« előző12következő »
autója adatai
Széria: 7
Típus: E38
Kivitel: Sedan
Modell: 740d
Évjárat: 2000

státusz madafakaG

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. május 10. csütörtök, 11:48


keksz írta:
harmas írta:
keksz írta: Update! Kiderult, hogy az EGR-el van baj. Allandoan visszavezeti a fipufogogazt, ha kell ha nem. Most le lett huzva, legtomegmero vissza es megy rendesen.
Viszont meg mindig a kerdes, hogy mi baja lehet?
Azon gondolkozok hogy elviszem egy csiptuningoshoz, hogy rakjon ra egy EGR nelkuli programot..


Tehát lehúztátok a vákuumcsövet(remélhetőleg le is dugóztátok) az EGR-ről, és jó lett? Ezek szerint az EGR jól működik, el tud zárni. Így viszont maradt a druckwandler, az EGR-t vezérlő elektro-pneumatikus szelep, ami feltehetően nyitott állapotban megszorult, és ezáltal folyamatosan (a vákuum által) nyitva tartotta az EGR-t is. Ezt mindenképpen csekkold le.
Házilagosan megnézheted: alapvetően (nem 100%-ban) az EGR-t alapjárat és közelében nyitja ki a szabályzás, tehát ha befogod a csövet érezned kell egy kis vákuumot. Ha megemeled a fordulatot (2500) ez az érzés fokozatosan eltűnik.


Igen, a vakuumcso lehuzasa utan jo lett, jol mukodik, csak vmiert mindig nyitva volt ja.
Kosz a helpet! Megprobalom megnezni amit mondtal, bar sztm a "bmw szakik" a "szak" -szervizben csak megneztek, egy hetet volt naluk az auto...



Hali! Nekem is hasonló problémám áll fenn, E38 740d-m van, a különbség csak annyi, hogy nem állandó a probléma, de 2500-2700 között "betilt" elfogy a szufla, de amint ávergődik ezen a ponton megy, mint a veszett fene (üzemi hőfok elérése előtt nincs tiltogatás, csak melegen)... szervízben próbáltak új turbókat rámtukmálni, de mivel ezek nemrég lettek felújítva-tisztítva így tanácstalan vagyok... de megpróbálom az 5leteteket (ja a légtömegmérőim jók, turbók töltenek, EGR elméletileg tisztítva volt kb 12000km-rel ezelőtt..)

keksz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2007

státusz keksz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2011. november 12. szombat, 11:16


harmas írta:
keksz írta: Update! Kiderult, hogy az EGR-el van baj. Allandoan visszavezeti a fipufogogazt, ha kell ha nem. Most le lett huzva, legtomegmero vissza es megy rendesen.
Viszont meg mindig a kerdes, hogy mi baja lehet?
Azon gondolkozok hogy elviszem egy csiptuningoshoz, hogy rakjon ra egy EGR nelkuli programot..


Tehát lehúztátok a vákuumcsövet(remélhetőleg le is dugóztátok) az EGR-ről, és jó lett? Ezek szerint az EGR jól működik, el tud zárni. Így viszont maradt a druckwandler, az EGR-t vezérlő elektro-pneumatikus szelep, ami feltehetően nyitott állapotban megszorult, és ezáltal folyamatosan (a vákuum által) nyitva tartotta az EGR-t is. Ezt mindenképpen csekkold le.
Házilagosan megnézheted: alapvetően (nem 100%-ban) az EGR-t alapjárat és közelében nyitja ki a szabályzás, tehát ha befogod a csövet érezned kell egy kis vákuumot. Ha megemeled a fordulatot (2500) ez az érzés fokozatosan eltűnik.


Igen, a vakuumcso lehuzasa utan jo lett, jol mukodik, csak vmiert mindig nyitva volt ja.
Kosz a helpet! Megprobalom megnezni amit mondtal, bar sztm a "bmw szakik" a "szak" -szervizben csak megneztek, egy hetet volt naluk az auto...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2011. november 11. péntek, 21:50


keksz írta: Update! Kiderult, hogy az EGR-el van baj. Allandoan visszavezeti a fipufogogazt, ha kell ha nem. Most le lett huzva, legtomegmero vissza es megy rendesen.
Viszont meg mindig a kerdes, hogy mi baja lehet?
Azon gondolkozok hogy elviszem egy csiptuningoshoz, hogy rakjon ra egy EGR nelkuli programot..


