státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. december 24. csütörtök, 13:43


Csum írta: dízel automata auto indításánál igaz az,hogy könnyebben és szebben indul az auto ha fék benyomása után inditunk?? mondjuk én ezt még sose figyeltem egyik haverom mondta, mert észre vette hogy én fék nyomás nélkül csak simán el fordítom a kulcsot és indítom az autot!!


Csum,

Drága Arany Barátom,

Szent Estére készülünk és te ezen agyalsz?

Szerinted ha P állásban van a váltó, (amikor elvben össze van zárva a váltó a hajtásrendszerrel) akkor mi a különbség ha P állásban van és így indítasz, valamint ha még pluszban rálépsz a fékre a motorindulás szempontjából?

Szerintem gyorsan válogasd meg a haverjaidat..., már bocsánat ne érts félre...de tényleg...

Inkább Boldog Karácsonyt!

(amúgy csak P és N állásban indíthatsz, de egyik esetben sincs semmi köze a fékrelépésnek a motor "szép vagy nemszép" indulásához)

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. december 24. csütörtök, 13:46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. december 24. csütörtök, 13:39


ne hari de attól hozzászólhatok...
ezzel is tanul az ember, ha kijavítják

Csum írta: ezek szerint rosszúl tudtad mert simán indul anélkül is!!!!!!
azok véleménye érdekelne akiknek szintén automatájuk van!!! köszi!

YELLOW írta: hát én úgy tudtam, hogy automatákat eleve csak úgy lehet beindítani...

Csum írta: dízel automata auto indításánál igaz az,hogy könnyebben és szebben indul az auto ha fék benyomása után inditunk?? mondjuk én ezt még sose figyeltem egyik haverom mondta, mert észre vette hogy én fék nyomás nélkül csak simán el fordítom a kulcsot és indítom az autot!!


Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 24. csütörtök, 13:37


ezek szerint rosszúl tudtad mert simán indul anélkül is!!!!!!
azok véleménye érdekelne akiknek szintén automatájuk van!!! köszi!

YELLOW írta: hát én úgy tudtam, hogy automatákat eleve csak úgy lehet beindítani...

Csum írta: dízel automata auto indításánál igaz az,hogy könnyebben és szebben indul az auto ha fék benyomása után inditunk?? mondjuk én ezt még sose figyeltem egyik haverom mondta, mert észre vette hogy én fék nyomás nélkül csak simán el fordítom a kulcsot és indítom az autot!!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. december 24. csütörtök, 13:34


hát én úgy tudtam, hogy automatákat eleve csak úgy lehet beindítani...

Csum írta: dízel automata auto indításánál igaz az,hogy könnyebben és szebben indul az auto ha fék benyomása után inditunk?? mondjuk én ezt még sose figyeltem egyik haverom mondta, mert észre vette hogy én fék nyomás nélkül csak simán el fordítom a kulcsot és indítom az autot!!


Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 24. csütörtök, 13:32


dízel automata auto indításánál igaz az,hogy könnyebben és szebben indul az auto ha fék benyomása után inditunk?? mondjuk én ezt még sose figyeltem egyik haverom mondta, mert észre vette hogy én fék nyomás nélkül csak simán el fordítom a kulcsot és indítom az autot!!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. december 24. csütörtök, 00:21


Tano írta:
hil írta: Ha bemész a boltba, marokkói paradicsom vagy van, vagy nincs. Ha nincs akkor nem veszel, semmi gond. De akkor, ha elmész az ország keleti részén egy Shell kúthoz, ahol nincs V Power mert elfogyott, akkor van botrány. Gondolj bele, 3-4 naponta jön a tartálykocsi Német országból, esetleg télen is, amikor Te is csak négykézláb mersz kimenni az utcára az útviszonyok miatt. Bár lehet, hogy arrafelé kevés a Shell kút, meg a V pwr vevõ, és egy tartály hónapokig is eltart. Az ördög tudja, de eléggé hihetetlen.....
hil


Azért sztem nem egyesével jönnek a tartálykocsik németbõl. Létezik ám vasúti szálltás is lényegesen nagyobb mennyiségi kapacitással, és akkor már csak itthon kell szétszórni egy központból...


