YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 21:28


gyorilaszlo írta: Minden Tiszteletem az összes BMW tulajdonosnak!

Szeptember eleje óta szolgál az én Drágám,semmi panaszom rá! Természetesen vigyázok rá,így minden rendben van vele! Úgy döntöttem,hogy nyitom az új évet egy nagyobb szervízzel! Itt Orosházán ajánlott egy BMWs kolléga egy szervízt,több telefonálás után végülis eddig nagyon pozitív a véleményem! Hétfő reggelre kaptam időpontot,és még aznap el is hozhatom majd ha minden jól megy! Az előre tervezett cserélt dolgok:

-Olajcsere,Olajszűrővel (225e KMer van benne,milyen olaj lenne a jó?)
-Levegőszűrő
-Üzemanyagszűrő
-Gyújtó gyertyák
-Turbó,turbó csövek ellenőrzése

Ezeket terveztem be,de mivel nemvagyok még tapasztalt BMW tulaj,megkérdeznélek Benneteket a dologról! Természetesen csak márkás alkatrészek jöhetnek szóba... Van rá pénzem,de azért egy BMW szervízt nemtudnék finanszírozni,kiindulva szüleim 2 éves Renault Laguna szervíz áraiból...



ha a dízeledben gyújtógyertyák vannak, akkor sürgősen cseréltesd ki őket izzítóra

gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 21:17


Minden Tiszteletem az összes BMW tulajdonosnak!

Szeptember eleje óta szolgál az én Drágám,semmi panaszom rá! Természetesen vigyázok rá,így minden rendben van vele! Úgy döntöttem,hogy nyitom az új évet egy nagyobb szervízzel! Itt Orosházán ajánlott egy BMWs kolléga egy szervízt,több telefonálás után végülis eddig nagyon pozitív a véleményem! Hétfő reggelre kaptam időpontot,és még aznap el is hozhatom majd ha minden jól megy! Az előre tervezett cserélt dolgok:

-Olajcsere,Olajszűrővel (225e KMer van benne,milyen olaj lenne a jó?)
-Levegőszűrő
-Üzemanyagszűrő
-Gyújtó gyertyák
-Turbó,turbó csövek ellenőrzése

Ezeket terveztem be,de mivel nemvagyok még tapasztalt BMW tulaj,megkérdeznélek Benneteket a dologról! Természetesen csak márkás alkatrészek jöhetnek szóba... Van rá pénzem,de azért egy BMW szervízt nemtudnék finanszírozni,kiindulva szüleim 2 éves Renault Laguna szervíz áraiból...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 04. kedd, 21:18

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz CFirpo

Újonc

Elismertség: 66% (2 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. január 04. kedd, 09:03


BarG írta:
RePTaiL írta:
YELLOW írta:
CFirpo írta: Sziasztok, Nemreg vettem ezt az autom, egy gyors kerdesem lenne. 90 - 100 km/h kozott picit raz, olyan mint amikor nincs rendesen kicentirozva a gumi vagy picit hullamos uton mennek. Remelem az miatt van, de a valto kart megfogva mintha rezonalna ennel a sebessegnel. Lehet ez a lendkerek miatt? Valos 180ezer van benne... Tipp? koszi


a gumit nem szokták centrírozni (szerintem centírozni).
lehet leesett egy súly, vagy elcsúszott egy súly, szálszakadt a gumi. nekem akkor csinált ilyet amikor facsavar volt benne

a kereken kívül okozhat rázást lengőkar szilent is, ha ki van kopva.

ezenkívül szokott egy olyan dolog lenni, amit én is itt hallottam, hogy a kipuff rezocső rossz. azt kell cserélni. ez ott a váltó környékén található asszem.

persze lehet kardán, vagy féltengely ütés is, de azt nem anynira fordul elő főleg nem iylen futásteljesítménynél.


Szia!

Minap én is így jártam! Lassan mentem semmi, ha gyorsítottam olyan 90 körül elkezdett rázni a kocsi meg a kormány! Ajánlom először állj be egy fűtött garázsba vagy csapasd le a felniket meleg vízzel, nehogy az legyen, hogy jégtömbök rakodtak le a felnire és olyan hatást keltsenek mintha nem lenne kicentrírozva a felni! (nekem bevált)

Viszont Nekem is lenne egy kérdésem
Most vettem meg életem első BMW-jét, ami egy 2005-ös E46-os, szóval még nagyon gyerekcipőben járok ennek az autónak az ismeretében. Ezért is fordulnék hozzátok egy pár kérdéssel.

