autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz ferivagyok

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 14:21


laptopelite írta:
szotakdavid írta:
laptopelite írta: Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!


Töröltetek adaptációt?!


Az első diagnál mindent kitöröltek, még azt is amit a kocsi saját magának "tanít".

ÁÁÁÁÁÁ! Légtömegmérő csere után nem volt törlés, de ha lehúznám akkor se lenne jobb, már próbáltam a régivel.


Ami érdekes lehet ez a hengerenkénti adat ami az 1es 2es hengernél 1 valami másodpercenként, a 3as hengernél ez 2 vagy 3 valami egy sec alatt a 4es meg 0, gázadásra 1es 2es 3as hengeré változik a 4es 0 marad






Ez a random hiba... Most mentem vele a belvárosban a körúton (BP) és lehűlt a levegő... Megy mint a veszettkecske... de ha csak kuplungal indulok még mindig rángat és 500 fordulatig esik vissza a motor, erölködik


Ugyszint ez a hiba. Mi is ugyanezzel a programmal csináltuk a diagnosztikát. Nekem mondjuk csak néha ment fel 1.0 fölé. Akkor viszont szar volt már az alapjáratom. Amugy nekem is hasonló a történet a motorral. Nekem aztmondta a szaki hogy nem ül fel rendesen a szelep a szelepfészekbe ezért nincs rendes kompresszió abban a hengerben és abban a pillanatban mikor bekéne hogy teljesen zárjon a szelep. Sajna ez a legtöbb hiba az M43B16 vagyis az 1.6-os mototrokkal. Kb 12-150 mindennel együtt a javitás. NE CSERÉLGESSETEK MINDENT KI!!!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz BalintGizda

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 16. hétfő, 19:10


YELLOW írta:
ijasz40 írta: sziasztok.segitségeteket szeretném kérni..egy e46 1.8 benines valvetronicos bmwröl lenne szo 2003 as.hidegen és melegen nincs rendes alapjárat ,csak dadog és gyenge a motor,3-4 ezres fordulaton szépen pörög a motor .de amint visszaengedem a gázt csak össze vissza jár.néha bevillanik a motorlámpa,de ki is alszk utána,van hogy pár másodpercig van alapjárat,de utána ujra csak durog a motor,nehezen vesz a fordulatot fel az also tartományban és nagyon büdös utána a mühely.valaki találkozott már hasonlo esettel? köszi


jó lenne nenki egy hibakód olvasás, meg élőadat olvasás.
ha büdös meg rángat, meg remeg, akkor az égéssel nem jó valami. de számos dolog lehet. mivel alapjáraton csinálja, talán az "alapjárati motor". ha más lenne, akkor más fordulaton is rossznak kellene lennie. lehúzhatod a légtömegmérő csatiját, és úgy megnézni miylen az alapjárat. ha utána olvastok kódot, akkor lesz egy légtömegmérős hiba, ezt csak azért mondom hogy ne vezessen meg.


Lehet, hogy ugyanaz a gondod, mint nálam:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...7198#p1935



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz laptopelite

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. június 12. csütörtök, 20:36


szotakdavid írta:
laptopelite írta: Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!


Töröltetek adaptációt?!


Az első diagnál mindent kitöröltek, még azt is amit a kocsi saját magának "tanít".

ÁÁÁÁÁÁ! Légtömegmérő csere után nem volt törlés, de ha lehúznám akkor se lenne jobb, már próbáltam a régivel.


Ami érdekes lehet ez a hengerenkénti adat ami az 1es 2es hengernél 1 valami másodpercenként, a 3as hengernél ez 2 vagy 3 valami egy sec alatt a 4es meg 0, gázadásra 1es 2es 3as hengeré változik a 4es 0 marad






Ez a random hiba... Most mentem vele a belvárosban a körúton (BP) és lehűlt a levegő... Megy mint a veszettkecske... de ha csak kuplungal indulok még mindig rángat és 500 fordulatig esik vissza a motor, erölködik


Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2014. június 12. csütörtök, 22:13

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. június 12. csütörtök, 20:16


laptopelite írta: Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!


Töröltetek adaptációt?!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz laptopelite

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. június 12. csütörtök, 19:44


Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!

36compo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz 36compo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 21:53


szotakdavid írta:
36compo írta:
36compo írta:
YELLOW írta:
36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.


A pillangószelep előtt van kettő érzékelő, tudomásom szerint az egyik a folytószelep állás érzékelő a másik az alapjárati motor. Ami le van húzva az a pillangószelep tengelyére csatlakozik.


Ma kipróbáltam hogy rádugtam a folytószelep állás érzékelőt és a légtömegmérőt kötöttem ki. Beindult az autó nem cuppogott nem ingázott az alapjárat viszont tartani kell a gázt mert másképp leáll. Vélemény?




Van egy jó légtömegmérőm a Tiedhez,ha kell akkor írj rám.



Sziasztok!
Megtort a jeg!!!!
A folytoszelep el volt allitva illetve a szivotorokban levo pillangoszelep allito csavarja sem a gyari ertek volt hanem elcsavargattak. Remelem aki hasonlo problemaval kuzd es nem talalja az okat ezzel segitettem.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. május 15. csütörtök, 19:41


36compo írta:
36compo írta:
YELLOW írta:
36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.


A pillangószelep előtt van kettő érzékelő, tudomásom szerint az egyik a folytószelep állás érzékelő a másik az alapjárati motor. Ami le van húzva az a pillangószelep tengelyére csatlakozik.


Ma kipróbáltam hogy rádugtam a folytószelep állás érzékelőt és a légtömegmérőt kötöttem ki. Beindult az autó nem cuppogott nem ingázott az alapjárat viszont tartani kell a gázt mert másképp leáll. Vélemény?




