YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. július 16. csütörtök, 13:24


nem lehet, hogy nagyon kitankolsz a kocsiból? mármint annyira kevés anyag marad benne, hogy fel levegõsödik?

esetleg lehet ü.a. szûrõ vagy éppen pumpa, nem tudja kellõ nyomással nyomni a naftát... haver off autója benyás, ugyanezt csinálta, ha a felétõl kevesebb anyag volt a kocsiban, így neki a nulla a felénél volt a tanknak... bár nem teljesen értettem, mivel az üzemanyag nyomása nem hat a rendszerre, ugyanis szív lentrõl így még csak plussz nyomás se lesz benne... de nála így volt

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2009. július 16. csütörtök, 13:19


Tegnap menet közbe (gyorsításkor) egyszercsak megtorpant az autóm, és kigyulladt rajta a DDE visszajelzõ lámpa. Pont tankolni készültem, be is mentem, leállítottam és nagyon nehezen indult (gázolajat tankoltam bele )...Elvittem a szerelõhöz, kiolvasta és láttuk,h 3 hibajegyzés volt, miszerint üzemmeleg motornál induláskor alacsony a rail nyomás. Korábbi bejegyzés szerint is.
Kérdés az lenne, szerelõ mondta,h valszeg a nagynyomású pumpa a ludas, de én azért érdeklõdök,h mi okozhatja még?
Injektorok? vagy vmi dugulás is lehet szerintem ....Gázolajszûrõ 30.000 km-el ezelõtt lett cserélve. Ja és mindig a jobb minõségû gázolajat tankolom bele.
Mi a véleményetek?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 16:50


Vezérmûszíj nincs...!

Hosszbordásszíj van, ami a vízpumpát, generátort, szervot...stb... hajtja.
Azt sem kell szerintem addig cserélni amíg nem látod rajt h. rossz!
Nálam elkezdett a széle bomlani és egyidejûleg kicseréltem a vízpumpával, a feszítõ és a görgõk jók voltak.

Ára kb.: 8000 Ft.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 12:22


köszi! csak valamiért azt gondoltam, hátha 150-enként, és nem cseréltem..

és szíjat?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 00:05


collins írta: sziasztok!


az a kérdésem, hogy mikor ajánlatos vezérmûláncot cserélni? nem találtam erre vonatkozó írást, bár lehet, hogy figyelmetlen voltam .


köszi elõre is! (motor: M47n)


Megfogod hallani! -de optimális használat esetén 300e-ig nem kell.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. június 15. hétfő, 23:45


collins írta: sziasztok!


az a kérdésem, hogy mikor ajánlatos vezérmûláncot cserélni? nem találtam erre vonatkozó írást, bár lehet, hogy figyelmetlen voltam .


köszi elõre is! (motor: M47n)



Én úgy tudom akkor ajánlatos mikor csörög-zörög!
Szerintem egy 2004-es 320d-ben felesleges... hacsaknem pályán használod...mármint versenypályán...

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2009. június 15. hétfő, 22:36


sziasztok!


az a kérdésem, hogy mikor ajánlatos vezérmûláncot cserélni? nem találtam erre vonatkozó írást, bár lehet, hogy figyelmetlen voltam .


köszi elõre is! (motor: M47n)


szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. június 03. szerda, 18:42


Memmaao írta:
szigiimi írta: Nem rég azt vettem észre hogy 1200-1300as fordulat körül picit berezonál a kasztni. Alatta ill felette teljesen simán jár.Minimális a rezonancia, de ugy tünik hogy eddig nem csinálta. Mitõl lehet? Esetleg gumibak?

Hi! Mikor rezonál be a kocsi? Közvetlenül megindulás után egyesben, amikor a kuplungot felengedve eléred az 1200-1300-as fordulatot, vagy kuplung nélkül bármelyik sebességben gázadásra 1200-1300-as fordulaton? Az enyém meginduláskor a kuplunk egy bizonyos fogáspontjánál csinálja, rá is kérdeztem, de azt mondták típushiba, nem kell vele foglalkozni. Bár ezt a legkönnyebb mondani, az embert akkor is zavarja!


Köszi, de az enyém automata. Üresben is rezonál, de csak 1200 körül, és akkor is csak minimálisat.

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2009. június 03. szerda, 00:46


szigiimi írta: Nem rég azt vettem észre hogy 1200-1300as fordulat körül picit berezonál a kasztni. Alatta ill felette teljesen simán jár.Minimális a rezonancia, de ugy tünik hogy eddig nem csinálta. Mitõl lehet? Esetleg gumibak?

Hi! Mikor rezonál be a kocsi? Közvetlenül megindulás után egyesben, amikor a kuplungot felengedve eléred az 1200-1300-as fordulatot, vagy kuplung nélkül bármelyik sebességben gázadásra 1200-1300-as fordulaton? Az enyém meginduláskor a kuplunk egy bizonyos fogáspontjánál csinálja, rá is kérdeztem, de azt mondták típushiba, nem kell vele foglalkozni. Bár ezt a legkönnyebb mondani, az embert akkor is zavarja!

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2009. június 01. hétfő, 11:10


Nem rég azt vettem észre hogy 1200-1300as fordulat körül picit berezonál a kasztni. Alatta ill felette teljesen simán jár.Minimális a rezonancia, de ugy tünik hogy eddig nem csinálta. Mitõl lehet? Esetleg gumibak?

státusz gkatona

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2009. május 19. kedd, 20:12


Sziasztok!

Tud nekem valaki segíteni motor zörgésben? Következõ a szitu: sebességben gázadásnál zörgést hallok, olyan mint ha mûanyag vagy fém a fémmel rázkódna. Csak gázadásnál és csak sebességben.


Mi lehet a gond?

Üdv mindenkinek

státusz borasz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2009. március 08. vasárnap, 10:47


sziasztok!

Tudja valaki, h a hengerfejen melyik oldalon van az A illetve az azE vezérmütengely e46 320d 150le?

státusz borasz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2009. február 23. hétfő, 18:16


hali!

valaki javitatott gátas hengerfejet 20d-n?
érdemes vele foglalkozni?

köszi

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. január 23. péntek, 14:48


Tano írta: A beömlõ hátsó végén van egy nyomásmérõ, azt is nézd meg. A múltkori takarítás után nem dugtam vissza rá a csatlakozót, és nekem is erõtlenül ment. Padlógáznál csak 10-ig ment fel a fogyimérõ. Visszadugtam és megy mint korábban.
Szóval ez a nyomásmérõ is okozhat hasonló tüneteket, nem csak a légtömegmérõ.


Kosz az otleteket, de meglett a problema. A turbohoz meno magasnyomasu cso volt eldurranva es falsot szivott. A vas nem regota van a tulajdonomba es a korabbi gazdaja egy sima gumi vizcsovel helyettesitette, csoda hogy eddig birta. A gyari cso 15e lett volna, de egy kis trukkel megoldottuk a dolgot, egy Fiat Ducato intercooler csovet tettunk be, a kanyarulat teljesen stimmel a gyarival, csak fele annyiba kerult. Most megy mint az alom

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 21:37


A beömlõ hátsó végén van egy nyomásmérõ, azt is nézd meg. A múltkori takarítás után nem dugtam vissza rá a csatlakozót, és nekem is erõtlenül ment. Padlógáznál csak 10-ig ment fel a fogyimérõ. Visszadugtam és megy mint korábban.
Szóval ez a nyomásmérõ is okozhat hasonló tüneteket, nem csak a légtömegmérõ.