autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz gazoszoli

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. június 16. csütörtök, 18:23


Csuti írta: Sziasztok! Olyan gondom volna, hogy a kulcs távirányítójára nem reagál az autó. Szét lett szedve a kulcs, ki lett cserélve az elem, a gm modulban is a relék, de továbbra sem működik, illetve nem is tudok feltanítani más kulcsot sem. Mi lehet a probléma?

Szia!Ezzel a problémával küzdök én is. Sikerült megtalálni a megoldást?


TagGergely
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz TagGergely

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. június 05. vasárnap, 00:45


Sziasztok!!! Olyan gondom lenne hogy a kulcson levő nyitó gomb nem nyitja az ajtóm. Zárni ZAR csomagteret is nyit!! Gr cserélve!! A tünet ugyan az maradt es a bal hátsó pillangó ablakom sem működik tud valaki valami segítséget nyújtani??
Köszönettel G

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. május 29. vasárnap, 19:45


Sziasztok,
az utóbbi időben egy olyan problémám van, hogy kulcsról (gombról) nem tudom bezárni a kocsit. Nyitni nyit, csomagtartót nyitja de zárni nem zár.
Szerintetek mi lehet a probléma? GM?
köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Csuti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. május 28. szombat, 17:31


Sziasztok! Olyan gondom volna, hogy a kulcs távirányítójára nem reagál az autó. Szét lett szedve a kulcs, ki lett cserélve az elem, a gm modulban is a relék, de továbbra sem működik, illetve nem is tudok feltanítani más kulcsot sem. Mi lehet a probléma?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 18:24


Beze77 írta:
szotakdavid írta:
Beze77 írta:
YELLOW írta:
Beze77 írta:
GNoRbY88 írta:
Beze77 írta: Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!


Gyújtáskapcsolóba belemegy és bírsz adni gyújtást, csak nem indítja? Vagy egyáltalán nem is passzol bele? Szerintem egyszerűbb venni kulcsot elektronikával és kimaratod, feltanítod, mint cserélni mindent. Tanítást próbáltad? Havernak se működött az egyik kulcsa. Bmw scannerrel kitöröltem hibákat és utána jó lett, valamint scannerben meglehet nézni, hogy engedélyezve van-e a kulcs, stb..

Nem nem megy bele a gyujtaskapcsoloba.
Eleg megfejthetetlen hogy hogyan mokoltak ossze.
Az ajtot ahogy mondtam a rombusz kulcs nyitja zarja de nem taviranyitva. Gondolom az aksi lemerult. Na most ez se a gyujtaskapcsoloba se a csomagtartozarba se megy bele. Illetve belemegy csak nem fordul el.
A masik a pocket key se a zarba se a csomagtartoba se megy bele. De ez jo a gyutaskapcsoloba.
En Angliaban vagyok es itt eleg horror aron dolgozik a markaszerviz ezert nem akartam ezt az opcoit valasztani.
Az angol privat szervizeknek is magas az araik es eleg kokany munkat vegeznek.
Viszont az Ebay-en 70-120 font korul mozog az egesz lock set( ecu ews 2-3 kulcs tarak gyujtaskapcsolo, tehat kb minden)
Ezert gondolkodom ebben a verzioban. Ha meg lehet csinalni.


szia, tudom segítség kellene, és tudom UK-ban milyenek az autó árak, és valószínű ez mennyi lehetett, de ilyen autót sosem vennék meg. ha ingyen lenne sem.

Tenyleg a segitseg jobban jott volna mint az itelet. Aranyos toled hogy latatlanban itelkezel. Nem akarok szarkasztikus lenni de gondolom kepben vagy hogy milyenek itt a 12-15 eves bmw-k. Lehet venni 1200 -4000 fontig e46 -t ez teny. De egy 3000 fontos kocsin is van kokany rendesen.
Az angolok nem tul igenyesek az ilyen idos autokra. Persze van kivetel.
De tobbnyire a mangunkfajta volt keleti blokkos veszi ezeket az oreg vassakat.


Igen,jól írtad megveszel mindent. Csak illeszteni kell majd alvázszámokat utána mert lesz keszekuszaság.

Koszonom a valaszt!
De ezt hogy erted hogy illeszteni kell az alvazszamot?


Minden modul tartalmazza a felszereltségi listát és alvázszámot.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Beze77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 18:13


szotakdavid írta:
Beze77 írta:
YELLOW írta:
Beze77 írta:
GNoRbY88 írta:
Beze77 írta: Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!


Gyújtáskapcsolóba belemegy és bírsz adni gyújtást, csak nem indítja? Vagy egyáltalán nem is passzol bele? Szerintem egyszerűbb venni kulcsot elektronikával és kimaratod, feltanítod, mint cserélni mindent. Tanítást próbáltad? Havernak se működött az egyik kulcsa. Bmw scannerrel kitöröltem hibákat és utána jó lett, valamint scannerben meglehet nézni, hogy engedélyezve van-e a kulcs, stb..

