InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 18:34


Lehet, hogy ott kellene érdeklõdni, ahonnan van a cumó. Ott talán tudják, hogy mi való hozzá!

Csum írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: szerintem egyik se... mármint hiányos a kép vagy nem tudom... de amúgy az elsõ linken lévõ jobban hasonlít

Csum írta: sziasztok tudja valaki,hogy melyik izzó befogató jár
a faceliftes lámpába a kettõ közül?

http://www.expressz.hu/auto/eg...-16768941/
http://www.expressz.hu/auto/eg...-16768940/

ezek utólagos xenon beépítõ foglalatok.


igen tudom,de utolagosan vettem bele xenont és nem találja a gyári izzó foglalata és mondták,hogy kell hozzá átalakitó,de nem tudom,hogy a kettõ közül melyik találja az enyémet!


Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 18:31


hancurozo írta:
YELLOW írta: szerintem egyik se... mármint hiányos a kép vagy nem tudom... de amúgy az elsõ linken lévõ jobban hasonlít

Csum írta: sziasztok tudja valaki,hogy melyik izzó befogató jár
a faceliftes lámpába a kettõ közül?

http://www.expressz.hu/auto/eg...-16768941/
http://www.expressz.hu/auto/eg...-16768940/

ezek utólagos xenon beépítõ foglalatok.


igen tudom,de utolagosan vettem bele xenont és nem találja a gyári izzó foglalata és mondták,hogy kell hozzá átalakitó,de nem tudom,hogy a kettõ közül melyik találja az enyémet!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 16:56


YELLOW írta: szerintem egyik se... mármint hiányos a kép vagy nem tudom... de amúgy az elsõ linken lévõ jobban hasonlít

Csum írta: sziasztok tudja valaki,hogy melyik izzó befogató jár
a faceliftes lámpába a kettõ közül?

http://www.expressz.hu/auto/eg...-16768941/
http://www.expressz.hu/auto/eg...-16768940/

ezek utólagos xenon beépítõ foglalatok.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 16:49


szerintem egyik se... mármint hiányos a kép vagy nem tudom... de amúgy az elsõ linken lévõ jobban hasonlít

jah sorry xenon a téma, így akkor nem tudom

Csum írta: sziasztok tudja valaki,hogy melyik izzó befogató jár
a faceliftes lámpába a kettõ közül?

http://www.expressz.hu/auto/eg...-16768941/
http://www.expressz.hu/auto/eg...-16768940/


Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. január 11. hétfő, 16:35


sziasztok tudja valaki,hogy melyik izzó befogató jár
a faceliftes lámpába a kettõ közül?

http://www.expressz.hu/auto/eg...-16768941/
http://www.expressz.hu/auto/eg...-16768940/

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2009. december 29. kedd, 13:47


A srác az áramot egyenesen az akkumulátortól húzta, viszont ami kapcsolja a relét, azt a lámpakapcsolóról húzta, mivel csak így tudta megoldani azt, hogy ha kihúzom a kulcsot az egész szerkezet áramtalanítva legyen. Egyébként elég sok autóba szerelt már hifit a srác, elég jó munkákat láttam tole, viszont ehhez lehet hogy nem ért, vagy mittudomén. Ha lesz egy kis idom még majd kipróbálom egyenként kicserélgetni az izzókat és a trafókat, mivel a havernak ugyanilyen kocsija van.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. december 27. vasárnap, 07:58


bmw320d4 írta:
laci520D írta:
bmw320d4 írta: Viszont nem értem miért kellett valamire rákötni, ha ott van legalább 15 szabad hely a biztosítéktáblában.
Mert biztos szakember volt


Gondolom...
23-án jött hozzánk is egy grundmodulhibás autó, amit elõzõleg már egy "BMW szerelõ" megjavított.
Kicserélte a grundmodult, aztán GT-vel a car/keymemoryban akarta felkódolni az új modult és vele együtt a kulcsokat (?!).
Miután nem sikerült, lenyomta a jobb1-nél a gombot és becsapta az ajtót.
miután 8 és fél órán keresztül szétfúrták a zárat, leszaggatták a tömítéseket, és betonacéllal szétbarmolták a belsõ nyitót, közölte a "mester", hogy ez a modul szar, azért nem tudta megcsinálni.

