autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz kosa0107

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2017. február 18. szombat, 12:36


kosa0107 írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy egy satu fékezés után világít az akkumlátor lámpám! Mi okozhatja ezt? Sajnos diagra csak 2 nap múlva tudom vinni. Addig járhatok vele? Vagy nem ajánlatos? Gondolom hogy nem..:/


Mégvalami..van amikor nem adom adom rá a világitást akkor a toltés is rendben elalszik a lámpa 14.3v de ha már a helyzetjelzőre is kapcsolok akkor már leesik 11.9v ra. Ez is generátor probléma?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz kosa0107

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2017. február 17. péntek, 21:39


Sziasztok! Olyan gondom van, hogy egy satu fékezés után világít az akkumlátor lámpám! Mi okozhatja ezt? Sajnos diagra csak 2 nap múlva tudom vinni. Addig járhatok vele? Vagy nem ajánlatos? Gondolom hogy nem..:/

státusz Ervin1979

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2017. február 06. hétfő, 08:39


Sziasztok,
320d 2006.09. Milyen aksit javasoltok márka/paraméterek? 90%-ban csak hétvégén használjuk 20-100km-es szakaszokra.
Ezt találtam korábbi hozzászólásban:
H - 315
SZ - 175
M - 175
80-85Ah ami ideális lenne. Hidegindítás 720-800A

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2017. január 16. hétfő, 10:28


lalada írta:
juhaszadika írta:
lalada írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job


Gondoltam h nem lesz egyszerű a dolog... nekem ez elég kínai.
Ezt egy akksi boltos is megtudja csinálni? Mivel jár ha elhadjuk a feltanítást?





Bp-n tudok segíteni.

Köszi rendes vagy, de csak hegyeshalom-tatabánya útvonalon járkálok


lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. január 16. hétfő, 10:13


juhaszadika írta:
lalada írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job


Gondoltam h nem lesz egyszerű a dolog... nekem ez elég kínai.
Ezt egy akksi boltos is megtudja csinálni? Mivel jár ha elhadjuk a feltanítást?





Bp-n tudok segíteni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. január 16. hétfő, 09:36


juhaszadika írta:
lalada írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job


Gondoltam h nem lesz egyszerű a dolog... nekem ez elég kínai.
Ezt egy akksi boltos is megtudja csinálni? Mivel jár ha elhadjuk a feltanítást?


akksiboltos nem igen, a csak nincs neki a fent nevezett programok valamelyike. már pedig nem valószínű.
direkt úgy csinálnak már mindent, hogy márkaszervizbe vigye az ember.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2017. január 16. hétfő, 09:32


lalada írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job


Gondoltam h nem lesz egyszerű a dolog... nekem ez elég kínai.
Ezt egy akksi boltos is megtudja csinálni? Mivel jár ha elhadjuk a feltanítást?






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. január 16. hétfő, 09:33


lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. január 16. hétfő, 09:23


juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Ne felejtsd el feltanítani (regisztrálni) ill ha más kapacítást raksz bele akkor kódolni is.
INPA-val:
Step 1: select BODY from the left hand pop-up menu
Step 2: select POWER MODULE in the right hand list
Step 3: select ACTIVATE from the next menu
Step 4: Select ACTIVATE2 from the next menu
Step 5: Then select F7 - Register battery replacement. Almost instantly you get the message: "Register battery replacement Activated properly.

Toolset32 -vel: (EDIABAS)
In that case you open up Toolset 32 (under EDIABAS folder):
1. Open MSD80.prg
2. Look up steuern_batterietausch_registri. (near bottom of job list)
3. Go to Jobs menu
4. Select Run Job

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. január 16. hétfő, 09:04


Pocses írta:
juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Szia!

Elmész egy akku boltba és ott egyből tudják mi kell a Te autódba, ajánlanak több árkategóriában (buxtárca függő) beszerelik, és a régi kuka akkut ami veszélyes hulladék átveszik.


Az enyémben gyárilag varta van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2017. január 15. vasárnap, 20:08


juhaszadika írta: -sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!


Szia!

Elmész egy akku boltba és ott egyből tudják mi kell a Te autódba, ajánlanak több árkategóriában (buxtárca függő) beszerelik, és a régi kuka akkut ami veszélyes hulladék átveszik.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2017. január 15. vasárnap, 18:55


-sziasztok,

nekem is úgy néz ki kezdi beadni a kulcsot az aksim, mennyire bonyolult kicserélni? Illetve egy Bosch v Varta milyen árban mozog?
Az autóm egy 2009-es, 320 d
Válaszaitokat köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Lizardman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 17:52


Sziasztok!

Sajnos a mai nap az éjszakai hidegtől megadta magát teljesen az akksim. Már azelőtt is volt, hogy döcögősen indult (kb, mint ahogy a Trabarna utánozza a kispolszki-t), de ezt betudtam annak, hogy hideg van, és Turbo Diesel. Ráadásul a szerelő sem mondott semmi hibát, amire oda kellene figyelnem. Sajnos ezt sem én, se ő sem tudhatta előre, de legalább kiderült miért is volt az utóbbi hidegebb időkben döcögösebb az indulás, ugyanis este leszívta a hideg az akksit.

Szó mi szó, segítséget kérnék a következőkben:

Az autó típusa: BMW 320D 2006-os modell
- Milyen típusú akksit kell vennem a gépezetbe, ami általatok is jónak tartott minőségű?
- Az autó jelenleg Budapesten, a XI. kerületben van. Tudtok ajánlani egy szakit (vagy magatokat, nekem teljesen mindegy!), aki természetesen anyagi ellenszolgáltatás ellenében kijön, és ott helyben kicseréli az akksit? Ugyanis sajnos én full seggbuta vagyok a kocsikhoz (ergo nem tudok kiszerelni és beszerelni egy újat), és ráadásul olyan helyen is állok, hogy a bikázás sem igen lehetséges megoldás.

Nagyon szépen köszönöm előre is a segítségeket!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. január 07. szombat, 17:54

bozokizs
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz bozokizs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2016. december 25. vasárnap, 20:25


Sziasztok!

Vettem egy új aksit, és mióta betettem a helyzetjelző nem működik. Hiába hagyom rajta a világítást, kiveszem a kulcsot és semmi. nem jelzi hogy a világítás rajta maradt ha kinyitom az ajtót és nem is világít a helyzetjelző.
Van valakinek ötlete mi lehet a baj?

Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz maestro006

Újonc

Elismertség: 13% (5 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2016. december 07. szerda, 20:56


Értem köszönöm! Még a gyári aksi volt benne (!) egyik nap kint éjszakázott és reggel már nem indult

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. december 07. szerda, 06:54


maestro006 írta: Sziasztok,
A gyárinál magasabb amperórás és magasabb indítóáramú akkumulátor kinyírja az önindítót, vagy nem gond?
gyári: 70aH, ~540 A
új: 74 aH, 680 A


az, hogy mekkora az indítóárama, vagy a kapacitása az akksinak, az nincs kihatással az önindítóra. a feszültség számítana, de nyilván nem 24V-os akksit fogsz belerakni.
az önindító annyi áramot vesz fel, amennyire szüksége van. ha az akksiban nem lenne elég töltés, akkor max nem bírja megforgatni a motort az önindító. max az akksi tudna tönkre menni.
a gyári akksitól általában kisebb nem ajánlott, viszont nagyobbat is max 10Ah körülivel célszerű nagyobbat venni. mert azt a generátor még el tudja látni.

szóval mehet bele a nagyobb nyugodtan.