Persze ez teljesen szubjektív. Legalábbis azt hiszem. A Totalcar-os fiúk a saját cikküknek azt a címet adták, hogy Csodaszép a magyar BMW. Majd leírták, hogy mikor még csak gyerekcipőben járt a márka, csúnya autókat terveztek a cégnél..
A magyar BMW marhára rusnya (Szavazz a cikkben!)
Persze ez teljesen szubjektív. Legalábbis azt hiszem. A Totalcar-os fiúk a saját cikküknek azt a címet adták, hogy Csodaszép a magyar BMW. Majd leírták, hogy mikor még csak gyerekcipőben járt a márka, csúnya autókat terveztek a cégnél..
Kiemelték a 2000 CS-t, bár nem véletlenül, hiszen annak alapján gondolta újra Obendorfer Dávid. Szóval a Totalcar csapat azt írja, hogy a 2000 CS megkérdőjelezhető esztétikumú autó, NADE a csodaszép magyar változat ugye...
Erről a Dávidról azt lehet tudni, hogy rönót és fiátot tervezett. Én ehhez azt tenném hozzá, hogy az olasz irány látszik is a művén. Számomra az általa tervezett darab, szemből egy elcseszett Alfa Romeo, oldalról meg echte Mustang. Viszont semmi esetre sem BMW, még akkor sem, ha a márka védjegyéül szolgáló veséket aggatta a hibrid orrára, és BMW emblémák vannak a feltünően nagy felnik közepén.
Azt írja:
"Ami azonban igazán érdekessé teszi a tervet, az ugyanaz, amiért Obendorfer korábbi munkáira is felfigyeltünk: sokkal érdekesebb, karakteresebb az eredmény, mint amit a BMW tervezői megvalósítanak, méghozzá anélkül, hogy a végeredmény erőltetett lenne."
Először is egy kis kötekedés, de csak azé', me' beszó'tá' a BMW-nek :P Az általad megfogalmazott mondat a fenti tagolásban azt jelenti: Azért figyeltek fel Obendorferre, mert korábbi munkáinak mindegyike a BMW tervezőinek megvalósításainál érdekesebb. Azért ezt Te sem gondolod komolyan?! :D
Bár belátom, nem korrekt, de legyen itt egy 2000 CS a Stance Works műhelyéből. Na kispofám, EZ csodaszép. Ezért sokmindent megtennék. Ez olyan módosítás, hogy miközben a márka eredeti ismertetőjegyei megmaradtak, a retro forma különös kettősségben ötvöződik a modern kor elvárásaival.
survey tools
A Totalcar szerint:
Csodaszép a magyar BMW