germina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz germina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2015. október 31. szombat, 07:43


Gege0218 írta: Sziasztok!
Esetleg van ötletetek,E36 320 6hengeres.
Ha normálisan városban közlekedek minden oké, de ha kicsit odalépek neki magas fordulaton letorpan kb2-3másoddpercre mintha kihagyna egy henger. Pl: autopályán 130km/h 3500-3800 as fordulatnál a leg gyakoribb.


Hi.
Gyertyákat nézd meg először. De lehet fals levegőt szív, és nem tudja beállítani a megfelelő kev. arányt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2015. október 31. szombat, 06:56


Jo reggelt!
Valaki dobna egy rajzot,hogy hol talalom az alapjarati motort e46 ,150 lovas dizelben?
Mennyire gaz kitakaritani illetve kiszerelni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1993

státusz Gege0218

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. október 27. kedd, 22:57


Sziasztok!
Esetleg van ötletetek,E36 320 6hengeres.
Ha normálisan városban közlekedek minden oké, de ha kicsit odalépek neki magas fordulaton letorpan kb2-3másoddpercre mintha kihagyna egy henger. Pl: autopályán 130km/h 3500-3800 as fordulatnál a leg gyakoribb.

Nostrom0
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Nostrom0

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. október 27. kedd, 21:50


hil írta:
Nostrom0 írta:
jrtom írta:
Nostrom0 írta: Sziasztok! Nekem is ugyan ez a bajom, vacakol az alapjáratom, néha nagyon leesik (ritkán leáll a motor), de csinál olyat is hogy 1200re felpörög. Mostanában egyre gyakrabban, úgy hogy lépnem kell. Abban kérnék segítséget hogy valaki tudna-e ajánlani nekem egy olyan korrekt embert, aki ért hozzá és meg tudja nézni amit kell? Előre is köszönöm!


Sokat segítene a dolgon, ha leírnád merrefele laksz. Valószínüleg falsot szív a motor. A szelepfedél hátsó sarkára megy egy gumi cső az szokott szétmálani, kilyukadni. Nézd meg hátha az a baj.


A címem: BP 9ker Mester utca. (De elgurulok oda ahová kell, ha van aki vállalja!)
Na: Megnéztem azt a csövet amit mondtál, ránézésre illetve tapintásra egészségesnek tűnik. Járó motornál érdemes ezt ellenőrizni? Szerintem is az lehet hogy fals levegőt szívhat valahonnan, csak nem tudom honnan. Van erre valami házi módszer amivel kideríthető mi adhatta meg magát?


Szia!
Nyomkodd meg azt a csövet, ha nem ugrik vissza az eredeti állapotára azonnal, illetve összenyomáskor azt érzed, mintha összetapadna, akkor az a cső belülről már szátmálott, javasolt a csere. Ez a cső együtt van egy gumi vízcsővel, kb 12000Ft. Ha veszel egy megfelelő méretű olaj és benzinálló gumi csövet, akkor az is megteszi és nem kell a hűtőrendszerhez is hozzányúlni. Egyszerűen a kartergáz szelephez menő csövet kiváltod azzal. Esélyes még a kartergáz szelep is.
bye:hil




Hello! Ma megnézte egy szerelő. Cserélni kellene a kartergázt elvezető csövet amit te is mondtál, a kartergáz szeleppel együtt. Persze amikor ott voltam épp stabil pöpec 7-800 volt az alapjárat, sehogy nem akaródzott reprodukálni a fordulatszám leesését. Körbe lett fújkálva féktisztítóval hogy hátha felpörög ha falcsot szív, - de nem volt semmi eredménye a dolognak. Igaz üzem meleg volt a motor. Rá lett kötve computerre is, ami kb a hiba jelentkezésével egyidőben regisztrálta hogy sz@rul müxik a vezérmű tengely jeladóm (?!). Nem nagyon, csak egy kicsit, elvileg el lehet még egy jódarabig igy is járni vele azt mondták. Minden esetre ezeket cserélni kellene ha meg akarok szabadulni a problémátol. Ahogy néztem bardiauton kedvezmények nélkül kb 6-7 a kartegázcső, és egy 10es a vezérműtengely jeladó. Kartegáz szelepet egyelőre nem is találtam. Házilag ezek könnyen cserélhető alkatrészek, csinált már valaki ilyet?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. október 24. szombat, 21:56


hil írta:
maximusz írta: Üdv mindenkinek!
Csak azert regiztem, hogy elmondjam, ma a szervizben (autoszerelö vagyok) talalkoztunk ezzel az "alapjarat ingadozas melegen" problemaval. Mivel eleg nagy forgalom volt ma is ezert ne kerdezzetek mi volt a Bömös pontos tipusa, mert mar nem emlekszem.Ha dolgozom nekem mind egyforma. Esetleg holnapra megnezem a naploban..

