Thomasito
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Thomasito

Újonc

Elismertség: 20% (5 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. március 14. szombat, 00:01


A lecsapatós karterszűrőt lehet (kell) valamilyen módon karbantartani két csere között? A mocsok amit leválaszt, az hová gyűlik? :
Tavaly vettem bele újat, idén is tervezem az olajcserénél. Muszáj mindig kompletten házzal együtt venni? Bárdinál amit árulnak, az viszont csak egy betét...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 14. szombat, 00:02

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. március 10. kedd, 08:41


bmw320d4 írta:
Bandika2283 írta:
Sikerült a porlasztók bemérése,gyári értéken van mind a négy semmi hibát nem találtak bennük,tehát a hiba még mindig rejtély!! /Gyári porlasztók 269000km/ De legalább ezek jók

Nem tudom mihez kezdjünk valakinek lenne ötlete szívesen meghallgatom!


"19C -nál áll át mennyiségszabályzásra a befecskendezés, érdemes lenne törölni adaptációt és ellenőrizni géppel a szelepet. Ha Az AGR-hez is volt nyúlva, annak is törölni kell az adaptációját."


Egyre érdekesebb ez a történet

"19C -nál áll át mennyiségszabályzásra a befecskendezés"
Erről kicsit bővebben plz! Erről még nem igazán hallottam.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. március 09. hétfő, 21:02


Bandika2283 írta:
Sikerült a porlasztók bemérése,gyári értéken van mind a négy semmi hibát nem találtak bennük,tehát a hiba még mindig rejtély!! /Gyári porlasztók 269000km/ De legalább ezek jók

Nem tudom mihez kezdjünk valakinek lenne ötlete szívesen meghallgatom!


"19C -nál áll át mennyiségszabályzásra a befecskendezés, érdemes lenne törölni adaptációt és ellenőrizni géppel a szelepet. Ha Az AGR-hez is volt nyúlva, annak is törölni kell az adaptációját."

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bandika2283

Újonc

Elismertség: 14% (1 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. március 09. hétfő, 18:39


Bandika2283 írta:
SP_323i írta:
Bandika2283 írta:
bmw320d4 írta:
Bandika2283 írta:
SP_323i írta:
b_imi írta:
SP_323i írta:
Bandika2283 írta: Üdvözlök mindenkit!
A segítségetekre lenne szükségem,/remélem jó helyre írom/ E46 320d 2004 -es az autóm már 3 éve vagyok boldog gazdája,olyan problémám jött elő,elindítom az autót hogy melegedjen kicsit úgy 3-5 perc kiállok az udvarból szokásos vízgőz jön minimálisan a kipufogón,ez eddig ok, elgurulok szinte alapjáraton kis gázzal úgy 500m lámpa balra kanyarodok álló helyzetből és eszméletlen nagy kék füstöt hagyok ott magam után és utána semmi,mintha minden rendben lenne,nem tudom mi okozhatja a szerelőmmel beszéltem ilyet még nem látott vagy halott, vagy füstöl mindig nagy fordulaton vagy nem füstöl semmit sem /kéken/.
Remélem a leírtak alapján tud valaki segíteni mi lehet a hiba oka mihez nyúljunk.


Hasonlót pénteken tapasztaltam.
Szerelőnél levettük az EGR előtti gumicsövet, hogy fújunk be szívójárat tisztítót. Így járt a moci max 5 percig (vagyis szívó dízelként), de időhiány miatt félbemaradt a projekt. Visszatettük a csövet majd indultam dolgomra. Amíg az udvarról álltam ki és nem adtam nagyobb gázt semmi, majd egy komolyabb kékes füstöt tolt ki a kocsi. Egyszer. Addig se és azóta se füstöl így, de akkor vhonnan kaphatott egy komolyabb olajmennyiséget szerintem.
Fogalmam sincs, hogy pontosan mi történhetett, de talán másnak van 5lete, ami segíthet a jelenség megfejtésében a fentiek függvényében


A befújt anyag rosszabb esetben leválasztotta a kormot a szívócsőről és bekerült a motorba. Az meg teszi ott a dolgát.
Az ilyen embert nem nevezném szerelőnek, inkább kontárnak és messziről kerülném a helyedben.
A szívósort le kell venni az EGR-el együtt és úgy kell kitakarítani. Majd meglátod, mi van benne. Ha ez bekerül az égéstérbe, komoly problémákat okoz.


