autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1998

státusz Bluesman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 16:35


lantika írta:
Bluesman írta: HELP....

1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.

A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.

Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.

Hol keressem a levegősödés okát?


Nem lehetseges,hogy legteleniteni kell a rendszert ugyan ugy,mint amikor teljesen kifogy a gäzolaj?


Tulajdonképpen lehet, hogy a tankban lévő üzemanyag szivattyú nem tolja a gázolajat, nem hallom a hangját.... Ha nyomná, akkor a visszatérő csövön át légtelenedne az adagoló alacsony nyomású háza. Mivel azonban (szerintem) nem nyom, az adagolónak kell felszívnia. Sajnos nincs a rendszerben visszacsapó szelep, (eddíg nem kellett) Amikor az adagolóba levegő kerül, akkor a nagynyomású rész is levegős lesz, amig ki nem dolgozza. Mondjuk erre van lehetősége, mert egy etapban kb 1000 km-t nyomok le.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 14:18


Bluesman írta: HELP....

1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.

A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.

Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.

Hol keressem a levegősödés okát?


Nem lehetseges,hogy legteleniteni kell a rendszert ugyan ugy,mint amikor teljesen kifogy a gäzolaj?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1998

státusz Bluesman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 11:54


HELP....

1200 km-re vagyok otthonról, gyors segítségre volna szükségem.
A gondom: A résolaj csövek a porlasztóházaknál tegnap megadták magukat. Párat kicseréltem újra, tök száraz a moci, ennek ellenére a rendszer azóta fellevegősödik, és pár óra állás után az indítás rendkívül nehéz. Ha elindul, utána pöcc-röff, ha rövid ideig áll a motor. A fogyasztásom rendkívül jó, a kocsi megy, mint álom, az adagoló tömítéseit fél éve cseréltem.

A kocsi egy Range Rover P38. BMW diesel motoros, HDK fejes adagoló van benne. Mint az 525tds mocija.

Az indítási jelenség: első indításra azonnal beindul, forog párat, és leáll. Utána sokat kell köszörülni, mire újra beindul. Akár hidegen, akár melegen. Ha elindul akkor jól megy.

Hol keressem a levegősödés okát?

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 14. vasárnap, 14:23


toki24 írta:
kecsurobi írta:
toki24 írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
Hat most mar én se hagyom hogy kifoggyon az üzemanyag nem tudtam hogy ez szétszedi az adagolót.akkor érdemes felújìtani vagy bontottat venni?angol autóbol elmeletileg 120 ezer mérföld van benne.


angol autó téma. érdekes az összes behozott bontásra váró angol autóban 100ezer mérföld körül van. milyen érdekes nem? a németek lemennek 1-2 év alatt ennyit, míg az angoloknál 15 év alatt éri ezt el, ami után "természetesen" viszok is a bontóba őket. meg mindegyik ekkora futásteljesítmény környékén törik meg. szerintem ezeknek ugyanúgy tekergetve van az órájuk. na meg némelyik ahogy kinéz, mint amibe 3x annyi van, és még el is hinném.
meg lehet próbálni a bontott adagolót, csak olyan helyről, ahol adnak rá fél év garit, vagy x km-t garira.


Max beépìtési garit.Mindegy màr Székesfehérvàron 250 ből felújitjàk.bar nem tudom az olyan akkor mint egy gyari új adagoló?


Gondolom 250ért felis rakják illetve be is állítják adagolótérkép stb. illetve az elektronikát is felújitják ennyibe.
De kérdésedre a válasz igen akkor kapsz egy vacsi újat.


