YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 22:07


pampi írta: Az enyém is 150 lovas és 5 sebességes! Az első 1-2 évben nyomatták a faceliftesekbe az 5 sebességest, az enyém 2002! Ja és nem volt semmi sem cserélve /motor- váltó/!!

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!





mondjuk rémlik egy 2003 második fele, mintha onnan lett volna 6 gang. de ez csak rémlik.
a 150 lovas 5 gang és 6 gang pl 100km/h-nál mennyit forog? a mennyivel másabb az áttétel? mint szakmai dolog érdekelne, ha már eddig nem tudtam...

pampi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pampi

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 22:03


Az enyém is 150 lovas és 5 sebességes! Az első 1-2 évben nyomatták a faceliftesekbe az 5 sebességest, az enyém 2002! Ja és nem volt semmi sem cserélve /motor- váltó/!!

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!





hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 19:57


hancurozo írta:
mendoza írta: hello,

tehat amit belinkeltem 136 lovas (akkor ez adagolos?) valoszinuleg , mivel 5 gangos.
Erdemesebb a cr-t valasztani?
nem azon a 14 loeron van a hangsuly, hanem megbizhato autot keresek.
ha az adagolos megbizhatobb, nekem az is jo...




A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.


[/quote]

Amit belinkeltél, a képek és a leírás (azt írja 136cv)alapján adagolós diesel.
Az, hogy melyik megbízhatóbb? Mindenki másra esküszik. Mindkettőnek megvan a maga előnye.
Nagyban függ a megbízhatósága a használat, karbantartás, és a futott km-től.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 03. csütörtök, 20:00

státusz mendoza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 19:42


hello,

tehat amit belinkeltem 136 lovas (akkor ez adagolos?) valoszinuleg , mivel 5 gangos.
Erdemesebb a cr-t valasztani?
nem azon a 14 loeron van a hangsuly, hanem megbizhato autot keresek.
ha az adagolos megbizhatobb, nekem az is jo...


[/quote]

A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.[/quote]



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 19:20


YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!



Szerintem az első hsz. nem kérdés volt.
Én is ritkábban írok, mivel sok olyan dolog van amiben nem vagyok biztos, vagy nem értek hozzá. (pl.: forrasztás, elektronika, led, stb.)
Nem szeretném tudatlanságból félrevezetni a kérdezőt, inkább nem írok semmit és megvárom, hogy egy hozzáértő megválaszolja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 18:59


hancurozo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 18:38


YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 18:26


YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 17:00


a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.

státusz mendoza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 14:11


hello,

koszi a valaszt.
igen, itt is szoktak trukkozni a km ora alassal, de pl vettem mar itt 8 eves dizelt 68E valos km-rel... nem lehetetlen.
Itt gyakorlatilag az autok 90%-a dizel... aztan ki-ki mennyit hasznalja...
Otthonrol nem akarok kocsit, mert azt elvileg minden evben vihetnem haza muszakiztatni(tudom, van mas megoldas is...), tobb a kotelezo, ilyen-olyan adok, stb.
meg mire hazamegyek es visszavezetek, annak is van koltsege...

Mindenesetre az tovabbra is erdekelne, hogy mik a "gyenge" pontjai az E46-nak es a 320d-nek.
Erre azt irja a szovegben, hogy 136 LE, viszont az adatoknal 150 van...
Honnan lehet kideriteni ranezesbol, hogy ez a regi 320d, vagy mar az uj?

Koszi,
tibi

RePTaiL írta:
mendoza írta: sziasztok.
most regisztráltam, mert az indexen csak az E30 fórum pörög.

vásárlás elött állok, és már csak 2-3 márka maradt a listában.
az egyik a bmw, 3-as kombi és a 320d moci.
konkrétan ez:
http://www.coches.net/bmw-seri...-covo.aspx

mivel én a csillagosok között jobban otthon vagyok, ott tudom, hogy mit kell megnézni, bimmerben azonban semmi tapasztalatom nincs, így Tőletek kérdezném meg, hogy mi az, amit vásárlás elött feltétlen meg kell nézni.
(rohadnak ezek már ilyen idősen, mint mondjuk a kereklámpás merci, stb...)
minden tippet előre is köszönök!

üdv,
Tibi


Üdv Tibi!