Sima lámpás, nem projektoros, de szint automata szintállítós állítós , de szeretnék venni bele angel eye karikát, de annyi fajta van belőlük, hogy nem tudom melyik lenne jó hozzájuk (pl. ebay-en olyanok írnak utánuk, hogy facelift meg 2D, 4D)! Xenon-t milyet tehetek bele?
Mikor megy a fűtés és meleget fúj az autó néha gondol egyet és elkezd hidegre váltani, hideget fúj egy pár percig vagy másodpercig majd megint meleget.
A használati utasításában (nem pont az ővé, mert ez németből van) olvastam, hogy nem kell járatni az autót elindulás előtt! Igaz ez? Mert minden dieselestől azt hallottam, hogy ketyegtetni kell a motort míg bemelegszik (nem volt még diesel autóm).
Egyenlőre ennyi lenne Smile , bocsi a sok (lehet bugyuta kérdésért),de inkább kérdezek mint hüleséget csináljak!



Én most csak egy dologba szólnék bele, mégpedig a "járassuk-e, amíg bemelegszik?" kérdésbe. Környezetvédelemmel szokták megokolni, hogy ne melengesd a motort, hanem egyből indulj el vele. Én ezt nem tartom jónak, mert egy csonthideg motort terhelsz, akárhogy is óvatoskodsz vele. De az is igaz, ha álltó helyben akarnád megvárni, amíg bemelegszik, akkor egy órát szobrozhatnál vele pöfögve. Az igazság szerintem valahol a kettő között van. Szerencsére van benne kisegítő elektromos fűtés, így kb 30 C-t valóban másodpercek alatt eléri, nem kell több, mint 30-60 sec, aztán lehet indulni. A titkos menüben lehet nézegetni, hogy mikor is van meg.



Kosz a valaszokat, garazsban all, jeg meg ilyenek miatt nem lehet a razas, a tobbi pedig jo tanacs, megnezetem majd. Bar a gumi szalszakadas nem hiszem hogy egy sebessegtartomanyban jon ki...

Jah es ha elirok valamit vagy pongyolan fogalmazok az ne tevesszen meg senkit, annyira hulye nem vagyok mint amilyennek latszom . De BMW teren meg tapasztalatlan...


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. január 03. hétfő, 20:19


RePTaiL írta:
YELLOW írta:
CFirpo írta: Sziasztok, Nemreg vettem ezt az autom, egy gyors kerdesem lenne. 90 - 100 km/h kozott picit raz, olyan mint amikor nincs rendesen kicentirozva a gumi vagy picit hullamos uton mennek. Remelem az miatt van, de a valto kart megfogva mintha rezonalna ennel a sebessegnel. Lehet ez a lendkerek miatt? Valos 180ezer van benne... Tipp? koszi


a gumit nem szokták centrírozni (szerintem centírozni).
lehet leesett egy súly, vagy elcsúszott egy súly, szálszakadt a gumi. nekem akkor csinált ilyet amikor facsavar volt benne

a kereken kívül okozhat rázást lengőkar szilent is, ha ki van kopva.

ezenkívül szokott egy olyan dolog lenni, amit én is itt hallottam, hogy a kipuff rezocső rossz. azt kell cserélni. ez ott a váltó környékén található asszem.

persze lehet kardán, vagy féltengely ütés is, de azt nem anynira fordul elő főleg nem iylen futásteljesítménynél.


Szia!

Minap én is így jártam! Lassan mentem semmi, ha gyorsítottam olyan 90 körül elkezdett rázni a kocsi meg a kormány! Ajánlom először állj be egy fűtött garázsba vagy csapasd le a felniket meleg vízzel, nehogy az legyen, hogy jégtömbök rakodtak le a felnire és olyan hatást keltsenek mintha nem lenne kicentrírozva a felni! (nekem bevált)

Viszont Nekem is lenne egy kérdésem
Most vettem meg életem első BMW-jét, ami egy 2005-ös E46-os, szóval még nagyon gyerekcipőben járok ennek az autónak az ismeretében. Ezért is fordulnék hozzátok egy pár kérdéssel.