Így bizonyára egyszerûbb. De végülis a közúti szállítás se olyan véghezvihetetlen dolog, a tartálykocsik normája valahol 25 liter 100km-ként. Az viszont igaz, hogy még sose láttam német vagy osztrák rendszámú tartálykocsit, amint kútnál éppen lefejtõdik.
Majd rákérdezek a MOL-os kollégákra, hogy miként is mûködik a konkurrencia, õk szokták az ilyet tudni.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 22:46


hil írta: Ha bemész a boltba, marokkói paradicsom vagy van, vagy nincs. Ha nincs akkor nem veszel, semmi gond. De akkor, ha elmész az ország keleti részén egy Shell kúthoz, ahol nincs V Power mert elfogyott, akkor van botrány. Gondolj bele, 3-4 naponta jön a tartálykocsi Német országból, esetleg télen is, amikor Te is csak négykézláb mersz kimenni az utcára az útviszonyok miatt. Bár lehet, hogy arrafelé kevés a Shell kút, meg a V pwr vevõ, és egy tartály hónapokig is eltart. Az ördög tudja, de eléggé hihetetlen.....
hil


Azért sztem nem egyesével jönnek a tartálykocsik németbõl. Létezik ám vasúti szálltás is lényegesen nagyobb mennyiségi kapacitással, és akkor már csak itthon kell szétszórni egy központból...


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 20:38


BarG írta:
hil írta:
BarG írta: Hát elég nagy hülyeséget mondott, aki a Shell helyett a MOL-t favoriálja. Bár alapból minden üa MOL-os, kivéve a Shell V Powert meg az OMV Alpesi Dízel Prémiumot, mert ezek jönnek külföldrõl.


Bocs, lehet,hogy bennem van a baj, de nem tudom elkápzelni, hogy tartálykocsiban viszik a tüzelõanyagot Ausztriából pl Debrecenbe, Nyíregyházára, stb. Lehet, hogy nem olvasok mostanában tündérmeséket.......
hil


A marokkói paradicsomot se tudod elképzelni? Mert az egy picit még messzebbrõl van.

A Shell a V-be földgázból elõállított keverõ komponenst rak, amit Németországban készítenek. Ez tudtommal több %, nem csak 1-2. Nem hiszem, hogy a többi MOL-os lenne, mert annyira durván másképp néz ki az az olaj. De végülis semmi sem lehetetlen. Amikor az Audi dízelek elõször nyomultak Le Mans-ban, akkor ment a nagy reklámhadjárat, hogy a V Powa a németektõl jön egyenesben. De ez néhány éve volt, azóta akár változhatott is, mert utána nem jártam.


Ha bemész a boltba, marokkói paradicsom vagy van, vagy nincs. Ha nincs akkor nem veszel, semmi gond. De akkor, ha elmész az ország keleti részén egy Shell kúthoz, ahol nincs V Power mert elfogyott, akkor van botrány. Gondolj bele, 3-4 naponta jön a tartálykocsi Német országból, esetleg télen is, amikor Te is csak négykézláb mersz kimenni az utcára az útviszonyok miatt. Bár lehet, hogy arrafelé kevés a Shell kút, meg a V pwr vevõ, és egy tartály hónapokig is eltart. Az ördög tudja, de eléggé hihetetlen.....
hil

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 20:16


hil írta:
BarG írta: Hát elég nagy hülyeséget mondott, aki a Shell helyett a MOL-t favoriálja. Bár alapból minden üa MOL-os, kivéve a Shell V Powert meg az OMV Alpesi Dízel Prémiumot, mert ezek jönnek külföldrõl.


Bocs, lehet,hogy bennem van a baj, de nem tudom elkápzelni, hogy tartálykocsiban viszik a tüzelõanyagot Ausztriából pl Debrecenbe, Nyíregyházára, stb. Lehet, hogy nem olvasok mostanában tündérmeséket.......
hil


A marokkói paradicsomot se tudod elképzelni? Mert az egy picit még messzebbrõl van.