Valami valtozàs lessz a kocsin? Dinamikusabb lessz?


csodát ne várj, ha most sz+r akkor max megszünnek a torpanások jobban reagál stb. De én akkor már a porlasztókat is megsasolnám ha adagolót leszeditek, de te tudod


Torpanâs edig se volt csak amikor még nem volt kicserélve az üzemanyag szürő.indult hidegen melegen mindig pöcre.egyik pilanatról a masikra halt meg az adagoló.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. június 13. szombat, 20:08


kecsurobi írta:
toki24 írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
Hat most mar én se hagyom hogy kifoggyon az üzemanyag nem tudtam hogy ez szétszedi az adagolót.akkor érdemes felújìtani vagy bontottat venni?angol autóbol elmeletileg 120 ezer mérföld van benne.


angol autó téma. érdekes az összes behozott bontásra váró angol autóban 100ezer mérföld körül van. milyen érdekes nem? a németek lemennek 1-2 év alatt ennyit, míg az angoloknál 15 év alatt éri ezt el, ami után "természetesen" viszok is a bontóba őket. meg mindegyik ekkora futásteljesítmény környékén törik meg. szerintem ezeknek ugyanúgy tekergetve van az órájuk. na meg némelyik ahogy kinéz, mint amibe 3x annyi van, és még el is hinném.
meg lehet próbálni a bontott adagolót, csak olyan helyről, ahol adnak rá fél év garit, vagy x km-t garira.


Max beépìtési garit.Mindegy màr Székesfehérvàron 250 ből felújitjàk.bar nem tudom az olyan akkor mint egy gyari új adagoló?


Gondolom 250ért felis rakják illetve be is állítják adagolótérkép stb. illetve az elektronikát is felújitják ennyibe.
De kérdésedre a válasz igen akkor kapsz egy vacsi újat.


Valami valtozàs lessz a kocsin? Dinamikusabb lessz?


csodát ne várj, ha most sz+r akkor max megszünnek a torpanások jobban reagál stb. De én akkor már a porlasztókat is megsasolnám ha adagolót leszeditek, de te tudod

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 13. szombat, 08:38


toki24 írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
Hat most mar én se hagyom hogy kifoggyon az üzemanyag nem tudtam hogy ez szétszedi az adagolót.akkor érdemes felújìtani vagy bontottat venni?angol autóbol elmeletileg 120 ezer mérföld van benne.


angol autó téma. érdekes az összes behozott bontásra váró angol autóban 100ezer mérföld körül van. milyen érdekes nem? a németek lemennek 1-2 év alatt ennyit, míg az angoloknál 15 év alatt éri ezt el, ami után "természetesen" viszok is a bontóba őket. meg mindegyik ekkora futásteljesítmény környékén törik meg. szerintem ezeknek ugyanúgy tekergetve van az órájuk. na meg némelyik ahogy kinéz, mint amibe 3x annyi van, és még el is hinném.
meg lehet próbálni a bontott adagolót, csak olyan helyről, ahol adnak rá fél év garit, vagy x km-t garira.


Max beépìtési garit.Mindegy màr Székesfehérvàron 250 ből felújitjàk.bar nem tudom az olyan akkor mint egy gyari új adagoló?


Gondolom 250ért felis rakják illetve be is állítják adagolótérkép stb. illetve az elektronikát is felújitják ennyibe.
De kérdésedre a válasz igen akkor kapsz egy vacsi újat.


Valami valtozàs lessz a kocsin? Dinamikusabb lessz?

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 19:46


kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
Hat most mar én se hagyom hogy kifoggyon az üzemanyag nem tudtam hogy ez szétszedi az adagolót.akkor érdemes felújìtani vagy bontottat venni?angol autóbol elmeletileg 120 ezer mérföld van benne.


angol autó téma. érdekes az összes behozott bontásra váró angol autóban 100ezer mérföld körül van. milyen érdekes nem? a németek lemennek 1-2 év alatt ennyit, míg az angoloknál 15 év alatt éri ezt el, ami után "természetesen" viszok is a bontóba őket. meg mindegyik ekkora futásteljesítmény környékén törik meg. szerintem ezeknek ugyanúgy tekergetve van az órájuk. na meg némelyik ahogy kinéz, mint amibe 3x annyi van, és még el is hinném.
meg lehet próbálni a bontott adagolót, csak olyan helyről, ahol adnak rá fél év garit, vagy x km-t garira.


Max beépìtési garit.Mindegy màr Székesfehérvàron 250 ből felújitjàk.bar nem tudom az olyan akkor mint egy gyari új adagoló?


Gondolom 250ért felis rakják illetve be is állítják adagolótérkép stb. illetve az elektronikát is felújitják ennyibe.
De kérdésedre a válasz igen akkor kapsz egy vacsi újat.