A szívósor és EGR tisztításon már túl vagyunk 2 hete (a kartergázszűrő is cserélve volt akkor újra). Az anyag meg még nem lett befúvva, csak az EGR cső lett leszedve és úgy járatva a moci. A füstölés a cső visszarakása után jött az első kigyorsításkor.



Üdv mindenkinek

Leírnám tapasztalataimat és az eddigi javítási procedúrákat,E46 320d 2004

-Intercooler leszedve pár csap olaj volt benne szinte száraz volt,azért jó alaposan át lett mosva kívül belül.
-egr leszedve 1-1.5mm száraz korom por volt benne,ezt kitakarítottam semmi hiba,
-minden turbócső hibátlan sehol olaj vagy repedés,
-kartergázszűrő kicserélve /pedig nekem már a kicsapatós van benne,de azért kicseréltem újra!/
A hibajelenség megmaradt és egy újabbal bővült,40-es tempónál 3-4 literes fogyasztási adat mellet egy egy finom rángást érezni nem mindig csak ha szinte szabadon vagy nagyon kicsi gáznál használom az autót,de se füst se semmi nem látható,teljesítmény szerintem nem változott tehát szépen megy nem eszik sokat 5.4-6.2,olaj nem fogy.
Tegnap este kiszereltük a porlasztókat egy bemérés kedvéért majd beszámolok az eredményről!
Ha valakinek van hasonló tünete és rájöttek mi okozza az legyen szíves írjon.





19C -nál áll át mennyiségszabályzásra a befecskendezés, érdemes lenne törölni adaptációt és ellenőrizni géppel a szelepet. Ha Az AGR-hez is volt nyúlva, annak is törölni kell az adaptációját.


Megnézzük mindenképpen ahogy visszakapom a porlasztóimat Agr szelepet évente egyszer ki szoktam tisztítani nagyon nem szokott eldugulni mint amilyen képeket lehet látni a neten
A rángatásra/nem olyan orr törős csak olyan lágy pillanatnyi teljesítmény esés /az Agr csinálhatja de a kék füst az még rejtély.


Az a kék füst a zavaró nagyon. Alapból az ember olajra gondol ilyenkor, de ha tiszta volt az IC, akkor nem onnan kerül a mociba. Hogyha olajfogyásod sincs, akkor nem olajlehúzó vagy szelepszár szimering. Szóval valóbban rejtély. Marad a turbó környéke, ahonnan bejuthat a kipuff oldalba, de jobban belegondolva folyamatosan kéne füstölnie, nem csak napi egyszer egy nagyobbat.
Adagolót esetén viszont kormolni szokott és a kipufgáz szagán is érezni a gázolaj szagot...
Kíváncsi vagyok mit fognak találni az adagolóknál.


Sikerült a porlasztók bemérése,gyári értéken van mind a négy semmi hibát nem találtak bennük,tehát a hiba még mindig rejtély!! /Gyári porlasztók 269000km/ De legalább ezek jók


Nem tudom mihez kezdjünk valakinek lenne ötlete szívesen meghallgatom!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bandika2283

Újonc

Elismertség: 14% (1 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. március 09. hétfő, 18:37


SP_323i írta:
Bandika2283 írta:
bmw320d4 írta:
Bandika2283 írta:
SP_323i írta:
b_imi írta:
SP_323i írta:
Bandika2283 írta: Üdvözlök mindenkit!
A segítségetekre lenne szükségem,/remélem jó helyre írom/ E46 320d 2004 -es az autóm már 3 éve vagyok boldog gazdája,olyan problémám jött elő,elindítom az autót hogy melegedjen kicsit úgy 3-5 perc kiállok az udvarból szokásos vízgőz jön minimálisan a kipufogón,ez eddig ok, elgurulok szinte alapjáraton kis gázzal úgy 500m lámpa balra kanyarodok álló helyzetből és eszméletlen nagy kék füstöt hagyok ott magam után és utána semmi,mintha minden rendben lenne,nem tudom mi okozhatja a szerelőmmel beszéltem ilyet még nem látott vagy halott, vagy füstöl mindig nagy fordulaton vagy nem füstöl semmit sem /kéken/.
Remélem a leírtak alapján tud valaki segíteni mi lehet a hiba oka mihez nyúljunk.