Van egy jó légtömegmérőm a Tiedhez,ha kell akkor írj rám.


36compo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz 36compo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 15. csütörtök, 15:16


36compo írta:
YELLOW írta:
36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.


A pillangószelep előtt van kettő érzékelő, tudomásom szerint az egyik a folytószelep állás érzékelő a másik az alapjárati motor. Ami le van húzva az a pillangószelep tengelyére csatlakozik.


Ma kipróbáltam hogy rádugtam a folytószelep állás érzékelőt és a légtömegmérőt kötöttem ki. Beindult az autó nem cuppogott nem ingázott az alapjárat viszont tartani kell a gázt mert másképp leáll. Vélemény?




36compo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz 36compo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 14. szerda, 21:55


YELLOW írta:
36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.


A pillangószelep előtt van kettő érzékelő, tudomásom szerint az egyik a folytószelep állás érzékelő a másik az alapjárati motor. Ami le van húzva az a pillangószelep tengelyére csatlakozik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2014. május 14. szerda, 21:41


36compo írta: Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.


ha leveszed az olajbetöltő sapkát normális, hogy le akar fulladni.
biztos a folytószelep állás érzékelő van levéve? nem a légtömegmérőjé? mert inkább ez. és az egész légtömegmérőt kell cserélni.

36compo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1994

státusz 36compo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 14. szerda, 21:27


Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert már a sírás kerülget. Tavaly októberben vásároltam egy 94-es 316 compactot. Akkor is mondták hogy alapjárati hibája van és ezert le van húzva a folytószelep állas érzékelő.Ha rádugom elkezdett cuppogni és az alajárat 0-tól egészen 3000-ig kileng mindaddig amíg rajta van az érzékelő. Azóta lassan eltelik egy év de a hiba még mindig megvan. Vettem folytószelep állas érzékelőt csere hiba megmaradt. Mai nap vettem disa szelepet hiba maradt ugyanúgy. Kartergázcső egyben van nem lyukas viszont ha az olajbeöntő nyilast leveszem majdnem h lefullad vagy le is áll. Legyen szíves valaki segítsen, előre is köszönöm szépen.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 19:35


ijasz40 írta:
köszi,de az az érdekes hogy 3000 fordulat felett jol jár,,telefonszámot tudnál esetleg adni


Dávidra írjál privit szerintem.
Muha Attila:
http://www.muha.hu/


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2003

státusz ijasz40

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 14:23


jons írta:
ijasz40 írta: cseréljem a légtömegméröt?


Nem vagyok egy nagy technikus autószerelő, de szerintem itt a légtömegmérő lesz a kisebb baj ha egyáltalán az a baj. Csak azt írom amit már láttam: Én a VANOS-ra tippelek. Olyan tüneteket produkál, mintha egy nem VANOS-os autón el lenne rakva a vezérlés.

De ezzel együtt még egy csomó minden lehet. Szerintem érdemes lenne olyan szerelőt felkeresni aki látott már bmw-t. Helyileg nem tudom hol vagy, de ha dél pest akkor Muha Attila, ha észak akkor Szotak Dávid például.


köszi,de az az érdekes hogy 3000 fordulat felett jol jár,,telefonszámot tudnál esetleg adni

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 20:07


ijasz40 írta: cseréljem a légtömegméröt?


Nem vagyok egy nagy technikus autószerelő, de szerintem itt a légtömegmérő lesz a kisebb baj ha egyáltalán az a baj. Csak azt írom amit már láttam: Én a VANOS-ra tippelek. Olyan tüneteket produkál, mintha egy nem VANOS-os autón el lenne rakva a vezérlés.

De ezzel együtt még egy csomó minden lehet. Szerintem érdemes lenne olyan szerelőt felkeresni aki látott már bmw-t. Helyileg nem tudom hol vagy, de ha dél pest akkor Muha Attila, ha észak akkor Szotak Dávid például.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2003

státusz ijasz40

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 19:43


YELLOW írta:
ijasz40 írta: sziasztok.segitségeteket szeretném kérni..egy e46 1.8 benines valvetronicos bmwröl lenne szo 2003 as.hidegen és melegen nincs rendes alapjárat ,csak dadog és gyenge a motor,3-4 ezres fordulaton szépen pörög a motor .de amint visszaengedem a gázt csak össze vissza jár.néha bevillanik a motorlámpa,de ki is alszk utána,van hogy pár másodpercig van alapjárat,de utána ujra csak durog a motor,nehezen vesz a fordulatot fel az also tartományban és nagyon büdös utána a mühely.valaki találkozott már hasonlo esettel? köszi


jó lenne nenki egy hibakód olvasás, meg élőadat olvasás.
ha büdös meg rángat, meg remeg, akkor az égéssel nem jó valami. de számos dolog lehet. mivel alapjáraton csinálja, talán az "alapjárati motor". ha más lenne, akkor más fordulaton is rossznak kellene lennie. lehúzhatod a légtömegmérő csatiját, és úgy megnézni miylen az alapjárat. ha utána olvastok kódot, akkor lesz egy légtömegmérős hiba, ezt csak azért mondom hogy ne vezessen meg.


hibakodot olvastunk,légtömegméröt irt elöször ,utána meg nem irta be vissza.lehuztam a csatit de csak annyival lett jobb hogy nem durogott olyan nagyokat.élöadatban megnéztük a levegömennyiséget kis gázon 50 körül volt,azt mondta a szaki hogy alapjáraton ami most nincs kb 40 az jo és hogy nem a légtömegmérö a baja.cseréljem a légtömegméröt?ahogy kezd bemelegedni a motor mintha javulna a motor járása



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 15. kedd, 19:46