Tehát lehúztátok a vákuumcsövet(remélhetőleg le is dugóztátok) az EGR-ről, és jó lett? Ezek szerint az EGR jól működik, el tud zárni. Így viszont maradt a druckwandler, az EGR-t vezérlő elektro-pneumatikus szelep, ami feltehetően nyitott állapotban megszorult, és ezáltal folyamatosan (a vákuum által) nyitva tartotta az EGR-t is. Ezt mindenképpen csekkold le.
Házilagosan megnézheted: alapvetően (nem 100%-ban) az EGR-t alapjárat és közelében nyitja ki a szabályzás, tehát ha befogod a csövet érezned kell egy kis vákuumot. Ha megemeled a fordulatot (2500) ez az érzés fokozatosan eltűnik.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. november 11. péntek, 20:12


YELLOW írta:
keksz írta: Update! Kiderult, hogy az EGR-el van baj. Allandoan visszavezeti a fipufogogazt, ha kell ha nem. Most le lett huzva, legtomegmero vissza es megy rendesen.
Viszont meg mindig a kerdes, hogy mi baja lehet?
Azon gondolkozok hogy elviszem egy csiptuningoshoz, hogy rakjon ra egy EGR nelkuli programot..


az EGR-nek van egy kis dugattyúja, ami a szelepet mozgatja. ott szokott megszorulni a koromtól, és nem tudja működtetni. ha jól tudom.


Persze dugattyú! Biztos nem használta a dugattyú az irányjelzőt, és összeakadt valamivel.
Nincs dugattyú! Szelep van. Ja, benne van a nevében is "EGR szelep".

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. november 11. péntek, 19:43


keksz írta: Update! Kiderult, hogy az EGR-el van baj. Allandoan visszavezeti a fipufogogazt, ha kell ha nem. Most le lett huzva, legtomegmero vissza es megy rendesen.
Viszont meg mindig a kerdes, hogy mi baja lehet?
Azon gondolkozok hogy elviszem egy csiptuningoshoz, hogy rakjon ra egy EGR nelkuli programot..


az EGR-nek van egy kis dugattyúja, ami a szelepet mozgatja. ott szokott megszorulni a koromtól, és nem tudja működtetni. ha jól tudom.

keksz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2007

státusz keksz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2011. november 11. péntek, 19:02


Update! Kiderult, hogy az EGR-el van baj. Allandoan visszavezeti a fipufogogazt, ha kell ha nem. Most le lett huzva, legtomegmero vissza es megy rendesen.
Viszont meg mindig a kerdes, hogy mi baja lehet?
Azon gondolkozok hogy elviszem egy csiptuningoshoz, hogy rakjon ra egy EGR nelkuli programot..

keksz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2007

státusz keksz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2011. november 11. péntek, 10:12


keksz írta:
pampi írta: Hali! Nekem ugyanez volt a problémám, 2500-as fordulat alatt nem nagyon volt nyomaték fekete korom füst is jött belőle /nem kék/az olaj fogyasztásom kb. 3-4 deci/ 10.000km
, de miután elhagyta a 2500-as fordulatot ment mint a hülye, most a napokban oldódott meg a probléma mire találtam egy olyan szerelőt aki nem akart behúzni. Rengeteg szerelőnél voltam, gép semmi hibát nem hozott. Minden apró dolgot átnéztünk, légtömegmérő vákuumcső stb. (minden tökéletesen működött) A turbóshoz is elvittem, a 20D-men vákuumos a turbó, mondta hogy a geometriája nehezen áll be!! Levettük és megvolt szorulva, illetve régebben valamit beszívhatott és egy két lapát elhajlott! Turbó csere lett a vége és ÚJJJJ! Tökéletesen megy a gépes. Kb. fél év kellet mire rájöttünk mi a baja! Nem akartam egyből a drágább dologgal kezdeni, na meg a jó és megbízható szakember is kevés mifelénk. Nehéz és rögös út volt de sikerült! Így nem akarlak elszomorítani, hasonló a te gondod is ahogy írtad! A turbó csere után, nem volt az alsó-tartományban 100-as a nyomaték, de a szerelőm mondta, hogy hajkurásszam a gépet, a kipufogóban lerakódott rengeteg korom miatt. Pár nap után tökéletes lett! Több szerencsét!
BarG írta:
keksz írta: Sziasztok!

Egy e46 330cd-m van es egy olyan magikus problemam van vele, hogy 3000-es fordulat alatt alig megy az auto, afelett viszont kemenyen.
A kocsi volt BMW szervizben, ott rakotottek a gepre, de nem talaltak semmit. Van naluk egy e60-as amivel ugyanez a problema. Allitolag tul sok levegot kap. Most le van huzva a legtomegmero, bar ettol jobban megy, de a gond az, hogy nem a legtomegmerovel van a baj, az rendben van a diagnosztika szerint. Nemi kipufogogaz is jon vhonnan a motorterbol, de nem a leomlocsonkbol.
Tud esetleg vki segiteni?


