feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 00:12


ateszka86 írta:
ute107 írta:
szotakdavid írta:
ateszka86 írta:
ha kiiktatod, elég szépen fog füstölni... sztem nem szép látvány


Miért fog füstölni,ha kiszedi a kis katot??? Kereső..már ki lett tárgyalva ez is.


Szívből küldöm az alábbi dalt minden olyen 20d tulajnak akinek nincs a "kis kat" a kocsija alatt.

Ja és nem füstöl jobban...

VIDEÓ



nekem is ki volt véve, és jött a füst, miután vissza tettem, megszűnt, vmi csak van benne, ne a tükörből nézd, úgy nekem se tűnt fel.



Ha nagyon összetörik a katalizátor belseje, akkor eltömítheti a kipufogófüst távozását..............magyarul leáll az autó, mintha krumplit dugtak volna a kipufogóba!



ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 22:57


ute107 írta:
szotakdavid írta:
ateszka86 írta:
ha kiiktatod, elég szépen fog füstölni... sztem nem szép látvány


Miért fog füstölni,ha kiszedi a kis katot??? Kereső..már ki lett tárgyalva ez is.


Szívből küldöm az alábbi dalt minden olyen 20d tulajnak akinek nincs a "kis kat" a kocsija alatt.

Ja és nem füstöl jobban...

VIDEÓ



nekem is ki volt véve, és jött a füst, miután vissza tettem, megszűnt, vmi csak van benne, ne a tükörből nézd, úgy nekem se tűnt fel.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 28. hétfő, 23:08

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 22:36


szotakdavid írta:
ateszka86 írta:
ha kiiktatod, elég szépen fog füstölni... sztem nem szép látvány


Miért fog füstölni,ha kiszedi a kis katot??? Kereső..már ki lett tárgyalva ez is.


Szívből küldöm az alábbi dalt minden olyen 20d tulajnak akinek nincs a "kis kat" a kocsija alatt.

Ja és nem füstöl jobban...

VIDEÓ



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 19:15


ateszka86 írta:
ha kiiktatod, elég szépen fog füstölni... sztem nem szép látvány


Miért fog füstölni,ha kiszedi a kis katot??? Kereső..már ki lett tárgyalva ez is.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 19:14


ateszka86 írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!


Gondoltam leírom mit tapasztaltam!

Már kérdeztem itt, hogy az asc gombot hiába nyomkodom sehol semmi, na ma rávettem magam hogy megbontom sikerült is kibontottam a középkonzolt, hát nem volt rádugva a kiscsati a gombra azért nem tudtam én kikapcsolni

Kérdés már csak, hogy miért lehetett lehúzva?!esetleg lecsuszhatott bár kétlem.
Visszadugtam és lám szépen ki is kapcsolja ahogy illik a kipörgésgátlót!

Másik.:

A hátsó üléssor alatti kis katalizátor nemtudom hogy az e de ugynézki reggel hideginditásnál csörömpöl kicsit mikor még kicsit erösebben jár a motor, gondoloma széthullhatott nem?! esetleg ha egy azonos átmérőjü csővel helyettesítem gondot okozna e?

köszönöm!


vagy valaki biztosra ment, nehogy az asszony megnyomja, aztán összetörje magát. vagy cserélve volt ott valami, aztán elfelejtették visszadugni.
szerintem csak egy katalizátor van, az max a középdob, az sokaknál szokott csörögni.



hát lehet nemtudom de megnyugodtam azt hittem angyonbb baj lapul meg..

LEhet középdob fogggalmam sincs,de lehet kifogom iktatni mert idgesit hogy beinditom és olyan mintha full hidrotökés lenne a kocsi


ha kiiktatod, elég szépen fog füstölni... sztem nem szép látvány



De akkor is megakarom szüntetni mert benne csörög valami, ajknábol ütögetve hallatszik is hogy bene van valami széthullva esetleg levenni szétvágni megnézni aztán orvosolni nemtudom...


ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 19:12


toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!


Gondoltam leírom mit tapasztaltam!