Hasonlót pénteken tapasztaltam.
Szerelőnél levettük az EGR előtti gumicsövet, hogy fújunk be szívójárat tisztítót. Így járt a moci max 5 percig (vagyis szívó dízelként), de időhiány miatt félbemaradt a projekt. Visszatettük a csövet majd indultam dolgomra. Amíg az udvarról álltam ki és nem adtam nagyobb gázt semmi, majd egy komolyabb kékes füstöt tolt ki a kocsi. Egyszer. Addig se és azóta se füstöl így, de akkor vhonnan kaphatott egy komolyabb olajmennyiséget szerintem.
Fogalmam sincs, hogy pontosan mi történhetett, de talán másnak van 5lete, ami segíthet a jelenség megfejtésében a fentiek függvényében


A befújt anyag rosszabb esetben leválasztotta a kormot a szívócsőről és bekerült a motorba. Az meg teszi ott a dolgát.
Az ilyen embert nem nevezném szerelőnek, inkább kontárnak és messziről kerülném a helyedben.
A szívósort le kell venni az EGR-el együtt és úgy kell kitakarítani. Majd meglátod, mi van benne. Ha ez bekerül az égéstérbe, komoly problémákat okoz.


A szívósor és EGR tisztításon már túl vagyunk 2 hete (a kartergázszűrő is cserélve volt akkor újra). Az anyag meg még nem lett befúvva, csak az EGR cső lett leszedve és úgy járatva a moci. A füstölés a cső visszarakása után jött az első kigyorsításkor.



Üdv mindenkinek

Leírnám tapasztalataimat és az eddigi javítási procedúrákat,E46 320d 2004

-Intercooler leszedve pár csap olaj volt benne szinte száraz volt,azért jó alaposan át lett mosva kívül belül.
-egr leszedve 1-1.5mm száraz korom por volt benne,ezt kitakarítottam semmi hiba,
-minden turbócső hibátlan sehol olaj vagy repedés,
-kartergázszűrő kicserélve /pedig nekem már a kicsapatós van benne,de azért kicseréltem újra!/
A hibajelenség megmaradt és egy újabbal bővült,40-es tempónál 3-4 literes fogyasztási adat mellet egy egy finom rángást érezni nem mindig csak ha szinte szabadon vagy nagyon kicsi gáznál használom az autót,de se füst se semmi nem látható,teljesítmény szerintem nem változott tehát szépen megy nem eszik sokat 5.4-6.2,olaj nem fogy.
Tegnap este kiszereltük a porlasztókat egy bemérés kedvéért majd beszámolok az eredményről!
Ha valakinek van hasonló tünete és rájöttek mi okozza az legyen szíves írjon.





19C -nál áll át mennyiségszabályzásra a befecskendezés, érdemes lenne törölni adaptációt és ellenőrizni géppel a szelepet. Ha Az AGR-hez is volt nyúlva, annak is törölni kell az adaptációját.


Megnézzük mindenképpen ahogy visszakapom a porlasztóimat Agr szelepet évente egyszer ki szoktam tisztítani nagyon nem szokott eldugulni mint amilyen képeket lehet látni a neten
A rángatásra/nem olyan orr törős csak olyan lágy pillanatnyi teljesítmény esés /az Agr csinálhatja de a kék füst az még rejtély.


Az a kék füst a zavaró nagyon. Alapból az ember olajra gondol ilyenkor, de ha tiszta volt az IC, akkor nem onnan kerül a mociba. Hogyha olajfogyásod sincs, akkor nem olajlehúzó vagy szelepszár szimering. Szóval valóbban rejtély. Marad a turbó környéke, ahonnan bejuthat a kipuff oldalba, de jobban belegondolva folyamatosan kéne füstölnie, nem csak napi egyszer egy nagyobbat.
Adagolót esetén viszont kormolni szokott és a kipufgáz szagán is érezni a gázolaj szagot...
Kíváncsi vagyok mit fognak találni az adagolóknál.


Sikerült a porlasztók bemérése,gyári értéken van mind a négy semmi hibát nem találtak bennük,tehát a hiba még mindig rejtély!! /Gyári porlasztók 269000km/ De legalább ezek jók

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. március 09. hétfő, 12:17


Bandika2283 írta:
bmw320d4 írta:
Bandika2283 írta:
SP_323i írta:
b_imi írta:
SP_323i írta:
Bandika2283 írta: Üdvözlök mindenkit!
A segítségetekre lenne szükségem,/remélem jó helyre írom/ E46 320d 2004 -es az autóm már 3 éve vagyok boldog gazdája,olyan problémám jött elő,elindítom az autót hogy melegedjen kicsit úgy 3-5 perc kiállok az udvarból szokásos vízgőz jön minimálisan a kipufogón,ez eddig ok, elgurulok szinte alapjáraton kis gázzal úgy 500m lámpa balra kanyarodok álló helyzetből és eszméletlen nagy kék füstöt hagyok ott magam után és utána semmi,mintha minden rendben lenne,nem tudom mi okozhatja a szerelőmmel beszéltem ilyet még nem látott vagy halott, vagy füstöl mindig nagy fordulaton vagy nem füstöl semmit sem /kéken/.
Remélem a leírtak alapján tud valaki segíteni mi lehet a hiba oka mihez nyúljunk.


