YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 02. péntek, 13:37


Pocses írta: Szevasztok!

Most hívott nejem, világít az ABS + egy piros !-jel, a műszerfalon.
Gondolom sokaknak ismerős a hiba már, első körben ha a jeladók csatijára ránézek megpucolom stb akkor jó irányba indulok el?
Köszi.

Üdv.: Pocses



inkább a fékfolyadék... (szerintem), vagy ABS biztosítéka, vagy ASC-jé

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. május 02. péntek, 13:31


Szevasztok!

Most hívott nejem, világít az ABS + egy piros !-jel, a műszerfalon.
Gondolom sokaknak ismerős a hiba már, első körben ha a jeladók csatijára ránézek megpucolom stb akkor jó irányba indulok el?
Köszi.

Üdv.: Pocses



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 02. péntek, 13:31

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. december 18. szerda, 14:59


Tano írta:
zoli900 írta: Ha jól tudom van benne menetstabilizátor is,ezt az INPA hol írja,hogy milyen a vezérlő?


INPA-val a "Chassis" menüben találod, amelyiket engedi olvastatni utána már tudod az identificationt is. Elég egyértelmű.


Köszi,mindenképpen megnézem!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 19:14


zoli900 írta: Ha jól tudom van benne menetstabilizátor is,ezt az INPA hol írja,hogy milyen a vezérlő?


INPA-val a "Chassis" menüben találod, amelyiket engedi olvastatni utána már tudod az identificationt is. Elég egyértelmű.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 18:19


zoli900 írta:
Tano írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Olvastam olyat,hogyha 5 mp-ig nyomom az ASC gombot,akkor az összes vezetési segédlet megszűnik,mert ha csak épp,hogy megnyomom akkor elvileg még egy része beleavatkozik.
Nekem ez valahogy nem működik,elvileg ha hosszan nyomom kéne világítnaia a kézifék lámpának sárgán.
Nekem csak bedobott a rendszerbe egy Can-Bus hibadot,amit gyorsan töröltem is
Kérdésem,hogy nálam ez miért nem működik?

Üdv


Jó lenne tudni, mi van az autódban. Sima ASC vagy ASC+T? Ha csak ASC, akkor az csak kipörgésgátló, nem menetstabilizátor. És csak egy gombnyomás a kikapcsolása, nem kell hosszan nyomvatartani. A diag mit mutat, milyen vezérlő van a tiedben?


Ha jól tudom van benne menetstabilizátor is,ezt az INPA hol írja,hogy milyen a vezérlő?


A tied még a régi. Abban nincs menetstabilizáló, csak kipörgésgátló. Azt a ASC gomb egyszeri megnyomásával ki tudod kapcsolni. A facelift utániban van csak menetstabilizáló. Hidd el amit Tano írt.

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 18:02


Tano írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Olvastam olyat,hogyha 5 mp-ig nyomom az ASC gombot,akkor az összes vezetési segédlet megszűnik,mert ha csak épp,hogy megnyomom akkor elvileg még egy része beleavatkozik.
Nekem ez valahogy nem működik,elvileg ha hosszan nyomom kéne világítnaia a kézifék lámpának sárgán.
Nekem csak bedobott a rendszerbe egy Can-Bus hibadot,amit gyorsan töröltem is
Kérdésem,hogy nálam ez miért nem működik?

Üdv


Jó lenne tudni, mi van az autódban. Sima ASC vagy ASC+T? Ha csak ASC, akkor az csak kipörgésgátló, nem menetstabilizátor. És csak egy gombnyomás a kikapcsolása, nem kell hosszan nyomvatartani. A diag mit mutat, milyen vezérlő van a tiedben?


Ha jól tudom van benne menetstabilizátor is,ezt az INPA hol írja,hogy milyen a vezérlő?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 08:59


zoli900 írta: Sziasztok!
Olvastam olyat,hogyha 5 mp-ig nyomom az ASC gombot,akkor az összes vezetési segédlet megszűnik,mert ha csak épp,hogy megnyomom akkor elvileg még egy része beleavatkozik.
Nekem ez valahogy nem működik,elvileg ha hosszan nyomom kéne világítnaia a kézifék lámpának sárgán.
Nekem csak bedobott a rendszerbe egy Can-Bus hibadot,amit gyorsan töröltem is
Kérdésem,hogy nálam ez miért nem működik?