Már kérdeztem itt, hogy az asc gombot hiába nyomkodom sehol semmi, na ma rávettem magam hogy megbontom sikerült is kibontottam a középkonzolt, hát nem volt rádugva a kiscsati a gombra azért nem tudtam én kikapcsolni

Kérdés már csak, hogy miért lehetett lehúzva?!esetleg lecsuszhatott bár kétlem.
Visszadugtam és lám szépen ki is kapcsolja ahogy illik a kipörgésgátlót!

Másik.:

A hátsó üléssor alatti kis katalizátor nemtudom hogy az e de ugynézki reggel hideginditásnál csörömpöl kicsit mikor még kicsit erösebben jár a motor, gondoloma széthullhatott nem?! esetleg ha egy azonos átmérőjü csővel helyettesítem gondot okozna e?

köszönöm!


vagy valaki biztosra ment, nehogy az asszony megnyomja, aztán összetörje magát. vagy cserélve volt ott valami, aztán elfelejtették visszadugni.
szerintem csak egy katalizátor van, az max a középdob, az sokaknál szokott csörögni.



hát lehet nemtudom de megnyugodtam azt hittem angyonbb baj lapul meg..

LEhet középdob fogggalmam sincs,de lehet kifogom iktatni mert idgesit hogy beinditom és olyan mintha full hidrotökés lenne a kocsi


ha kiiktatod, elég szépen fog füstölni... sztem nem szép látvány

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 19:07


YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!


Gondoltam leírom mit tapasztaltam!

Már kérdeztem itt, hogy az asc gombot hiába nyomkodom sehol semmi, na ma rávettem magam hogy megbontom sikerült is kibontottam a középkonzolt, hát nem volt rádugva a kiscsati a gombra azért nem tudtam én kikapcsolni

Kérdés már csak, hogy miért lehetett lehúzva?!esetleg lecsuszhatott bár kétlem.
Visszadugtam és lám szépen ki is kapcsolja ahogy illik a kipörgésgátlót!

Másik.:

A hátsó üléssor alatti kis katalizátor nemtudom hogy az e de ugynézki reggel hideginditásnál csörömpöl kicsit mikor még kicsit erösebben jár a motor, gondoloma széthullhatott nem?! esetleg ha egy azonos átmérőjü csővel helyettesítem gondot okozna e?

köszönöm!


vagy valaki biztosra ment, nehogy az asszony megnyomja, aztán összetörje magát. vagy cserélve volt ott valami, aztán elfelejtették visszadugni.
szerintem csak egy katalizátor van, az max a középdob, az sokaknál szokott csörögni.



hát lehet nemtudom de megnyugodtam azt hittem angyonbb baj lapul meg..

LEhet középdob fogggalmam sincs,de lehet kifogom iktatni mert idgesit hogy beinditom és olyan mintha full hidrotökés lenne a kocsi



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 18:28


toki24 írta: Sziasztok!


Gondoltam leírom mit tapasztaltam!

Már kérdeztem itt, hogy az asc gombot hiába nyomkodom sehol semmi, na ma rávettem magam hogy megbontom sikerült is kibontottam a középkonzolt, hát nem volt rádugva a kiscsati a gombra azért nem tudtam én kikapcsolni

Kérdés már csak, hogy miért lehetett lehúzva?!esetleg lecsuszhatott bár kétlem.
Visszadugtam és lám szépen ki is kapcsolja ahogy illik a kipörgésgátlót!

Másik.:

A hátsó üléssor alatti kis katalizátor nemtudom hogy az e de ugynézki reggel hideginditásnál csörömpöl kicsit mikor még kicsit erösebben jár a motor, gondoloma széthullhatott nem?! esetleg ha egy azonos átmérőjü csővel helyettesítem gondot okozna e?

köszönöm!


vagy valaki biztosra ment, nehogy az asszony megnyomja, aztán összetörje magát. vagy cserélve volt ott valami, aztán elfelejtették visszadugni.
szerintem csak egy katalizátor van, az max a középdob, az sokaknál szokott csörögni.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 17:25


Sziasztok!


