Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 11:24


Tano írta:
Puli írta: Tavaly éve elején cseréltem az izzító relét (igaz egy Kaszától vett használtra), de azért kipróbálom! Köszi!
Habár én laikus azt gondolnám,hogy ez csak az indulást segíti és nincs köze ahhoz, hogy utána 15 sec-ig még egyenetlenül jár a motor... :S


Mondom, a biztosíték is rossz lehet, nálam is azzal volt gond.
Van utóizzítás is még egy ideig, de azt a sárga lámpa már nem jelzi.


Sajnos nem volt időm ellenőrizni a biztosítékot ill. a relét... de a probléma sem jött elő! Egészen vasárnap reggelig! De akkor annyira ,hogy a kocsi nem akart indulni. Halottam a hangján,hogy megint az a probléma,mert az akksi jó, az indítómotor jó... de nem tudod beindulni! Egyik haverom azt mondta, a múltkori esetre is, hogy szerinte az egyik henger nem tud indulni rögtön és azért olyan az alapjárat és mikor beindul, akkor ok minden!
Ez lehetséges?
(Ma megyek szerelőhöz,mert ez így nem állapot!)

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 09:06


haka írta:
toki24 írta:
haka írta:
toki24 írta:
SP_323i írta:
toki24 írta: Sziasztok!


Azt szeretném kérdezni,hogy találtam egy jo állapotu és jo áron lévő alsó motortakaróburkolatot a 20D-m alá. Nos a kérdés hogy az mindegy hogy kombi avagy sedan alól van?! egyébként minden adat megegyezik. 2001es alil még nem faceliftes manuális 20D aló való...



Amugy számít valamit ha alatta van? nekem nincs sajnos azért nézegetem őket.. Gondolom zaj csillapitás illetve esö mocsok a szijhoz görgökhöz nem ju be annyira ugye?


Hali!
Tudtommal a kézi vs automata illetve 2 vs 4/5 ajtós búrkolata között van különbség.

illetve! Nagyobb tempónál pl autópályán jobb a légellenállás, mert van ami szépen bevezeti a levegőt a kocsi alá. A többi stimm



Akkor ha minden stimmel touring vagy sedan mindegy a többi adat oké -szóval megéri azt a 8ezer ft-ot


Meg meg, nekem 12k volt.


Na és csendesebb lett az autó amugy tőle? már mint értem ezalatt azt, hogy látom szivacsos bitzos hangtompítás céljából gondolom én... vagyv alami észrevétel?


Hát szerintem csendesebb nem lett, bár nálam mindig megy a zene vagy a film szóval akár még az is lehet. Én azért rakattam fel, mert szóltak hogy nincs rajta és kifejezetten javasolták télre a latyak miatt.


Pontosan ezért akarok n is egyet!

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 08:55


toki24 írta:
haka írta:
toki24 írta:
SP_323i írta:
toki24 írta: Sziasztok!


Azt szeretném kérdezni,hogy találtam egy jo állapotu és jo áron lévő alsó motortakaróburkolatot a 20D-m alá. Nos a kérdés hogy az mindegy hogy kombi avagy sedan alól van?! egyébként minden adat megegyezik. 2001es alil még nem faceliftes manuális 20D aló való...



Amugy számít valamit ha alatta van? nekem nincs sajnos azért nézegetem őket.. Gondolom zaj csillapitás illetve esö mocsok a szijhoz görgökhöz nem ju be annyira ugye?


Hali!
Tudtommal a kézi vs automata illetve 2 vs 4/5 ajtós búrkolata között van különbség.

illetve! Nagyobb tempónál pl autópályán jobb a légellenállás, mert van ami szépen bevezeti a levegőt a kocsi alá. A többi stimm



Akkor ha minden stimmel touring vagy sedan mindegy a többi adat oké -szóval megéri azt a 8ezer ft-ot


Meg meg, nekem 12k volt.


Na és csendesebb lett az autó amugy tőle? már mint értem ezalatt azt, hogy látom szivacsos bitzos hangtompítás céljából gondolom én... vagyv alami észrevétel?


Hát szerintem csendesebb nem lett, bár nálam mindig megy a zene vagy a film szóval akár még az is lehet. Én azért rakattam fel, mert szóltak hogy nincs rajta és kifejezetten javasolták télre a latyak miatt.


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 08:46


haka írta:
toki24 írta:
SP_323i írta:
toki24 írta: Sziasztok!


Azt szeretném kérdezni,hogy találtam egy jo állapotu és jo áron lévő alsó motortakaróburkolatot a 20D-m alá. Nos a kérdés hogy az mindegy hogy kombi avagy sedan alól van?! egyébként minden adat megegyezik. 2001es alil még nem faceliftes manuális 20D aló való...



Amugy számít valamit ha alatta van? nekem nincs sajnos azért nézegetem őket.. Gondolom zaj csillapitás illetve esö mocsok a szijhoz görgökhöz nem ju be annyira ugye?


