autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 12:18


Idézet: Üzemanyag pumpa bontott 15.000.- ELADÓ
Jeladós porlasztó: Bosch 79000.- amit kivettem annak sincs semmi baja 35.000.- ért vihető
VP44-es adagoló felújított, de nincs meg az igazolása.viszont látszik,hogy szétszedték,tömítéseket cseréltek 120.000.-
VP44-es adagoló bontott rosszként vettem 15000.-ért. Erre kell majd egy elfordulás érzékelő,és mehet piacra.

Az adagoló elektronikáját egy barátom csinálta. Idegennek 30.000.-ért csinálja.
Magát az egész autószerelést pedig egy másik barátom, akivel együtt dolgoztam és több Dakar rallyn is részt vett.
A neve Keresztesi Péter és Vecsésen dolgozik.

Telefonszámokat nagyon szívesen adok,ha valakinek szüksége van rá.



Idézet:

Ha nem vagyok indiszkrét hol sikerült venned Bosch jeladós porlasztót?Mert én csak gyári BMW-t tudtam szerezni jóval drágábban....(és gondolom az is Bosch)


Unix-nál. Ott van jó kedvezményem.Ennyiért tudok hozni másnak is,ha kell neki új.





Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 11:36


Hammon írta:
ute107 írta:
Hammon írta: Végre kész lett!! Jár! Már csak egy kis előtöltést kell neki adni és tünemény lett!
Hol is kezdjem..... Hibásan vettem, dadogott, néha megtorpant a motor.Gépre rádug...kicsi az üzemanyag nyomás-----+jeladós porlasztó-----üzemanyag pumpa kicserél (bontott),jeladós porlasztó kicserél (új bosch). Az autó ugyan úgy rángat, meg meg torpan.Adagoló elektronika le szétszed kicseréli az "elégett" alkatrészt.Összerak vár szépen jár......yess!!!! Egészen 10 percig.....majd ismét dadog, megtorpan.....hibakód:elfordulás érzékelő.....vásárolok egy hibás adagolót (és vásárolok egy felújítottat is a biztonság kedvéért, mert 1 hónapja állt az autó és már untam) remélhetőleg mechanikus hibával....szétszed, elektronika le, elfordulás érzékelő fel az enyémre.Összeszerel pöcc röff
YEss és megy szépen gyönyörűűűű.

Viszont így maradt:
Üzemanyag pumpa---semmi baja
Jeladós porlasztó---semmi baja
VP44-es adagoló felújjított
VP44-es adagoló,miután veszek rá egy elfordulás érzékelőt és összerakom-----semmi baja.

Egy kicsit húzós volt



Ha publikus a válaszod!
Mennyiért vetted és mennyit költöttél rá?

Adagolót hol csináltattad?


Üzemanyag pumpa bontott 15.000.- ELADÓ
Jeladós porlasztó: Bosch 79000.- amit kivettem annak sincs semmi baja 35.000.- ért vihető
VP44-es adagoló felújított, de nincs meg az igazolása.viszont látszik,hogy szétszedték,tömítéseket cseréltek 120.000.-
VP44-es adagoló bontott rosszként vettem 15000.-ért. Erre kell majd egy elfordulás érzékelő,és mehet piacra.

Az adagoló elektronikáját egy barátom csinálta. Idegennek 30.000.-ért csinálja.
Magát az egész autószerelést pedig egy másik barátom, akivel együtt dolgoztam és több Dakar rallyn is részt vett.
A neve Keresztesi Péter és Vecsésen dolgozik.

Telefonszámokat nagyon szívesen adok,ha valakinek szüksége van rá.





Ha nem vagyok indiszkrét hol sikerült venned Bosch jeladós porlasztót?Mert én csak gyári BMW-t tudtam szerezni jóval drágábban....(és gondolom az is Bosch)



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 10:37


Urak!

Hátha vkinek több a 3d-s tapasztalat ez ügyben:

Az én vasam automata így olyan légterelő van a hűtőn, amiben benne forog a hűtőventilátor.
Ilyen nagy budi:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05

Az A/C hűtőventilátora pedig a vízhűtő elé van szerelve.

Na most ha jól tudom van olyan zsanéros hűtőburkolat, amelyben az A/C ventilátora a vízhűtő mögé van rakva. Ha jól sejtem, akkor ennél a felállásnál a rendes ventilátor szabadon forog a motortérben és nincs leburkolva olyan budival mint nálam.

