BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 19:20


tschikosch írta: Nem tudom az okát, a harmadik henger beolvadt...

350 000 Huf- komplett motor, turbóval
100 000 Huf- szerelő, 6 lityi olaj amit ő rakott bele átmenetileg
30 000 Huf- utánna járás, motor hazaszállítás
30 000 Huf- automata váltó, olaj szűrő - ha már úgyis le volt szedve a váltó...

És a motorban a szűrők nincsenek lecserélve, 2-3000 km múlva vissza kell vinni a szerelőhöz ezeket lecserélni...
kartergáz szűrő, olaj sz., gázolaj sz., lég sz., és újabb 6 lityi normális olaj
50 000 Huf
Alkatrészek vannak eladók!




A dugóleolvadás oka gyakran a porlasztó rossz porlasztása, azt a befecskendezőt ne add el![/quote]

Olyat láttam,vagy olvastam valahol egyszer,hogyha a common rail-es motorokban a porlasztók merőlegesen lőnék be a cuccot azon a nyomáson ahogy teszik,akkor át is lyukasztanák a dugót.
Erre gondolsz?
Ennek valami előjele nincsen?

[/quote]

Merőlegesen biztosan nem tudnak belőni, mert a lyuk olyan szögben áll a porlasztó csúcson, hogy teljesen el kellene hordania a fémet a merőlegességhez. Viszont ha a lyuk kikopik, akkor nem porlaszt, hanem sugarat lő ki, ami elérheti a dugót vagy a hengerfalat és az rongálhat. Tudtommal ez nem a CR sajátsága, bármelyik rossz direkt befecskendező produkálhatja.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 19:06


Nem tudom az okát, a harmadik henger beolvadt...

350 000 Huf- komplett motor, turbóval
100 000 Huf- szerelő, 6 lityi olaj amit ő rakott bele átmenetileg
30 000 Huf- utánna járás, motor hazaszállítás
30 000 Huf- automata váltó, olaj szűrő - ha már úgyis le volt szedve a váltó...

És a motorban a szűrők nincsenek lecserélve, 2-3000 km múlva vissza kell vinni a szerelőhöz ezeket lecserélni...
kartergáz szűrő, olaj sz., gázolaj sz., lég sz., és újabb 6 lityi normális olaj
50 000 Huf
Alkatrészek vannak eladók!


[/quote]

A dugóleolvadás oka gyakran a porlasztó rossz porlasztása, azt a befecskendezőt ne add el![/quote]

Olyat láttam,vagy olvastam valahol egyszer,hogyha a common rail-es motorokban a porlasztók merőlegesen lőnék be a cuccot azon a nyomáson ahogy teszik,akkor át is lyukasztanák a dugót.
Erre gondolsz?
Ennek valami előjele nincsen?



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 18:43


MarcellHo írta:
tschikosch írta:
MarcellHo írta:
MarcellHo írta:
atidesign írta:
BarG írta:
MarcellHo írta:
tschikosch írta:
MarcellHo írta:
BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...




Szia!

Sikerült azóta valamivel többet megtudni,mi verte szét a motort?


Még nem, mert nincs rá most cash... Így nem vizsgálódtunk annyira.


Agyaltam már rajta, hogy mi van akkor, ha a szívócsőben lerakódott cuccos útnak indul. Általában laza szerkezetű szokott lenni, de láttam már keményre összeégett fajtát is. Ha ilyen indul el, akkor az okozhat mechanikus sérülést, de nem olyan durvát, mint amit leírtál. Esetleg még az izzítógyertya csúcsa szokott megválni a jól megszokott helyétől, az rendben van?



Szerintem pillangószelepet nyelt a motorod a szívócsőből!
Haver ugyan így járt pár hónapja...
használtautón az alkatrésznél láttam komplett motort minap, vizslasd meg.


Pillangószelepek megvannak, gyertya decemberben volt cserélve, turbolapátok megvannak...

A motort meg megvettem tegnap 350E Huf-ért.