Nem nem megy bele a gyujtaskapcsoloba.
Eleg megfejthetetlen hogy hogyan mokoltak ossze.
Az ajtot ahogy mondtam a rombusz kulcs nyitja zarja de nem taviranyitva. Gondolom az aksi lemerult. Na most ez se a gyujtaskapcsoloba se a csomagtartozarba se megy bele. Illetve belemegy csak nem fordul el.
A masik a pocket key se a zarba se a csomagtartoba se megy bele. De ez jo a gyutaskapcsoloba.
En Angliaban vagyok es itt eleg horror aron dolgozik a markaszerviz ezert nem akartam ezt az opcoit valasztani.
Az angol privat szervizeknek is magas az araik es eleg kokany munkat vegeznek.
Viszont az Ebay-en 70-120 font korul mozog az egesz lock set( ecu ews 2-3 kulcs tarak gyujtaskapcsolo, tehat kb minden)
Ezert gondolkodom ebben a verzioban. Ha meg lehet csinalni.


szia, tudom segítség kellene, és tudom UK-ban milyenek az autó árak, és valószínű ez mennyi lehetett, de ilyen autót sosem vennék meg. ha ingyen lenne sem.

Tenyleg a segitseg jobban jott volna mint az itelet. Aranyos toled hogy latatlanban itelkezel. Nem akarok szarkasztikus lenni de gondolom kepben vagy hogy milyenek itt a 12-15 eves bmw-k. Lehet venni 1200 -4000 fontig e46 -t ez teny. De egy 3000 fontos kocsin is van kokany rendesen.
Az angolok nem tul igenyesek az ilyen idos autokra. Persze van kivetel.
De tobbnyire a mangunkfajta volt keleti blokkos veszi ezeket az oreg vassakat.


Igen,jól írtad megveszel mindent. Csak illeszteni kell majd alvázszámokat utána mert lesz keszekuszaság.

Koszonom a valaszt!
De ezt hogy erted hogy illeszteni kell az alvazszamot?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 18:09


Beze77 írta:
YELLOW írta:
Beze77 írta:
GNoRbY88 írta:
Beze77 írta: Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!


Gyújtáskapcsolóba belemegy és bírsz adni gyújtást, csak nem indítja? Vagy egyáltalán nem is passzol bele? Szerintem egyszerűbb venni kulcsot elektronikával és kimaratod, feltanítod, mint cserélni mindent. Tanítást próbáltad? Havernak se működött az egyik kulcsa. Bmw scannerrel kitöröltem hibákat és utána jó lett, valamint scannerben meglehet nézni, hogy engedélyezve van-e a kulcs, stb..

Nem nem megy bele a gyujtaskapcsoloba.
Eleg megfejthetetlen hogy hogyan mokoltak ossze.
Az ajtot ahogy mondtam a rombusz kulcs nyitja zarja de nem taviranyitva. Gondolom az aksi lemerult. Na most ez se a gyujtaskapcsoloba se a csomagtartozarba se megy bele. Illetve belemegy csak nem fordul el.
A masik a pocket key se a zarba se a csomagtartoba se megy bele. De ez jo a gyutaskapcsoloba.
En Angliaban vagyok es itt eleg horror aron dolgozik a markaszerviz ezert nem akartam ezt az opcoit valasztani.
Az angol privat szervizeknek is magas az araik es eleg kokany munkat vegeznek.
Viszont az Ebay-en 70-120 font korul mozog az egesz lock set( ecu ews 2-3 kulcs tarak gyujtaskapcsolo, tehat kb minden)
Ezert gondolkodom ebben a verzioban. Ha meg lehet csinalni.


szia, tudom segítség kellene, és tudom UK-ban milyenek az autó árak, és valószínű ez mennyi lehetett, de ilyen autót sosem vennék meg. ha ingyen lenne sem.

Tenyleg a segitseg jobban jott volna mint az itelet. Aranyos toled hogy latatlanban itelkezel. Nem akarok szarkasztikus lenni de gondolom kepben vagy hogy milyenek itt a 12-15 eves bmw-k. Lehet venni 1200 -4000 fontig e46 -t ez teny. De egy 3000 fontos kocsin is van kokany rendesen.
Az angolok nem tul igenyesek az ilyen idos autokra. Persze van kivetel.
De tobbnyire a mangunkfajta volt keleti blokkos veszi ezeket az oreg vassakat.


Igen,jól írtad megveszel mindent. Csak illeszteni kell majd alvázszámokat utána mert lesz keszekuszaság.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Beze77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 17:48


YELLOW írta:
Beze77 írta:
GNoRbY88 írta:
Beze77 írta: Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!