Kérdés, hogy van e értelme automatára ilyen zsanéros hűtőtestet szerezni. Ezt ügye kézi váltóshoz szerelték gyárilag. Viszont nekem tetszik az 5let, hogy amíg nem kell a hűtés a mocinak addig itt ne is nagyon kapjon. Ja és nem utolsó sorban felszabadulna egy kis hely a vízhűtő előtt

Itt a zsanéros:
http://cdn03.trixum.de/upload2...bb7959.jpg

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 10:00


ute107 írta:
Hammon írta: Végre kész lett!! Jár! Már csak egy kis előtöltést kell neki adni és tünemény lett!
Hol is kezdjem..... Hibásan vettem, dadogott, néha megtorpant a motor.Gépre rádug...kicsi az üzemanyag nyomás-----+jeladós porlasztó-----üzemanyag pumpa kicserél (bontott),jeladós porlasztó kicserél (új bosch). Az autó ugyan úgy rángat, meg meg torpan.Adagoló elektronika le szétszed kicseréli az "elégett" alkatrészt.Összerak vár szépen jár......yess!!!! Egészen 10 percig.....majd ismét dadog, megtorpan.....hibakód:elfordulás érzékelő.....vásárolok egy hibás adagolót (és vásárolok egy felújítottat is a biztonság kedvéért, mert 1 hónapja állt az autó és már untam) remélhetőleg mechanikus hibával....szétszed, elektronika le, elfordulás érzékelő fel az enyémre.Összeszerel pöcc röff
YEss és megy szépen gyönyörűűűű.

Viszont így maradt:
Üzemanyag pumpa---semmi baja
Jeladós porlasztó---semmi baja
VP44-es adagoló felújjított
VP44-es adagoló,miután veszek rá egy elfordulás érzékelőt és összerakom-----semmi baja.

Egy kicsit húzós volt



Ha publikus a válaszod!
Mennyiért vetted és mennyit költöttél rá?

Adagolót hol csináltattad?


Üzemanyag pumpa bontott 15.000.- ELADÓ
Jeladós porlasztó: Bosch 79000.- amit kivettem annak sincs semmi baja 35.000.- ért vihető
VP44-es adagoló felújított, de nincs meg az igazolása.viszont látszik,hogy szétszedték,tömítéseket cseréltek 120.000.-
VP44-es adagoló bontott rosszként vettem 15000.-ért. Erre kell majd egy elfordulás érzékelő,és mehet piacra.

Az adagoló elektronikáját egy barátom csinálta. Idegennek 30.000.-ért csinálja.
Magát az egész autószerelést pedig egy másik barátom, akivel együtt dolgoztam és több Dakar rallyn is részt vett.
A neve Keresztesi Péter és Vecsésen dolgozik.

Telefonszámokat nagyon szívesen adok,ha valakinek szüksége van rá.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 08:35


ateszka86 írta: Sziasztok. vmikor írtam h vmi láncos szerű hangot hallok az indítás első 15 másodpercében kb. csak hidegen reggel. felvettem ezt a hangot csak nem tudom h töltsem fel ide. esetleg ha vki adna egy mail címet neki elküldeném és ha tduna ebben segíteni


Youtube és a link bemásolása ide nem opció?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 23:24


Hammon írta: Végre kész lett!! Jár! Már csak egy kis előtöltést kell neki adni és tünemény lett!
Hol is kezdjem..... Hibásan vettem, dadogott, néha megtorpant a motor.Gépre rádug...kicsi az üzemanyag nyomás-----+jeladós porlasztó-----üzemanyag pumpa kicserél (bontott),jeladós porlasztó kicserél (új bosch). Az autó ugyan úgy rángat, meg meg torpan.Adagoló elektronika le szétszed kicseréli az "elégett" alkatrészt.Összerak vár szépen jár......yess!!!! Egészen 10 percig.....majd ismét dadog, megtorpan.....hibakód:elfordulás érzékelő.....vásárolok egy hibás adagolót (és vásárolok egy felújítottat is a biztonság kedvéért, mert 1 hónapja állt az autó és már untam) remélhetőleg mechanikus hibával....szétszed, elektronika le, elfordulás érzékelő fel az enyémre.Összeszerel pöcc röff
YEss és megy szépen gyönyörűűűű.

Viszont így maradt:
Üzemanyag pumpa---semmi baja
Jeladós porlasztó---semmi baja
VP44-es adagoló felújjított
VP44-es adagoló,miután veszek rá egy elfordulás érzékelőt és összerakom-----semmi baja.

Egy kicsit húzós volt



Ha publikus a válaszod!
Mennyiért vetted és mennyit költöttél rá?

Adagolót hol csináltattad?


ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 22:41


Sziasztok. vmikor írtam h vmi láncos szerű hangot hallok az indítás első 15 másodpercében kb. csak hidegen reggel. felvettem ezt a hangot csak nem tudom h töltsem fel ide. esetleg ha vki adna egy mail címet neki elküldeném és ha tduna ebben segíteni


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 21:59


Végre kész lett!! Jár! Már csak egy kis előtöltést kell neki adni és tünemény lett!
Hol is kezdjem..... Hibásan vettem, dadogott, néha megtorpant a motor.Gépre rádug...kicsi az üzemanyag nyomás-----+jeladós porlasztó-----üzemanyag pumpa kicserél (bontott),jeladós porlasztó kicserél (új bosch). Az autó ugyan úgy rángat, meg meg torpan.Adagoló elektronika le szétszed kicseréli az "elégett" alkatrészt.Összerak vár szépen jár......yess!!!! Egészen 10 percig.....majd ismét dadog, megtorpan.....hibakód:elfordulás érzékelő.....vásárolok egy hibás adagolót (és vásárolok egy felújítottat is a biztonság kedvéért, mert 1 hónapja állt az autó és már untam) remélhetőleg mechanikus hibával....szétszed, elektronika le, elfordulás érzékelő fel az enyémre.Összeszerel pöcc röff
YEss és megy szépen gyönyörűűűű.

Viszont így maradt:
Üzemanyag pumpa---semmi baja
Jeladós porlasztó---semmi baja
VP44-es adagoló felújjított
VP44-es adagoló,miután veszek rá egy elfordulás érzékelőt és összerakom-----semmi baja.

Egy kicsit húzós volt

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 20:51


toki24 írta: Sziasztok!

E46 320D manuális. 136lovasba. váltóolajat szokás cserélni? illetve ha igen! Milyet és mennyit?! köszi.


Mtf-lt 1 gyárija

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 20:40


Sziasztok!

E46 320D manuális. 136lovasba. váltóolajat szokás cserélni? illetve ha igen! Milyet és mennyit?! köszi.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. december 29. vasárnap, 14:01


YELLOW írta:
toki24 írta: Hy!

Mikor beülök a kocsiba kulcs sincs benne meg semmihez se nyulok, figyelmes lettem arra, hogy búg valami elöször azt hittem hogy a fejegység de közbe meg a klimavezérlő egység bug, ez szokványos?köszi.


igen, amint nyitod az ajtót beindul a vezérlőben lévő kis venti.


Köszi

De miért is?!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 29. vasárnap, 13:58


toki24 írta: Hy!

Mikor beülök a kocsiba kulcs sincs benne meg semmihez se nyulok, figyelmes lettem arra, hogy búg valami elöször azt hittem hogy a fejegység de közbe meg a klimavezérlő egység bug, ez szokványos?köszi.


igen, amint nyitod az ajtót beindul a vezérlőben lévő kis venti.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. december 29. vasárnap, 13:52


Hy!

Mikor beülök a kocsiba kulcs sincs benne meg semmihez se nyulok, figyelmes lettem arra, hogy búg valami elöször azt hittem hogy a fejegység de közbe meg a klimavezérlő egység bug, ez szokványos?köszi.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 07:45


Idézet: erre gondoltam énis hogy a termosztát csak az zavart be hogy a fűtésem viszont jó
az eddigi autóim közül ( nem BMW-k) volt 2nek termosztát hibája de azoknak a fűtése nem is ment
amugy ez az állapot hogy csak harmadig megy fel a vízem mennyire befolyásolja az autót?
fogyasztásban inkább? vagy esetleg könnyebben lehet hengerfejesre vágni?


Nagy valószínűséggel az egyik termosztátod teljesen kuka, a másik még húzza egy kicsit.Mivel nem üzemi hőmérsékleten dolgozik a motor így természetesen nem is az optimális fogyasztási érték az ami meghatározható.

Azaz, cseréld ki mind a két termosztátot. Nem lesz hengerfejes a kocsid.



csaki91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csaki91

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 21:38


YELLOW írta:
csaki91 írta: sziasztok
a kocsimba valszeg az izzításvezérlőm rosszalkodik mert izzítógyertya csere után is 2 hengerben nem izzít. na most vettem egy bontott vezérlőt és az lenne a kérdésem hogy ha csak simán kiszedem a régit és az ujat beteszem akkor az ugy oké is?! mármint hogy nem kell a kocsinak "betanítani" vagy ilyesmi?
még egy kérdés az baj ha ilyen téli időkben a kocsiban nem megy fel a vízhőfok csak az első harmadig?
előre is köszi



az baj. valamelyik termosztátod rossz, nem zár.
az első része passz, de szerintem nem kell tanítani, vagy ilyesmi.


erre gondoltam énis hogy a termosztát csak az zavart be hogy a fűtésem viszont jó
az eddigi autóim közül ( nem BMW-k) volt 2nek termosztát hibája de azoknak a fűtése nem is ment
amugy ez az állapot hogy csak harmadig megy fel a vízem mennyire befolyásolja az autót?
fogyasztásban inkább? vagy esetleg könnyebben lehet hengerfejesre vágni?