A Shell a V-be földgázból elõállított keverõ komponenst rak, amit Németországban készítenek. Ez tudtommal több %, nem csak 1-2. Nem hiszem, hogy a többi MOL-os lenne, mert annyira durván másképp néz ki az az olaj. De végülis semmi sem lehetetlen. Amikor az Audi dízelek elõször nyomultak Le Mans-ban, akkor ment a nagy reklámhadjárat, hogy a V Powa a németektõl jön egyenesben. De ez néhány éve volt, azóta akár változhatott is, mert utána nem jártam.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 19:16


BarG írta: Hát elég nagy hülyeséget mondott, aki a Shell helyett a MOL-t favoriálja. Bár alapból minden üa MOL-os, kivéve a Shell V Powert meg az OMV Alpesi Dízel Prémiumot, mert ezek jönnek külföldrõl.


Bocs, lehet,hogy bennem van a baj, de nem tudom elkápzelni, hogy tartálykocsiban viszik a tüzelõanyagot Ausztriából pl Debrecenbe, Nyíregyházára, stb. Lehet, hogy nem olvasok mostanában tündérmeséket.......
hil

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 16:27


[quote="lacaca"]
BarG írta: Hát elég nagy hülyeséget mondott, aki a Shell helyett a MOL-t favoriálja. Bár alapból minden üa MOL-os, kivéve a Shell V Powert meg az OMV Alpesi Dízel Prémiumot, mert ezek jönnek külföldrõl. Megcsináltam régebben, hogy minden kúton vettem 5 liter gázolajat ioncserélt vizes edénybe. Szemre a két elõbb említett gázolajon kívül mindegyik EGYFORMA volt. Párat még a laborban is megnézettem, azonos forrpontgörbét hoztak. Persze adagolásban lehet különbség, de az alapolaj tutira ugyanaz volt. Amiben bizonytalan vagyok, az az AGIP Blu dízele, nem tudom, hogy külföldi-e, vagy csak itthon adalékolt, mert az is különbözik az átlag mindenhol kapható molos eredetûtõl. Nekem ez a kedvencem.

Lehet,hogy szerinted hülyeség ,de a Shell diesel-bõl az enyém is többet fogyasztott (mindkét autó!) ezért ha lehet kerülöm. Inkább MOL vagy OMV.


Én is kerülöm a Shellt, érezhetõen romlik a teljesítmény + 60-80km-el kevesebbet megy el 1 tankkal.
Nekem az OMV a nyerõ.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 16:13


[quote="BarG"]Hát elég nagy hülyeséget mondott, aki a Shell helyett a MOL-t favoriálja. Bár alapból minden üa MOL-os, kivéve a Shell V Powert meg az OMV Alpesi Dízel Prémiumot, mert ezek jönnek külföldrõl. Megcsináltam régebben, hogy minden kúton vettem 5 liter gázolajat ioncserélt vizes edénybe. Szemre a két elõbb említett gázolajon kívül mindegyik EGYFORMA volt. Párat még a laborban is megnézettem, azonos forrpontgörbét hoztak. Persze adagolásban lehet különbség, de az alapolaj tutira ugyanaz volt. Amiben bizonytalan vagyok, az az AGIP Blu dízele, nem tudom, hogy külföldi-e, vagy csak itthon adalékolt, mert az is különbözik az átlag mindenhol kapható molos eredetûtõl. Nekem ez a kedvencem.

Lehet,hogy szerinted hülyeség ,de a Shell diesel-bõl az enyém is többet fogyasztott (mindkét autó!) ezért ha lehet kerülöm. Inkább MOL vagy OMV.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 16:02


Hát elég nagy hülyeséget mondott, aki a Shell helyett a MOL-t favoriálja. Bár alapból minden üa MOL-os, kivéve a Shell V Powert meg az OMV Alpesi Dízel Prémiumot, mert ezek jönnek külföldrõl. Megcsináltam régebben, hogy minden kúton vettem 5 liter gázolajat ioncserélt vizes edénybe. Szemre a két elõbb említett gázolajon kívül mindegyik EGYFORMA volt. Párat még a laborban is megnézettem, azonos forrpontgörbét hoztak. Persze adagolásban lehet különbség, de az alapolaj tutira ugyanaz volt. Amiben bizonytalan vagyok, az az AGIP Blu dízele, nem tudom, hogy külföldi-e, vagy csak itthon adalékolt, mert az is különbözik az átlag mindenhol kapható molos eredetûtõl. Nekem ez a kedvencem.

