YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 25. szombat, 11:25


adee9 írta: Valaki tud valami infót arról, hogy hogyan kell a vezérműtengelyt beállítani? Hengerfej felújításom lesz, már le is szereltük a hengerfejet, csak ehhez le kellet szedni a vezérmű láncot is. Összejelöltük meg minden, de kéne lenni valami tudományosabb megoldásnak is faterom szerint.


van is. szervízben vezérmű rögzítő eszközt használnak. amúgy én ha gépészmérnök fejlesztő lennék, akkor gyárilag kerülnének rá jelölések...

adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2013. május 25. szombat, 11:11


Valaki tud valami infót arról, hogy hogyan kell a vezérműtengelyt beállítani? Hengerfej felújításom lesz, már le is szereltük a hengerfejet, csak ehhez le kellet szedni a vezérmű láncot is. Összejelöltük meg minden, de kéne lenni valami tudományosabb megoldásnak is faterom szerint.

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 12:38


szotakdavid írta:
vidarene1991 írta:
BarG írta:
vidarene1991 írta:
ute107 írta:
vidarene1991 írta: Hali!tudna nekem segiteni valaki,szar helyzetben vaok...már 2-cor baszodik el a 320d motrom...és most szeretnék rakni a kocsimba 330d motrot,és azt szeretném kérdezni miket kéne kicserélnem ahhoz hogy passzoljon minden...úgy értem hogy a hütö meg ilyenek azok jók a 330d re is mert nagyon nem értek ehhez,ezért kérdem a ti véleményeiteket???köszönöm a válaszokat!


Egyszerűbb venni egy komplett motort+elektronikát. Olyannal beszélj aki bont 20d és 30d-t, és aki nem lehúzni akar, hogy megvegyél tőle mindent.

Szerintem hűtő és kiegészítői megegyeznek, de a fékeket se feledd.


jaja értem!nekem nem vált be a 20d...szerintem jobban bírná a 30d mert hát nagyobb motor több km...jó lenne ha valaki tudna nekem linkelni ide ahonét tudnék venni 30d+elektronika???


Hogy mi a közös, meg mi nem, azt innen némi munkával kiderítheted.
http://realoem.com/bmw/select.do
A cikkszámokat kiírod és összehasonlítod ......

Legelőször is el kell döntened, hogy a 3d_k közül melyiket célzod meg. Két lehetséges verzió van, az M57 306D1 motorkód, valamint az M57 306D2. Ettől feljebbieket hanyagold, mert E46-ba nem szerelték őket. A 306D1 nagyobb számban van, mert jobban kiöregedőben vannak, 2003-ig szerelték ezeket 3-asokba, 5-ösökbe, 7-esekbe, meg X5-be, 184 és 193 LE-vel. Ilyen motort többet találsz, de öregebbek is. Aztán 2003-tól jöttek a D2-esek, 204 és 218LE-vel. Ezek fiatalabbak, kevesebb van belőlük bontóban, jellemzően még használják őket - én is!
Bontók: http://www.powerfanatics.com/f...12003b97cb
Egy csomó van itt, válogathatsz közülük.


köszönem a segítséget!!!


Haverom árúl egy 330d-t kézi váltós bőrös naptetős a tiedet meg beszámolja


szar az egész,mert én szlovákiában lakom és ha behoznám+500 euro átt iratás mindehogy rábasznák...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 10:27


vidarene1991 írta:
BarG írta:
vidarene1991 írta:
ute107 írta:
vidarene1991 írta: Hali!tudna nekem segiteni valaki,szar helyzetben vaok...már 2-cor baszodik el a 320d motrom...és most szeretnék rakni a kocsimba 330d motrot,és azt szeretném kérdezni miket kéne kicserélnem ahhoz hogy passzoljon minden...úgy értem hogy a hütö meg ilyenek azok jók a 330d re is mert nagyon nem értek ehhez,ezért kérdem a ti véleményeiteket???köszönöm a válaszokat!


Egyszerűbb venni egy komplett motort+elektronikát. Olyannal beszélj aki bont 20d és 30d-t, és aki nem lehúzni akar, hogy megvegyél tőle mindent.