Gyújtáskapcsolóba belemegy és bírsz adni gyújtást, csak nem indítja? Vagy egyáltalán nem is passzol bele? Szerintem egyszerűbb venni kulcsot elektronikával és kimaratod, feltanítod, mint cserélni mindent. Tanítást próbáltad? Havernak se működött az egyik kulcsa. Bmw scannerrel kitöröltem hibákat és utána jó lett, valamint scannerben meglehet nézni, hogy engedélyezve van-e a kulcs, stb..

Nem nem megy bele a gyujtaskapcsoloba.
Eleg megfejthetetlen hogy hogyan mokoltak ossze.
Az ajtot ahogy mondtam a rombusz kulcs nyitja zarja de nem taviranyitva. Gondolom az aksi lemerult. Na most ez se a gyujtaskapcsoloba se a csomagtartozarba se megy bele. Illetve belemegy csak nem fordul el.
A masik a pocket key se a zarba se a csomagtartoba se megy bele. De ez jo a gyutaskapcsoloba.
En Angliaban vagyok es itt eleg horror aron dolgozik a markaszerviz ezert nem akartam ezt az opcoit valasztani.
Az angol privat szervizeknek is magas az araik es eleg kokany munkat vegeznek.
Viszont az Ebay-en 70-120 font korul mozog az egesz lock set( ecu ews 2-3 kulcs tarak gyujtaskapcsolo, tehat kb minden)
Ezert gondolkodom ebben a verzioban. Ha meg lehet csinalni.


szia, tudom segítség kellene, és tudom UK-ban milyenek az autó árak, és valószínű ez mennyi lehetett, de ilyen autót sosem vennék meg. ha ingyen lenne sem.

Tenyleg a segitseg jobban jott volna mint az itelet. Aranyos toled hogy latatlanban itelkezel. Nem akarok szarkasztikus lenni de gondolom kepben vagy hogy milyenek itt a 12-15 eves bmw-k. Lehet venni 1200 -4000 fontig e46 -t ez teny. De egy 3000 fontos kocsin is van kokany rendesen.
Az angolok nem tul igenyesek az ilyen idos autokra. Persze van kivetel.
De tobbnyire a mangunkfajta volt keleti blokkos veszi ezeket az oreg vassakat.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 17:29


Beze77 írta:
GNoRbY88 írta:
Beze77 írta: Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!


Gyújtáskapcsolóba belemegy és bírsz adni gyújtást, csak nem indítja? Vagy egyáltalán nem is passzol bele? Szerintem egyszerűbb venni kulcsot elektronikával és kimaratod, feltanítod, mint cserélni mindent. Tanítást próbáltad? Havernak se működött az egyik kulcsa. Bmw scannerrel kitöröltem hibákat és utána jó lett, valamint scannerben meglehet nézni, hogy engedélyezve van-e a kulcs, stb..

Nem nem megy bele a gyujtaskapcsoloba.
Eleg megfejthetetlen hogy hogyan mokoltak ossze.
Az ajtot ahogy mondtam a rombusz kulcs nyitja zarja de nem taviranyitva. Gondolom az aksi lemerult. Na most ez se a gyujtaskapcsoloba se a csomagtartozarba se megy bele. Illetve belemegy csak nem fordul el.
A masik a pocket key se a zarba se a csomagtartoba se megy bele. De ez jo a gyutaskapcsoloba.
En Angliaban vagyok es itt eleg horror aron dolgozik a markaszerviz ezert nem akartam ezt az opcoit valasztani.
Az angol privat szervizeknek is magas az araik es eleg kokany munkat vegeznek.
Viszont az Ebay-en 70-120 font korul mozog az egesz lock set( ecu ews 2-3 kulcs tarak gyujtaskapcsolo, tehat kb minden)
Ezert gondolkodom ebben a verzioban. Ha meg lehet csinalni.


szia, tudom segítség kellene, és tudom UK-ban milyenek az autó árak, és valószínű ez mennyi lehetett, de ilyen autót sosem vennék meg. ha ingyen lenne sem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Beze77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 16:43


GNoRbY88 írta:
Beze77 írta: Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!


Gyújtáskapcsolóba belemegy és bírsz adni gyújtást, csak nem indítja? Vagy egyáltalán nem is passzol bele? Szerintem egyszerűbb venni kulcsot elektronikával és kimaratod, feltanítod, mint cserélni mindent. Tanítást próbáltad? Havernak se működött az egyik kulcsa. Bmw scannerrel kitöröltem hibákat és utána jó lett, valamint scannerben meglehet nézni, hogy engedélyezve van-e a kulcs, stb..