Még a kötelet is kifizettettem volna vele, amivel felakasztom....


Ilyen önjelölt barmokból tele az ország, de miért nem ismeri el ha nem ért valamihez? Idehaza annyira néphagyomány az ezermesterség...
Égõ, ha nem értek az atomfizikához, a biológiához?

Bár itthon az emberek általában három dologhoz értenek nagyon, szinte így születnek:

- az autókhoz
- a számítástechinkához
- és a politikához

A kötelet grátiszban oda kellett volna adni neki....csak használja végre


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz laci520D

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 377

Elküldve: 2009. december 27. vasárnap, 00:47


bmw320d4 írta:
laci520D írta:
bmw320d4 írta: Viszont nem értem miért kellett valamire rákötni, ha ott van legalább 15 szabad hely a biztosítéktáblában.
Mert biztos szakember volt


Gondolom...
23-án jött hozzánk is egy grundmodulhibás autó, amit elõzõleg már egy "BMW szerelõ" megjavított.
Kicserélte a grundmodult, aztán GT-vel a car/keymemoryban akarta felkódolni az új modult és vele együtt a kulcsokat (?!).
Miután nem sikerült, lenyomta a jobb1-nél a gombot és becsapta az ajtót.
miután 8 és fél órán keresztül szétfúrták a zárat, leszaggatták a tömítéseket, és betonacéllal szétbarmolták a belsõ nyitót, közölte a "mester", hogy ez a modul szar, azért nem tudta megcsinálni.

Még a kötelet is kifizettettem volna vele, amivel felakasztom....

Hát ez szörnyû!Csak az a baj hogy mégis megélnek mert mindig befut egy egy balek

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 26. szombat, 22:59


laci520D írta:
bmw320d4 írta: Viszont nem értem miért kellett valamire rákötni, ha ott van legalább 15 szabad hely a biztosítéktáblában.
Mert biztos szakember volt


Gondolom...
23-án jött hozzánk is egy grundmodulhibás autó, amit elõzõleg már egy "BMW szerelõ" megjavított.
Kicserélte a grundmodult, aztán GT-vel a car/keymemoryban akarta felkódolni az új modult és vele együtt a kulcsokat (?!).
Miután nem sikerült, lenyomta a jobb1-nél a gombot és becsapta az ajtót.
miután 8 és fél órán keresztül szétfúrták a zárat, leszaggatták a tömítéseket, és betonacéllal szétbarmolták a belsõ nyitót, közölte a "mester", hogy ez a modul szar, azért nem tudta megcsinálni.

Még a kötelet is kifizettettem volna vele, amivel felakasztom....

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz laci520D

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 377

Elküldve: 2009. december 26. szombat, 22:42


bmw320d4 írta: Viszont nem értem miért kellett valamire rákötni, ha ott van legalább 15 szabad hely a biztosítéktáblában.
Mert biztos szakember volt

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 26. szombat, 22:35


laci520D írta:
Neo78 írta:
Tiba írta: Szia!
3 dolog lehet.
Izzó, trafó, gyújtó. (ebben a sorrendben)
Lehet még a kocsi elektronikájában is hiba, de szerintem ennek az esélye elég kicsi.
Többnyire izzó szokott lenni a baj. Elfogy belõle a higany idõvel.
Elvileg mielõtt végleg kiégne, meg szokott változni a színe is.
Nekem is így kezdte, elkezdett villogni. Kicseréltem az izzót, kb.. egy hét után megint csinálta. Kölcsönkértem egy trafót, (köszi waguszty ) kicseréltem, még mindig csinálta.
Na akkor lett elegem.
Ha így vakuzik, akkor szerintem nem az izzó lesz a baj. A trafónak van 9 (vagy mennyi?) begyújtási szakasza, lehet ott romlott el valami. Elég bonyolult szerkezet. De lehet még a gyújtó is.