Szerintem hűtő és kiegészítői megegyeznek, de a fékeket se feledd.


jaja értem!nekem nem vált be a 20d...szerintem jobban bírná a 30d mert hát nagyobb motor több km...jó lenne ha valaki tudna nekem linkelni ide ahonét tudnék venni 30d+elektronika???


Hogy mi a közös, meg mi nem, azt innen némi munkával kiderítheted.
http://realoem.com/bmw/select.do
A cikkszámokat kiírod és összehasonlítod ......

Legelőször is el kell döntened, hogy a 3d_k közül melyiket célzod meg. Két lehetséges verzió van, az M57 306D1 motorkód, valamint az M57 306D2. Ettől feljebbieket hanyagold, mert E46-ba nem szerelték őket. A 306D1 nagyobb számban van, mert jobban kiöregedőben vannak, 2003-ig szerelték ezeket 3-asokba, 5-ösökbe, 7-esekbe, meg X5-be, 184 és 193 LE-vel. Ilyen motort többet találsz, de öregebbek is. Aztán 2003-tól jöttek a D2-esek, 204 és 218LE-vel. Ezek fiatalabbak, kevesebb van belőlük bontóban, jellemzően még használják őket - én is!
Bontók: http://www.powerfanatics.com/f...12003b97cb
Egy csomó van itt, válogathatsz közülük.


köszönem a segítséget!!!


Haverom árúl egy 330d-t kézi váltós bőrös naptetős a tiedet meg beszámolja

vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2012. december 27. csütörtök, 00:09


BarG írta:
vidarene1991 írta:
ute107 írta:
vidarene1991 írta: Hali!tudna nekem segiteni valaki,szar helyzetben vaok...már 2-cor baszodik el a 320d motrom...és most szeretnék rakni a kocsimba 330d motrot,és azt szeretném kérdezni miket kéne kicserélnem ahhoz hogy passzoljon minden...úgy értem hogy a hütö meg ilyenek azok jók a 330d re is mert nagyon nem értek ehhez,ezért kérdem a ti véleményeiteket???köszönöm a válaszokat!


Egyszerűbb venni egy komplett motort+elektronikát. Olyannal beszélj aki bont 20d és 30d-t, és aki nem lehúzni akar, hogy megvegyél tőle mindent.

Szerintem hűtő és kiegészítői megegyeznek, de a fékeket se feledd.


jaja értem!nekem nem vált be a 20d...szerintem jobban bírná a 30d mert hát nagyobb motor több km...jó lenne ha valaki tudna nekem linkelni ide ahonét tudnék venni 30d+elektronika???


Hogy mi a közös, meg mi nem, azt innen némi munkával kiderítheted.
http://realoem.com/bmw/select.do
A cikkszámokat kiírod és összehasonlítod ......

Legelőször is el kell döntened, hogy a 3d_k közül melyiket célzod meg. Két lehetséges verzió van, az M57 306D1 motorkód, valamint az M57 306D2. Ettől feljebbieket hanyagold, mert E46-ba nem szerelték őket. A 306D1 nagyobb számban van, mert jobban kiöregedőben vannak, 2003-ig szerelték ezeket 3-asokba, 5-ösökbe, 7-esekbe, meg X5-be, 184 és 193 LE-vel. Ilyen motort többet találsz, de öregebbek is. Aztán 2003-tól jöttek a D2-esek, 204 és 218LE-vel. Ezek fiatalabbak, kevesebb van belőlük bontóban, jellemzően még használják őket - én is!
Bontók: http://www.powerfanatics.com/f...12003b97cb
Egy csomó van itt, válogathatsz közülük.


köszönem a segítséget!!!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 23:57


vidarene1991 írta:
ute107 írta:
vidarene1991 írta: Hali!tudna nekem segiteni valaki,szar helyzetben vaok...már 2-cor baszodik el a 320d motrom...és most szeretnék rakni a kocsimba 330d motrot,és azt szeretném kérdezni miket kéne kicserélnem ahhoz hogy passzoljon minden...úgy értem hogy a hütö meg ilyenek azok jók a 330d re is mert nagyon nem értek ehhez,ezért kérdem a ti véleményeiteket???köszönöm a válaszokat!