Nem nem megy bele a gyujtaskapcsoloba.
Eleg megfejthetetlen hogy hogyan mokoltak ossze.
Az ajtot ahogy mondtam a rombusz kulcs nyitja zarja de nem taviranyitva. Gondolom az aksi lemerult. Na most ez se a gyujtaskapcsoloba se a csomagtartozarba se megy bele. Illetve belemegy csak nem fordul el.
A masik a pocket key se a zarba se a csomagtartoba se megy bele. De ez jo a gyutaskapcsoloba.
En Angliaban vagyok es itt eleg horror aron dolgozik a markaszerviz ezert nem akartam ezt az opcoit valasztani.
Az angol privat szervizeknek is magas az araik es eleg kokany munkat vegeznek.
Viszont az Ebay-en 70-120 font korul mozog az egesz lock set( ecu ews 2-3 kulcs tarak gyujtaskapcsolo, tehat kb minden)
Ezert gondolkodom ebben a verzioban. Ha meg lehet csinalni.


GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 13:23


Beze77 írta: Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!


Gyújtáskapcsolóba belemegy és bírsz adni gyújtást, csak nem indítja? Vagy egyáltalán nem is passzol bele? Szerintem egyszerűbb venni kulcsot elektronikával és kimaratod, feltanítod, mint cserélni mindent. Tanítást próbáltad? Havernak se működött az egyik kulcsa. Bmw scannerrel kitöröltem hibákat és utána jó lett, valamint scannerben meglehet nézni, hogy engedélyezve van-e a kulcs, stb..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Beze77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 11:55


Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2016. május 17. kedd, 09:36


hil írta:
ute107 írta:
YELLOW írta:
ute107 írta: Üdv!

Rég voltam itt gonddal.

GM-em jó, két éve cserélve. INPA hiba nincs.
Egyik kulcsom ha feltanítom egy zárást tudok vele elvégezni, majd a kocsit nem nyitja ki.
Ha manuálisan kinyitom a zárat, újra le tudom zárni, szóval csak a zárás működik.
Ha a zárral nyitok, szépen működik a központi, szóval ez is megerősíti, hogy talan nem GM hiba lesz.

INPA-val olvasva, az autó veszi a kulcs jelét mikor a nyitás gombot nyomkodom.

Valaki járt már így?


dupla nyitás gombra sem nyit? mármint egymás után 2x nyomod meg a nyitást.


Nem. Sőt 6x-ra sem. Nem értem mi lehet. Elem probléma? Mert 15éves az autó már....


Szia!
Az ajtó kinyitása, becsukása (nem zárása)alkalmával a belső világítás mit csinál? Ki kéne próbálni azt, hogy az utas ajtót kinyitod, majd becsukod és utána zársz a távirányítóval. Nekem konkrétan jó régen az volt (emlékeim szerint), hogy nyitotta, zárta az ajtót, de az utas oldali nem záródott be és a belső világítás sem kapcsolt be ha kinyitottam a vez oldali ajtót. Ha viszont bezárás előtt kinyitottam az utas ajtót, akkor távirányítóval is működött a zárás rendesen.Olvasd el a leírásomat, mert nagyon nem emlékszem már a részletekre. Jó régen volt.....



Idézek mert így érthető!
Szóval újratöltve a hibám. Havertól kaptam egy működő hibátlan GM modult, kocsiba betesz. Kulcstanítás megtörténik. Egyszer tudok zárni, de nyitni már nem. Szóval ha nem a GM a hiba, akkor kulcs lehet?

Vagy van még valami ami ezt a kib..szott zárat működteti?

Most már elkeseredésembe lehet elmegyek egy központizárral foglalkozó szakműhelybe.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2016. április 25. hétfő, 09:02


Csabooo írta: Sziasztok!

Nekem is ugyanez a gondom.Csak az első ajtó nyílik.Sikerült már megoldanod?




Szia!

Igen. Grund modul csere megoldotta a problémát. Remélem segítettem!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 24. vasárnap, 18:11


YELLOW írta:
lantika írta:
asprey írta: Sziasztok!
Sikerült felprogramozni Ncs expert-el (2001évj E46 ci), hogy 16km/h lezár a központi zár.
Viszont szeretném ha gyújtás levétele után nyitna. Van ilyen lehetőség? köszönöm!



Nincs.


egyébként az a furcsa, vagy az lenne a jó, ha belső kilincs meghúzásra nyitna. mrt így amúgy elég rossz. én nem is használom azt a funkciót. vagy ha a belső nyitó gombja nem ott lenne. egy-két hete egy Signum-ban majdnem bepánikoltam, mert ott is lezárt, aztán megállok, leállítok és nem nyílt. ott meg volt annyi gomb egy helyen. no mindegy kiszabadultam.
meg csak terheli a relét nem szeretném még1x cserélni őket


R50,R52,R53 tud ilyen funkciot.