autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 22:04


zoliika írta:
tschikosch írta:
zoliika írta:
tschikosch írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..


Hali!

Turbó fütyül,biztos jókedvében...
Nekem ugyanezt csinálja,hidegen,alig merem nyomni neki olyankor.
Azt,hogy mennyire fütyörészik,hasonlítsd össze, a youtube-on van egy csomó videó.



Nekem szintén ugyanezt csinálja szerintem nincs elég kenés ,de ha bemelegszik kussba van!


Bizony,sztem is,mármint ha bemelegszik,kussba van,viszont énszerintem nem kenés hiány miatt,hanem a lapátok fütyülnek.
Hogy ennek mi köze a hideg,meleg üzemhez,fingom sincs.
Én úgy szoktam,hogy míg el nem éri az üzemi hőfokot,addig 1500 fordulat fölé nem engedem.
Turbót melegíteni kell!!!
Leállításnál mindig hagyok neki 1-2 perc alapjáratot,hűlni,illetve megállni.
Azonkívül longlife 04 5w-30 gyári BMW olaj van benne,15ezrenként tervezem a cseréjét.



Tökéletesen igazad van erről van szó Drága barátom!


Viszont azt tanultabb fórumtársak megírhatnák,hogy miért fütyül hidegen,melegen meg nem!
Mert a hígfo.ás van rajtam néha ezekben a mínuszokban...




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:54


tschikosch írta:
zoliika írta:
tschikosch írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..


Hali!

Turbó fütyül,biztos jókedvében...
Nekem ugyanezt csinálja,hidegen,alig merem nyomni neki olyankor.
Azt,hogy mennyire fütyörészik,hasonlítsd össze, a youtube-on van egy csomó videó.



Nekem szintén ugyanezt csinálja szerintem nincs elég kenés ,de ha bemelegszik kussba van!


Bizony,sztem is,mármint ha bemelegszik,kussba van,viszont énszerintem nem kenés hiány miatt,hanem a lapátok fütyülnek.
Hogy ennek mi köze a hideg,meleg üzemhez,fingom sincs.
Én úgy szoktam,hogy míg el nem éri az üzemi hőfokot,addig 1500 fordulat fölé nem engedem.
Turbót melegíteni kell!!!
Leállításnál mindig hagyok neki 1-2 perc alapjáratot,hűlni,illetve megállni.
Azonkívül longlife 04 5w-30 gyári BMW olaj van benne,15ezrenként tervezem a cseréjét.



Tökéletesen igazad van erről van szó Drága barátom!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:53


zoliika írta:
tschikosch írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..


Hali!

Turbó fütyül,biztos jókedvében...
Nekem ugyanezt csinálja,hidegen,alig merem nyomni neki olyankor.
Azt,hogy mennyire fütyörészik,hasonlítsd össze, a youtube-on van egy csomó videó.



Nekem szintén ugyanezt csinálja szerintem nincs elég kenés ,de ha bemelegszik kussba van!

Ha nem volna elég kenése, nem sokáig forogna...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:52


zoliika írta:
tschikosch írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..


Hali!

Turbó fütyül,biztos jókedvében...
Nekem ugyanezt csinálja,hidegen,alig merem nyomni neki olyankor.
Azt,hogy mennyire fütyörészik,hasonlítsd össze, a youtube-on van egy csomó videó.



Nekem szintén ugyanezt csinálja szerintem nincs elég kenés ,de ha bemelegszik kussba van!


Bizony,sztem is,mármint ha bemelegszik,kussba van,viszont énszerintem nem kenés hiány miatt,hanem a lapátok fütyülnek.
Hogy ennek mi köze a hideg,meleg üzemhez,fingom sincs.
Én úgy szoktam,hogy míg el nem éri az üzemi hőfokot,addig 1500 fordulat fölé nem engedem.
Turbót melegíteni kell!!!
Leállításnál mindig hagyok neki 1-2 perc alapjáratot,hűlni,illetve megállni.
Azonkívül longlife 04 5w-30 gyári BMW olaj van benne,15ezrenként tervezem a cseréjét.



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:39


tschikosch írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..


Hali!

Turbó fütyül,biztos jókedvében...
Nekem ugyanezt csinálja,hidegen,alig merem nyomni neki olyankor.
Azt,hogy mennyire fütyörészik,hasonlítsd össze, a youtube-on van egy csomó videó.



Nekem szintén ugyanezt csinálja szerintem nincs elég kenés ,de ha bemelegszik kussba van!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:32


Bianconero írta: Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..


Hali!

Turbó fütyül,biztos jókedvében...
Nekem ugyanezt csinálja,hidegen,alig merem nyomni neki olyankor.
Azt,hogy mennyire fütyörészik,hasonlítsd össze, a youtube-on van egy csomó videó.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:28


YELLOW írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..


fáznak a mókusok
talán a turbo olajzása még nem jó?



