« előző12következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. október 02. vasárnap, 19:23


BarG írta:
YELLOW írta: hi!
30d 192 lovas alapjáraton konkrétan masszíros az egész autó. olyan mintha felülről kavarnák a kasztnit. automata váltós, R-be téve még rosszabb lesz.
porlasztóknál az 5-ös henger kivételável -os értékek vannak, viszont az 5-ös hengeré +6-ost ír. egy rossz porlasztó okoz ennyire nagy gondot?
hibát izzítógyertyára, vagy annak reléjére ír.illetve üzemanyag nyomást.
jah és az autó nem is akar menni, nincs erő, pedig korábban nagyon durva volt.
dízelekben nem vagyok annyira sem jártas, de más gondot élő adatból nem láttam, ez tűnt fel nagyon.
okozhat ennyire nagy egyenetlenséget, erőtlenséget? olyan mintha nem menne egy henger egyébként, de megy. meg amikor nem ment, ahhoz képest táltos paripa volt, mint most.


6-os?! Normálisan +/-1körül/alatt vannak a korrekciók, 2-nél már érezhető, hogy az a porlasztó tönkrement. 6-nál nem esik ki a motor? Én egy métert se mennék vele így.


ajjaj, akkor viszont az a gáz, mert volt ami -2 körül is volt. állítólag volt már az összes cserélve. de én úgy kalkuláltam, hogy talán a +6 miatt a többi próbál ellene dolgozni. ezért nincs erő.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2016. október 02. vasárnap, 19:13


YELLOW írta: hi!
30d 192 lovas alapjáraton konkrétan masszíros az egész autó. olyan mintha felülről kavarnák a kasztnit. automata váltós, R-be téve még rosszabb lesz.
porlasztóknál az 5-ös henger kivételável -os értékek vannak, viszont az 5-ös hengeré +6-ost ír. egy rossz porlasztó okoz ennyire nagy gondot?
hibát izzítógyertyára, vagy annak reléjére ír.illetve üzemanyag nyomást.
jah és az autó nem is akar menni, nincs erő, pedig korábban nagyon durva volt.
dízelekben nem vagyok annyira sem jártas, de más gondot élő adatból nem láttam, ez tűnt fel nagyon.
okozhat ennyire nagy egyenetlenséget, erőtlenséget? olyan mintha nem menne egy henger egyébként, de megy. meg amikor nem ment, ahhoz képest táltos paripa volt, mint most.


6-os?! Normálisan +/-1körül/alatt vannak a korrekciók, 2-nél már érezhető, hogy az a porlasztó tönkrement. 6-nál nem esik ki a motor? Én egy métert se mennék vele így.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. október 02. vasárnap, 13:29


hi!
30d 192 lovas alapjáraton konkrétan masszíros az egész autó. olyan mintha felülről kavarnák a kasztnit. automata váltós, R-be téve még rosszabb lesz.
porlasztóknál az 5-ös henger kivételável -os értékek vannak, viszont az 5-ös hengeré +6-ost ír. egy rossz porlasztó okoz ennyire nagy gondot?
hibát izzítógyertyára, vagy annak reléjére ír.illetve üzemanyag nyomást.
jah és az autó nem is akar menni, nincs erő, pedig korábban nagyon durva volt.
dízelekben nem vagyok annyira sem jártas, de más gondot élő adatból nem láttam, ez tűnt fel nagyon.
okozhat ennyire nagy egyenetlenséget, erőtlenséget? olyan mintha nem menne egy henger egyébként, de megy. meg amikor nem ment, ahhoz képest táltos paripa volt, mint most.

Joe330
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Joe330

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 19:15


Joe330 írta:
Joe330 írta:
lantika írta:
Joe330 írta: végig is olvastam , de más más embernek más más probléma miatt volt gondja
legalabbis nekem ugy jött le
az viszont egyértelmű volt, hogy a diag nem segitett senkinek





lantika írta:
Joe330 írta: sziasztok

E46 330d m van, és azt hiszem elhagyta az erő
nem ugy mint Luke ot a star wars ba
de most komolyan!
se füst, se zörgés, de nincs sztem turbo nyomás, vagy ha meg is jön, ugy majd 3500as fordulatnál.




Ezt a nem tul hosszu topicot kellett volna csak vegigolvasnod.