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 13:11


YELLOW írta:
kecsurobi írta:
Hat most mar én se hagyom hogy kifoggyon az üzemanyag nem tudtam hogy ez szétszedi az adagolót.akkor érdemes felújìtani vagy bontottat venni?angol autóbol elmeletileg 120 ezer mérföld van benne.


angol autó téma. érdekes az összes behozott bontásra váró angol autóban 100ezer mérföld körül van. milyen érdekes nem? a németek lemennek 1-2 év alatt ennyit, míg az angoloknál 15 év alatt éri ezt el, ami után "természetesen" viszok is a bontóba őket. meg mindegyik ekkora futásteljesítmény környékén törik meg. szerintem ezeknek ugyanúgy tekergetve van az órájuk. na meg némelyik ahogy kinéz, mint amibe 3x annyi van, és még el is hinném.
meg lehet próbálni a bontott adagolót, csak olyan helyről, ahol adnak rá fél év garit, vagy x km-t garira.


Max beépìtési garit.Mindegy màr Székesfehérvàron 250 ből felújitjàk.bar nem tudom az olyan akkor mint egy gyari új adagoló?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 13:00


kecsurobi írta:
Hat most mar én se hagyom hogy kifoggyon az üzemanyag nem tudtam hogy ez szétszedi az adagolót.akkor érdemes felújìtani vagy bontottat venni?angol autóbol elmeletileg 120 ezer mérföld van benne.


angol autó téma. érdekes az összes behozott bontásra váró angol autóban 100ezer mérföld körül van. milyen érdekes nem? a németek lemennek 1-2 év alatt ennyit, míg az angoloknál 15 év alatt éri ezt el, ami után "természetesen" viszok is a bontóba őket. meg mindegyik ekkora futásteljesítmény környékén törik meg. szerintem ezeknek ugyanúgy tekergetve van az órájuk. na meg némelyik ahogy kinéz, mint amibe 3x annyi van, és még el is hinném.
meg lehet próbálni a bontott adagolót, csak olyan helyről, ahol adnak rá fél év garit, vagy x km-t garira.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 12:50


toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
kecsurobi írta: Üdv
Erről mi a véleményetek ha sokat úgy használod, hogy kevés az üzemanyag a kocsiban (e46 320d 136 lovas) akkor könnyen melegszik a gázolaj és tőnkrevágja az adagolót?


Szia

Szoktak ilyet mondani a fórumokon, de konkrét szerelővel még nem beszéltem ilyesmiről.
Viszont most találtam egy "cikket", ami nem teljesen erről szól, de az utolsó pontja talán erre is válasz:
http://totalcar.hu/tanacsok/lp...a_tankban/


ez gázos autóra vonatkozik így nem éppen teljes a válasz úgy gondolom.
ismerős vett gázos autót, gyárilag volt gázos. sosem hazsnálta benzinnel, még a gyári volt tán benne. meg is szívta.
egyébként jobb a több üzemanyag. egy tank benzint még én is kijárok 2 hónap alatt na jó nem mindig.
én azon az állásponton vagyok, hogy az ember állítsa be úgy magát, hogy a negyed tankot tekintse nullának. nyilván le lehet nullázni olykor.
a fő gond akkor van, ha az ember mindig 10 litereket tankol bele. tehát annyit, hogy éppen a sárga pilács felé, hogy az még ne világítson. aki BMW-nél iylet etsz, annak kár volt megvenni, mert etetni sem tudja ezek szerint. a pumpa meghálálja, ha nem kis anyaggal van járatva. a sok üzemanyag jobban hűt, jobban segít a pumpának.
illetve fél évente egy 20 liter prémium anyag tankolása is ajánlott. itt sajnos már csak az OMV-t merem nyugodt szívvel ajánlani.