Ezek már csak ilyen mágikus gépek
A kipusogócsonkom nemrég volt cserélve, ripityára volt repedezve. Pedig visszahívással cserélték még a legelején elvileg olyanra, ami bírja. Hát nem bírta.

A problémádra nekem is a turbó geometria ugrott be.

Ha rémtörténetet akarsz olvasni, akkor nézz be az Olajzabálás topikba!
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...balas.html
Hány km-nél jársz?


152 ezernel jar.
Koszi a tippeket , megnezzuk a turbot, "hatha" az a baja...

Mondjuk ha a turbogeometria fos, akkor nem kene jobban mennie legtomegmero nelkul nem?



keksz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2007

státusz keksz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 23:14


pampi írta: Hali! Nekem ugyanez volt a problémám, 2500-as fordulat alatt nem nagyon volt nyomaték fekete korom füst is jött belőle /nem kék/az olaj fogyasztásom kb. 3-4 deci/ 10.000km
, de miután elhagyta a 2500-as fordulatot ment mint a hülye, most a napokban oldódott meg a probléma mire találtam egy olyan szerelőt aki nem akart behúzni. Rengeteg szerelőnél voltam, gép semmi hibát nem hozott. Minden apró dolgot átnéztünk, légtömegmérő vákuumcső stb. (minden tökéletesen működött) A turbóshoz is elvittem, a 20D-men vákuumos a turbó, mondta hogy a geometriája nehezen áll be!! Levettük és megvolt szorulva, illetve régebben valamit beszívhatott és egy két lapát elhajlott! Turbó csere lett a vége és ÚJJJJ! Tökéletesen megy a gépes. Kb. fél év kellet mire rájöttünk mi a baja! Nem akartam egyből a drágább dologgal kezdeni, na meg a jó és megbízható szakember is kevés mifelénk. Nehéz és rögös út volt de sikerült! Így nem akarlak elszomorítani, hasonló a te gondod is ahogy írtad! A turbó csere után, nem volt az alsó-tartományban 100-as a nyomaték, de a szerelőm mondta, hogy hajkurásszam a gépet, a kipufogóban lerakódott rengeteg korom miatt. Pár nap után tökéletes lett! Több szerencsét!
BarG írta:
keksz írta: Sziasztok!

Egy e46 330cd-m van es egy olyan magikus problemam van vele, hogy 3000-es fordulat alatt alig megy az auto, afelett viszont kemenyen.
A kocsi volt BMW szervizben, ott rakotottek a gepre, de nem talaltak semmit. Van naluk egy e60-as amivel ugyanez a problema. Allitolag tul sok levegot kap. Most le van huzva a legtomegmero, bar ettol jobban megy, de a gond az, hogy nem a legtomegmerovel van a baj, az rendben van a diagnosztika szerint. Nemi kipufogogaz is jon vhonnan a motorterbol, de nem a leomlocsonkbol.
Tud esetleg vki segiteni?


Ezek már csak ilyen mágikus gépek
A kipusogócsonkom nemrég volt cserélve, ripityára volt repedezve. Pedig visszahívással cserélték még a legelején elvileg olyanra, ami bírja. Hát nem bírta.

A problémádra nekem is a turbó geometria ugrott be.

Ha rémtörténetet akarsz olvasni, akkor nézz be az Olajzabálás topikba!
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...balas.html
Hány km-nél jársz?


152 ezernel jar.
Koszi a tippeket , megnezzuk a turbot, "hatha" az a baja...


pampi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pampi

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 22:39


Hali! Nekem ugyanez volt a problémám, 2500-as fordulat alatt nem nagyon volt nyomaték fekete korom füst is jött belőle /nem kék/az olaj fogyasztásom kb. 3-4 deci/ 10.000km
, de miután elhagyta a 2500-as fordulatot ment mint a hülye, most a napokban oldódott meg a probléma mire találtam egy olyan szerelőt aki nem akart behúzni. Rengeteg szerelőnél voltam, gép semmi hibát nem hozott. Minden apró dolgot átnéztünk, légtömegmérő vákuumcső stb. (minden tökéletesen működött) A turbóshoz is elvittem, a 20D-men vákuumos a turbó, mondta hogy a geometriája nehezen áll be!! Levettük és megvolt szorulva, illetve régebben valamit beszívhatott és egy két lapát elhajlott! Turbó csere lett a vége és ÚJJJJ! Tökéletesen megy a gépes. Kb. fél év kellet mire rájöttünk mi a baja! Nem akartam egyből a drágább dologgal kezdeni, na meg a jó és megbízható szakember is kevés mifelénk. Nehéz és rögös út volt de sikerült! Így nem akarlak elszomorítani, hasonló a te gondod is ahogy írtad! A turbó csere után, nem volt az alsó-tartományban 100-as a nyomaték, de a szerelőm mondta, hogy hajkurásszam a gépet, a kipufogóban lerakódott rengeteg korom miatt. Pár nap után tökéletes lett! Több szerencsét!
BarG írta:
keksz írta: Sziasztok!

