laleeboy Elküldve: 2012-05-08 14:21 Keréknyomás
Elöl 205/50 R17 van 7,5 széles felnin
Hátul 235/45 R17 van 8,5 széles felnin
Mekkora az ajánlott guminyomás (nincs ültetés) E36 320 touring-nál?
Előre is köszi a válaszokat
laleeboy Elküldve: 2012-05-08 14:21 Keréknyomás
laleeboy Elküldve: 2012-04-27 14:18 Klíma
carobi írta: Sziasztok
Jön a nyár a meleg a jó idő, erre mit csinál a kocsim ??? folyamatosan kinyitja a fűtést a lábamra ( Hallottatok már ilyenről,40km után már alig lehet megmaradni a kocsiban, aztán amikor leállítom a motort 10 percig lehet hallani halkan, hogy valami zümmög a műzerfalban, a cd körül,mintha egy pici villanymotor még dolgozna, néha erősebben néha gyengébb erővel. Digit klímás a kocsi, elvittem autószerelőhöz, azt mondtam vigyem autó villamossági szerelőhöz, de inkább tőletek kérdezem, ti legalább értetek a BMW-hez
laleeboy Elküldve: 2012-03-21 11:00 Elsõ lengõkar hátsó szilent
hil írta:BarG írta:
Hűha !!!
Épp most gondolkodtam a teljes hátsó szilentkészlet - 8 db - poliuretánra történő cseréjéről. Mivel a Powerflex is poliuretán, meg a kinézettek is, ezért ezekre is igaz lehet a kenegetési igény? Ahhoz totál szét kéne szedni évente a futóművet, ami szerintem nem vállalható.
Szia! Igen, azokra is. Így már nem is olyan édes az a szőlő. Ezt a zsírozgatást rendre szeretik elhallgatni mindenhol, mivel eléggé macerás a művelet kb évente és nem pörögne a bolt, mert ennek tudatában nem venné senki. Ha meg visszaviszed, hogy tönkrement idő előtt, akkor mondják, hogy erre nem vonatkozik a gari, mivel nem volt zsírozva az általuk ajánlott spec zsírral. Saját véleményem: nem gondolom, hogy a BMW tervezői akkora hülyék lennének, hogy nem jöttek volna rá arra, hogy oda egy akár merev befogás is megtenné (mert a Powerflex már szinte az) és nem kéne szarozni ezekkel a szilentekkel.
laleeboy Elküldve: 2012-03-20 13:48 Elsõ lengõkar hátsó szilent
laleeboy Elküldve: 2012-03-10 20:44 légzsak_
laleeboy Elküldve: 2012-02-29 09:01 Kézi váltót keresek
bmwkoloni írta: Egy kérdés! E-30 323-i.
Kaptam hozzá egy ix váltót + hozzávaló első kerék agyakat és féltengejeket. bele lehet tenni komoly átalakítás nélkül? mi kell még, hogy összkerekes legyen? illetve összehozható-e?
Előre is KÖSZI
V.N.
laleeboy Elküldve: 2012-01-09 21:12 bc
laleeboy Elküldve: 2011-08-25 13:19 Klíma
Puli írta:InsectKiller írta:Puli írta:anubisz írta:InsectKiller írta:Puli írta: Üdv Srácokl!
Egy kis segítség szeretnék kérni.
A klímámmal valami nem okey: ugyanis néha forró levegőt nyom,ami elég kellmes ebben a 40 °C-ban! (Tegnap kiszáltam a kocsiból,mikor ilyet csinált és fura hangot hallottam a kocsi elejétől. De nem tudtam megfejteni,mintha a ventilátor felöl jönne, nem tudom...)
Kb 1 hónappal ezelőtt elvittem egy klímáshoz,aki átnézte, feltöltötte,tisztította. és nem is mondott semmi problémát!
Ja és ezt kizárólag akkor csinálja,ha városban közlekedek, ha országúton megyek,akkor jól működik! (Mintha a menetszél kellene...)
Előre is köszi a segítséget!
Először fűtéscsapra gondoltam, de ott nincs olyan, h hol jó, hol nem. Az beszarik és meleget nyom meg nincs érdekes hang.
Érdekes hangot sztem a klímakompresszor eredményezhet. De biztos lesz más is, aki esetleg biztosabbat tud mondani.
Üdv
Sok klímás kinyalhatja a seg...m ! gagyi klímás túltöltötte a rendszeremet 2 éve,se kenőanyag bele,se semmi,mérlegen mérve a cuccot ami belemegy,mentem a pályán aztán letiltott a klíma,nehogy szétbassza a gáz. 40 fokba 38 fokot nyomott be. Azt hittem megáll a szívem.Mióta szakszervizben klímáztatok azóta semmi gondom nincs vele. Lehet neked is annyira szerelte már,hogy jól elbaszta. Gagyi klímások,mérlegről töltenek rendszert, szervizbe meg komplett rendszerre kötik,
Köszi!
Ezt a klímakompresszort azért ellenőriztetem!
De a márkaszervízzel kapcsolatban fenttartásim vannak..... Nagyon lehúzósak!
