valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 05. szombat, 19:59


hun_tigoo írta:
valter320d írta:
hun_tigoo írta: Sziasztok!
Van itt olyan tulajdonos akinek hegesztették már a hengerfejet az autójá?
Hegesztés , síkolás...
Mik a tapasztalatok tartós ez?


Mitöl félsz? Van valami gond?
Ha hozzáértő jó szakember csinálta és az utánmunkálás is alapos volt akkor semmi gáz nem lesz vele.



Helló!
Csak mert megjelent pár régi puding szerű anyag a hűtőtartály alján és megijedtem...
De a szerelő mondta hogy ez természetes mert még dolgozza ki magából a rendszer...
a visszatérő víz szép tiszta ....csak beparáztam:S:S:S



Megértem az aggodalmad,nem lesz ott semmi gond én is most rendeltem meg a termosztátot meg az olajat. Jövöhéten szerelek!

hun_tigoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz hun_tigoo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2013. január 05. szombat, 15:25


valter320d írta:
hun_tigoo írta: Sziasztok!
Van itt olyan tulajdonos akinek hegesztették már a hengerfejet az autójá?
Hegesztés , síkolás...
Mik a tapasztalatok tartós ez?


Mitöl félsz? Van valami gond?
Ha hozzáértő jó szakember csinálta és az utánmunkálás is alapos volt akkor semmi gáz nem lesz vele.



Helló!
Csak mert megjelent pár régi puding szerű anyag a hűtőtartály alján és megijedtem...
De a szerelő mondta hogy ez természetes mert még dolgozza ki magából a rendszer...
a visszatérő víz szép tiszta ....csak beparáztam:S:S:S



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 05. szombat, 12:05


hun_tigoo írta: Sziasztok!
Van itt olyan tulajdonos akinek hegesztették már a hengerfejet az autójá?
Hegesztés , síkolás...
Mik a tapasztalatok tartós ez?


Mitöl félsz? Van valami gond?
Ha hozzáértő jó szakember csinálta és az utánmunkálás is alapos volt akkor semmi gáz nem lesz vele.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. január 05. szombat, 12:16

hun_tigoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz hun_tigoo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2013. január 05. szombat, 11:09


Sziasztok!
Van itt olyan tulajdonos akinek hegesztették már a hengerfejet az autójá?
Hegesztés , síkolás...
Mik a tapasztalatok tartós ez?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. január 05. szombat, 06:00


hemonoq írta:
Milo írta:
Tano írta:
Milo írta: Köszönöm szépen.
És ettöl a hibátol lehet hogy 9 L alá nem megy a fogyasztásom?????


Szerintem ez a hiba ennyivel nagyobb fogyasztást nem okozna. Mivel nincs megfelelő levegőmennyiség, a vezérlés nem fog mégtöbb üzemanyagot befecskendezni (ezért is erőtlen), inkább kevesebbet.
De nagyobb fogyasztást sokminden okozhat. Pl. légtömegmérő, porlasztók, termosztát, hogy csak néhányat említsek. Ha megszünteted ezt a hibát, akkor ki fog derülni, hogy ez befolyásolta-e, vagy még máhol is akad még probléma.


de viszont sztem ha ezek közül vmelyik rossz lenne azt a diagnosztike kiírná.de csak a vezérlöszelepet írja mindig vissza sajnos

kezd tele lenni a f.....om

Szia! Esetleg vmelyik porlasztód nem porlaszt hanem pisil , mondjuk azt lehetne hallani, kopogosabb lenne , meg menet közbe ciceregne a motor, egr szelep , szívó sor tiszta, ja de azt tisztítottátok, akkor a turbó nyomás szabályozó szelep lesz, vagy ha vákumos a turbo akkor vmeik vákumcső, v csatlakozásnál van gond!



Vákumcsövek rendben,szívótól elkezdve minden ami koxosodhat ki lett takarítva,turbo rendben,különös hangot nem észleltönk,elég halkan és szépen jár a motorja.
igazából már csak a vezérlöszelep ami nem uj benne,de sztem ennyi többletfogyasztást nem szabadna h eredményezzen.vagy mégis??



bimmerba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 320Ci
Évjárat: 2003

státusz bimmerba

Újonc

Elismertség: 66% (2 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 21:27


Milo írta:
Tano írta:
Milo írta: Köszönöm szépen.
És ettöl a hibátol lehet hogy 9 L alá nem megy a fogyasztásom?????