Egyszerűbb venni egy komplett motort+elektronikát. Olyannal beszélj aki bont 20d és 30d-t, és aki nem lehúzni akar, hogy megvegyél tőle mindent.

Szerintem hűtő és kiegészítői megegyeznek, de a fékeket se feledd.


jaja értem!nekem nem vált be a 20d...szerintem jobban bírná a 30d mert hát nagyobb motor több km...jó lenne ha valaki tudna nekem linkelni ide ahonét tudnék venni 30d+elektronika???


Hogy mi a közös, meg mi nem, azt innen némi munkával kiderítheted.
http://realoem.com/bmw/select.do
A cikkszámokat kiírod és összehasonlítod ......

Legelőször is el kell döntened, hogy a 3d_k közül melyiket célzod meg. Két lehetséges verzió van, az M57 306D1 motorkód, valamint az M57 306D2. Ettől feljebbieket hanyagold, mert E46-ba nem szerelték őket. A 306D1 nagyobb számban van, mert jobban kiöregedőben vannak, 2003-ig szerelték ezeket 3-asokba, 5-ösökbe, 7-esekbe, meg X5-be, 184 és 193 LE-vel. Ilyen motort többet találsz, de öregebbek is. Aztán 2003-tól jöttek a D2-esek, 204 és 218LE-vel. Ezek fiatalabbak, kevesebb van belőlük bontóban, jellemzően még használják őket - én is!
Bontók: http://www.powerfanatics.com/f...12003b97cb
Egy csomó van itt, válogathatsz közülük.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 23:47


vidarene1991 írta:

jaja értem!nekem nem vált be a 20d...szerintem jobban bírná a 30d mert hát nagyobb motor több km...jó lenne ha valaki tudna nekem linkelni ide ahonét tudnék venni 30d+elektronika???


POWERFANATICS oldalon vannak bontósok...tudsz válogatni. Ha nincs friss hirdetésként, nem jelenti hogy nincs neki(k).


vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 23:37


ute107 írta:
vidarene1991 írta: Hali!tudna nekem segiteni valaki,szar helyzetben vaok...már 2-cor baszodik el a 320d motrom...és most szeretnék rakni a kocsimba 330d motrot,és azt szeretném kérdezni miket kéne kicserélnem ahhoz hogy passzoljon minden...úgy értem hogy a hütö meg ilyenek azok jók a 330d re is mert nagyon nem értek ehhez,ezért kérdem a ti véleményeiteket???köszönöm a válaszokat!


Egyszerűbb venni egy komplett motort+elektronikát. Olyannal beszélj aki bont 20d és 30d-t, és aki nem lehúzni akar, hogy megvegyél tőle mindent.

Szerintem hűtő és kiegészítői megegyeznek, de a fékeket se feledd.


jaja értem!nekem nem vált be a 20d...szerintem jobban bírná a 30d mert hát nagyobb motor több km...jó lenne ha valaki tudna nekem linkelni ide ahonét tudnék venni 30d+elektronika???

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 23:31


vidarene1991 írta: Hali!tudna nekem segiteni valaki,szar helyzetben vaok...már 2-cor baszodik el a 320d motrom...és most szeretnék rakni a kocsimba 330d motrot,és azt szeretném kérdezni miket kéne kicserélnem ahhoz hogy passzoljon minden...úgy értem hogy a hütö meg ilyenek azok jók a 330d re is mert nagyon nem értek ehhez,ezért kérdem a ti véleményeiteket???köszönöm a válaszokat!


Egyszerűbb venni egy komplett motort+elektronikát. Olyannal beszélj aki bont 20d és 30d-t, és aki nem lehúzni akar, hogy megvegyél tőle mindent.