Sima lámpás, nem projektoros, de szint automata szintállítós állítós , de szeretnék venni bele angel eye karikát, de annyi fajta van belőlük, hogy nem tudom melyik lenne jó hozzájuk (pl. ebay-en olyanok írnak utánuk, hogy facelift meg 2D, 4D)! Xenon-t milyet tehetek bele?
Mikor megy a fűtés és meleget fúj az autó néha gondol egyet és elkezd hidegre váltani, hideget fúj egy pár percig vagy másodpercig majd megint meleget.
A használati utasításában (nem pont az ővé, mert ez németből van) olvastam, hogy nem kell járatni az autót elindulás előtt! Igaz ez? Mert minden dieselestől azt hallottam, hogy ketyegtetni kell a motort míg bemelegszik (nem volt még diesel autóm).
Egyenlőre ennyi lenne Smile , bocsi a sok (lehet bugyuta kérdésért),de inkább kérdezek mint hüleséget csináljak!



Én most csak egy dologba szólnék bele, mégpedig a "járassuk-e, amíg bemelegszik?" kérdésbe. Környezetvédelemmel szokták megokolni, hogy ne melengesd a motort, hanem egyből indulj el vele. Én ezt nem tartom jónak, mert egy csonthideg motort terhelsz, akárhogy is óvatoskodsz vele. De az is igaz, ha álltó helyben akarnád megvárni, amíg bemelegszik, akkor egy órát szobrozhatnál vele pöfögve. Az igazság szerintem valahol a kettő között van. Szerencsére van benne kisegítő elektromos fűtés, így kb 30 C-t valóban másodpercek alatt eléri, nem kell több, mint 30-60 sec, aztán lehet indulni. A titkos menüben lehet nézegetni, hogy mikor is van meg.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2011. január 03. hétfő, 19:49


rad2 írta:
YELLOW írta:
a gumit nem szokták centrírozni (szerintem centírozni).
lehet leesett egy súly, vagy elcsúszott egy súly, szálszakadt a gumi. nekem akkor csinált ilyet amikor facsavar volt benne

a kereken kívül okozhat rázást lengőkar szilent is, ha ki van kopva.

ezenkívül szokott egy olyan dolog lenni, amit én is itt hallottam, hogy a kipuff rezocső rossz. azt kell cserélni. ez ott a váltó környékén található asszem.

persze lehet kardán, vagy féltengely ütés is, de azt nem anynira fordul elő főleg nem iylen futásteljesítménynél.


Esetleg van még az autóban valami, ami nem jutott eszedbe?
kardán és féltengely... hmm, esetleg diffieltekeredés, vagy váltócsavarodás? Vagy talán a főtengely elgörbült?
kipuff rezocsőtől ráz az autó.... aha, szerintem meg a ferdén betekert féklámpaizzótól van, de nem vitázok Veled.


vagy akár a wunderbaum is lehet... lehet a középső tükörre kell akasztani
a rezocsőt nem én találtam ki... és a kardán is rázhat ugyanúgy...
de ne velem vitázzál, hanem magaddal a tükör előtt skizofrénkám

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2011. január 03. hétfő, 19:41


YELLOW írta:
a gumit nem szokták centrírozni (szerintem centírozni).
lehet leesett egy súly, vagy elcsúszott egy súly, szálszakadt a gumi. nekem akkor csinált ilyet amikor facsavar volt benne

a kereken kívül okozhat rázást lengőkar szilent is, ha ki van kopva.

ezenkívül szokott egy olyan dolog lenni, amit én is itt hallottam, hogy a kipuff rezocső rossz. azt kell cserélni. ez ott a váltó környékén található asszem.

persze lehet kardán, vagy féltengely ütés is, de azt nem anynira fordul elő főleg nem iylen futásteljesítménynél.