Gondoltam leírom mit tapasztaltam!

Már kérdeztem itt, hogy az asc gombot hiába nyomkodom sehol semmi, na ma rávettem magam hogy megbontom sikerült is kibontottam a középkonzolt, hát nem volt rádugva a kiscsati a gombra azért nem tudtam én kikapcsolni

Kérdés már csak, hogy miért lehetett lehúzva?!esetleg lecsuszhatott bár kétlem.
Visszadugtam és lám szépen ki is kapcsolja ahogy illik a kipörgésgátlót!

Másik.:

A hátsó üléssor alatti kis katalizátor nemtudom hogy az e de ugynézki reggel hideginditásnál csörömpöl kicsit mikor még kicsit erösebben jár a motor, gondoloma széthullhatott nem?! esetleg ha egy azonos átmérőjü csővel helyettesítem gondot okozna e?

köszönöm!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 22:17


valter320d írta: Szép jó estét uraim kérdeznélek benneteket 136 le motorrol van szó,történik valami változás ha kiiktatom a motorból az EGR rendszert gondolom,én ugy hogy a kipufogó csonktól.


Fenékkel észrevehető változást nem fogsz tapasztalni, lesz hibakódod (hacsak ki nem iratod a programból), egyéb tekintetben pedig pro és kontra már ki lett tárgyalva korábban, ha rákeresel biztos meglesz.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 21:04


Szép jó estét uraim kérdeznélek benneteket 136 le motorrol van szó,történik valami változás ha kiiktatom a motorból az EGR rendszert gondolom,én ugy hogy a kipufogó csonktól.

tibee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz tibee01

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 14:51


Milan írta:
tibee01 írta: Sziasztok!
Új vagyok még ezen a fórumon, sőt BMW-m sem volt még soha! Egy 2005ös 6os váltóval szerelt EU4-es E46 320D touring tulaja lettem.
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs e ötletetek mi lehet a probléma:
A kíváncsiség kedvéért is nagyon szépen jártam 2 tank üzemanyagig, de még még a 900 km-t sem sikerült elérnem egy tankkal. Én ezt kicsit sokallom, annak ellenére, hogy tényleg 90-100al jártam vele.
Semmi kormot nem látok, nagyon szépen jár a motor, és a kipugáz szaga sem utal rossz injektorra. Diag szerint 4207es hibakód van, ami ha minden igaz lambdaszonda fűtés hibát jelent, de ha jól tudom ennek a jelét a vezérlés csak magas terhelés esetén veszi figyelembe a koromképződés esetében. A pill fogyasztásmérő egyenletes 140-es tempónál 8 litert környékén mozog, én ezt is sokkallom.

Nincs vmi ötletetek, mi okozza ezt a problémát, merre induljak el a hibakeresésben? Azért is választottam ezt a típust, mert az ismerőseim, akiknek ezzel a 150 lovas motorral szerelt autójuk van, mind nagyon dícsérték, hogy nagyon takarok a dinamizmusa ellenére!

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!




Ezt a 900 km-t hány literből sikerült megtenni? Már csak a mérési pontosság miatt kérdezem, mert én 1100 km-t megyek az enyémmel, de akkor már nem sok üzemanyag marad a tankban, és 62-65 litereket tankolok hogy színig legyen.





Szia!
Köszönöm a válaszod!
Legutóbb 58 literből mentem el 860at, de javarészt (kb 80%-ban) országúti 90-100as tempó volt (6.-ban). Kb 13-15 kmre lakok a munkahelyemtől. Én ezt eléggé sokallom, mert tényleg óvatosam közlekedtem vele!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 20. vasárnap, 16:33