Hali!
Tudtommal a kézi vs automata illetve 2 vs 4/5 ajtós búrkolata között van különbség.

illetve! Nagyobb tempónál pl autópályán jobb a légellenállás, mert van ami szépen bevezeti a levegőt a kocsi alá. A többi stimm



Akkor ha minden stimmel touring vagy sedan mindegy a többi adat oké -szóval megéri azt a 8ezer ft-ot


Meg meg, nekem 12k volt.


Na és csendesebb lett az autó amugy tőle? már mint értem ezalatt azt, hogy látom szivacsos bitzos hangtompítás céljából gondolom én... vagyv alami észrevétel?

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 08:31


toki24 írta:
SP_323i írta:
toki24 írta: Sziasztok!


Azt szeretném kérdezni,hogy találtam egy jo állapotu és jo áron lévő alsó motortakaróburkolatot a 20D-m alá. Nos a kérdés hogy az mindegy hogy kombi avagy sedan alól van?! egyébként minden adat megegyezik. 2001es alil még nem faceliftes manuális 20D aló való...



Amugy számít valamit ha alatta van? nekem nincs sajnos azért nézegetem őket.. Gondolom zaj csillapitás illetve esö mocsok a szijhoz görgökhöz nem ju be annyira ugye?


Hali!
Tudtommal a kézi vs automata illetve 2 vs 4/5 ajtós búrkolata között van különbség.

illetve! Nagyobb tempónál pl autópályán jobb a légellenállás, mert van ami szépen bevezeti a levegőt a kocsi alá. A többi stimm



Akkor ha minden stimmel touring vagy sedan mindegy a többi adat oké -szóval megéri azt a 8ezer ft-ot


Meg meg, nekem 12k volt.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 08:19


SP_323i írta:
toki24 írta: Sziasztok!


Azt szeretném kérdezni,hogy találtam egy jo állapotu és jo áron lévő alsó motortakaróburkolatot a 20D-m alá. Nos a kérdés hogy az mindegy hogy kombi avagy sedan alól van?! egyébként minden adat megegyezik. 2001es alil még nem faceliftes manuális 20D aló való...



Amugy számít valamit ha alatta van? nekem nincs sajnos azért nézegetem őket.. Gondolom zaj csillapitás illetve esö mocsok a szijhoz görgökhöz nem ju be annyira ugye?


Hali!
Tudtommal a kézi vs automata illetve 2 vs 4/5 ajtós búrkolata között van különbség.

illetve! Nagyobb tempónál pl autópályán jobb a légellenállás, mert van ami szépen bevezeti a levegőt a kocsi alá. A többi stimm



Akkor ha minden stimmel touring vagy sedan mindegy a többi adat oké -szóval megéri azt a 8ezer ft-ot

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 01. vasárnap, 08:16


toki24 írta: Sziasztok!


Azt szeretném kérdezni,hogy találtam egy jo állapotu és jo áron lévő alsó motortakaróburkolatot a 20D-m alá. Nos a kérdés hogy az mindegy hogy kombi avagy sedan alól van?! egyébként minden adat megegyezik. 2001es alil még nem faceliftes manuális 20D aló való...



Amugy számít valamit ha alatta van? nekem nincs sajnos azért nézegetem őket.. Gondolom zaj csillapitás illetve esö mocsok a szijhoz görgökhöz nem ju be annyira ugye?


Hali!
Tudtommal a kézi vs automata illetve 2 vs 4/5 ajtós búrkolata között van különbség.

illetve! Nagyobb tempónál pl autópályán jobb a légellenállás, mert van ami szépen bevezeti a levegőt a kocsi alá. A többi stimm




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 23:59


Senki tobbet h

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 22:53


Sziasztok!


Azt szeretném kérdezni,hogy találtam egy jo állapotu és jo áron lévő alsó motortakaróburkolatot a 20D-m alá. Nos a kérdés hogy az mindegy hogy kombi avagy sedan alól van?! egyébként minden adat megegyezik. 2001es alil még nem faceliftes manuális 20D aló való...



Amugy számít valamit ha alatta van? nekem nincs sajnos azért nézegetem őket.. Gondolom zaj csillapitás illetve esö mocsok a szijhoz görgökhöz nem ju be annyira ugye?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 30. szombat, 22:54

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 20:01


ember84 írta:
kbalint írta:
ember84 írta:
ember84 írta: Köszi mindenkinek,jó ha vannak hasznos tanácsok,tapasztalatok!Váltótartót 1 hónapja cseréltem,most ez jön.Mikor hideg a motor,alapjáraton picit jobban berezonálja a kasztnit,nem vészes,de gondolom új bakkal szuper lessz.


Automata 20 d-ről van szó,és amikor áthúzza az ember a váltót,D-be,vagy R-be,beremeg a motor,gondolom ez szintúgy motortartó lehet?Volt már valakinek ilyen?


Nekem is beremeg kicsit, de szerintem ez nem motortartó hiba. Kereken egy éve cseréltettem én is mindent. Azóta is csinálja és tuti hogy jók a tartók.
Megugrik a fordulat is hirtelen egy pillanatra kb. 1000-1100ig amikor áthúzza az ember P-ből D-be vagy akár R-be. de szinte mindegy honnan hová és hányszor, nálam mindig csinálja.
Nekem nem ugrik fel a fordulat,hanem lejjebb,ha D-be teszem,például,és egy pillanatra olyankor mintha nem menne minden henger rendesen,beremeg.