[quote="YELLOW"]aszonták, hogy a Shell-nél nem jó a dízel... sokan panaszkodtak, hogy többet is fogyaszt belõle...benzin részrõl jó, de a dízelesek inkább a MOL-nál tanykolnak....

Csum írta: esetek 80%ban shell kúton

BarG írta: Hol tankolsz, és mit?


Csum írta: igen akkoriban is írtam, de akkor se kaptam semmi eredményre vezetõ választ! de most legalább tudom,hogy úgyan ez a jelenség szerepel E60 nál is! hátha valakinek sikerül megfejteni e is a problémát.....

YELLOW írta: arra nem nagyon emlékszem, de vagy ebben a topic-ban, vagy a bemelegedésesben, olyan novemberben kb, keress vissza, lehet akkor írtál Te is...

Csum írta: és milyen megoldást találtak rá?

YELLOW írta: amikor bejöttek a hidegek +4 fok alatti hõfokok, akkor sorra panaszkodtak ugyan ezzel itt a dízelesek, sõt más oldalakon is... szal nem vagy egyedül...

Csum írta:
lacaca írta:
Csum írta: részemrõl ez nagyon zavaró!! és biztos vagyok abban is hogy ez nem természetes!!! egy ilyen márkájú autot nem adhatnak így ki a szalonból!!!
érdeklene más dízeles klubbtársak véleménye és tapasztalata!!! örülnék neki ha meg osztanátok velem!! mert igen csak boszantó,hogy rávertem nem kis lóvét idõrõl nem is beszélve és a hiba még mindig fent áll!!

Ezért kár volt ennyit rákölteni ,szakemberhez kellett volna fordulnod,aki elmondta volna,hogy amíg mást nem tapasztalsz ezzel egyidejûleg addig ne is törõdj vele! A hideg dízelmotor tud furcsa dolgokat produkálni anélkül,hogy bármi baja lenne!


de csak az enyém produkálná ezt senki másé?


Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 08:46


Nekem semmi bajom a shell diesellel....sõt az én autóm azt szereti a legjobban...hidegen azzal a legegyenletesebb az alapjárata.

A fogyasztás meg inkább attól függ hogy milyen hideg van kint vagy mennyire nyomom neki

Bár amióta kikötöttem az egr t azóta nehezebben melegszik be hidegen és ha rövid távokat megyek igen szépen eszik

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 07:42


aszonták, hogy a Shell-nél nem jó a dízel... sokan panaszkodtak, hogy többet is fogyaszt belõle...benzin részrõl jó, de a dízelesek inkább a MOL-nál tanykolnak....

[quote="Csum"]esetek 80%ban shell kúton

BarG írta: Hol tankolsz, és mit?


Csum írta: igen akkoriban is írtam, de akkor se kaptam semmi eredményre vezetõ választ! de most legalább tudom,hogy úgyan ez a jelenség szerepel E60 nál is! hátha valakinek sikerül megfejteni e is a problémát.....

YELLOW írta: arra nem nagyon emlékszem, de vagy ebben a topic-ban, vagy a bemelegedésesben, olyan novemberben kb, keress vissza, lehet akkor írtál Te is...

Csum írta: és milyen megoldást találtak rá?

YELLOW írta: amikor bejöttek a hidegek +4 fok alatti hõfokok, akkor sorra panaszkodtak ugyan ezzel itt a dízelesek, sõt más oldalakon is... szal nem vagy egyedül...

Csum írta:
lacaca írta:
Csum írta: részemrõl ez nagyon zavaró!! és biztos vagyok abban is hogy ez nem természetes!!! egy ilyen márkájú autot nem adhatnak így ki a szalonból!!!
érdeklene más dízeles klubbtársak véleménye és tapasztalata!!! örülnék neki ha meg osztanátok velem!! mert igen csak boszantó,hogy rávertem nem kis lóvét idõrõl nem is beszélve és a hiba még mindig fent áll!!

Ezért kár volt ennyit rákölteni ,szakemberhez kellett volna fordulnod,aki elmondta volna,hogy amíg mást nem tapasztalsz ezzel egyidejûleg addig ne is törõdj vele! A hideg dízelmotor tud furcsa dolgokat produkálni anélkül,hogy bármi baja lenne!


de csak az enyém produkálná ezt senki másé?