Gázolaj is hűti az adagolót szóval nem érdemes!
A gázolajhütő oké van benne de gondolj bele ilyen melegbe,hogy felforrosdik a gázolaj a tankba pl 8-9-10 liter...



de ezt nem az enyémre kellett volna válaszolnod



ne kekeckedj. Nem néztem még reggel van


Hat most mar én se hagyom hogy kifoggyon az üzemanyag nem tudtam hogy ez szétszedi az adagolót.akkor érdemes felújìtani vagy bontottat venni?angol autóbol elmeletileg 120 ezer mérföld van benne.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 11:13


YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
kecsurobi írta: Üdv
Erről mi a véleményetek ha sokat úgy használod, hogy kevés az üzemanyag a kocsiban (e46 320d 136 lovas) akkor könnyen melegszik a gázolaj és tőnkrevágja az adagolót?


Szia

Szoktak ilyet mondani a fórumokon, de konkrét szerelővel még nem beszéltem ilyesmiről.
Viszont most találtam egy "cikket", ami nem teljesen erről szól, de az utolsó pontja talán erre is válasz:
http://totalcar.hu/tanacsok/lp...a_tankban/


ez gázos autóra vonatkozik így nem éppen teljes a válasz úgy gondolom.
ismerős vett gázos autót, gyárilag volt gázos. sosem hazsnálta benzinnel, még a gyári volt tán benne. meg is szívta.
egyébként jobb a több üzemanyag. egy tank benzint még én is kijárok 2 hónap alatt na jó nem mindig.
én azon az állásponton vagyok, hogy az ember állítsa be úgy magát, hogy a negyed tankot tekintse nullának. nyilván le lehet nullázni olykor.
a fő gond akkor van, ha az ember mindig 10 litereket tankol bele. tehát annyit, hogy éppen a sárga pilács felé, hogy az még ne világítson. aki BMW-nél iylet etsz, annak kár volt megvenni, mert etetni sem tudja ezek szerint. a pumpa meghálálja, ha nem kis anyaggal van járatva. a sok üzemanyag jobban hűt, jobban segít a pumpának.
illetve fél évente egy 20 liter prémium anyag tankolása is ajánlott. itt sajnos már csak az OMV-t merem nyugodt szívvel ajánlani.


Gázolaj is hűti az adagolót szóval nem érdemes!
A gázolajhütő oké van benne de gondolj bele ilyen melegbe,hogy felforrosdik a gázolaj a tankba pl 8-9-10 liter...



de ezt nem az enyémre kellett volna válaszolnod



ne kekeckedj. Nem néztem még reggel van


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 11:11


toki24 írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
kecsurobi írta: Üdv
Erről mi a véleményetek ha sokat úgy használod, hogy kevés az üzemanyag a kocsiban (e46 320d 136 lovas) akkor könnyen melegszik a gázolaj és tőnkrevágja az adagolót?


Szia

Szoktak ilyet mondani a fórumokon, de konkrét szerelővel még nem beszéltem ilyesmiről.
Viszont most találtam egy "cikket", ami nem teljesen erről szól, de az utolsó pontja talán erre is válasz:
http://totalcar.hu/tanacsok/lp...a_tankban/


ez gázos autóra vonatkozik így nem éppen teljes a válasz úgy gondolom.
ismerős vett gázos autót, gyárilag volt gázos. sosem hazsnálta benzinnel, még a gyári volt tán benne. meg is szívta.
egyébként jobb a több üzemanyag. egy tank benzint még én is kijárok 2 hónap alatt na jó nem mindig.
én azon az állásponton vagyok, hogy az ember állítsa be úgy magát, hogy a negyed tankot tekintse nullának. nyilván le lehet nullázni olykor.
a fő gond akkor van, ha az ember mindig 10 litereket tankol bele. tehát annyit, hogy éppen a sárga pilács felé, hogy az még ne világítson. aki BMW-nél iylet etsz, annak kár volt megvenni, mert etetni sem tudja ezek szerint. a pumpa meghálálja, ha nem kis anyaggal van járatva. a sok üzemanyag jobban hűt, jobban segít a pumpának.
illetve fél évente egy 20 liter prémium anyag tankolása is ajánlott. itt sajnos már csak az OMV-t merem nyugodt szívvel ajánlani.


Gázolaj is hűti az adagolót szóval nem érdemes!
A gázolajhütő oké van benne de gondolj bele ilyen melegbe,hogy felforrosdik a gázolaj a tankba pl 8-9-10 liter...



de ezt nem az enyémre kellett volna válaszolnod

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 11:05


YELLOW írta:
elgeri írta:
kecsurobi írta: Üdv
Erről mi a véleményetek ha sokat úgy használod, hogy kevés az üzemanyag a kocsiban (e46 320d 136 lovas) akkor könnyen melegszik a gázolaj és tőnkrevágja az adagolót?