Alura irj legyszives. Azokat a dolgokat nezd vegig amit leirtak. Turbo,intercooler csövek,väkumcsövek,egr,legtömegmerö.


okés
ne haragudj, itt még "új" vagyok




ez jo kép hol keresgéljek?


http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2838

Joe330
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Joe330

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 19:14


Joe330 írta:
lantika írta:
Joe330 írta: végig is olvastam , de más más embernek más más probléma miatt volt gondja
legalabbis nekem ugy jött le
az viszont egyértelmű volt, hogy a diag nem segitett senkinek





lantika írta:
Joe330 írta: sziasztok

E46 330d m van, és azt hiszem elhagyta az erő
nem ugy mint Luke ot a star wars ba
de most komolyan!
se füst, se zörgés, de nincs sztem turbo nyomás, vagy ha meg is jön, ugy majd 3500as fordulatnál.




Ezt a nem tul hosszu topicot kellett volna csak vegigolvasnod.




Alura irj legyszives. Azokat a dolgokat nezd vegig amit leirtak. Turbo,intercooler csövek,väkumcsövek,egr,legtömegmerö.


okés
ne haragudj, itt még "új" vagyok




ez jo kép hol keresgéljek?

Joe330
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Joe330

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 19:11


lantika írta:
Joe330 írta: végig is olvastam , de más más embernek más más probléma miatt volt gondja
legalabbis nekem ugy jött le
az viszont egyértelmű volt, hogy a diag nem segitett senkinek





lantika írta:
Joe330 írta: sziasztok

E46 330d m van, és azt hiszem elhagyta az erő
nem ugy mint Luke ot a star wars ba
de most komolyan!
se füst, se zörgés, de nincs sztem turbo nyomás, vagy ha meg is jön, ugy majd 3500as fordulatnál.




Ezt a nem tul hosszu topicot kellett volna csak vegigolvasnod.




Alura irj legyszives. Azokat a dolgokat nezd vegig amit leirtak. Turbo,intercooler csövek,väkumcsövek,egr,legtömegmerö.


okés
ne haragudj, itt még "új" vagyok

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 19:04


Joe330 írta: végig is olvastam , de más más embernek más más probléma miatt volt gondja
legalabbis nekem ugy jött le
az viszont egyértelmű volt, hogy a diag nem segitett senkinek





lantika írta:
Joe330 írta: sziasztok

E46 330d m van, és azt hiszem elhagyta az erő
nem ugy mint Luke ot a star wars ba
de most komolyan!
se füst, se zörgés, de nincs sztem turbo nyomás, vagy ha meg is jön, ugy majd 3500as fordulatnál.




Ezt a nem tul hosszu topicot kellett volna csak vegigolvasnod.




Alura irj legyszives. Azokat a dolgokat nezd vegig amit leirtak. Turbo,intercooler csövek,väkumcsövek,egr,legtömegmerö.


Joe330
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Joe330

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 18:38


végig is olvastam , de más más embernek más más probléma miatt volt gondja
legalabbis nekem ugy jött le
az viszont egyértelmű volt, hogy a diag nem segitett senkinek





lantika írta:
Joe330 írta: sziasztok

E46 330d m van, és azt hiszem elhagyta az erő
nem ugy mint Luke ot a star wars ba
de most komolyan!
se füst, se zörgés, de nincs sztem turbo nyomás, vagy ha meg is jön, ugy majd 3500as fordulatnál.




Ezt a nem tul hosszu topicot kellett volna csak vegigolvasnod.




lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 18:34


Joe330 írta: sziasztok

E46 330d m van, és azt hiszem elhagyta az erő
nem ugy mint Luke ot a star wars ba
de most komolyan!
se füst, se zörgés, de nincs sztem turbo nyomás, vagy ha meg is jön, ugy majd 3500as fordulatnál.




Ezt a nem tul hosszu topicot kellett volna csak vegigolvasnod.

Joe330
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Joe330

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 18:08


sziasztok

E46 330d m van, és azt hiszem elhagyta az erő
nem ugy mint Luke ot a star wars ba
de most komolyan!
se füst, se zörgés, de nincs sztem turbo nyomás, vagy ha meg is jön, ugy majd 3500as fordulatnál.




GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 09:26


mrsla írta: Szuper a gép (2005.03. 730D), fantasztikus vezetési élmény stb ))
Kérdésem: leírásokat honnan tudok letölteni? Pl. szeretném cserélni a légtömegmérőt vmi how to érdekelne.
Kellemes napot minden "bunkó" bmw-ésnek


Legtöbbet szerintem youtube do it yourself vagy how to videókkal érsz el, de van egy pár linkem még (igaz e46 többség, de jól jöhet):
E46 Fanatics DIY
E46 Fanatics Info
Ultimate BMW DIY
Bimmer DIY
Impee
DIY E65,E66
Bimmer Forum Manuals
Workshop Manuals for all series
RealOEM ábrák
BMW Fans ábrák
TIS Online
BMW Online Wiring Diagram System (WDS)

