YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2010. szeptember 06. hétfő, 14:38


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: a gép akkor hülyülhet meg, ha leállítod az autót, és rögtön leveszed az akksiról. leállítás után egy jó negyed órát édemes várni és csak utána leválasztani az akksiról.


Negyed óra egy kicsit sok.
Kulcs ki, (ablakok fel ) kb 20mp-et várni, amíg lekattan a főrelé és már le is lehet venni a sarut.

Géphülyülésről nem tudok...



amikor régebben 5-10 percet írtam, akkor sokan azzal jöttek, hogy még 20 perc után is van mittusoménmi... a meghülyülésről én olyat tudok, hogy a kis agya elmenti az utolsó, leállítás előtti adatokat. ha ez nem történik meg elvileg nem indul be. én biztos ami biztos alapon várok... abból baj nem lehet



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 06. hétfő, 14:02


YELLOW írta: a gép akkor hülyülhet meg, ha leállítod az autót, és rögtön leveszed az akksiról. leállítás után egy jó negyed órát édemes várni és csak utána leválasztani az akksiról.


Negyed óra egy kicsit sok.
Kulcs ki, (ablakok fel ) kb 20mp-et várni, amíg lekattan a főrelé és már le is lehet venni a sarut.

Géphülyülésről nem tudok...



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 06. hétfő, 13:58


Chipcad777 írta: Üdv mindenkinek!

Olyan problémám van az autómmal, hogy gyorsításkor nagyon ciripel / csattog. Ez az injektor hibájára utal? Mert a szervízbe olyanokat mondanak, hogy lehet, hogy dugattyú hiba. Nehezen tudom elhinni, mivel 220.000km van a kocsiban és vigyázok rá, nem rugom szét.
Egyébként ez a hang mellé párosul az is, hogy rálépek a gázra hirtelen nem indul meg az autó, egészen addig amíg el nem éri a kb. 1800-2000 1/min-t, akkor hirtelen megindul és baromi nagy koromcsomagot nyom ki hátul (sűrű fekete füst). Motorolajat abszolút nem eszi, 12.000km-el ezelőtt cseréltem és még mindig majdnem maxon van.
Van valakinek valami ötlete?

Előre is köszi!

üdv.: Bálint


A dugattyúhiba nem attól van mert szétrúgod, hanem porlasztóhibától.
Szerintem minél hamarabb vizsgáltasd be a porlasztókat, nehogy dugattyúátégés legyen belőle.

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. szeptember 06. hétfő, 13:49


Üdv mindenkinek!

Olyan problémám van az autómmal, hogy gyorsításkor nagyon ciripel / csattog. Ez az injektor hibájára utal? Mert a szervízbe olyanokat mondanak, hogy lehet, hogy dugattyú hiba. Nehezen tudom elhinni, mivel 220.000km van a kocsiban és vigyázok rá, nem rugom szét.
Egyébként ez a hang mellé párosul az is, hogy rálépek a gázra hirtelen nem indul meg az autó, egészen addig amíg el nem éri a kb. 1800-2000 1/min-t, akkor hirtelen megindul és baromi nagy koromcsomagot nyom ki hátul (sűrű fekete füst). Motorolajat abszolút nem eszi, 12.000km-el ezelőtt cseréltem és még mindig majdnem maxon van.
Van valakinek valami ötlete?

Előre is köszi!

üdv.: Bálint

gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2010. szeptember 05. vasárnap, 18:11


Igen,az volt mert világított! Remélem ha visszarakok mindent a normális állapotba nem ér meglepetés... Holnap lesz 1 hete meg a kocsi,nem kéne szétvágni! Egyébént számít valamit,hogy mennyire töltött az akksi? Eddig mindig pöccre indult a kocsi,de gondolok itt az elektronikus dolgokra... ABS meg ilyesmire...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 05. vasárnap, 18:12

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. szeptember 05. vasárnap, 18:07


gyorilaszlo írta: Rendben,akkor nyugodt vagyok! Annyit írnék még,hogy ahogy húztam le a negatívot,egy nagyon picit szikrázott! Persze a régi kocsimnál is volt ilyen,de abba ugye nem volt számítógép! Ettől lehet valami baja? :S Persze az autó leállítva,kulcs kivéve... Így húztam le!


azért szikrázik mert van fogyasztó. pl: csomagtér világítás

gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2010. szeptember 05. vasárnap, 18:04


Rendben,akkor nyugodt vagyok! Annyit írnék még,hogy ahogy húztam le a negatívot,egy nagyon picit szikrázott! Persze a régi kocsimnál is volt ilyen,de abba ugye nem volt számítógép! Ettől lehet valami baja? :S Persze az autó leállítva,kulcs kivéve... Így húztam le!