Esetleg van még az autóban valami, ami nem jutott eszedbe?
kardán és féltengely... hmm, esetleg diffieltekeredés, vagy váltócsavarodás? Vagy talán a főtengely elgörbült?
kipuff rezocsőtől ráz az autó.... aha, szerintem meg a ferdén betekert féklámpaizzótól van, de nem vitázok Veled.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2011. január 03. hétfő, 19:13


RePTaiL írta:
Minap én is így jártam! Lassan mentem semmi, ha gyorsítottam olyan 90 körül elkezdett rázni a kocsi meg a kormány! Ajánlom először állj be egy fűtött garázsba vagy csapasd le a felniket meleg vízzel, nehogy az legyen, hogy jégtömbök rakodtak le a felnire és olyan hatást keltsenek mintha nem lenne kicentrírozva a felni! (nekem bevált)


jah OFF autóval karácsonykor mi is így jártunk, amikor mentünk semmi. hazafelé 65 felett olyan volt mintha a jobb hátsó kerék tojás lett volna... majd sikerült 80-ig kitolni a rázást. másnapra eltünt a jelenség, valszeg garázsba kiengedett.




RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2011. január 03. hétfő, 19:08


YELLOW írta:
CFirpo írta: Sziasztok, Nemreg vettem ezt az autom, egy gyors kerdesem lenne. 90 - 100 km/h kozott picit raz, olyan mint amikor nincs rendesen kicentirozva a gumi vagy picit hullamos uton mennek. Remelem az miatt van, de a valto kart megfogva mintha rezonalna ennel a sebessegnel. Lehet ez a lendkerek miatt? Valos 180ezer van benne... Tipp? koszi


a gumit nem szokták centrírozni (szerintem centírozni).
lehet leesett egy súly, vagy elcsúszott egy súly, szálszakadt a gumi. nekem akkor csinált ilyet amikor facsavar volt benne

a kereken kívül okozhat rázást lengőkar szilent is, ha ki van kopva.

ezenkívül szokott egy olyan dolog lenni, amit én is itt hallottam, hogy a kipuff rezocső rossz. azt kell cserélni. ez ott a váltó környékén található asszem.

persze lehet kardán, vagy féltengely ütés is, de azt nem anynira fordul elő főleg nem iylen futásteljesítménynél.


Szia!

Minap én is így jártam! Lassan mentem semmi, ha gyorsítottam olyan 90 körül elkezdett rázni a kocsi meg a kormány! Ajánlom először állj be egy fűtött garázsba vagy csapasd le a felniket meleg vízzel, nehogy az legyen, hogy jégtömbök rakodtak le a felnire és olyan hatást keltsenek mintha nem lenne kicentrírozva a felni! (nekem bevált)

Viszont Nekem is lenne egy kérdésem
Most vettem meg életem első BMW-jét, ami egy 2005-ös E46-os, szóval még nagyon gyerekcipőben járok ennek az autónak az ismeretében. Ezért is fordulnék hozzátok egy pár kérdéssel.

Sima lámpás, nem projektoros, de szint automata szintállítós állítós , de szeretnék venni bele angel eye karikát, de annyi fajta van belőlük, hogy nem tudom melyik lenne jó hozzájuk (pl. ebay-en olyanok írnak utánuk, hogy facelift meg 2D, 4D)! Xenon-t milyet tehetek bele?
Mikor megy a fűtés és meleget fúj az autó néha gondol egyet és elkezd hidegre váltani, hideget fúj egy pár percig vagy másodpercig majd megint meleget.
A használati utasításában (nem pont az ővé, mert ez németből van) olvastam, hogy nem kell járatni az autót elindulás előtt! Igaz ez? Mert minden dieselestől azt hallottam, hogy ketyegtetni kell a motort míg bemelegszik (nem volt még diesel autóm).
Egyenlőre ennyi lenne Smile , bocsi a sok (lehet bugyuta kérdésért),de inkább kérdezek mint hüleséget csináljak!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2011. január 03. hétfő, 17:26


CFirpo írta: Sziasztok, Nemreg vettem ezt az autom, egy gyors kerdesem lenne. 90 - 100 km/h kozott picit raz, olyan mint amikor nincs rendesen kicentirozva a gumi vagy picit hullamos uton mennek. Remelem az miatt van, de a valto kart megfogva mintha rezonalna ennel a sebessegnel. Lehet ez a lendkerek miatt? Valos 180ezer van benne... Tipp? koszi


a gumit nem szokták centrírozni (szerintem centírozni).
lehet leesett egy súly, vagy elcsúszott egy súly, szálszakadt a gumi. nekem akkor csinált ilyet amikor facsavar volt benne

a kereken kívül okozhat rázást lengőkar szilent is, ha ki van kopva.

