Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.
136 lovas 20d VP44, 18d CR
Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15
jah igaz, sorry
Értem igazából a kérdésem továbbra is az hogy a vp44es 318d az miben gyengébb a 136 lovas vp44estől?Ha valaki tud sz ügyben vmit légyszíves árulja el?
igen most már dereng, ha jól emlékszem kisebb a turbo, és a vezérlés programja más.
Köszönöm!És ezek a Vp44-es adagolósok mennyire bírják a motoroptimalizálást,chiptuningot?Legyen az 318d,vagy320d?Ha minden alkatrész még gyári és normál értéket mutat?
ugye a 18d hajtásilag ugyanaz, mint a 20d. tehát jobban bírja. bár inkább legyen egy strapabíró autóm, mint erős. gondolok itt arra, hogy korábban volt téma, hogy a 20d-ben a lendkerék, kuplung, stb, azért mert jobban tönkre, mert éppen csak oda van tervezvce, a 18d ezért jobban bírja. most ha felerősíted azt is, akkor ugyanott vagy. ha nem hosszútávra tervezel, érdemes talán, de akkor már inkább egy nagyobb turbo, meg a vezérlést cserélni egy 18d-ben egy 20d.jére. annyi hogy forgalmiban, meg biztosításilag, adóilag kisebb teljesítmény után fizetsz.
na de a dízel nem az én asztalom, majd más.