Üdv


Jó lenne tudni, mi van az autódban. Sima ASC vagy ASC+T? Ha csak ASC, akkor az csak kipörgésgátló, nem menetstabilizátor. És csak egy gombnyomás a kikapcsolása, nem kell hosszan nyomvatartani. A diag mit mutat, milyen vezérlő van a tiedben?


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 08:55


YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Olvastam olyat,hogyha 5 mp-ig nyomom az ASC gombot,akkor az összes vezetési segédlet megszűnik,mert ha csak épp,hogy megnyomom akkor elvileg még egy része beleavatkozik.
Nekem ez valahogy nem működik,elvileg ha hosszan nyomom kéne világítnaia a kézifék lámpának sárgán.
Nekem csak bedobott a rendszerbe egy Can-Bus hibadot,amit gyorsan töröltem is
Kérdésem,hogy nálam ez miért nem működik?


Üdv


én úgy tudom ASC-nél nincs ilyen, ott max akkor ha kiveszed a biztosítékot


De van ilyen. De csak egyszer kell megnyomni. A kikapcsolt állapotot a fordulatszám és a kilométeróra között (közvetlenül a kilométer számláló felett) sárga visszajelző mutatja.
Itt csak a hátsó kerekek kipörgését tudod kikapcsolni. (nincs benne más "vezetési segédlet")

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 17. kedd, 05:28


zoli900 írta: Sziasztok!
Olvastam olyat,hogyha 5 mp-ig nyomom az ASC gombot,akkor az összes vezetési segédlet megszűnik,mert ha csak épp,hogy megnyomom akkor elvileg még egy része beleavatkozik.
Nekem ez valahogy nem működik,elvileg ha hosszan nyomom kéne világítnaia a kézifék lámpának sárgán.
Nekem csak bedobott a rendszerbe egy Can-Bus hibadot,amit gyorsan töröltem is
Kérdésem,hogy nálam ez miért nem működik?


Üdv


én úgy tudom ASC-nél nincs ilyen, ott max akkor ha kiveszed a biztosítékot

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 22:48


Sziasztok!
Olvastam olyat,hogyha 5 mp-ig nyomom az ASC gombot,akkor az összes vezetési segédlet megszűnik,mert ha csak épp,hogy megnyomom akkor elvileg még egy része beleavatkozik.
Nekem ez valahogy nem működik,elvileg ha hosszan nyomom kéne világítnaia a kézifék lámpának sárgán.
Nekem csak bedobott a rendszerbe egy Can-Bus hibadot,amit gyorsan töröltem is
Kérdésem,hogy nálam ez miért nem működik?


Üdv

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 10. kedd, 07:04


zmathe írta: Udv!
Egyszerre annyi baja jott ele hogy nem tudom melyik temaba irni
Ma munkaba menet egyet rantott az auto (e46 316i 2000evj. 1.9l motor), kigyulladt az ABS, ASC, Kezifek lampa a muszerfalon. Hazafele jovet mar elaludt a kezifek inditaskor de amint elindultam ujra kigyulladt. Par kilometer utan kopogas jott a jobb hatso kerektol aztan a kilometer ora es a pillanatnyi fogyasztas mero ossze vissza mutatott kozbe 0 kozbe 150 km/h.
20 km utan folyamatos kopogo hang jott a jobb hatso felebol. terheles alatt nem igazan hallszik ha meg motorfekkel gurulok akkor nagyon eszlelheto.
Valakinek otlet?
Zoli.


szerintem hátul az egyik ABS jeladó kilazult és beleér ott a dologba. ezért mutat hülyeséget és kattog. vagyis már megint nem tudom melyik odlalon, de az egyiknél van a sebesség érzékelő mármint benne a jeladóban. talán balon.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2013. december 10. kedd, 07:04


zmathe írta: Udv!
Egyszerre annyi baja jott ele hogy nem tudom melyik temaba irni
Ma munkaba menet egyet rantott az auto (e46 316i 2000evj. 1.9l motor), kigyulladt az ABS, ASC, Kezifek lampa a muszerfalon. Hazafele jovet mar elaludt a kezifek inditaskor de amint elindultam ujra kigyulladt. Par kilometer utan kopogas jott a jobb hatso kerektol aztan a kilometer ora es a pillanatnyi fogyasztas mero ossze vissza mutatott kozbe 0 kozbe 150 km/h.
20 km utan folyamatos kopogo hang jott a jobb hatso felebol. terheles alatt nem igazan hallszik ha meg motorfekkel gurulok akkor nagyon eszlelheto.
Valakinek otlet?
Zoli.