Szerintem Anubisz kolléga nem márkaszervizre gondolt, hanem olyan cég, akiknek van klímás gépük. Nekem is ilyen cég csinálta és épp hogy többe került, mint a mérleges megoldás.
Ahham értem!!! Megpróbálok keresni. Ha esetleg tudtok valakit ajánlani Székesfehérváron,akkor azt megköszönném!
laleeboy Elküldve: 2011-08-17 09:14 Most vettem BMW-t
laca29 írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok van egy digitklimás e36 om, megy a klima és nem látom csepegni a a vizet ez jó vagy nem?
laleeboy Elküldve: 2011-07-27 09:22 Trükkök és okosságok
laca29 írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy e36 ot, valaki megtudná mondani, hogy az olajcserét jelző ledsor mikor vált, jelenleg 3 sárga led világit mikor kell kb olajat cseréljek, hogyan müködik meddig zöld mikor váltanak a ledek?
laleeboy Elküldve: 2011-07-27 09:08 Hengerfej tuning
Harcore írta: Sziasztok!
(Nem találtam témát a kérdésemmel kapcsolatban és újat sem tudok még csinálni ezért kénytelen vagyok itt feltenni kérdésem.)
Érdekelne, hogy 1990-es évjáratú 320i E30-asba melyik a legnagyobb blokk ami beépíthető?
Utcai használatra lenne, tehát fontos, hogy engedélyeztetni lehessen...
laleeboy Elküldve: 2011-06-30 15:01 Futómû és hibái
b0gar írta:anubisz írta:YELLOW írta:b0gar írta: Látom ezt a nyomvályút jól felkaptátok.
Csak a kolléga említi, hogy fékezésnél akár fél fordulatot is elmegy a kormány. Ennek semmi köze a nyomvályúhoz. - szeintem
viszont ha az útnak van lejtése, akkor van köze a széles gumihoz. tök egyenes úton, bármilyen tempóról bármilyen intenzitással fékezek, elengedett kormánynál sem húz semerre. viszont amint van lejtése az útnak oldalra, akkor rögtön arra húz. téli guminál (195) ez nem igazán jellemző. itt most nem a nyomvájú a téma, hanem a széles gumi.
Persze,ha van lejtés,húzza nekem is kicsit,meg nálam akkor gáz ,ha szakadó esőben megyek pályán sokat és fékezni kell hirtelen, megrántja kicsi,t az elejét oldalra,hogy fel vannak ázva teljesen a fékek. Néha ijesztő a jelenség. Aki nem tudja kezelni,bajba kerülhet hamar. 2,3 apró fékezés,és már egyenesen fog,amikor leszárad a tárcsa.
Persze, ez mind igaz. De fél kört fordul a kormány?
Nekem akkor fordult fér kört a kormány mikor defektem volt és tök lapos kerékkel mentem.
laleeboy Elküldve: 2011-06-30 10:45 Vicces :)
laleeboy Elküldve: 2011-06-28 13:32 Szivargyújtó
Coyote írta: Sziasztok,
szerintem ez is megérdemel egy topikot, legalábbis engem nagyon érdekel, hogy hogyan lehet a legtöbbet kihozni belőle, anélkül hogy megolvadna De mielőtt az elosztás szóba jönne:
vettem egy szivargyújtós FM transmittert (ideiglenes megoldásnak jó), ami nagyon jól passzol az E46-ba. A gondom csak az, hogy folyamatosan ki kell húzni amikor megállok, mert a szivargyújtót nem kapcsolja le az autó.
A kérdésem: van-e valami megoldás arra, hogy a gyújtás elvételekor a szivargyújtó is lekapcsoljon?
laleeboy Elküldve: 2011-05-16 13:33 Vicces :)
ute107 írta: Katt ide, Kicsi vicces "Platinagyertyát és direktszürőt minden autóba...
"caliyoung válasz | megnéz 2011.04.20 13:44:10 © (33721)
Ja, nekem bent van az 1.2-es Clióban és überbrutál állat lett belőle. A múltkor letoltam egy Porschét az érdi emelkedőn felfelé. De ilyen túkszaros 330-as bömcsikből meg a fostalicska 3 literes audikból többet is megeszek naponta. Igaz, nekem a platinagyertya mellé a direktszűrő is be van téve."
"Most a plazmagyertya + direktszűrő után bekerült az 1.2-es Cliómba egy univerzális sport hátsó dob is. Hát mit mondjak, ettől még sokkal állatabb lett. A fogyasztásom is lejjebb ment több literrel, de ami a leglényegesebb, hogy mostmár a Lancer EVO-kat is szarráalázom a lámpánál. A múltkor a benzinkútnál odajött egy srác,és azt mondta, nem hiszi el hogy csak 1.2-es a motorom, mert ugyan próbált utánam jönni egy Octavia TFSI-el, ami állátólag nagykúleres és 260 lovasra van chippelve, de nem tudott lépést tartani velem.
Azt mondta ő is beteszi a kocsijába ugyanazokat a tuning megoldáokat mint én, annyira meggyőző a kocsim."
Gyerekek le kellene adnunk a Bmw-ket a bontóban...