Tudod a fura az, hogy azóta csinálja, mióta bekottettem az ulésfutéseimet. A srác aki csinálta, onnan vette az áramot a kapcsolókra, és elotte nem vettem észre ezt a hibát. Lehet hogy megnézetem vele, nem lehet e ez a hiba oka. Koszi
Csak úgy akárhonnan nem lehet lekötözgetni az áramot mert sok mindenek figyeli az autó az áramfelvételét és ha az meg nõ akkor hibát jelez.És az ülés fûtés nem épen kis fogyasztó


Az elég gáz, ha nem a gyári helyére kötötte az ülésfûtést. Viszont nem értem miért kellett valamire rákötni, ha ott van legalább 15 szabad hely a biztosítéktáblában.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz laci520D

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 377

Elküldve: 2009. december 26. szombat, 22:13


Neo78 írta:
Tiba írta: Szia!
3 dolog lehet.
Izzó, trafó, gyújtó. (ebben a sorrendben)
Lehet még a kocsi elektronikájában is hiba, de szerintem ennek az esélye elég kicsi.
Többnyire izzó szokott lenni a baj. Elfogy belõle a higany idõvel.
Elvileg mielõtt végleg kiégne, meg szokott változni a színe is.
Nekem is így kezdte, elkezdett villogni. Kicseréltem az izzót, kb.. egy hét után megint csinálta. Kölcsönkértem egy trafót, (köszi waguszty ) kicseréltem, még mindig csinálta.
Na akkor lett elegem.
Ha így vakuzik, akkor szerintem nem az izzó lesz a baj. A trafónak van 9 (vagy mennyi?) begyújtási szakasza, lehet ott romlott el valami. Elég bonyolult szerkezet. De lehet még a gyújtó is.

Tudod a fura az, hogy azóta csinálja, mióta bekottettem az ulésfutéseimet. A srác aki csinálta, onnan vette az áramot a kapcsolókra, és elotte nem vettem észre ezt a hibát. Lehet hogy megnézetem vele, nem lehet e ez a hiba oka. Koszi
Csak úgy akárhonnan nem lehet lekötözgetni az áramot mert sok mindenek figyeli az autó az áramfelvételét és ha az meg nõ akkor hibát jelez.És az ülés fûtés nem épen kis fogyasztó

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2009. december 26. szombat, 18:20


Tiba írta: Szia!
3 dolog lehet.
Izzó, trafó, gyújtó. (ebben a sorrendben)
Lehet még a kocsi elektronikájában is hiba, de szerintem ennek az esélye elég kicsi.
Többnyire izzó szokott lenni a baj. Elfogy belõle a higany idõvel.
Elvileg mielõtt végleg kiégne, meg szokott változni a színe is.
Nekem is így kezdte, elkezdett villogni. Kicseréltem az izzót, kb.. egy hét után megint csinálta. Kölcsönkértem egy trafót, (köszi waguszty ) kicseréltem, még mindig csinálta.
Na akkor lett elegem.
Ha így vakuzik, akkor szerintem nem az izzó lesz a baj. A trafónak van 9 (vagy mennyi?) begyújtási szakasza, lehet ott romlott el valami. Elég bonyolult szerkezet. De lehet még a gyújtó is.

Tudod a fura az, hogy azóta csinálja, mióta bekottettem az ulésfutéseimet. A srác aki csinálta, onnan vette az áramot a kapcsolókra, és elotte nem vettem észre ezt a hibát. Lehet hogy megnézetem vele, nem lehet e ez a hiba oka. Koszi

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. december 26. szombat, 11:20


Hívd Bömbölõt.
T: 20/946-1955

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. december 26. szombat, 10:20


Tiba írta:
laci318d írta: Hali!
Nekem a gyári xenon lámpában leégett a foncsorról a króm,és el is deformálódott egy kicsit.Minden gyári volt.5 éves és kuka.
Az lenne a kérdésem h utángyártott (rs-tuning) projektoros lámpába be lehet-e építeni a gyári xenont.?


Ugye zkw lámpád volt?
Elvileg fel lehet újítani.
Tudok rá embert ha érdekel.


Igen zkw.
Köszi a segítséget. Érdekelne,jobb lenne a gyári.