Szia!
Utólagos xenon szabályosan kb. 400 000 Ft.
Az a gixer, hogy nem megy át a műszakin ha nem úgy csinálod meg ahogyan azt előírják.
1. a gyári xenonhoz nagynyomású automata mosó tartozik, Az még megoldható...
2. a gyári xenonhoz automata fényszórószintező tartozik. ez a nehéz dió... én a saját E91-esembe is azért nem szereltetem bele mert a xenon és a mosó még nem elég...
Az automata fényszóró szintező figyeli a teleszkópok szintjét és automatikusan állít a lámpán ha beül hátra az anyósod két bőrönddel...
Na emiatt nem egyszerű a xenon...
Műszakin lefotózzák a műszerfaladat, és azonnal kiderül hogy a fényszóró kapcsoló mellett ott van a tekerős fényszóró állító...
Én ezt így tudom az E90-91-nél egészen biztosan.
Bero írta:
mise írta:
Sziasztok!
Utólagos xenont szeretném kipróbálni az autómban (2003-as E46 320Ci facelift), a fényszóró projektoros, mosót vettem mindennel együtt. Ha úgy itélem meg, hogy nagyon vakít, kiszerelem.
A szerelőm említette, hogy korábban lehetett kapni olyan h7 xenon szettet, amiben a trafó és a gyújtó (?) egyben volt és szépen el lehetett rendezni a lámpáknál a motortérben. Ez így ismerős valakinek?
Vagy van valakinek tapasztalata, esetleg tudtok ajánlani egy bevált típust?
Köszi a segítséget,
M.
Utólagos xenon? Tehát csak izzó-trafó-gyújtó? Vagy komplett lámpa? Vannak ilyen utólagos H7-es xenon szettek. Én személy szerint sosem tennék bele ilyesmit,nem véletlenül készült kifejezetten xenon lámpa az E46-ba. Ezek az utólagos dolgok szerintem nagyon gagyik,vakítanak,össze vissza világítanak csak arra való,hogy menőzzön az ember,főleg ha belerak egy 8000K +-os izzót. Nekem eredetileg H7-es lámpám volt,én vettem GYÁRI e46 xenon lámpát,lámpamosóval,minden berendezéssel. Árban,hogyha hozzáraksz egy kicsit akkor lesz egy normálisan működő gyári xenon lámpád és a kedves rendőruraktól se kell félned