tibee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz tibee01

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 14:49


haka írta:
Milan írta:
tibee01 írta: Sziasztok!
Új vagyok még ezen a fórumon, sőt BMW-m sem volt még soha! Egy 2005ös 6os váltóval szerelt EU4-es E46 320D touring tulaja lettem.
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs e ötletetek mi lehet a probléma:
A kíváncsiség kedvéért is nagyon szépen jártam 2 tank üzemanyagig, de még még a 900 km-t sem sikerült elérnem egy tankkal. Én ezt kicsit sokallom, annak ellenére, hogy tényleg 90-100al jártam vele.
Semmi kormot nem látok, nagyon szépen jár a motor, és a kipugáz szaga sem utal rossz injektorra. Diag szerint 4207es hibakód van, ami ha minden igaz lambdaszonda fűtés hibát jelent, de ha jól tudom ennek a jelét a vezérlés csak magas terhelés esetén veszi figyelembe a koromképződés esetében. A pill fogyasztásmérő egyenletes 140-es tempónál 8 litert környékén mozog, én ezt is sokkallom.

Nincs vmi ötletetek, mi okozza ezt a problémát, merre induljak el a hibakeresésben? Azért is választottam ezt a típust, mert az ismerőseim, akiknek ezzel a 150 lovas motorral szerelt autójuk van, mind nagyon dícsérték, hogy nagyon takarok a dinamizmusa ellenére!

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!




Ezt a 900 km-t hány literből sikerült megtenni? Már csak a mérési pontosság miatt kérdezem, mert én 1100 km-t megyek az enyémmel, de akkor már nem sok üzemanyag marad a tankban, és 62-65 litereket tankolok hogy színig legyen.



Én se megyek el 900-at, csak 850-870-et vegyesben, de szerintem nem is para. 57 literből.
Amúgy a 62-65 liternél már tényleg nem sok marad benne
Pár napja én azt az infót kaptam, hogy nem érdemes teljesen kifogyasztani a tankot, mert az üzemanyag pumpát hűti az üzemanyag és ha nem lepi el, akkor hamarabb fog elromlani (morogni) vagy valami ilyesmi Szóval érdemes akkor tankolni, ha kigyullad a lámpa ez miatt.


Szia!
Köszi a válaszod!
Valóban nem szabad koppig üríteni a tankot. A CR rendszerekben eléggé megmelegszik a gázolaj, had kapjon csak minél hűvösebb anyagot. Arról nem is beszélve, hogy a tank alján biztos akad némi kosz is, hamarabb belekerül a rendszerbe.

Legutóbb 58 literből mentem el 860at, de javarészt (kb 80%-ban) országúti 90-100as tempó volt (6.-ban). Kb 13-15 kmre lakok a munkahelyemtől.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 20. vasárnap, 16:32

tibee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz tibee01

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 14:42


Szemy írta:
tibee01 írta: Sziasztok!
Új vagyok még ezen a fórumon, sőt BMW-m sem volt még soha! Egy 2005ös 6os váltóval szerelt EU4-es E46 320D touring tulaja lettem.
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs e ötletetek mi lehet a probléma:
A kíváncsiség kedvéért is nagyon szépen jártam 2 tank üzemanyagig, de még még a 900 km-t sem sikerült elérnem egy tankkal. Én ezt kicsit sokallom, annak ellenére, hogy tényleg 90-100al jártam vele.
Semmi kormot nem látok, nagyon szépen jár a motor, és a kipugáz szaga sem utal rossz injektorra. Diag szerint 4207es hibakód van, ami ha minden igaz lambdaszonda fűtés hibát jelent, de ha jól tudom ennek a jelét a vezérlés csak magas terhelés esetén veszi figyelembe a koromképződés esetében. A pill fogyasztásmérő egyenletes 140-es tempónál 8 litert környékén mozog, én ezt is sokkallom.

Nincs vmi ötletetek, mi okozza ezt a problémát, merre induljak el a hibakeresésben? Azért is választottam ezt a típust, mert az ismerőseim, akiknek ezzel a 150 lovas motorral szerelt autójuk van, mind nagyon dícsérték, hogy nagyon takarok a dinamizmusa ellenére!

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!


Szia!

