx



a kép alapján gyári a xenon lámpád van, legalábbis a matricákból ez jön le. ha valahol BMW emblémás és gyári számos matrica is van rajta, akkor gyári lámpa utólag beszerelve. az esőérzékelő az más az a GM-en van. a lámpamodul egy öszetett egység, azon van a kapcsoló. természetesen van belőle több féle, amin van automata kapcsolás, 1 vagy 2 ködlámpa (első/hátsó), ugye a xenon-osnál csak műszerfal fényerő állítás, a halogénnél magasság állítás tekerő is.
ezeket az egységeket lehet cserélni, ám programozni kell. mivel tárolnak km adatot is, és alvászszámot is, így ezeket át kell írni a másikról, különben hibajelölölő pöttyöd lesz, a műszerfalon, miszerint a lámpamodul és a mászerfal adatai nem egyeznek. azonkívül a lámpamodul számos dologban programozható. mivel neked, manuális magasságállítós tekerőd van, és nincs lámpamosód, a lámpa csak be lett téve utólag, abban van a trafó is. mint írtam talán a bal első lengőkaron és a jobb hátsó lengokaron van szenzor az automata állításnál, de annál a belinkelt lámpamodul kell, hogy legyen.


Aha köszi, na akkor kerítek valakit aki ad egy árajánlatot rá, mert talán innen még megéri befejezni.


az a gáz, hogy a compact-nál a mosófej a lökösben van. ergó olyan lökös kell, aminél ki van vágva. vagy kivágod a gyári lököst, szerzel bele, egy univerzális mosófejet, ami nem rejtődik el, és simán rákötöd az ablakmosós csőre egy T elosztóval. lámpamodul+szenzor talán 25ezerből meg van. Hantos Ricsi lenne neked a legközelebb talán vele kéne konzultánod, szervízértékelésnél találsz elérhetőséget.


A Ricsivel már egyeztettem 1 hete más ügyben, innen találtam rá, szeptember elején jönnek vissza a szabiból, ha addig nem oldom meg, akkor biztos ránéz erre is. Csak hát szeretem mihamarabb letudni a dolgokat Meg legalább kicsit képbe kerülök.
Egyébként én arra gondoltam, hogy valami ilyesmi fog kelleni: http://t7.hu/0nj5 csak biztos valami specifikus, amit rá lehet kötni.
Meg hogy a mostani modulra is rá lehet kötni. Mert az mondjuk engem nem zavar, hogyha ott van a magasság állító, de nem csinál semmit sem.