Nekem nem ugrik fel a fordulat,hanem lejjebb,ha D-be teszem,például,és egy pillanatra olyankor mintha nem menne minden henger rendesen,beremeg.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 19:59


kbalint írta:
ember84 írta:
ember84 írta: Köszi mindenkinek,jó ha vannak hasznos tanácsok,tapasztalatok!Váltótartót 1 hónapja cseréltem,most ez jön.Mikor hideg a motor,alapjáraton picit jobban berezonálja a kasztnit,nem vészes,de gondolom új bakkal szuper lessz.


Automata 20 d-ről van szó,és amikor áthúzza az ember a váltót,D-be,vagy R-be,beremeg a motor,gondolom ez szintúgy motortartó lehet?Volt már valakinek ilyen?


Nekem is beremeg kicsit, de szerintem ez nem motortartó hiba. Kereken egy éve cseréltettem én is mindent. Azóta is csinálja és tuti hogy jók a tartók.
Megugrik a fordulat is hirtelen egy pillanatra kb. 1000-1100ig amikor áthúzza az ember P-ből D-be vagy akár R-be. de szinte mindegy honnan hová és hányszor, nálam mindig csinálja.
Nekem nem ugrik fel a fordulat,hanem lejjebb,ha D-be teszem,például,és egy pillanatra olyankor mintha nem menne minden henger rendesen,beremeg.






státusz kbalint

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 19:38


ember84 írta:
ember84 írta: Köszi mindenkinek,jó ha vannak hasznos tanácsok,tapasztalatok!Váltótartót 1 hónapja cseréltem,most ez jön.Mikor hideg a motor,alapjáraton picit jobban berezonálja a kasztnit,nem vészes,de gondolom új bakkal szuper lessz.


Automata 20 d-ről van szó,és amikor áthúzza az ember a váltót,D-be,vagy R-be,beremeg a motor,gondolom ez szintúgy motortartó lehet?Volt már valakinek ilyen?


Nekem is beremeg kicsit, de szerintem ez nem motortartó hiba. Kereken egy éve cseréltettem én is mindent. Azóta is csinálja és tuti hogy jók a tartók.
Megugrik a fordulat is hirtelen egy pillanatra kb. 1000-1100ig amikor áthúzza az ember P-ből D-be vagy akár R-be. de szinte mindegy honnan hová és hányszor, nálam mindig csinálja.





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 19:21


ember84 írta: Köszi mindenkinek,jó ha vannak hasznos tanácsok,tapasztalatok!Váltótartót 1 hónapja cseréltem,most ez jön.Mikor hideg a motor,alapjáraton picit jobban berezonálja a kasztnit,nem vészes,de gondolom új bakkal szuper lessz.


Automata 20 d-ről van szó,és amikor áthúzza az ember a váltót,D-be,vagy R-be,beremeg a motor,gondolom ez szintúgy motortartó lehet?Volt már valakinek ilyen?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 11:31


Köszi mindenkinek,jó ha vannak hasznos tanácsok,tapasztalatok!Váltótartót 1 hónapja cseréltem,most ez jön.Mikor hideg a motor,alapjáraton picit jobban berezonálja a kasztnit,nem vészes,de gondolom új bakkal szuper lessz.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 09:17


nickname írta:
ember84 írta:
jlaci74 írta:
kempelen írta:
ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?


Vannak egyértelmű motortartó bakra utaló jelek, de ez egyáltalán nem jön be mindig. Néha csodálkozik az ember, hogy nem látszódnak a jelek és nincs külső elváltozás, mégis mennyivel másabb az új bak és csak levételkor derül ki hogy cserére érett, amikor már ketté esik a kezében.
Első jelek, ha a motor ránt leállításkor vagy koppanás hallatszik és ha alapjáraton is van bizonyos rezonancia. (feltéve, hogy tudjuk, nem a szíjtárcsa adja a hangot)
De igazából elég nehéz biztosra menni, mert a terhelés rajta van állandóan.
Ha kívülről látszik esetleg, hogy fényes, nedves olajszerű anyag rakódott rá le és kiszűrhető, hogy ez nem máshonnét ered, akkor a benne lévő kocsonyás, olajos trutyi adta meg magát, ami ráadásul irtózatosan büdös is.
De ez sem feltétel nélkül látszódik, van amikor már ketté van teljesen repedve, de száraz kívülről.

Éppen ezért egyetlen jó tanáccsal tudok szolgálni. Ha megvetted az autót és tudod hogy te még nem cserélted, akkor cseréld le. Biztos vagyok benne, hogy nem feleslegesen kidobott pénz.



Lájk !

Köszönöm!Gondolom nem ördöngős cserélni,csak meg kell emelni a motort valamennyit,gondolom minden enged annyit.



HA motortartó bakot CSERÉLSZ, akkor a váltó tartó bakot is cseréld.


Ez így igaz.

A motortartóhoz képest a váltótartó már gyerekjáték.