ezenkívül szokott egy olyan dolog lenni, amit én is itt hallottam, hogy a kipuff rezocső rossz. azt kell cserélni. ez ott a váltó környékén található asszem.

persze lehet kardán, vagy féltengely ütés is, de azt nem anynira fordul elő főleg nem iylen futásteljesítménynél.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz CFirpo

Újonc

Elismertség: 66% (2 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. január 03. hétfő, 17:10


CFirpo írta: Sziasztok, Nemreg vettem ezt az autom, egy gyors kerdesem lenne. 90 - 100 km/h kozott picit raz, olyan mint amikor nincs rendesen kicentirozva a gumi vagy picit hullamos uton mennek. Remelem az miatt van, de a valto kart megfogva mintha rezonalna ennel a sebessegnel. Lehet ez a lendkerek miatt? Valos 180ezer van benne... Tipp? koszi


no comment?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz CFirpo

Újonc

Elismertség: 66% (2 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. január 02. vasárnap, 11:44


Sziasztok, Nemreg vettem ezt az autom, egy gyors kerdesem lenne. 90 - 100 km/h kozott picit raz, olyan mint amikor nincs rendesen kicentirozva a gumi vagy picit hullamos uton mennek. Remelem az miatt van, de a valto kart megfogva mintha rezonalna ennel a sebessegnel. Lehet ez a lendkerek miatt? Valos 180ezer van benne... Tipp? koszi

Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2011. január 01. szombat, 23:44


BarG írta:
Memmaao írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



nah és ha azért szép a belső állapot, mert vigyáztak rá? az már csak jó lehet. nekem képek alapján hihetőnek tűnik a km. igen manipulálni lehet, de ha manipulálva van és X km-ről van visszaállítva, akkor is dícséretes, mert szép belülről. ilyenkor a kérdéses rész a motor ugye. hogy vajon az mennyire volt karbantartva. azért a belsőből is lehet következtetni erre, hisz aki odafigyel arra, az másra is odafog.


Ha szalonból hozod az autót, akkor is az átvételnél lesz benne valahány km, mert elgurultak vele vizsgázni. Az enyémben is volt vagy 8-9 km, amikor átvettem, és nem bemutató autó volt, amivel fogták a palimadarakat, hanem rendelésre jött példány.

Motor - hát volt szerencsém 530d felújításánál ottlenni, mert a gazdi csipp-csipp-csókát játszott vele, majd közlekedett a lepusztult befecskendezővel - ebből meg dugóolvadás lett - szétszedés és dugócsere. No a motor 280e km után újszerű állapotban volt, szinte semmi kopással. Tehát ez a görcsös ragaszkodás a 200e alatti futáshoz csak a kiegészítők állapotára jogos, mert azok tényleg pusztulnak. De azokat meg egyszerűen lehet cserélni, csak anyagilag kell rá készülni. Maga a motor magja sokat bír.



Az enyém németből behozott, volt benne 150e 3 év alatt, ami teljesen reális. 200e-nél lendkerék csere, ennyi volt a nagyobb ráköltés, most 210e-nél a motor tökéletes. Ami hülyeség, az a 30e km-es olajcsere periódus, én 20e után lecserélem.


Én 190e-nél cseréltem lendkereket ... ez úgy látszik, valamiféle standard lesz, mert sokunknál e környékén vált esedékessé.



Abszolút standard dolog, és nem is bmw specifikus. Minden nagy teljesítményű diesel motoros autóban kb ennyit bír a kettős-tömegű lendkerék, a gumi megadja magát. És pl a peugeot-okban még drágább is a cseréje, mint az e46-ban.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. január 01. szombat, 22:09


Memmaao írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



nah és ha azért szép a belső állapot, mert vigyáztak rá? az már csak jó lehet. nekem képek alapján hihetőnek tűnik a km. igen manipulálni lehet, de ha manipulálva van és X km-ről van visszaállítva, akkor is dícséretes, mert szép belülről. ilyenkor a kérdéses rész a motor ugye. hogy vajon az mennyire volt karbantartva. azért a belsőből is lehet következtetni erre, hisz aki odafigyel arra, az másra is odafog.


Ha szalonból hozod az autót, akkor is az átvételnél lesz benne valahány km, mert elgurultak vele vizsgázni. Az enyémben is volt vagy 8-9 km, amikor átvettem, és nem bemutató autó volt, amivel fogták a palimadarakat, hanem rendelésre jött példány.

