autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 20:56


ppeterke írta:
Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.


De ha azzal van a gebasz akkor vagy túl szerény a keverék mint nálam volt, vagy az ellenkezője, túl dús és sokat kap.

ppeterke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ppeterke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 20:54


Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 20:46


toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 20:41


ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!

ppeterke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ppeterke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 20:33


toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 20:28


compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 20:18


ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...




ppeterke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ppeterke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 20:14


Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz huszde

Újonc

Elismertség: 20% (1 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 19:45


compact írta:
huszde írta:
huszde írta:
toki24 írta:
huszde írta: Sziasztok, segítséget szeretnék kérni!

Adott egy 320d 136 lóerős(bár lenne most annyi), és az lenne a problémám vele, hogy nem úgy gyorsul ahogy azt kéne, konkrétan egy 1.4es ibiza legyorsulja, és 3000es fordulatszámnál 3. sebesség és fölött visszaveszi a fogyasztást és abszolút nem gyorsul, csak ha kb 3400-ig elért onnan megint gyorsul. Emelkedőn felfele nagyon gyenge. Ezen kívül sokszor 7.5 litert fogyaszt országúton úgy, hogy nincs nyomva neki. Az autó ezenkívül szerintem nagyon hangos, más ugyan ilyen 320d-k elmennek mellettem és halkak, de ez kifelyezetten hangos. Volt légtömegmérő csere(bosch), szoftvert is frissíttettünk hozzá, diagnosztika nem hozott hibát, egr kiiktatva, vákuumcsövek cserélve. Egyszerűen nem tudom mi lehet a baja, turbora azt mondták jó. Porlasztótól ha rosszalkodik valamelyik lehet ilyen baja?


Hali!

Akkor magyarul légtömegmérőt most cseréltél, szofter hozzá szóval az oké. turbo szerinted oké. ezt megnéztétek amugy? Adagolót megnéztétek pl?

amugy hogy megy? már mint lepadlozod és mitcsinál? hang alatt mit értessz nagy hangnak?


Turbo-t műszerrel sajnos nem nézettük meg, de a turbo csővet a motorról lehúzva megnéztük úgy, hogy felpörgettük mindenféle fordulatszámra és nyomta a levegőt mint az őrült, ebből arra következtettünk, hogy az jó(bár gondolom attól még lehet szar), adagolót nem néztük, ha hibás akkor ilyen hibákat produkálna? Ha az a baj kb mennyibe kerül a csere/javítás? Motor hangosságát tekintve meg arra gondoltam, hogy szimplán hangos, hülyén kifejezve magam a más kocsihoz képest, olyan mintha egy hangszórót durván feltekernél.


Az kimaradt, hogy padlógázon úgyahogy gyorsul, de 3000nél megtorpan és addig nem hajlandó gyorsulni amíg kb 3400ig nem pörög a motor utána megint úgyahogy gyorsul. De viszont néha amikor úgy érzi akkor meg megy, mint az őrült.


Az ilyen jellegű hibákkal a "távjavítás" nem egyszerű, viszont az általad leírt megállapítások alapján /főleg a turbó ellenőrzés/ én úgy gondolom, hogy nagyon amatőrök és nem hozzáértők próbálkoztak eddig a hibafeltárásoddal!
Szerintem keress a közeledben egy értelmes BMW-hez értő szakit amíg el nem kezdtek olyan dolgokat cserélgetni aminek semmi köze a jelenséghez és többe lesz a leves, mint a hús!




Köszönöm, akkor valamikor elviszem valami értelmes helyre.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 19:41


huszde írta:
huszde írta:
toki24 írta:
huszde írta: Sziasztok, segítséget szeretnék kérni!