Szerintem hűtő és kiegészítői megegyeznek, de a fékeket se feledd.


vidarene1991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vidarene1991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2012. december 26. szerda, 22:51


Hali!tudna nekem segiteni valaki,szar helyzetben vaok...már 2-cor baszodik el a 320d motrom...és most szeretnék rakni a kocsimba 330d motrot,és azt szeretném kérdezni miket kéne kicserélnem ahhoz hogy passzoljon minden...úgy értem hogy a hütö meg ilyenek azok jók a 330d re is mert nagyon nem értek ehhez,ezért kérdem a ti véleményeiteket???köszönöm a válaszokat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 11. szombat, 22:59


jons írta:
YELLOW írta:
csbalu írta: Ha új forgalmit kapsz akkor már csak a motorkód lesz benne.
Yellow, az évi 8000km és a "túlzott" karbantartás alatt a 316i-d nem fog elromlani



tudod milyen szar érzés, hogy tegnap átléptem a 91ezret.... én nem akarom, hogy 100 felé menjen... bár az még egy év legalább







jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. augusztus 11. szombat, 22:54


YELLOW írta:
csbalu írta: Ha új forgalmit kapsz akkor már csak a motorkód lesz benne.
Yellow, az évi 8000km és a "túlzott" karbantartás alatt a 316i-d nem fog elromlani



tudod milyen szar érzés, hogy tegnap átléptem a 91ezret.... én nem akarom, hogy 100 felé menjen... bár az még egy év legalább





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 11. szombat, 22:13


csbalu írta: Ha új forgalmit kapsz akkor már csak a motorkód lesz benne.
Yellow, az évi 8000km és a "túlzott" karbantartás alatt a 316i-d nem fog elromlani



tudod milyen szar érzés, hogy tegnap átléptem a 91ezret.... én nem akarom, hogy 100 felé menjen... bár az még egy év legalább

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. augusztus 11. szombat, 13:50


Ha új forgalmit kapsz akkor már csak a motorkód lesz benne.
Yellow, az évi 8000km és a "túlzott" karbantartás alatt a 316i-d nem fog elromlani

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:

Pontosan, típusazanos motort bármikor cserélhetsz. Mivel a forgalmiban is már csak egy "rövid" motorkód van ami a motor típusát jellemzi ezért bármikor kicserélheted egy ugyan olyanra, mindenféle adminisztráció nélkül.
Köszörülni már rég nem kell!


hát nekem az egész motorszám benne van a forgalmiban.... ugye 2007 év elején kaptam meg az újat, lehet később már nem írták volna be?


A külföldről behozott autók esetében igaz a "csak motorkóddal forgalomba helyezve".
A fogalombahelyezésnél nem bonthat meg semmit a vizsgáló, és mivel sok motornál bontás nélkül nem oldható meg a motorszám leolvasása, ezért ráírja a lapra, hogy "motorkód megállapítva, motrkóddal forgalomba helyezhető".
(Az utolsó 2 autóm csak motorkódos volt, és ebből 1 saját behozatal.[2002])


az enyém is kintről van igaz az első magyar tulaj hozta be, mikor már nem dolgozott kint. na mindegy remélem engem nem fog érinteni ilyen dolog...




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 22:27


hancurozo írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:

Pontosan, típusazanos motort bármikor cserélhetsz. Mivel a forgalmiban is már csak egy "rövid" motorkód van ami a motor típusát jellemzi ezért bármikor kicserélheted egy ugyan olyanra, mindenféle adminisztráció nélkül.
Köszörülni már rég nem kell!


hát nekem az egész motorszám benne van a forgalmiban.... ugye 2007 év elején kaptam meg az újat, lehet később már nem írták volna be?


A külföldről behozott autók esetében igaz a "csak motorkóddal forgalomba helyezve".
A fogalombahelyezésnél nem bonthat meg semmit a vizsgáló, és mivel sok motornál bontás nélkül nem oldható meg a motorszám leolvasása, ezért ráírja a lapra, hogy "motorkód megállapítva, motrkóddal forgalomba helyezhető".
(Az utolsó 2 autóm csak motorkódos volt, és ebből 1 saját behozatal.[2002])


az enyém is kintről van igaz az első magyar tulaj hozta be, mikor már nem dolgozott kint. na mindegy remélem engem nem fog érinteni ilyen dolog...