Elküldve: 2008. december 25. csütörtök, 19:25
Az autó korát tekintve pedig már leírtam a véleményem. És Oldboy-al 1et értek.
Van erre egy rövid szólás, amin tényleg nincs mit vitatni:
"Az új autó, az ÚJ AUTÓ"


Elküldve: 2008. december 25. csütörtök, 19:25
Elküldve: 2008. december 25. csütörtök, 19:19
Elküldve: 2008. december 25. csütörtök, 18:46
Elküldve: 2008. december 25. csütörtök, 18:00
Elküldve: 2008. december 25. csütörtök, 17:29
Elküldve: 2008. december 25. csütörtök, 11:09
Oldboy írta: .....Szóval röviden, a BMW egy jó kocsi függetlenül attól hogy mi lapul a mocitetõ alatt.....
Teljesen igazad van!!! ( A többi, egyéni szubjektív hozzá állás, vélemény pl.: dízel v. benzin. Amúgy a használt autó vétel szerencse kérdése is, sajnos. )
Elküldve: 2008. december 25. csütörtök, 10:55
Elküldve: 2008. december 24. szerda, 19:25
Woockie írta:Robin68 írta: A maga korában az E30 és rokonsága is már megdobogtatta pár ember szívét. Ami miatt én az E46 mellett döntöttem, a ruhája!!! Ez a forma tetszik!!!
Szóval röviden, a BMW egy jó kocsi függetlenül attól hogy mi lapul a mocitetõ alatt.
Ahhoz, h kimondjuk, h "jo auto", elobb definialni kellene ezt a fogalmat. Mivel tul szervizigenyes, en nem tartom jonak. De feelinges. Kvatro valami ilyesmit mondott, amikor az elso autot nezte at nekem megvetel elott: "Azt felejtsd el, amit a Hondanal megszoktal, hogy csak olajcsere meg fekbetetcsere. De bele fogsz szeretni es menthetetlen leszel." Igaza volt, a Hondat imadtam, de eszembe nem jutott volna Hondas kulcstartot vagy penztarcat venni vagy akar eredetileg nem benne levo extrat beszereltetni. Most meg erre megy el a megtakaritott penzem...Es igen, nekem is az E46 ruhaja tetszik, azert ezt valasztottam, nem ugyanennyi penzbol joval erosebb E36-ot. Diesel-benzin vita... Mindegyiknek van elonye es hatranya.. Egyszer azt hiszem irtam mar, hogy valszeg csak egyiket gyartanak, ha az egyertelmuen jobb lenne, hisz a masikat a kutya se venne....
Elküldve: 2008. december 24. szerda, 18:09
Burns írta: Remélem a következõ találkozón nem tervez senki pályaversenyt...
Elküldve: 2008. december 24. szerda, 17:41
Elküldve: 2008. december 24. szerda, 17:30
Robin68 írta: A maga korában az E30 és rokonsága is már megdobogtatta pár ember szívét. Ami miatt én az E46 mellett döntöttem, a ruhája!!! Ez a forma tetszik!!!
Szóval röviden, a BMW egy jó kocsi függetlenül attól hogy mi lapul a mocitetõ alatt.
Elküldve: 2008. december 24. szerda, 17:12
Robin68 írta: Ahogy én látom, mindenki a saját típusát polírozza ami egyáltalán nem baj. Akinek 2000-es benyás van, azt mondja az 1.6-os szar mert gyenge. Akinek dízel, az mond pár negatív érvet a benzinesekrõl, ami fordítva is igaz. Az hogy ki milyet választ és miért, legyen a saját döntése és ne mások dumálják rá, vagy le. Egy viszont biztos! Ha valaki törõdik a saját kocsijával akkor gyomorgörcs nélkül fogja használni. Abban kell inkább segíteni azoknak akik Bömöst szeretnének venni, hogy azt amit szeretne, legyen az akár 1.6-os benzines vagy akár 30D, mire figyeljen, mi az amire számíthat. A használtaknál meg ki lehet szúrni hogy melyik az amelyikkel törõdtek és melyik van csak eladásra elõkészítve. Hogy nem lehet 2 milkáért normális BMW-t venni...... Ezzel is tudnék vitatkozni mert az enyém sem volt sokkal több és meg kell mondanom hogy teljesen elégedett vagyok. Egyet nem szabad elfelejteni. Nem csak azoké a kiváltság hogy szerethetik ezt a márkát akiknek akad 4 milcsi rá. A maga korában az E30 és rokonsága is már megdobogtatta pár ember szívét. Ami miatt én az E46 mellett döntöttem, a ruhája!!! Ez a forma tetszik!!!
Szóval röviden, a BMW egy jó kocsi függetlenül attól hogy mi lapul a mocitetõ alatt.
Elküldve: 2008. december 24. szerda, 17:04
Elküldve: 2008. december 24. szerda, 16:48
vsop14 írta:YELLOW írta: hát hil kolléga... 2000 elõtt? akkor az E36 és az E46 elsõ szériájának futómûve mér szakadt ki? E36 típushoba, hogy az egész futõmûtartó kiszakadhat... ez volt E46-nál is bár ott a hátsó torony szakadt be...
szerencsére a faceliftnél ezeket javították, erõsítettek mindent... az lehet hogy motorikusan nem lesznek oylan tartósak, de ez nagyban függ a vezetõtõl, és a tulajoktól
kár, hogy nem a facelifttel javították ki, hanem már 1 évre rá megoldották a problémát és a javított verziót gyártották. Itt arról van szó, hogy 20 éve még más élettartamra tervezték, vagy inkább más élettartamra sikerült tervezni az autót. Az egyik ÉLETTARTAM a másik KONSTRUKCIÓS HIBA. Attól még, hogy mondjuk az e36 elsõ szériájának a futómûve kiszakadt (bár én nem hallottam, de tegyük fel) attól még annak az autónak az élettartama több lesz, mint egy e90-é.
Elküldve: 2008. december 24. szerda, 16:45
YELLOW írta: én se vitázni akarok, az oké hogy a csatornában nem mozog az autó, de higgyétek el, hogy vanak olyan számok, konstansok, amivel számolnak, és korrekcióznak... mert az autó légellenállását moszgó autónál kell figyleni, itt a levegõt mozgatják, körülötte... gondolj bele ott van a lexus 430 vagy melyik 0.26 a cw-je pedig dög nehéz, elmondták azárt van az alja full beburkolva... de mindegy