Remélem jó lesz...


Kész az autó!!!!!!!!



Meg szabad kérdezni,mibe fájt az egész?
Sikerült megtudni,hogy mi verte szét a régit?



Nem tudom az okát, a harmadik henger beolvadt...

350 000 Huf- komplett motor, turbóval
100 000 Huf- szerelő, 6 lityi olaj amit ő rakott bele átmenetileg
30 000 Huf- utánna járás, motor hazaszállítás
30 000 Huf- automata váltó, olaj szűrő - ha már úgyis le volt szedve a váltó...

És a motorban a szűrők nincsenek lecserélve, 2-3000 km múlva vissza kell vinni a szerelőhöz ezeket lecserélni...
kartergáz szűrő, olaj sz., gázolaj sz., lég sz., és újabb 6 lityi normális olaj
50 000 Huf
Alkatrészek vannak eladók!




A dugóleolvadás oka gyakran a porlasztó rossz porlasztása, azt a befecskendezőt ne add el!

MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. május 08. vasárnap, 16:31


tschikosch írta:
MarcellHo írta:
MarcellHo írta:
atidesign írta:
BarG írta:
MarcellHo írta:
tschikosch írta:
MarcellHo írta:
BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...




Szia!

Sikerült azóta valamivel többet megtudni,mi verte szét a motort?


Még nem, mert nincs rá most cash... Így nem vizsgálódtunk annyira.


Agyaltam már rajta, hogy mi van akkor, ha a szívócsőben lerakódott cuccos útnak indul. Általában laza szerkezetű szokott lenni, de láttam már keményre összeégett fajtát is. Ha ilyen indul el, akkor az okozhat mechanikus sérülést, de nem olyan durvát, mint amit leírtál. Esetleg még az izzítógyertya csúcsa szokott megválni a jól megszokott helyétől, az rendben van?



Szerintem pillangószelepet nyelt a motorod a szívócsőből!
Haver ugyan így járt pár hónapja...
használtautón az alkatrésznél láttam komplett motort minap, vizslasd meg.


Pillangószelepek megvannak, gyertya decemberben volt cserélve, turbolapátok megvannak...

A motort meg megvettem tegnap 350E Huf-ért.

Remélem jó lesz...


Kész az autó!!!!!!!!



Meg szabad kérdezni,mibe fájt az egész?
Sikerült megtudni,hogy mi verte szét a régit?



Nem tudom az okát, a harmadik henger beolvadt...

350 000 Huf- komplett motor, turbóval
100 000 Huf- szerelő, 6 lityi olaj amit ő rakott bele átmenetileg
30 000 Huf- utánna járás, motor hazaszállítás
30 000 Huf- automata váltó, olaj szűrő - ha már úgyis le volt szedve a váltó...

És a motorban a szűrők nincsenek lecserélve, 2-3000 km múlva vissza kell vinni a szerelőhöz ezeket lecserélni...
kartergáz szűrő, olaj sz., gázolaj sz., lég sz., és újabb 6 lityi normális olaj
50 000 Huf
Alkatrészek vannak eladók!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 08. vasárnap, 16:33

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. május 05. csütörtök, 20:57


MarcellHo írta:
MarcellHo írta:
atidesign írta:
BarG írta:
MarcellHo írta:
tschikosch írta:
MarcellHo írta:
BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...



Szia!

Sikerült azóta valamivel többet megtudni,mi verte szét a motort?


Még nem, mert nincs rá most cash... Így nem vizsgálódtunk annyira.


Agyaltam már rajta, hogy mi van akkor, ha a szívócsőben lerakódott cuccos útnak indul. Általában laza szerkezetű szokott lenni, de láttam már keményre összeégett fajtát is. Ha ilyen indul el, akkor az okozhat mechanikus sérülést, de nem olyan durvát, mint amit leírtál. Esetleg még az izzítógyertya csúcsa szokott megválni a jól megszokott helyétől, az rendben van?