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. szeptember 05. vasárnap, 18:01


gyorilaszlo írta: Értem,és köszönöm a választ! Én a kézikönyv alapján csináltam,csak a negatívat húztam le róla! Remélem nem lesz baja... Ha mégis akkor mik lehetnek a következmények?


semmi, mivel nem zárt az áramkör

gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2010. szeptember 05. vasárnap, 17:58


Értem,és köszönöm a választ! Én a kézikönyv alapján csináltam,csak a negatívat húztam le róla! Remélem nem lesz baja... Ha mégis akkor mik lehetnek a következmények?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2010. szeptember 05. vasárnap, 17:36


gyorilaszlo írta: Értem,köszönöm!

Egyébként most tisztítottam ki a mikroszűrőt,ott a szélvédőhöz közel,a motorháztető alatt! Gondolom annak csak a klímához van köze. Vagy tévedek?

Ja,és olyan kérdésem lenne még,hogy az akksit felszeretném tenni töltőre! És olvastam a használatiban,hogy a negatívat húzzam le,és úgy tegyem fel! A számítógép nem fog behülyülni így? Vagy ne húzzam le egyik pólust se,és nyugodtan rakjam fel az akksit?


a mikroszűrű a kintről jövő levegőt szűri ha klímázol ha nem.

az akksit ha tölteni akarod, akkor mindenképp csatlakoztasd le, és mindkét pólust, először a negatívat veszed le, utána a pozitívat (visszarakásnál előbb a pozitív aztán negatív saru). a gép akkor hülyülhet meg, ha leállítod az autót, és rögtön leveszed az akksiról. leállítás után egy jó negyed órát édemes várni és csak utána leválasztani az akksiról.

gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2010. szeptember 05. vasárnap, 16:31


Értem,köszönöm!

Egyébként most tisztítottam ki a mikroszűrőt,ott a szélvédőhöz közel,a motorháztető alatt! Gondolom annak csak a klímához van köze. Vagy tévedek?

Ja,és olyan kérdésem lenne még,hogy az akksit felszeretném tenni töltőre! És olvastam a használatiban,hogy a negatívat húzzam le,és úgy tegyem fel! A számítógép nem fog behülyülni így? Vagy ne húzzam le egyik pólust se,és nyugodtan rakjam fel az akksit?

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. szeptember 05. vasárnap, 16:42

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 05. vasárnap, 16:29


gyorilaszlo írta: Értem! Akkor gondolom húzzam meg normálisan...


Az csak egy porvédő, nem történik semmi ha lecsavarod. Kézzel húzd meg.



gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2010. szeptember 05. vasárnap, 16:28


Értem! Akkor gondolom húzzam meg normálisan...

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 05. vasárnap, 16:25


gyorilaszlo írta: Hali!

Olyan kérdésem lenne Hozzátok,hogy a képen bejelölt kis kupak az minek a kupakja a motortérben?



Bocsánat, ha bugyuta a kérdés... De egyik használati útmutatóban sem térnek ki rá! És ha valamit jelent az állítása,akkor nagyon ráhúzzam a kupakot vagy hadjam lazára?



Azon keresztül kell a klímát tölteni.



gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2010. szeptember 05. vasárnap, 16:23


Hali!

Olyan kérdésem lenne Hozzátok,hogy a képen bejelölt kis kupak az minek a kupakja a motortérben?



Bocsánat, ha bugyuta a kérdés... De egyik használati útmutatóban sem térnek ki rá! És ha valamit jelent az állítása,akkor nagyon ráhúzzam a kupakot vagy hadjam lazára?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 05. vasárnap, 16:23