Szerintem ez a hiba ennyivel nagyobb fogyasztást nem okozna. Mivel nincs megfelelő levegőmennyiség, a vezérlés nem fog mégtöbb üzemanyagot befecskendezni (ezért is erőtlen), inkább kevesebbet.
De nagyobb fogyasztást sokminden okozhat. Pl. légtömegmérő, porlasztók, termosztát, hogy csak néhányat említsek. Ha megszünteted ezt a hibát, akkor ki fog derülni, hogy ez befolyásolta-e, vagy még máhol is akad még probléma.


de viszont sztem ha ezek közül vmelyik rossz lenne azt a diagnosztike kiírná.de csak a vezérlöszelepet írja mindig vissza sajnos

kezd tele lenni a f.....om

Szia! Esetleg vmelyik porlasztód nem porlaszt hanem pisil , mondjuk azt lehetne hallani, kopogosabb lenne , meg menet közbe ciceregne a motor, egr szelep , szívó sor tiszta, ja de azt tisztítottátok, akkor a turbó nyomás szabályozó szelep lesz, vagy ha vákumos a turbo akkor vmeik vákumcső, v csatlakozásnál van gond!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 04. péntek, 21:40

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 20:45


Dewd46 írta:
YELLOW írta: segíts magadon Isten is megsegít...
ha ide zudtál írni, akkor enyni erővel racing bazár, powerfanatics.com-on is szétnézhettél volna.

Írtam oda is. Attól még írhatok ide is, ártani nem ártok vele senkinek. Legalábbis azt hittem... Alkatrészt keresek topikot meg nem találtam...



Pedig van: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ladas.html


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 20:09


Milo írta: de viszont sztem ha ezek közül vmelyik rossz lenne azt a diagnosztike kiírná.de csak a vezérlöszelepet írja mindig vissza sajnos

kezd tele lenni a f.....om


Ne vegyél rá mérget, hogy mindent beír hibatárolóba, ez nem ilyen egyszerűen működik.
Egyenlőre nézzétek meg ezt a szelepet, ha ezt sikerült megoldani, akkor utána lehet keresni tovább, ha fennmarad a nagy fogyasztás.

Dewd46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dewd46

Újonc

Elismertség: 12% (3 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 17:50


YELLOW írta: segíts magadon Isten is megsegít...
ha ide zudtál írni, akkor enyni erővel racing bazár, powerfanatics.com-on is szétnézhettél volna.

Írtam oda is. Attól még írhatok ide is, ártani nem ártok vele senkinek. Legalábbis azt hittem... Alkatrészt keresek topikot meg nem találtam...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 17:38


Tano írta:
Milo írta: Köszönöm szépen.
És ettöl a hibátol lehet hogy 9 L alá nem megy a fogyasztásom?????


Szerintem ez a hiba ennyivel nagyobb fogyasztást nem okozna. Mivel nincs megfelelő levegőmennyiség, a vezérlés nem fog mégtöbb üzemanyagot befecskendezni (ezért is erőtlen), inkább kevesebbet.
De nagyobb fogyasztást sokminden okozhat. Pl. légtömegmérő, porlasztók, termosztát, hogy csak néhányat említsek. Ha megszünteted ezt a hibát, akkor ki fog derülni, hogy ez befolyásolta-e, vagy még máhol is akad még probléma.


de viszont sztem ha ezek közül vmelyik rossz lenne azt a diagnosztike kiírná.de csak a vezérlöszelepet írja mindig vissza sajnos

kezd tele lenni a f.....om


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 16:14


Dewd46 írta: Sziasztok! Még mindig szenvedek...

2000-es évjáratú E46 320d-hez (136ló) keresek adagolót. Ajánlatokat PÜ-ben árral kérnék. Köszi.


segíts magadon Isten is megsegít...
ha ide zudtál írni, akkor enyni erővel racing bazár, powerfanatics.com-on is szétnézhettél volna.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 16:12


Tano írta:
Milo írta: Sziasztok.
Múlt héten írtam ,hogy olyan gondom van az autóval (320D) hogy egyre sürübben csinálja azt hogy 1-2. ba elindulok,padlon nyomom neki és 2000 es fordulatig nagyon nagyon lassan pörög ki majd utánna megindul és semmi gond.az auto fogyasztása viszont 9L alá nem megy még hosszu távon se.
Tegnap megtörtént hogy a szívósortól elkezdve turbo,szelepek stb ki lett takarítva,turbo tökéletes,vákumcsövek ,vagyis minden elvileg müködik,de a jelenség még mindig fenn áll.A motordiagnosztika a turbonyomás szelep hibát írta,ki lett törölve de sztem ugyanugy visszaírja mint korábban.
De tudtommal ha a szelep rossz lenne akkor a turbo nem menne egyáltalán.