Szerintem pillangószelepet nyelt a motorod a szívócsőből!
Haver ugyan így járt pár hónapja...
használtautón az alkatrésznél láttam komplett motort minap, vizslasd meg.


Pillangószelepek megvannak, gyertya decemberben volt cserélve, turbolapátok megvannak...

A motort meg megvettem tegnap 350E Huf-ért.

Remélem jó lesz...


Kész az autó!!!!!!!!



Meg szabad kérdezni,mibe fájt az egész?
Sikerült megtudni,hogy mi verte szét a régit?



MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. május 04. szerda, 21:36


MarcellHo írta:
atidesign írta:
BarG írta:
MarcellHo írta:
tschikosch írta:
MarcellHo írta:
BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...



Szia!

Sikerült azóta valamivel többet megtudni,mi verte szét a motort?


Még nem, mert nincs rá most cash... Így nem vizsgálódtunk annyira.


Agyaltam már rajta, hogy mi van akkor, ha a szívócsőben lerakódott cuccos útnak indul. Általában laza szerkezetű szokott lenni, de láttam már keményre összeégett fajtát is. Ha ilyen indul el, akkor az okozhat mechanikus sérülést, de nem olyan durvát, mint amit leírtál. Esetleg még az izzítógyertya csúcsa szokott megválni a jól megszokott helyétől, az rendben van?



Szerintem pillangószelepet nyelt a motorod a szívócsőből!
Haver ugyan így járt pár hónapja...
használtautón az alkatrésznél láttam komplett motort minap, vizslasd meg.


Pillangószelepek megvannak, gyertya decemberben volt cserélve, turbolapátok megvannak...

A motort meg megvettem tegnap 350E Huf-ért.

Remélem jó lesz...


Kész az autó!!!!!!!!

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. április 21. csütörtök, 13:41


YELLOW írta:
szeda írta:
Köszi.Nem kifejezetten a motorra gondoltam, inkább a belső térben csinosítanék pár dolgot mert elég karcos a középkonzolon például a hamutál teteje.
Bár lehet hogy egy bontott hengerfejben benne lennék.Majd meglátjuk.

YELLOW írta:
Sky írta:
szeda írta: Sziasztok,


Én is benyaltam ezt a pillangószelep dolgot.Keresnék szerelőt Bp környékén aki elvállalja és lehetőleg nem 600.000-et akarna érte cserébe mint amilyen ajánlatokat eddig kaptam.
Keresnék továbbá bontott alkatrészeket és nem csak a motorhoz.Volt egy székesfehérvári telefonszámom de elvesztettem. Előre is köszönöm a segítségeteket.Üdv Szeda



Kasza Imre 70/57-99-225


Én úgy tudom Kasza nem autószerelő, csak bontós. Persze használt alkatrészben biztos tud segíteni.




jah közben olvastam, hogy alkatrészest is keresel akkor valóban Kasza!
szerintem nem a hengerfejeddel lesz baj, hanem a dugóval. igen abba lesz beleolvadva a csavar, talán valaki rakott is fel képet. hogy pontosan mekkora a kár, az csak felnyitás után derül ki.


Majd jövőhéten lesz szétszedve.Igyekszem fotózni amit tudok.Végül Érden csinálják egy Land Rover szervízben.Itt találtam ismerőst.Szereltek már ilyet csak "angol betegekben"



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 12:06


szeda írta:
Köszi.Nem kifejezetten a motorra gondoltam, inkább a belső térben csinosítanék pár dolgot mert elég karcos a középkonzolon például a hamutál teteje.
Bár lehet hogy egy bontott hengerfejben benne lennék.Majd meglátjuk.