Egy e46 330cd-m van es egy olyan magikus problemam van vele, hogy 3000-es fordulat alatt alig megy az auto, afelett viszont kemenyen.
A kocsi volt BMW szervizben, ott rakotottek a gepre, de nem talaltak semmit. Van naluk egy e60-as amivel ugyanez a problema. Allitolag tul sok levegot kap. Most le van huzva a legtomegmero, bar ettol jobban megy, de a gond az, hogy nem a legtomegmerovel van a baj, az rendben van a diagnosztika szerint. Nemi kipufogogaz is jon vhonnan a motorterbol, de nem a leomlocsonkbol.
Tud esetleg vki segiteni?


Ezek már csak ilyen mágikus gépek
A kipusogócsonkom nemrég volt cserélve, ripityára volt repedezve. Pedig visszahívással cserélték még a legelején elvileg olyanra, ami bírja. Hát nem bírta.

A problémádra nekem is a turbó geometria ugrott be.

Ha rémtörténetet akarsz olvasni, akkor nézz be az Olajzabálás topikba!
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...balas.html
Hány km-nél jársz?






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 10. csütörtök, 22:56

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 21:22


keksz írta: Sziasztok!

Egy e46 330cd-m van es egy olyan magikus problemam van vele, hogy 3000-es fordulat alatt alig megy az auto, afelett viszont kemenyen.
A kocsi volt BMW szervizben, ott rakotottek a gepre, de nem talaltak semmit. Van naluk egy e60-as amivel ugyanez a problema. Allitolag tul sok levegot kap. Most le van huzva a legtomegmero, bar ettol jobban megy, de a gond az, hogy nem a legtomegmerovel van a baj, az rendben van a diagnosztika szerint. Nemi kipufogogaz is jon vhonnan a motorterbol, de nem a leomlocsonkbol.
Tud esetleg vki segiteni?


Ezek már csak ilyen mágikus gépek
A kipusogócsonkom nemrég volt cserélve, ripityára volt repedezve. Pedig visszahívással cserélték még a legelején elvileg olyanra, ami bírja. Hát nem bírta.

A problémádra nekem is a turbó geometria ugrott be.

Ha rémtörténetet akarsz olvasni, akkor nézz be az Olajzabálás topikba!
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...balas.html
Hány km-nél jársz?

keksz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2007

státusz keksz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 18:43


hancurozo írta:
Állít a turbó geometriáján?


Nem tom... majd felvetem..





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 10. csütörtök, 18:43

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 18:39


keksz írta: Sziasztok!

Egy e46 330cd-m van es egy olyan magikus problemam van vele, hogy 3000-es fordulat alatt alig megy az auto, afelett viszont kemenyen.
A kocsi volt BMW szervizben, ott rakotottek a gepre, de nem talaltak semmit. Van naluk egy e60-as amivel ugyanez a problema. Allitolag tul sok levegot kap. Most le van huzva a legtomegmero, bar ettol jobban megy, de a gond az, hogy nem a legtomegmerovel van a baj, az rendben van a diagnosztika szerint. Nemi kipufogogaz is jon vhonnan a motorterbol, de nem a leomlocsonkbol.
Tud esetleg vki segiteni?


Állít a turbó geometriáján?

keksz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2007

státusz keksz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 18:33


Sziasztok!

Egy e46 330cd-m van es egy olyan magikus problemam van vele, hogy 3000-es fordulat alatt alig megy az auto, afelett viszont kemenyen.
A kocsi volt BMW szervizben, ott rakotottek a gepre, de nem talaltak semmit. Van naluk egy e60-as amivel ugyanez a problema. Allitolag tul sok levegot kap. Most le van huzva a legtomegmero, bar ettol jobban megy, de a gond az, hogy nem a legtomegmerovel van a baj, az rendben van a diagnosztika szerint. Nemi kipufogogaz is jon vhonnan a motorterbol, de nem a leomlocsonkbol.
Tud esetleg vki segiteni?

« előző12következő »