Szia

Szoktak ilyet mondani a fórumokon, de konkrét szerelővel még nem beszéltem ilyesmiről.
Viszont most találtam egy "cikket", ami nem teljesen erről szól, de az utolsó pontja talán erre is válasz:
http://totalcar.hu/tanacsok/lp...a_tankban/


ez gázos autóra vonatkozik így nem éppen teljes a válasz úgy gondolom.
ismerős vett gázos autót, gyárilag volt gázos. sosem hazsnálta benzinnel, még a gyári volt tán benne. meg is szívta.
egyébként jobb a több üzemanyag. egy tank benzint még én is kijárok 2 hónap alatt na jó nem mindig.
én azon az állásponton vagyok, hogy az ember állítsa be úgy magát, hogy a negyed tankot tekintse nullának. nyilván le lehet nullázni olykor.
a fő gond akkor van, ha az ember mindig 10 litereket tankol bele. tehát annyit, hogy éppen a sárga pilács felé, hogy az még ne világítson. aki BMW-nél iylet etsz, annak kár volt megvenni, mert etetni sem tudja ezek szerint. a pumpa meghálálja, ha nem kis anyaggal van járatva. a sok üzemanyag jobban hűt, jobban segít a pumpának.
illetve fél évente egy 20 liter prémium anyag tankolása is ajánlott. itt sajnos már csak az OMV-t merem nyugodt szívvel ajánlani.


Gázolaj is hűti az adagolót szóval nem érdemes!
A gázolajhütő oké van benne de gondolj bele ilyen melegbe,hogy felforrosdik a gázolaj a tankba pl 8-9-10 liter...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 10:26


elgeri írta:
kecsurobi írta: Üdv
Erről mi a véleményetek ha sokat úgy használod, hogy kevés az üzemanyag a kocsiban (e46 320d 136 lovas) akkor könnyen melegszik a gázolaj és tőnkrevágja az adagolót?


Szia

Szoktak ilyet mondani a fórumokon, de konkrét szerelővel még nem beszéltem ilyesmiről.
Viszont most találtam egy "cikket", ami nem teljesen erről szól, de az utolsó pontja talán erre is válasz:
http://totalcar.hu/tanacsok/lp...a_tankban/


ez gázos autóra vonatkozik így nem éppen teljes a válasz úgy gondolom.
ismerős vett gázos autót, gyárilag volt gázos. sosem hazsnálta benzinnel, még a gyári volt tán benne. meg is szívta.
egyébként jobb a több üzemanyag. egy tank benzint még én is kijárok 2 hónap alatt na jó nem mindig.
én azon az állásponton vagyok, hogy az ember állítsa be úgy magát, hogy a negyed tankot tekintse nullának. nyilván le lehet nullázni olykor.
a fő gond akkor van, ha az ember mindig 10 litereket tankol bele. tehát annyit, hogy éppen a sárga pilács felé, hogy az még ne világítson. aki BMW-nél iylet etsz, annak kár volt megvenni, mert etetni sem tudja ezek szerint. a pumpa meghálálja, ha nem kis anyaggal van járatva. a sok üzemanyag jobban hűt, jobban segít a pumpának.
illetve fél évente egy 20 liter prémium anyag tankolása is ajánlott. itt sajnos már csak az OMV-t merem nyugodt szívvel ajánlani.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 10:16


kecsurobi írta: Üdv
Erről mi a véleményetek ha sokat úgy használod, hogy kevés az üzemanyag a kocsiban (e46 320d 136 lovas) akkor könnyen melegszik a gázolaj és tőnkrevágja az adagolót?


Szia

Szoktak ilyet mondani a fórumokon, de konkrét szerelővel még nem beszéltem ilyesmiről.
Viszont most találtam egy "cikket", ami nem teljesen erről szól, de az utolsó pontja talán erre is válasz:
http://totalcar.hu/tanacsok/lp...a_tankban/