De viszont 2 egyforma szelepet találtam egy a turbo közelében a másik viszont a tul oldalon van.

Segítségeteket és tanácsaitokat elöre is köszönöm


Ha a szelep rossz, attól még megy a turbó, csak a geometriaállítás nem működik. Ezért kis fordulaton nem tölt megfelelően, ezért lesz erőtlen ott az autó. Ugyanis ebben az esetben a geometriát szabályzó szelep alaphelyzetben marad, ami a magas fordulatnak megfelelő töltésvezérlést jelenti.
A túloldali szelep az EGR-t vezérli. Ezért cseréld meg a két szelepet, és ha utána működik rendesen a turbóvezérlés, de az EGR nem fog, akkor egyértelmáen a szelep lesz a hibás.



Szelepet le tudod úgy is tesztelni, hogy simán csak lehúzod róla a turbóhoz vezető vákumcsövet és elindulsz az autóval, alig akar gyorsulni majd és hirtelen úgy fogsz húzni 3000 körül mintha semmi baj nem lenne. Ha ez így működik akkor cserélj szelepet.

Ha nem akkor más lesz a gond.


Dewd46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dewd46

Újonc

Elismertség: 12% (3 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 15:42


Sziasztok! Még mindig szenvedek...

2000-es évjáratú E46 320d-hez (136ló) keresek adagolót. Ajánlatokat PÜ-ben árral kérnék. Köszi.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 14:04


Milo írta: Köszönöm szépen.
És ettöl a hibátol lehet hogy 9 L alá nem megy a fogyasztásom?????


Szerintem ez a hiba ennyivel nagyobb fogyasztást nem okozna. Mivel nincs megfelelő levegőmennyiség, a vezérlés nem fog mégtöbb üzemanyagot befecskendezni (ezért is erőtlen), inkább kevesebbet.
De nagyobb fogyasztást sokminden okozhat. Pl. légtömegmérő, porlasztók, termosztát, hogy csak néhányat említsek. Ha megszünteted ezt a hibát, akkor ki fog derülni, hogy ez befolyásolta-e, vagy még máhol is akad még probléma.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 09:56


Tano írta:
Milo írta: Sziasztok.
Múlt héten írtam ,hogy olyan gondom van az autóval (320D) hogy egyre sürübben csinálja azt hogy 1-2. ba elindulok,padlon nyomom neki és 2000 es fordulatig nagyon nagyon lassan pörög ki majd utánna megindul és semmi gond.az auto fogyasztása viszont 9L alá nem megy még hosszu távon se.
Tegnap megtörtént hogy a szívósortól elkezdve turbo,szelepek stb ki lett takarítva,turbo tökéletes,vákumcsövek ,vagyis minden elvileg müködik,de a jelenség még mindig fenn áll.A motordiagnosztika a turbonyomás szelep hibát írta,ki lett törölve de sztem ugyanugy visszaírja mint korábban.
De tudtommal ha a szelep rossz lenne akkor a turbo nem menne egyáltalán.

De viszont 2 egyforma szelepet találtam egy a turbo közelében a másik viszont a tul oldalon van.

Segítségeteket és tanácsaitokat elöre is köszönöm


Ha a szelep rossz, attól még megy a turbó, csak a geometriaállítás nem működik. Ezért kis fordulaton nem tölt megfelelően, ezért lesz erőtlen ott az autó. Ugyanis ebben az esetben a geometriát szabályzó szelep alaphelyzetben marad, ami a magas fordulatnak megfelelő töltésvezérlést jelenti.
A túloldali szelep az EGR-t vezérli. Ezért cseréld meg a két szelepet, és ha utána működik rendesen a turbóvezérlés, de az EGR nem fog, akkor egyértelmáen a szelep lesz a hibás.


Köszönöm szépen.
És ettöl a hibátol lehet hogy 9 L alá nem megy a fogyasztásom?????