Hasonlót pénteken tapasztaltam.
Szerelőnél levettük az EGR előtti gumicsövet, hogy fújunk be szívójárat tisztítót. Így járt a moci max 5 percig (vagyis szívó dízelként), de időhiány miatt félbemaradt a projekt. Visszatettük a csövet majd indultam dolgomra. Amíg az udvarról álltam ki és nem adtam nagyobb gázt semmi, majd egy komolyabb kékes füstöt tolt ki a kocsi. Egyszer. Addig se és azóta se füstöl így, de akkor vhonnan kaphatott egy komolyabb olajmennyiséget szerintem.
Fogalmam sincs, hogy pontosan mi történhetett, de talán másnak van 5lete, ami segíthet a jelenség megfejtésében a fentiek függvényében


A befújt anyag rosszabb esetben leválasztotta a kormot a szívócsőről és bekerült a motorba. Az meg teszi ott a dolgát.
Az ilyen embert nem nevezném szerelőnek, inkább kontárnak és messziről kerülném a helyedben.
A szívósort le kell venni az EGR-el együtt és úgy kell kitakarítani. Majd meglátod, mi van benne. Ha ez bekerül az égéstérbe, komoly problémákat okoz.


A szívósor és EGR tisztításon már túl vagyunk 2 hete (a kartergázszűrő is cserélve volt akkor újra). Az anyag meg még nem lett befúvva, csak az EGR cső lett leszedve és úgy járatva a moci. A füstölés a cső visszarakása után jött az első kigyorsításkor.



Üdv mindenkinek

Leírnám tapasztalataimat és az eddigi javítási procedúrákat,E46 320d 2004

-Intercooler leszedve pár csap olaj volt benne szinte száraz volt,azért jó alaposan át lett mosva kívül belül.
-egr leszedve 1-1.5mm száraz korom por volt benne,ezt kitakarítottam semmi hiba,
-minden turbócső hibátlan sehol olaj vagy repedés,
-kartergázszűrő kicserélve /pedig nekem már a kicsapatós van benne,de azért kicseréltem újra!/
A hibajelenség megmaradt és egy újabbal bővült,40-es tempónál 3-4 literes fogyasztási adat mellet egy egy finom rángást érezni nem mindig csak ha szinte szabadon vagy nagyon kicsi gáznál használom az autót,de se füst se semmi nem látható,teljesítmény szerintem nem változott tehát szépen megy nem eszik sokat 5.4-6.2,olaj nem fogy.
Tegnap este kiszereltük a porlasztókat egy bemérés kedvéért majd beszámolok az eredményről!
Ha valakinek van hasonló tünete és rájöttek mi okozza az legyen szíves írjon.





19C -nál áll át mennyiségszabályzásra a befecskendezés, érdemes lenne törölni adaptációt és ellenőrizni géppel a szelepet. Ha Az AGR-hez is volt nyúlva, annak is törölni kell az adaptációját.


Megnézzük mindenképpen ahogy visszakapom a porlasztóimat Agr szelepet évente egyszer ki szoktam tisztítani nagyon nem szokott eldugulni mint amilyen képeket lehet látni a neten
A rángatásra/nem olyan orr törős csak olyan lágy pillanatnyi teljesítmény esés /az Agr csinálhatja de a kék füst az még rejtély.