Ahogy elfigyelgetem a kocsit nekem az a 122 ezer km egy 10 éves autónál nagyon gyanús...és a képek is engem igazolnak! Kárpit, kormány kopott, kiült! Meg sokallom is az árát, ennyi pénzért már itthon is lehet sokkal fiatalabb és jobb állapotban lévő 320D-t kapni!





RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2011. február 03. csütörtök, 08:39


mendoza írta: sziasztok.
most regisztráltam, mert az indexen csak az E30 fórum pörög.

vásárlás elött állok, és már csak 2-3 márka maradt a listában.
az egyik a bmw, 3-as kombi és a 320d moci.
konkrétan ez:
http://www.coches.net/bmw-seri...-covo.aspx

mivel én a csillagosok között jobban otthon vagyok, ott tudom, hogy mit kell megnézni, bimmerben azonban semmi tapasztalatom nincs, így Tőletek kérdezném meg, hogy mi az, amit vásárlás elött feltétlen meg kell nézni.
(rohadnak ezek már ilyen idősen, mint mondjuk a kereklámpás merci, stb...)
minden tippet előre is köszönök!

üdv,
Tibi


Üdv Tibi!

Ahogy elfigyelgetem a kocsit nekem az a 122 ezer km egy 10 éves autónál nagyon gyanús...és a képek is engem igazolnak! Kárpit, kormány kopott, kiült! Meg sokallom is az árát, ennyi pénzért már itthon is lehet sokkal fiatalabb és jobb állapotban lévő 320D-t kapni!



státusz mendoza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. február 02. szerda, 10:34


sziasztok.
most regisztráltam, mert az indexen csak az E30 fórum pörög.

vásárlás elött állok, és már csak 2-3 márka maradt a listában.
az egyik a bmw, 3-as kombi és a 320d moci.
konkrétan ez:
http://www.coches.net/bmw-seri...-covo.aspx

mivel én a csillagosok között jobban otthon vagyok, ott tudom, hogy mit kell megnézni, bimmerben azonban semmi tapasztalatom nincs, így Tőletek kérdezném meg, hogy mi az, amit vásárlás elött feltétlen meg kell nézni.
(rohadnak ezek már ilyen idősen, mint mondjuk a kereklámpás merci, stb...)
minden tippet előre is köszönök!

üdv,
Tibi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 15:20


neuman20 írta: Hali Mindenki!

Tervezem hogy vegyek egy BMW-t. Főleg a 320D E46 érdekel. Szívesen fogadom a tanácsaitokat, mire figyeljek oda!
Ha valaki íírna a motorról, megköszönném! Van a más típusú motor ebben a szériában "2000-ben"?


Szia!
Én úgy tudom 2000es évjáratban még az adagolós motor van 2001től van a közös nyomócsöves!
Én mikor vettem azt mondták hogy a közös nyomósat vegyem mert az egy újabb motor és megbízhatóbb!A régi még adagolós 136le az új 151le és nincs adagoló!Ha a zsebed engedi akkor én is ezt javasolnám!
Az hogy mire figyelj oda?Én inkább azt javaslom hogy keress egy hozzáértő embert és vidd el oda megnézetni az autót mielőtt megveszed!Ha nincs semmi humbukk akkor meg is oldható hogy ezt meg tedd!Ha nem engedik ne is foglalkozz vele szerintem mert akkor van valami titkolni való!Én az enyémet nyugodt szívvel be engedem akár melyik BMW szervizbe vagy magán szerelőhöz!Ha nem tudsz szerelőt én az enyémet tudom ajánlani helyileg Szentendrén van ha gondolod!


Üdv:Macsek

státusz neuman20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 17:13


Hali Mindenki!

Tervezem hogy vegyek egy BMW-t. Főleg a 320D E46 érdekel. Szívesen fogadom a tanácsaitokat, mire figyeljek oda!
Ha valaki íírna a motorról, megköszönném! Van a más típusú motor ebben a szériában "2000-ben"?

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. január 23. vasárnap, 22:24


Jackson írta: Utólag én is okos lettem, de ma délelőtt derült ki a légtömegmérő lesz a gebasz, vagyis én nagyon remélem. Köszönöm a tanácsot


Egy hét múlva lesz ilyen légtömegmérőm vadi új, ha garantálod, hogy úgy adod vissza, ahogy kaptad, megkaphatod próbára.