YELLOW írta:
Sky írta:
szeda írta: Sziasztok,


Én is benyaltam ezt a pillangószelep dolgot.Keresnék szerelőt Bp környékén aki elvállalja és lehetőleg nem 600.000-et akarna érte cserébe mint amilyen ajánlatokat eddig kaptam.
Keresnék továbbá bontott alkatrészeket és nem csak a motorhoz.Volt egy székesfehérvári telefonszámom de elvesztettem. Előre is köszönöm a segítségeteket.Üdv Szeda



Kasza Imre 70/57-99-225


Én úgy tudom Kasza nem autószerelő, csak bontós. Persze használt alkatrészben biztos tud segíteni.




jah közben olvastam, hogy alkatrészest is keresel akkor valóban Kasza!
szerintem nem a hengerfejeddel lesz baj, hanem a dugóval. igen abba lesz beleolvadva a csavar, talán valaki rakott is fel képet. hogy pontosan mekkora a kár, az csak felnyitás után derül ki.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 12:01



Köszi.Nem kifejezetten a motorra gondoltam, inkább a belső térben csinosítanék pár dolgot mert elég karcos a középkonzolon például a hamutál teteje.
Bár lehet hogy egy bontott hengerfejben benne lennék.Majd meglátjuk.

YELLOW írta:
Sky írta:
szeda írta: Sziasztok,


Én is benyaltam ezt a pillangószelep dolgot.Keresnék szerelőt Bp környékén aki elvállalja és lehetőleg nem 600.000-et akarna érte cserébe mint amilyen ajánlatokat eddig kaptam.
Keresnék továbbá bontott alkatrészeket és nem csak a motorhoz.Volt egy székesfehérvári telefonszámom de elvesztettem. Előre is köszönöm a segítségeteket.Üdv Szeda



Kasza Imre 70/57-99-225


Én úgy tudom Kasza nem autószerelő, csak bontós. Persze használt alkatrészben biztos tud segíteni.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 11:29


Sky írta:
szeda írta: Sziasztok,


Én is benyaltam ezt a pillangószelep dolgot.Keresnék szerelőt Bp környékén aki elvállalja és lehetőleg nem 600.000-et akarna érte cserébe mint amilyen ajánlatokat eddig kaptam.
Keresnék továbbá bontott alkatrészeket és nem csak a motorhoz.Volt egy székesfehérvári telefonszámom de elvesztettem. Előre is köszönöm a segítségeteket.Üdv Szeda



Kasza Imre 70/57-99-225


Én úgy tudom Kasza nem autószerelő, csak bontós. Persze használt alkatrészben biztos tud segíteni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Sky

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 11:17


szeda írta: Sziasztok,


Én is benyaltam ezt a pillangószelep dolgot.Keresnék szerelőt Bp környékén aki elvállalja és lehetőleg nem 600.000-et akarna érte cserébe mint amilyen ajánlatokat eddig kaptam.
Keresnék továbbá bontott alkatrészeket és nem csak a motorhoz.Volt egy székesfehérvári telefonszámom de elvesztettem. Előre is köszönöm a segítségeteket.Üdv Szeda



Kasza Imre 70/57-99-225

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. április 20. szerda, 10:10


Sziasztok,


Én is benyaltam ezt a pillangószelep dolgot.Keresnék szerelőt Bp környékén aki elvállalja és lehetőleg nem 600.000-et akarna érte cserébe mint amilyen ajánlatokat eddig kaptam.
Keresnék továbbá bontott alkatrészeket és nem csak a motorhoz.Volt egy székesfehérvári telefonszámom de elvesztettem. Előre is köszönöm a segítségeteket.Üdv Szeda

MarcellHo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MarcellHo

Újonc

Elismertség: 19% (7 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. április 03. vasárnap, 19:24


atidesign írta:
BarG írta:
MarcellHo írta:
tschikosch írta:
MarcellHo írta:
BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...



Szia!

Sikerült azóta valamivel többet megtudni,mi verte szét a motort?


Még nem, mert nincs rá most cash... Így nem vizsgálódtunk annyira.


Agyaltam már rajta, hogy mi van akkor, ha a szívócsőben lerakódott cuccos útnak indul. Általában laza szerkezetű szokott lenni, de láttam már keményre összeégett fajtát is. Ha ilyen indul el, akkor az okozhat mechanikus sérülést, de nem olyan durvát, mint amit leírtál. Esetleg még az izzítógyertya csúcsa szokott megválni a jól megszokott helyétől, az rendben van?