Az a kék füst a zavaró nagyon. Alapból az ember olajra gondol ilyenkor, de ha tiszta volt az IC, akkor nem onnan kerül a mociba. Hogyha olajfogyásod sincs, akkor nem olajlehúzó vagy szelepszár szimering. Szóval valóbban rejtély. Marad a turbó környéke, ahonnan bejuthat a kipuff oldalba, de jobban belegondolva folyamatosan kéne füstölnie, nem csak napi egyszer egy nagyobbat.
Adagolót esetén viszont kormolni szokott és a kipufgáz szagán is érezni a gázolaj szagot...
Kíváncsi vagyok mit fognak találni az adagolóknál.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bandika2283

Újonc

Elismertség: 14% (1 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. március 09. hétfő, 12:08


bmw320d4 írta:
Bandika2283 írta:
SP_323i írta:
b_imi írta:
SP_323i írta:
Bandika2283 írta: Üdvözlök mindenkit!
A segítségetekre lenne szükségem,/remélem jó helyre írom/ E46 320d 2004 -es az autóm már 3 éve vagyok boldog gazdája,olyan problémám jött elő,elindítom az autót hogy melegedjen kicsit úgy 3-5 perc kiállok az udvarból szokásos vízgőz jön minimálisan a kipufogón,ez eddig ok, elgurulok szinte alapjáraton kis gázzal úgy 500m lámpa balra kanyarodok álló helyzetből és eszméletlen nagy kék füstöt hagyok ott magam után és utána semmi,mintha minden rendben lenne,nem tudom mi okozhatja a szerelőmmel beszéltem ilyet még nem látott vagy halott, vagy füstöl mindig nagy fordulaton vagy nem füstöl semmit sem /kéken/.
Remélem a leírtak alapján tud valaki segíteni mi lehet a hiba oka mihez nyúljunk.


Hasonlót pénteken tapasztaltam.
Szerelőnél levettük az EGR előtti gumicsövet, hogy fújunk be szívójárat tisztítót. Így járt a moci max 5 percig (vagyis szívó dízelként), de időhiány miatt félbemaradt a projekt. Visszatettük a csövet majd indultam dolgomra. Amíg az udvarról álltam ki és nem adtam nagyobb gázt semmi, majd egy komolyabb kékes füstöt tolt ki a kocsi. Egyszer. Addig se és azóta se füstöl így, de akkor vhonnan kaphatott egy komolyabb olajmennyiséget szerintem.
Fogalmam sincs, hogy pontosan mi történhetett, de talán másnak van 5lete, ami segíthet a jelenség megfejtésében a fentiek függvényében


A befújt anyag rosszabb esetben leválasztotta a kormot a szívócsőről és bekerült a motorba. Az meg teszi ott a dolgát.
Az ilyen embert nem nevezném szerelőnek, inkább kontárnak és messziről kerülném a helyedben.
A szívósort le kell venni az EGR-el együtt és úgy kell kitakarítani. Majd meglátod, mi van benne. Ha ez bekerül az égéstérbe, komoly problémákat okoz.


A szívósor és EGR tisztításon már túl vagyunk 2 hete (a kartergázszűrő is cserélve volt akkor újra). Az anyag meg még nem lett befúvva, csak az EGR cső lett leszedve és úgy járatva a moci. A füstölés a cső visszarakása után jött az első kigyorsításkor.



Üdv mindenkinek

Leírnám tapasztalataimat és az eddigi javítási procedúrákat,E46 320d 2004

-Intercooler leszedve pár csap olaj volt benne szinte száraz volt,azért jó alaposan át lett mosva kívül belül.
-egr leszedve 1-1.5mm száraz korom por volt benne,ezt kitakarítottam semmi hiba,
-minden turbócső hibátlan sehol olaj vagy repedés,
-kartergázszűrő kicserélve /pedig nekem már a kicsapatós van benne,de azért kicseréltem újra!/
A hibajelenség megmaradt és egy újabbal bővült,40-es tempónál 3-4 literes fogyasztási adat mellet egy egy finom rángást érezni nem mindig csak ha szinte szabadon vagy nagyon kicsi gáznál használom az autót,de se füst se semmi nem látható,teljesítmény szerintem nem változott tehát szépen megy nem eszik sokat 5.4-6.2,olaj nem fogy.
Tegnap este kiszereltük a porlasztókat egy bemérés kedvéért majd beszámolok az eredményről!
Ha valakinek van hasonló tünete és rájöttek mi okozza az legyen szíves írjon.





19C -nál áll át mennyiségszabályzásra a befecskendezés, érdemes lenne törölni adaptációt és ellenőrizni géppel a szelepet. Ha Az AGR-hez is volt nyúlva, annak is törölni kell az adaptációját.