Megvan az auto tipusa, visszakerestem:
316i 2001-es evjarat.


A lenyeg az, hogy a legtömegmeröre illeszkedik egy vastag harmunika plasztik vagy gumiszerü csö, aminek a belsejeben van egy gumi tömitögyürü, vagy inkabb egy lapos gumiszallag, mivel a vastag harmunika nagyobb mint a legtömegmerö !!! Es e nelkül a gumibetet nelkül nem tömitene rendesen !!!
(Hogy a kedves tervezö miert nem talalt maganak jobb elfoglaltsagot? -ne kerdezzetek..)
-nos.. ezt a gumiszallag szerü karikat az elözö szervizben nem vettek eszre, hogy begyürödött mikor a harmunika csövet ratoltak a legtömegmeröre...Csak akkor volt szamunkra is lathato mikor a legtömegmeröröl levettük a csövet es beleneztünk. Itt egy kis falsot szivott...
Ezt a gumit ajanlott szilikon zsirral(a gepzsir ugye a legtöbb gumihoz tilos, mert a gumik bedagadnak, megnyulhatnak töle) vagy szilikon spray-vel összerakni, mert nagyon könnyen begyürödik, kb. olyan vastag mint egy kerekgumi belsö, es kb. 2 centi szeles...esetleg lehet, hogy van olyan auto amiböl mar ki is dobtak sajnos...
A tünet erdekessege, hogy a 2. es az 1. henger santikalt(a 2. volt a legrosszabb), meg a 3. 4. hibatlanul futott a computeres teszt folyaman melegen. A jelenseg csak meleg motornal jött elö.
Magamnak csak ugy tudom megmagyarazni, hogy ameg hideg volt a motor addig dusabb kevereket kapott es a kis fals levegö nem dominalt, miutan pedig melegen normal üzemben szegenyebb kevereket kapott, mar a kis fals levegö is ingadozast okozott.
Hogy miert a 2. es az 1. henger?
Egyreszt ez van közelebb a fals levegöhöz, masreszt a fals levegö valoszinüleg ugy örvenylett, hogy a 2. henger kapta a legtöbbet.

(Amugy a probleman elöttünk mar egy nemetorszagi szerviz 1 honapig dolgozott az auton, es nem vettek eszre mi a hiba... : )
Talan valakinek segitettem az infoval.
Mindenkepp erdemes elöször a levegö utjat vegignezni a legtömegmerö es a hengerfej között, illetve mindent ami illeszkedik a szivotorokhoz, esetleg vakumcsöveket atnezni a legtömegmerö alatt is nehezen eszrevehetö helyen egyes tipusoknal.



Köszi, és ment a köszönöm!!!



az a fránya gumibetét

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. október 24. szombat, 20:03


maximusz írta: Üdv mindenkinek!
Csak azert regiztem, hogy elmondjam, ma a szervizben (autoszerelö vagyok) talalkoztunk ezzel az "alapjarat ingadozas melegen" problemaval. Mivel eleg nagy forgalom volt ma is ezert ne kerdezzetek mi volt a Bömös pontos tipusa, mert mar nem emlekszem.Ha dolgozom nekem mind egyforma. Esetleg holnapra megnezem a naploban..

Megvan az auto tipusa, visszakerestem:
316i 2001-es evjarat.