Elöször is gratulalok az autohoz, remelem elegedett leszel vele! A vegyes fogyasztasod nekem nem tünik veszesnek, mivel az nagyon sok mindentöl függ (vezetesi stilus, domborzati viszonyok, forgalomszervezes, rövid tavu-hosszu tavu hasznalat, stb.). En pl. atköltöztem egy masik varosba, es erdekes modon 1 literrel nött meg az atlagfogyasztasom, pedig ugyanugy vezetek, mint eddig. Csak hat a körülmenyek...

Az autopalyas fogyasztasod viszont mar soknak tünik, hibasan soknak. Annak idejen a 2 literes benzinmotorom (BMW E46 318i manualis 5 fokozatu valtoval) fogyasztott 140 km/h-s sebessegnel 7,2-7,4 l/100km (ez mert adat, de a szamitogep is kb. ennyit irt ki). Egy dieselmotornak azert illene kevesebbet ennie...

Igaz sokat nem tudtam segiteni, de hatha valamivel elörebb vagy.
Szemy




Szia!
Köszönöm a válaszod!
Én is sokallom az egyenletes tempó melletti fogyasztást! Világ életemben dízellel autóztam, tudom hogy kell vezetni, meg vigyázni rá, de ezen tapasztalatok fényében gyanakszom pont vmi problémára. Jóval dinamikusabban szoktam közlekedni, mint ennél a ként tanknál tettem (eztán se így fogok mint most tettem,) de hajtott a kíváncsiság, hogy ez valóban ennyire takarékos motor-e? Ha visszatérek a normális közlekedéshez akkor biztos lesz közel 8 liter, amit szvsz sok. Majd nekiállok töviről hegyére átnézni mindent, jobb híján.


Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 11:54


tibee01 írta: Sziasztok!
Új vagyok még ezen a fórumon, sőt BMW-m sem volt még soha! Egy 2005ös 6os váltóval szerelt EU4-es E46 320D touring tulaja lettem.
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs e ötletetek mi lehet a probléma:
A kíváncsiség kedvéért is nagyon szépen jártam 2 tank üzemanyagig, de még még a 900 km-t sem sikerült elérnem egy tankkal. Én ezt kicsit sokallom, annak ellenére, hogy tényleg 90-100al jártam vele.
Semmi kormot nem látok, nagyon szépen jár a motor, és a kipugáz szaga sem utal rossz injektorra. Diag szerint 4207es hibakód van, ami ha minden igaz lambdaszonda fűtés hibát jelent, de ha jól tudom ennek a jelét a vezérlés csak magas terhelés esetén veszi figyelembe a koromképződés esetében. A pill fogyasztásmérő egyenletes 140-es tempónál 8 litert környékén mozog, én ezt is sokkallom.

Nincs vmi ötletetek, mi okozza ezt a problémát, merre induljak el a hibakeresésben? Azért is választottam ezt a típust, mert az ismerőseim, akiknek ezzel a 150 lovas motorral szerelt autójuk van, mind nagyon dícsérték, hogy nagyon takarok a dinamizmusa ellenére!

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!


Szia!

Elöször is gratulalok az autohoz, remelem elegedett leszel vele! A vegyes fogyasztasod nekem nem tünik veszesnek, mivel az nagyon sok mindentöl függ (vezetesi stilus, domborzati viszonyok, forgalomszervezes, rövid tavu-hosszu tavu hasznalat, stb.). En pl. atköltöztem egy masik varosba, es erdekes modon 1 literrel nött meg az atlagfogyasztasom, pedig ugyanugy vezetek, mint eddig. Csak hat a körülmenyek...

Az autopalyas fogyasztasod viszont mar soknak tünik, hibasan soknak. Annak idejen a 2 literes benzinmotorom (BMW E46 318i manualis 5 fokozatu valtoval) fogyasztott 140 km/h-s sebessegnel 7,2-7,4 l/100km (ez mert adat, de a szamitogep is kb. ennyit irt ki). Egy dieselmotornak azert illene kevesebbet ennie...

Igaz sokat nem tudtam segiteni, de hatha valamivel elörebb vagy.
Szemy