Megnézzük mindenképpen ahogy visszakapom a porlasztóimat Agr szelepet évente egyszer ki szoktam tisztítani nagyon nem szokott eldugulni mint amilyen képeket lehet látni a neten
A rángatásra/nem olyan orr törős csak olyan lágy pillanatnyi teljesítmény esés /az Agr csinálhatja de a kék füst az még rejtély.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. március 09. hétfő, 11:55


Bandika2283 írta:
SP_323i írta:
b_imi írta:
SP_323i írta:
Bandika2283 írta: Üdvözlök mindenkit!
A segítségetekre lenne szükségem,/remélem jó helyre írom/ E46 320d 2004 -es az autóm már 3 éve vagyok boldog gazdája,olyan problémám jött elő,elindítom az autót hogy melegedjen kicsit úgy 3-5 perc kiállok az udvarból szokásos vízgőz jön minimálisan a kipufogón,ez eddig ok, elgurulok szinte alapjáraton kis gázzal úgy 500m lámpa balra kanyarodok álló helyzetből és eszméletlen nagy kék füstöt hagyok ott magam után és utána semmi,mintha minden rendben lenne,nem tudom mi okozhatja a szerelőmmel beszéltem ilyet még nem látott vagy halott, vagy füstöl mindig nagy fordulaton vagy nem füstöl semmit sem /kéken/.
Remélem a leírtak alapján tud valaki segíteni mi lehet a hiba oka mihez nyúljunk.


Hasonlót pénteken tapasztaltam.
Szerelőnél levettük az EGR előtti gumicsövet, hogy fújunk be szívójárat tisztítót. Így járt a moci max 5 percig (vagyis szívó dízelként), de időhiány miatt félbemaradt a projekt. Visszatettük a csövet majd indultam dolgomra. Amíg az udvarról álltam ki és nem adtam nagyobb gázt semmi, majd egy komolyabb kékes füstöt tolt ki a kocsi. Egyszer. Addig se és azóta se füstöl így, de akkor vhonnan kaphatott egy komolyabb olajmennyiséget szerintem.
Fogalmam sincs, hogy pontosan mi történhetett, de talán másnak van 5lete, ami segíthet a jelenség megfejtésében a fentiek függvényében


A befújt anyag rosszabb esetben leválasztotta a kormot a szívócsőről és bekerült a motorba. Az meg teszi ott a dolgát.
Az ilyen embert nem nevezném szerelőnek, inkább kontárnak és messziről kerülném a helyedben.
A szívósort le kell venni az EGR-el együtt és úgy kell kitakarítani. Majd meglátod, mi van benne. Ha ez bekerül az égéstérbe, komoly problémákat okoz.


A szívósor és EGR tisztításon már túl vagyunk 2 hete (a kartergázszűrő is cserélve volt akkor újra). Az anyag meg még nem lett befúvva, csak az EGR cső lett leszedve és úgy járatva a moci. A füstölés a cső visszarakása után jött az első kigyorsításkor.



Üdv mindenkinek

Leírnám tapasztalataimat és az eddigi javítási procedúrákat,E46 320d 2004

-Intercooler leszedve pár csap olaj volt benne szinte száraz volt,azért jó alaposan át lett mosva kívül belül.
-egr leszedve 1-1.5mm száraz korom por volt benne,ezt kitakarítottam semmi hiba,
-minden turbócső hibátlan sehol olaj vagy repedés,
-kartergázszűrő kicserélve /pedig nekem már a kicsapatós van benne,de azért kicseréltem újra!/
A hibajelenség megmaradt és egy újabbal bővült,40-es tempónál 3-4 literes fogyasztási adat mellet egy egy finom rángást érezni nem mindig csak ha szinte szabadon vagy nagyon kicsi gáznál használom az autót,de se füst se semmi nem látható,teljesítmény szerintem nem változott tehát szépen megy nem eszik sokat 5.4-6.2,olaj nem fogy.
Tegnap este kiszereltük a porlasztókat egy bemérés kedvéért majd beszámolok az eredményről!
Ha valakinek van hasonló tünete és rájöttek mi okozza az legyen szíves írjon.