Adott egy 320d 136 lóerős(bár lenne most annyi), és az lenne a problémám vele, hogy nem úgy gyorsul ahogy azt kéne, konkrétan egy 1.4es ibiza legyorsulja, és 3000es fordulatszámnál 3. sebesség és fölött visszaveszi a fogyasztást és abszolút nem gyorsul, csak ha kb 3400-ig elért onnan megint gyorsul. Emelkedőn felfele nagyon gyenge. Ezen kívül sokszor 7.5 litert fogyaszt országúton úgy, hogy nincs nyomva neki. Az autó ezenkívül szerintem nagyon hangos, más ugyan ilyen 320d-k elmennek mellettem és halkak, de ez kifelyezetten hangos. Volt légtömegmérő csere(bosch), szoftvert is frissíttettünk hozzá, diagnosztika nem hozott hibát, egr kiiktatva, vákuumcsövek cserélve. Egyszerűen nem tudom mi lehet a baja, turbora azt mondták jó. Porlasztótól ha rosszalkodik valamelyik lehet ilyen baja?


Hali!

Akkor magyarul légtömegmérőt most cseréltél, szofter hozzá szóval az oké. turbo szerinted oké. ezt megnéztétek amugy? Adagolót megnéztétek pl?

amugy hogy megy? már mint lepadlozod és mitcsinál? hang alatt mit értessz nagy hangnak?


Turbo-t műszerrel sajnos nem nézettük meg, de a turbo csővet a motorról lehúzva megnéztük úgy, hogy felpörgettük mindenféle fordulatszámra és nyomta a levegőt mint az őrült, ebből arra következtettünk, hogy az jó(bár gondolom attól még lehet szar), adagolót nem néztük, ha hibás akkor ilyen hibákat produkálna? Ha az a baj kb mennyibe kerül a csere/javítás? Motor hangosságát tekintve meg arra gondoltam, hogy szimplán hangos, hülyén kifejezve magam a más kocsihoz képest, olyan mintha egy hangszórót durván feltekernél.


Az kimaradt, hogy padlógázon úgyahogy gyorsul, de 3000nél megtorpan és addig nem hajlandó gyorsulni amíg kb 3400ig nem pörög a motor utána megint úgyahogy gyorsul. De viszont néha amikor úgy érzi akkor meg megy, mint az őrült.


Az ilyen jellegű hibákkal a "távjavítás" nem egyszerű, viszont az általad leírt megállapítások alapján /főleg a turbó ellenőrzés/ én úgy gondolom, hogy nagyon amatőrök és nem hozzáértők próbálkoztak eddig a hibafeltárásoddal!
Szerintem keress a közeledben egy értelmes BMW-hez értő szakit amíg el nem kezdtek olyan dolgokat cserélgetni aminek semmi köze a jelenséghez és többe lesz a leves, mint a hús!




toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 19:38


huszde írta:
huszde írta:
toki24 írta:
huszde írta: Sziasztok, segítséget szeretnék kérni!

Adott egy 320d 136 lóerős(bár lenne most annyi), és az lenne a problémám vele, hogy nem úgy gyorsul ahogy azt kéne, konkrétan egy 1.4es ibiza legyorsulja, és 3000es fordulatszámnál 3. sebesség és fölött visszaveszi a fogyasztást és abszolút nem gyorsul, csak ha kb 3400-ig elért onnan megint gyorsul. Emelkedőn felfele nagyon gyenge. Ezen kívül sokszor 7.5 litert fogyaszt országúton úgy, hogy nincs nyomva neki. Az autó ezenkívül szerintem nagyon hangos, más ugyan ilyen 320d-k elmennek mellettem és halkak, de ez kifelyezetten hangos. Volt légtömegmérő csere(bosch), szoftvert is frissíttettünk hozzá, diagnosztika nem hozott hibát, egr kiiktatva, vákuumcsövek cserélve. Egyszerűen nem tudom mi lehet a baja, turbora azt mondták jó. Porlasztótól ha rosszalkodik valamelyik lehet ilyen baja?


Hali!

Akkor magyarul légtömegmérőt most cseréltél, szofter hozzá szóval az oké. turbo szerinted oké. ezt megnéztétek amugy? Adagolót megnéztétek pl?

amugy hogy megy? már mint lepadlozod és mitcsinál? hang alatt mit értessz nagy hangnak?


Turbo-t műszerrel sajnos nem nézettük meg, de a turbo csővet a motorról lehúzva megnéztük úgy, hogy felpörgettük mindenféle fordulatszámra és nyomta a levegőt mint az őrült, ebből arra következtettünk, hogy az jó(bár gondolom attól még lehet szar), adagolót nem néztük, ha hibás akkor ilyen hibákat produkálna? Ha az a baj kb mennyibe kerül a csere/javítás? Motor hangosságát tekintve meg arra gondoltam, hogy szimplán hangos, hülyén kifejezve magam a más kocsihoz képest, olyan mintha egy hangszórót durván feltekernél.