ABS jeladó hiba, valószínűleg bal hátsó, ha nem mutat a km óra.
De érdemes kiolvasni a hibakódot.
A kopogást pedig meg kell nézni, nm biztos hogy összefügg ezzel.

zmathe
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2008

státusz zmathe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. december 10. kedd, 00:06


Udv!
Egyszerre annyi baja jott ele hogy nem tudom melyik temaba irni
Ma munkaba menet egyet rantott az auto (e46 316i 2000evj. 1.9l motor), kigyulladt az ABS, ASC, Kezifek lampa a muszerfalon. Hazafele jovet mar elaludt a kezifek inditaskor de amint elindultam ujra kigyulladt. Par kilometer utan kopogas jott a jobb hatso kerektol aztan a kilometer ora es a pillanatnyi fogyasztas mero ossze vissza mutatott kozbe 0 kozbe 150 km/h.
20 km utan folyamatos kopogo hang jott a jobb hatso felebol. terheles alatt nem igazan hallszik ha meg motorfekkel gurulok akkor nagyon eszlelheto.
Valakinek otlet?
Zoli.


Toni0907
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Toni0907

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. december 08. vasárnap, 15:15


anubisz írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!

Egy E46 1999 320d van DSC-s. Szeretnék kérni javítási útmutatót a jobb első ABS jeladó kicserélésében. A jeladón lévő csavart sikerült kihajtottam, de a jeladó valahogy sehogy sem akar kijönni.
Előre is köszönöm!


Mert be van rohadva, nyomd telibe jól valami wd vel,lehet ha megtakarítod még jó is lesz, biztos itt is arról írnak.Ha mégis új kel,előtte kend be valami berágódás elleni pasztával, ha később kell cserélni, ne szívj vele megint. Valami rézpasztával.

http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=697551

fordításba az van, hogy nagyon vékony fejű csavarhúzóval nyúlj alá, kis kalapács segítséggel, óvatosan, hátha megindul.

In order not to break the speed sensors, I used a large flat-head screwdriver to pry the sensor straight out. Just get the head under the mounting flange and 'twist'. Even after 170k miles, they moved fairly easily up. Continue to carefully 'work' the sensor straight out. I also used an adjustable wrench to twist the sensor w/ the screwdriver prying up.

ha meg mindenképpen cseréled mit szarakodol, úgyse kell a régi, verj neki oda alulról,tuti kijön, vagy feszítsd ki csavarhúzóval, kalapács mindent megold.



Köszönöm az infót!


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 06:31


anubisz írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!

Egy E46 1999 320d van DSC-s. Szeretnék kérni javítási útmutatót a jobb első ABS jeladó kicserélésében. A jeladón lévő csavart sikerült kihajtottam, de a jeladó valahogy sehogy sem akar kijönni.
Előre is köszönöm!


Mert be van rohadva, nyomd telibe jól valami wd vel,lehet ha megtakarítod még jó is lesz, biztos itt is arról írnak.Ha mégis új kel,előtte kend be valami berágódás elleni pasztával, ha később kell cserélni, ne szívj vele megint. Valami rézpasztával.

http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=697551

fordításba az van, hogy nagyon vékony fejű csavarhúzóval nyúlj alá, kis kalapács segítséggel, óvatosan, hátha megindul.

In order not to break the speed sensors, I used a large flat-head screwdriver to pry the sensor straight out. Just get the head under the mounting flange and 'twist'. Even after 170k miles, they moved fairly easily up. Continue to carefully 'work' the sensor straight out. I also used an adjustable wrench to twist the sensor w/ the screwdriver prying up.

ha meg mindenképpen cseréled mit szarakodol, úgyse kell a régi, verj neki oda alulról,tuti kijön, vagy feszítsd ki csavarhúzóval, kalapács mindent megold.


Méghogy az erőszak nem old meg semmit!