19C -nál áll át mennyiségszabályzásra a befecskendezés, érdemes lenne törölni adaptációt és ellenőrizni géppel a szelepet. Ha Az AGR-hez is volt nyúlva, annak is törölni kell az adaptációját.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. március 09. hétfő, 11:49


Bandika2283 írta:
SP_323i írta:
b_imi írta:
SP_323i írta:
Bandika2283 írta: Üdvözlök mindenkit!
A segítségetekre lenne szükségem,/remélem jó helyre írom/ E46 320d 2004 -es az autóm már 3 éve vagyok boldog gazdája,olyan problémám jött elő,elindítom az autót hogy melegedjen kicsit úgy 3-5 perc kiállok az udvarból szokásos vízgőz jön minimálisan a kipufogón,ez eddig ok, elgurulok szinte alapjáraton kis gázzal úgy 500m lámpa balra kanyarodok álló helyzetből és eszméletlen nagy kék füstöt hagyok ott magam után és utána semmi,mintha minden rendben lenne,nem tudom mi okozhatja a szerelőmmel beszéltem ilyet még nem látott vagy halott, vagy füstöl mindig nagy fordulaton vagy nem füstöl semmit sem /kéken/.
Remélem a leírtak alapján tud valaki segíteni mi lehet a hiba oka mihez nyúljunk.


Hasonlót pénteken tapasztaltam.
Szerelőnél levettük az EGR előtti gumicsövet, hogy fújunk be szívójárat tisztítót. Így járt a moci max 5 percig (vagyis szívó dízelként), de időhiány miatt félbemaradt a projekt. Visszatettük a csövet majd indultam dolgomra. Amíg az udvarról álltam ki és nem adtam nagyobb gázt semmi, majd egy komolyabb kékes füstöt tolt ki a kocsi. Egyszer. Addig se és azóta se füstöl így, de akkor vhonnan kaphatott egy komolyabb olajmennyiséget szerintem.
Fogalmam sincs, hogy pontosan mi történhetett, de talán másnak van 5lete, ami segíthet a jelenség megfejtésében a fentiek függvényében


A befújt anyag rosszabb esetben leválasztotta a kormot a szívócsőről és bekerült a motorba. Az meg teszi ott a dolgát.
Az ilyen embert nem nevezném szerelőnek, inkább kontárnak és messziről kerülném a helyedben.
A szívósort le kell venni az EGR-el együtt és úgy kell kitakarítani. Majd meglátod, mi van benne. Ha ez bekerül az égéstérbe, komoly problémákat okoz.


A szívósor és EGR tisztításon már túl vagyunk 2 hete (a kartergázszűrő is cserélve volt akkor újra). Az anyag meg még nem lett befúvva, csak az EGR cső lett leszedve és úgy járatva a moci. A füstölés a cső visszarakása után jött az első kigyorsításkor.



Üdv mindenkinek

Leírnám tapasztalataimat és az eddigi javítási procedúrákat,E46 320d 2004

-Intercooler leszedve pár csap olaj volt benne szinte száraz volt,azért jó alaposan át lett mosva kívül belül.
-egr leszedve 1-1.5mm száraz korom por volt benne,ezt kitakarítottam semmi hiba,
-minden turbócső hibátlan sehol olaj vagy repedés,
A hibajelenség megmaradt és egy újabbal bővült,40-es tempónál 3-4 literes fogyasztási adat mellet egy egy finom rángást érezni nem mindig csak ha szinte szabadon vagy nagyon kicsi gáznál használom az autót,de se füst se semmi nem látható,teljesítmény szerintem nem változott tehát szépen megy nem eszik sokat 5.4-6.2,olaj nem fogy.
Tegnap este kiszereltük a porlasztókat egy bemérés kedvéért majd beszámolok az eredményről!
Ha valakinek van hasonló tünete és rájöttek mi okozza az legyen szíves írjon.



pont a porlasztót akartam írni, hogy egy ránézést megérne, és ahogy olvasom tovább látom ki is szedtétek. nem lepődnék meg ha lenne valami gáz valamelyikkel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bandika2283

Újonc

Elismertség: 14% (1 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. március 09. hétfő, 11:44


SP_323i írta:
b_imi írta:
SP_323i írta:
Bandika2283 írta: Üdvözlök mindenkit!
A segítségetekre lenne szükségem,/remélem jó helyre írom/ E46 320d 2004 -es az autóm már 3 éve vagyok boldog gazdája,olyan problémám jött elő,elindítom az autót hogy melegedjen kicsit úgy 3-5 perc kiállok az udvarból szokásos vízgőz jön minimálisan a kipufogón,ez eddig ok, elgurulok szinte alapjáraton kis gázzal úgy 500m lámpa balra kanyarodok álló helyzetből és eszméletlen nagy kék füstöt hagyok ott magam után és utána semmi,mintha minden rendben lenne,nem tudom mi okozhatja a szerelőmmel beszéltem ilyet még nem látott vagy halott, vagy füstöl mindig nagy fordulaton vagy nem füstöl semmit sem /kéken/.
Remélem a leírtak alapján tud valaki segíteni mi lehet a hiba oka mihez nyúljunk.