Az kimaradt, hogy padlógázon úgyahogy gyorsul, de 3000nél megtorpan és addig nem hajlandó gyorsulni amíg kb 3400ig nem pörög a motor utána megint úgyahogy gyorsul. De viszont néha amikor úgy érzi akkor meg megy, mint az őrült.


Szerintem jobb lenne megkeresni valami szakit neked aki tényleg ért hozzá. Anno a golfomnak is a turboja kente a levegőt csak lógott mind disznó ha ugy nézzük azis jo volt akkor Merre laksz amugy? akkor egyszer jol megy egyszer nem? inditásnál nem teker sokat?

Amugy hátha jönnek az okosabbak nálam is csak 3 hónapja van még meg a kicsike


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz huszde

Újonc

Elismertség: 20% (1 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 19:35


huszde írta:
toki24 írta:
huszde írta: Sziasztok, segítséget szeretnék kérni!

Adott egy 320d 136 lóerős(bár lenne most annyi), és az lenne a problémám vele, hogy nem úgy gyorsul ahogy azt kéne, konkrétan egy 1.4es ibiza legyorsulja, és 3000es fordulatszámnál 3. sebesség és fölött visszaveszi a fogyasztást és abszolút nem gyorsul, csak ha kb 3400-ig elért onnan megint gyorsul. Emelkedőn felfele nagyon gyenge. Ezen kívül sokszor 7.5 litert fogyaszt országúton úgy, hogy nincs nyomva neki. Az autó ezenkívül szerintem nagyon hangos, más ugyan ilyen 320d-k elmennek mellettem és halkak, de ez kifelyezetten hangos. Volt légtömegmérő csere(bosch), szoftvert is frissíttettünk hozzá, diagnosztika nem hozott hibát, egr kiiktatva, vákuumcsövek cserélve. Egyszerűen nem tudom mi lehet a baja, turbora azt mondták jó. Porlasztótól ha rosszalkodik valamelyik lehet ilyen baja?


Hali!

Akkor magyarul légtömegmérőt most cseréltél, szofter hozzá szóval az oké. turbo szerinted oké. ezt megnéztétek amugy? Adagolót megnéztétek pl?

amugy hogy megy? már mint lepadlozod és mitcsinál? hang alatt mit értessz nagy hangnak?


Turbo-t műszerrel sajnos nem nézettük meg, de a turbo csővet a motorról lehúzva megnéztük úgy, hogy felpörgettük mindenféle fordulatszámra és nyomta a levegőt mint az őrült, ebből arra következtettünk, hogy az jó(bár gondolom attól még lehet szar), adagolót nem néztük, ha hibás akkor ilyen hibákat produkálna? Ha az a baj kb mennyibe kerül a csere/javítás? Motor hangosságát tekintve meg arra gondoltam, hogy szimplán hangos, hülyén kifejezve magam a más kocsihoz képest, olyan mintha egy hangszórót durván feltekernél.


Az kimaradt, hogy padlógázon úgyahogy gyorsul, de 3000nél megtorpan és addig nem hajlandó gyorsulni amíg kb 3400ig nem pörög a motor utána megint úgyahogy gyorsul. De viszont néha amikor úgy érzi akkor meg megy, mint az őrült.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz huszde

Újonc

Elismertség: 20% (1 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 19:34


toki24 írta:
huszde írta: Sziasztok, segítséget szeretnék kérni!