Á.Az olaj fütyül


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:26


RePTaiL írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..


Szia!

Ahogy én tudom ez attól van, hogy még hideg a motorolaj ezáltal az állaga sűrűbb és nehezebben préselődik át! De ha nem ezért akkor valaki javítson


Ú. Az nem semmi, ha már a motor olaj is fütyül a kocsiba. Na így keletkeznek a legendák. Szép fütty koncert lenne egy BMW találkozón 0 fok alatt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:22


Bianconero írta: Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..


fáznak a mókusok
talán a turbo olajzása még nem jó?

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:19


Bianconero írta: Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..


Szia!

Ahogy én tudom ez attól van, hogy még hideg a motorolaj ezáltal az állaga sűrűbb és nehezebben préselődik át! De ha nem ezért akkor valaki javítson

Bianconero
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Bianconero

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:15


Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2011. február 20. vasárnap, 19:06


hil írta:
Macsek írta:

Az üzemanyagra visszatérve,én is csak omw-n tankolok,de én úgy tudom,hogy csak az osztrák határhoz közeli kutak kapják az anyacégtől az anyagot!Nem? Minden esetre teljesen egyet értek a leírtakkal!És ha vigyázol az autóra,és meg adod neki ami kell meghálálja! Én se gyilkolom az enyémet ritka állapotú is!A szerelőm már kikötötte,hogy csak neki adhatom el!


OMW: Nem, utána érdeklődtem, mert én is úgy gondoltam mint Te: az egész országban!

Az általa javasolt, régóta 10W olajjal???



Aha...azzal!
Előtte nekem is az 5w-30 volt benne de hagytam magam rábeszélni!Hiába szívjátok a véremet!
Mindenesetre azt a komentet csupán segítségképpen írtam és jóindulatból!ENNYI!

gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 19:34


Hali! Ma vettem 1 doboz Metabond Megasel dízel üzemanyagadalék anyagot... Elég sok jót olvastam róla! Ma kb. 40 liter gázolajhoz öntöttem 20-25 ml-ert! Holnap kiderül,hogy ér e valamit... Esetleg valakinek van valami tapasztalata? Elég drága a termék,remélem ér is valamit...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 15:27


Macsek írta:

Az üzemanyagra visszatérve,én is csak omw-n tankolok,de én úgy tudom,hogy csak az osztrák határhoz közeli kutak kapják az anyacégtől az anyagot!Nem? Minden esetre teljesen egyet értek a leírtakkal!És ha vigyázol az autóra,és meg adod neki ami kell meghálálja! Én se gyilkolom az enyémet ritka állapotú is!A szerelőm már kikötötte,hogy csak neki adhatom el!


OMW: Nem, utána érdeklődtem, mert én is úgy gondoltam mint Te: az egész országban!

Az általa javasolt, régóta 10W olajjal???



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 10:56


zoliika írta:
davech írta:
zoliika írta:
Odafigyelek én jó olaj castrol longlife4,csak és kizárólag omv gázolaj,mivel az olajiparban dolgozom és tudom mi a helyzet az itthoni üzemanyagokkal egyedül az omv az osztrák minőség a többi MOL állnéven(shell,agip,lukoil,és stb)értékesített orosz pancs. Sokan ezt nem hiszik és nem tudják ,de sajna ez van………..
Továbbá nem pörgetem a motort 2.500 felett nem szoktam húzatni hidegen max.1500-ig,de az általános 2000-es fordulaton használom 6-dik 110 –et megy nekem ezen az utakon elég bőven.Szóval nem tudom mivel tudnám még kímélni,hogy ne üssön be a baj…….?


Csinálj egy bankszámlát "BMW-m re félretett pénz"-néven és toljad rá havonta a lóvét .
És ha baj van, van hova nyúlni!
De sztem amit leírtál és ahogy "bánsz" az autóddal még nagyon sokáig nem lesz vele bajod.
Egyik ismerősömnek 400e km után kellett költenie motorra 500ezret. Azért ennyi km után érthető.



Van a touringomnak max 3éve ,mert megvárom a az új x3 facelift verzióját és életembe előszőr szalonos bmw-m lesz a bankszámla nem rossz ötlet csak a neve „x3 alap”http://www.google.hu/imgres?im...mp;bih=694

Ó,a rohadt életbe ,de gyönyörű szép link lett bocs


Az üzemanyagra visszatérve,én is csak omw-n tankolok,de én úgy tudom,hogy csak az osztrák határhoz közeli kutak kapják az anyacégtől az anyagot!Nem? Minden esetre teljesen egyet értek a leírtakkal!És ha vigyázol az autóra,és meg adod neki ami kell meghálálja! Én se gyilkolom az enyémet ritka állapotú is!A szerelőm már kikötötte,hogy csak neki adhatom el!