Hasonlót pénteken tapasztaltam.
Szerelőnél levettük az EGR előtti gumicsövet, hogy fújunk be szívójárat tisztítót. Így járt a moci max 5 percig (vagyis szívó dízelként), de időhiány miatt félbemaradt a projekt. Visszatettük a csövet majd indultam dolgomra. Amíg az udvarról álltam ki és nem adtam nagyobb gázt semmi, majd egy komolyabb kékes füstöt tolt ki a kocsi. Egyszer. Addig se és azóta se füstöl így, de akkor vhonnan kaphatott egy komolyabb olajmennyiséget szerintem.
Fogalmam sincs, hogy pontosan mi történhetett, de talán másnak van 5lete, ami segíthet a jelenség megfejtésében a fentiek függvényében


A befújt anyag rosszabb esetben leválasztotta a kormot a szívócsőről és bekerült a motorba. Az meg teszi ott a dolgát.
Az ilyen embert nem nevezném szerelőnek, inkább kontárnak és messziről kerülném a helyedben.
A szívósort le kell venni az EGR-el együtt és úgy kell kitakarítani. Majd meglátod, mi van benne. Ha ez bekerül az égéstérbe, komoly problémákat okoz.


A szívósor és EGR tisztításon már túl vagyunk 2 hete (a kartergázszűrő is cserélve volt akkor újra). Az anyag meg még nem lett befúvva, csak az EGR cső lett leszedve és úgy járatva a moci. A füstölés a cső visszarakása után jött az első kigyorsításkor.



Üdv mindenkinek

Leírnám tapasztalataimat és az eddigi javítási procedúrákat,E46 320d 2004

-Intercooler leszedve pár csap olaj volt benne szinte száraz volt,azért jó alaposan át lett mosva kívül belül.
-egr leszedve 1-1.5mm száraz korom por volt benne,ezt kitakarítottam semmi hiba,
-minden turbócső hibátlan sehol olaj vagy repedés,
-kartergázszűrő kicserélve /pedig nekem már a kicsapatós van benne,de azért kicseréltem újra!/
A hibajelenség megmaradt és egy újabbal bővült,40-es tempónál 3-4 literes fogyasztási adat mellet egy egy finom rángást érezni nem mindig csak ha szinte szabadon vagy nagyon kicsi gáznál használom az autót,de se füst se semmi nem látható,teljesítmény szerintem nem változott tehát szépen megy nem eszik sokat 5.4-6.2,olaj nem fogy.
Tegnap este kiszereltük a porlasztókat egy bemérés kedvéért majd beszámolok az eredményről!
Ha valakinek van hasonló tünete és rájöttek mi okozza az legyen szíves írjon.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 09. hétfő, 11:51

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. március 07. szombat, 13:52


Tano írta:
bloki05 írta: Egr termot nem...azt mondták, hogy semmi köze a víz hőfokához


Akkor aki ezt mondta ahhoz ne vidd az autód ezután!


Nem vagyok nagy szaki,de azért ilyet mondani

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz bloki05

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. március 07. szombat, 10:15


kecsurobi írta:
bloki05 írta:
Tano írta:
bloki05 írta: Egr termot nem...azt mondták, hogy semmi köze a víz hőfokához


Akkor aki ezt mondta ahhoz ne vidd az autód ezután!


Azt mondod, hogy az egr csere megoldja a problémámat?


igen ha felmelegszik és visszahűl kis teljesítményen akkor az a baja.


Rendicsek! Köszi, rendelek egyet

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. március 07. szombat, 09:19


bloki05 írta:
Tano írta:
bloki05 írta: Egr termot nem...azt mondták, hogy semmi köze a víz hőfokához


Akkor aki ezt mondta ahhoz ne vidd az autód ezután!


Azt mondod, hogy az egr csere megoldja a problémámat?


igen ha felmelegszik és visszahűl kis teljesítményen akkor az a baja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz bloki05

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. március 07. szombat, 07:50


Tano írta:
bloki05 írta: Egr termot nem...azt mondták, hogy semmi köze a víz hőfokához


Akkor aki ezt mondta ahhoz ne vidd az autód ezután!


Azt mondod, hogy az egr csere megoldja a problémámat?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. március 07. szombat, 07:11


bloki05 írta: Egr termot nem...azt mondták, hogy semmi köze a víz hőfokához


Akkor aki ezt mondta ahhoz ne vidd az autód ezután!