Szerintem pillangószelepet nyelt a motorod a szívócsőből!
Haver ugyan így járt pár hónapja...
használtautón az alkatrésznél láttam komplett motort minap, vizslasd meg.


Pillangószelepek megvannak, gyertya decemberben volt cserélve, turbolapátok megvannak...

A motort meg megvettem tegnap 350E Huf-ért.

Remélem jó lesz...

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. március 31. csütörtök, 21:11


BarG írta:
MarcellHo írta:
tschikosch írta:
MarcellHo írta:
BarG írta:
MarcellHo írta: Hello!

Komplett 320d motort keresek turbóstól mindenestől eladót! 150 lovasat E 46-ba.
Előre is kössz az ötleteket!


Áruld el légyszi, hogy mibe halt bele az elődje


Hello!

A harmadik hengerembe bele került valami ami ripityára verte az egészet /a szelepek kifelé állnak és olyan mintha kalapács élével kapott volna sokat/ , a másik három hengeren és szelepeken nem látszódik semmi. Mi kerülhetett bele azt nem tudom, a pillangó szelepek megvannak és a turbólapátok is bár látszódik rajta sérülés úgyhogy kidobós az is...



Szia!

Sikerült azóta valamivel többet megtudni,mi verte szét a motort?


Még nem, mert nincs rá most cash... Így nem vizsgálódtunk annyira.


Agyaltam már rajta, hogy mi van akkor, ha a szívócsőben lerakódott cuccos útnak indul. Általában laza szerkezetű szokott lenni, de láttam már keményre összeégett fajtát is. Ha ilyen indul el, akkor az okozhat mechanikus sérülést, de nem olyan durvát, mint amit leírtál. Esetleg még az izzítógyertya csúcsa szokott megválni a jól megszokott helyétől, az rendben van?



Szerintem pillangószelepet nyelt a motorod a szívócsőből!
Haver ugyan így járt pár hónapja...
használtautón az alkatrésznél láttam komplett motort minap, vizslasd meg.

david00

státusz david00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. március 31. csütörtök, 18:17


djanie46 írta:
djanie46 írta:
hancurozo írta:
Bero írta:
david00 írta: sziasztok.
Lenne egy olyan kerdesem,h. ha a kocsi nem hengerfejes es megis elmegy a viz a huttobol akkor hol megy el? Tunetek: feher fust, erdekes vizes fagyallos szag a kipufogobol, s ha bemelegszik rendesen akkor nem fustol feheren! valaki valamilyen tipp??
E46 320d 2001


A fehér füst az tipikus hengerfej probléma szokott lenni,de elfolyhat a hűtővíz kiegyenlítő tartálynál,ha szétrepedt! Lehet,hogy cső repedt meg,de így látatlanban nehéz megmondani,mindenképp nézesd meg!


Nézd meg az egr hűtőjét, ha nem ott megy el akkor sajna hengerfej lessz. (máshol nem tud bekerülni az égéstérbe, és onnan a kipufogóba)


sziasztok 90 százalék egr hűtő,ugyanígy jártam csak nekem előtte felújították az egész hengerfejet

ja és még valami automérnök mondts,hogy ezek az életbe nem lesznek hengerfejesek,a gyári tömités meg kizárt hogy elégne,kivéve ha már hozzányultak azaz szerelési hiba,szed le az egr-t nézd meg hogy a kipufogo felöli oldal vizes e ?? ha igen akkor is nyomásprobáztasd le,utánna két lehetöség van ha rossz vagy nem rakod vissza és leblindelik,vagy bontott 15000 -25000 de valoszinü hogy a termosztát is rossz a tetején az uj 12000.



Köszönöm a válaszokat!
Tudnátok nekem kuldeni erröl egy robbantot rajzot?