Adott egy 320d 136 lóerős(bár lenne most annyi), és az lenne a problémám vele, hogy nem úgy gyorsul ahogy azt kéne, konkrétan egy 1.4es ibiza legyorsulja, és 3000es fordulatszámnál 3. sebesség és fölött visszaveszi a fogyasztást és abszolút nem gyorsul, csak ha kb 3400-ig elért onnan megint gyorsul. Emelkedőn felfele nagyon gyenge. Ezen kívül sokszor 7.5 litert fogyaszt országúton úgy, hogy nincs nyomva neki. Az autó ezenkívül szerintem nagyon hangos, más ugyan ilyen 320d-k elmennek mellettem és halkak, de ez kifelyezetten hangos. Volt légtömegmérő csere(bosch), szoftvert is frissíttettünk hozzá, diagnosztika nem hozott hibát, egr kiiktatva, vákuumcsövek cserélve. Egyszerűen nem tudom mi lehet a baja, turbora azt mondták jó. Porlasztótól ha rosszalkodik valamelyik lehet ilyen baja?


Hali!

Akkor magyarul légtömegmérőt most cseréltél, szofter hozzá szóval az oké. turbo szerinted oké. ezt megnéztétek amugy? Adagolót megnéztétek pl?

amugy hogy megy? már mint lepadlozod és mitcsinál? hang alatt mit értessz nagy hangnak?


Turbo-t műszerrel sajnos nem nézettük meg, de a turbo csővet a motorról lehúzva megnéztük úgy, hogy felpörgettük mindenféle fordulatszámra és nyomta a levegőt mint az őrült, ebből arra következtettünk, hogy az jó(bár gondolom attól még lehet szar), adagolót nem néztük, ha hibás akkor ilyen hibákat produkálna? Ha az a baj kb mennyibe kerül a csere/javítás? Motor hangosságát tekintve meg arra gondoltam, hogy szimplán hangos, hülyén kifejezve magam a más kocsihoz képest, olyan mintha egy hangszórót durván feltekernél.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 19:21


huszde írta: Sziasztok, segítséget szeretnék kérni!

Adott egy 320d 136 lóerős(bár lenne most annyi), és az lenne a problémám vele, hogy nem úgy gyorsul ahogy azt kéne, konkrétan egy 1.4es ibiza legyorsulja, és 3000es fordulatszámnál 3. sebesség és fölött visszaveszi a fogyasztást és abszolút nem gyorsul, csak ha kb 3400-ig elért onnan megint gyorsul. Emelkedőn felfele nagyon gyenge. Ezen kívül sokszor 7.5 litert fogyaszt országúton úgy, hogy nincs nyomva neki. Az autó ezenkívül szerintem nagyon hangos, más ugyan ilyen 320d-k elmennek mellettem és halkak, de ez kifelyezetten hangos. Volt légtömegmérő csere(bosch), szoftvert is frissíttettünk hozzá, diagnosztika nem hozott hibát, egr kiiktatva, vákuumcsövek cserélve. Egyszerűen nem tudom mi lehet a baja, turbora azt mondták jó. Porlasztótól ha rosszalkodik valamelyik lehet ilyen baja?


Hali!

Akkor magyarul légtömegmérőt most cseréltél, szofter hozzá szóval az oké. turbo szerinted oké. ezt megnéztétek amugy? Adagolót megnéztétek pl?

amugy hogy megy? már mint lepadlozod és mitcsinál? hang alatt mit értessz nagy hangnak?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz huszde

Újonc

Elismertség: 20% (1 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 18:51


Sziasztok, segítséget szeretnék kérni!

Adott egy 320d 136 lóerős(bár lenne most annyi), és az lenne a problémám vele, hogy nem úgy gyorsul ahogy azt kéne, konkrétan egy 1.4es ibiza legyorsulja, és 3000es fordulatszámnál 3. sebesség és fölött visszaveszi a fogyasztást és abszolút nem gyorsul, csak ha kb 3400-ig elért onnan megint gyorsul. Emelkedőn felfele nagyon gyenge. Ezen kívül sokszor 7.5 litert fogyaszt országúton úgy, hogy nincs nyomva neki. Az autó ezenkívül szerintem nagyon hangos, más ugyan ilyen 320d-k elmennek mellettem és halkak, de ez kifelyezetten hangos. Volt légtömegmérő csere(bosch), szoftvert is frissíttettünk hozzá, diagnosztika nem hozott hibát, egr kiiktatva, vákuumcsövek cserélve. Egyszerűen nem tudom mi lehet a baja, turbora azt mondták jó. Porlasztótól ha rosszalkodik valamelyik lehet ilyen baja?