Meg egy kis angoltudás kell, vagy google fordító

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 08:37


mrsla írta: Szuper a gép (2005.03. 730D), fantasztikus vezetési élmény stb ))
Kérdésem: leírásokat honnan tudok letölteni? Pl. szeretném cserélni a légtömegmérőt vmi how to érdekelne.
Kellemes napot minden "bunkó" bmw-ésnek


letöltésben nem tudok segíteni, de lehet a maróti könyvkiadónál meg lehet vásárolni (remélem a reklám után kapok részesedést)

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2005

státusz mrsla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 00:05


Szuper a gép (2005.03. 730D), fantasztikus vezetési élmény stb ))
Kérdésem: leírásokat honnan tudok letölteni? Pl. szeretném cserélni a légtömegmérőt vmi how to érdekelne.
Kellemes napot minden "bunkó" bmw-ésnek

kyncza_
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz kyncza_

Újonc

Elismertség: 14% (1 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. augusztus 21. kedd, 21:15


Sziasztok!

Hasonló gondom volt 330d-vel, 2800-3000ig úgy ment, mint a szívódízel. Előzmény, hogy jó 5 hétig kíméletesen mentem vele, aztán 1x kellett volna az erő, és onnantól halott volt. Diagnosztikán azt mondták turbó, hibakód nem volt, füst nem volt, vákuum megvolt szerintük.

Hazatalicskáztam apámhoz, szétszedte, a vákuumcsövek nagyrésze 5 darabban jött le(nem tudom, a diag. hogy sikerült kimérni akkor), a turbó tökéletes, viszont a szívósorban 2 lapát el volt törve és majdnem zárt állapotban beékelődve.

Apám kitörte a maradékot, stabilizálta a pálcát, vákuumcsövet ledugózta(asszem), és azóta úgy ment, mint a vadállat.

Nagyon figyeljetek és ne próbáljátok leégetni a kokszot, mert nekem a szerencsén múlt, hogy nem estek bele a pillangók a motorba Ja és kapja be minden lehúzó diagnosztikás.

keksz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2007

státusz keksz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2012. július 20. péntek, 15:01


madafakaG írta:
keksz írta:
harmas írta:
keksz írta: Update! Kiderult, hogy az EGR-el van baj. Allandoan visszavezeti a fipufogogazt, ha kell ha nem. Most le lett huzva, legtomegmero vissza es megy rendesen.
Viszont meg mindig a kerdes, hogy mi baja lehet?
Azon gondolkozok hogy elviszem egy csiptuningoshoz, hogy rakjon ra egy EGR nelkuli programot..


Tehát lehúztátok a vákuumcsövet(remélhetőleg le is dugóztátok) az EGR-ről, és jó lett? Ezek szerint az EGR jól működik, el tud zárni. Így viszont maradt a druckwandler, az EGR-t vezérlő elektro-pneumatikus szelep, ami feltehetően nyitott állapotban megszorult, és ezáltal folyamatosan (a vákuum által) nyitva tartotta az EGR-t is. Ezt mindenképpen csekkold le.
Házilagosan megnézheted: alapvetően (nem 100%-ban) az EGR-t alapjárat és közelében nyitja ki a szabályzás, tehát ha befogod a csövet érezned kell egy kis vákuumot. Ha megemeled a fordulatot (2500) ez az érzés fokozatosan eltűnik.


Igen, a vakuumcso lehuzasa utan jo lett, jol mukodik, csak vmiert mindig nyitva volt ja.
Kosz a helpet! Megprobalom megnezni amit mondtal, bar sztm a "bmw szakik" a "szak" -szervizben csak megneztek, egy hetet volt naluk az auto...



Hali! Nekem is hasonló problémám áll fenn, E38 740d-m van, a különbség csak annyi, hogy nem állandó a probléma, de 2500-2700 között "betilt" elfogy a szufla, de amint ávergődik ezen a ponton megy, mint a veszett fene (üzemi hőfok elérése előtt nincs tiltogatás, csak melegen)... szervízben próbáltak új turbókat rámtukmálni, de mivel ezek nemrég lettek felújítva-tisztítva így tanácstalan vagyok... de megpróbálom az 5leteteket (ja a légtömegmérőim jók, turbók töltenek, EGR elméletileg tisztítva volt kb 12000km-rel ezelőtt..)


Szia!
Nekem vegul legtomegmero volt... A computer nem jelezte a legtomegmerot hibasnak, de miutan beraktunk egy bontott jot egybol jo lett minden!



« előző12következő »