Motor - hát volt szerencsém 530d felújításánál ottlenni, mert a gazdi csipp-csipp-csókát játszott vele, majd közlekedett a lepusztult befecskendezővel - ebből meg dugóolvadás lett - szétszedés és dugócsere. No a motor 280e km után újszerű állapotban volt, szinte semmi kopással. Tehát ez a görcsös ragaszkodás a 200e alatti futáshoz csak a kiegészítők állapotára jogos, mert azok tényleg pusztulnak. De azokat meg egyszerűen lehet cserélni, csak anyagilag kell rá készülni. Maga a motor magja sokat bír.



Az enyém németből behozott, volt benne 150e 3 év alatt, ami teljesen reális. 200e-nél lendkerék csere, ennyi volt a nagyobb ráköltés, most 210e-nél a motor tökéletes. Ami hülyeség, az a 30e km-es olajcsere periódus, én 20e után lecserélem.


Én 190e-nél cseréltem lendkereket ... ez úgy látszik, valamiféle standard lesz, mert sokunknál e környékén vált esedékessé.



Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2011. január 01. szombat, 12:52


BarG írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



nah és ha azért szép a belső állapot, mert vigyáztak rá? az már csak jó lehet. nekem képek alapján hihetőnek tűnik a km. igen manipulálni lehet, de ha manipulálva van és X km-ről van visszaállítva, akkor is dícséretes, mert szép belülről. ilyenkor a kérdéses rész a motor ugye. hogy vajon az mennyire volt karbantartva. azért a belsőből is lehet következtetni erre, hisz aki odafigyel arra, az másra is odafog.


Ha szalonból hozod az autót, akkor is az átvételnél lesz benne valahány km, mert elgurultak vele vizsgázni. Az enyémben is volt vagy 8-9 km, amikor átvettem, és nem bemutató autó volt, amivel fogták a palimadarakat, hanem rendelésre jött példány.

Motor - hát volt szerencsém 530d felújításánál ottlenni, mert a gazdi csipp-csipp-csókát játszott vele, majd közlekedett a lepusztult befecskendezővel - ebből meg dugóolvadás lett - szétszedés és dugócsere. No a motor 280e km után újszerű állapotban volt, szinte semmi kopással. Tehát ez a görcsös ragaszkodás a 200e alatti futáshoz csak a kiegészítők állapotára jogos, mert azok tényleg pusztulnak. De azokat meg egyszerűen lehet cserélni, csak anyagilag kell rá készülni. Maga a motor magja sokat bír.



Az enyém németből behozott, volt benne 150e 3 év alatt, ami teljesen reális. 200e-nél lendkerék csere, ennyi volt a nagyobb ráköltés, most 210e-nél a motor tökéletes. Ami hülyeség, az a 30e km-es olajcsere periódus, én 20e után lecserélem.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. december 31. péntek, 20:22


YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



nah és ha azért szép a belső állapot, mert vigyáztak rá? az már csak jó lehet. nekem képek alapján hihetőnek tűnik a km. igen manipulálni lehet, de ha manipulálva van és X km-ről van visszaállítva, akkor is dícséretes, mert szép belülről. ilyenkor a kérdéses rész a motor ugye. hogy vajon az mennyire volt karbantartva. azért a belsőből is lehet következtetni erre, hisz aki odafigyel arra, az másra is odafog.


Ha szalonból hozod az autót, akkor is az átvételnél lesz benne valahány km, mert elgurultak vele vizsgázni. Az enyémben is volt vagy 8-9 km, amikor átvettem, és nem bemutató autó volt, amivel fogták a palimadarakat, hanem rendelésre jött példány.

Motor - hát volt szerencsém 530d felújításánál ottlenni, mert a gazdi csipp-csipp-csókát játszott vele, majd közlekedett a lepusztult befecskendezővel - ebből meg dugóolvadás lett - szétszedés és dugócsere. No a motor 280e km után újszerű állapotban volt, szinte semmi kopással. Tehát ez a görcsös ragaszkodás a 200e alatti futáshoz csak a kiegészítők állapotára jogos, mert azok tényleg pusztulnak. De azokat meg egyszerűen lehet cserélni, csak anyagilag kell rá készülni. Maga a motor magja sokat bír.