A lenyeg az, hogy a legtömegmeröre illeszkedik egy vastag harmunika plasztik vagy gumiszerü csö, aminek a belsejeben van egy gumi tömitögyürü, vagy inkabb egy lapos gumiszallag, mivel a vastag harmunika nagyobb mint a legtömegmerö !!! Es e nelkül a gumibetet nelkül nem tömitene rendesen !!!
(Hogy a kedves tervezö miert nem talalt maganak jobb elfoglaltsagot? -ne kerdezzetek..)
-nos.. ezt a gumiszallag szerü karikat az elözö szervizben nem vettek eszre, hogy begyürödött mikor a harmunika csövet ratoltak a legtömegmeröre...Csak akkor volt szamunkra is lathato mikor a legtömegmeröröl levettük a csövet es beleneztünk. Itt egy kis falsot szivott...
Ezt a gumit ajanlott szilikon zsirral(a gepzsir ugye a legtöbb gumihoz tilos, mert a gumik bedagadnak, megnyulhatnak töle) vagy szilikon spray-vel összerakni, mert nagyon könnyen begyürödik, kb. olyan vastag mint egy kerekgumi belsö, es kb. 2 centi szeles...esetleg lehet, hogy van olyan auto amiböl mar ki is dobtak sajnos...
A tünet erdekessege, hogy a 2. es az 1. henger santikalt(a 2. volt a legrosszabb), meg a 3. 4. hibatlanul futott a computeres teszt folyaman melegen. A jelenseg csak meleg motornal jött elö.
Magamnak csak ugy tudom megmagyarazni, hogy ameg hideg volt a motor addig dusabb kevereket kapott es a kis fals levegö nem dominalt, miutan pedig melegen normal üzemben szegenyebb kevereket kapott, mar a kis fals levegö is ingadozast okozott.
Hogy miert a 2. es az 1. henger?
Egyreszt ez van közelebb a fals levegöhöz, masreszt a fals levegö valoszinüleg ugy örvenylett, hogy a 2. henger kapta a legtöbbet.

(Amugy a probleman elöttünk mar egy nemetorszagi szerviz 1 honapig dolgozott az auton, es nem vettek eszre mi a hiba... : )
Talan valakinek segitettem az infoval.
Mindenkepp erdemes elöször a levegö utjat vegignezni a legtömegmerö es a hengerfej között, illetve mindent ami illeszkedik a szivotorokhoz, esetleg vakumcsöveket atnezni a legtömegmerö alatt is nehezen eszrevehetö helyen egyes tipusoknal.








Köszi, és ment a köszönöm!!!



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. október 24. szombat, 11:16


Nostrom0 írta:
jrtom írta:
Nostrom0 írta: Sziasztok! Nekem is ugyan ez a bajom, vacakol az alapjáratom, néha nagyon leesik (ritkán leáll a motor), de csinál olyat is hogy 1200re felpörög. Mostanában egyre gyakrabban, úgy hogy lépnem kell. Abban kérnék segítséget hogy valaki tudna-e ajánlani nekem egy olyan korrekt embert, aki ért hozzá és meg tudja nézni amit kell? Előre is köszönöm!


Sokat segítene a dolgon, ha leírnád merrefele laksz. Valószínüleg falsot szív a motor. A szelepfedél hátsó sarkára megy egy gumi cső az szokott szétmálani, kilyukadni. Nézd meg hátha az a baj.


A címem: BP 9ker Mester utca. (De elgurulok oda ahová kell, ha van aki vállalja!)
Na: Megnéztem azt a csövet amit mondtál, ránézésre illetve tapintásra egészségesnek tűnik. Járó motornál érdemes ezt ellenőrizni? Szerintem is az lehet hogy fals levegőt szívhat valahonnan, csak nem tudom honnan. Van erre valami házi módszer amivel kideríthető mi adhatta meg magát?


Szia!
Nyomkodd meg azt a csövet, ha nem ugrik vissza az eredeti állapotára azonnal, illetve összenyomáskor azt érzed, mintha összetapadna, akkor az a cső belülről már szátmálott, javasolt a csere. Ez a cső együtt van egy gumi vízcsővel, kb 12000Ft. Ha veszel egy megfelelő méretű olaj és benzinálló gumi csövet, akkor az is megteszi és nem kell a hűtőrendszerhez is hozzányúlni. Egyszerűen a kartergáz szelephez menő csövet kiváltod azzal. Esélyes még a kartergáz szelep is.
bye:hil




Nostrom0
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Nostrom0

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. október 24. szombat, 09:41


jrtom írta:
Nostrom0 írta: Sziasztok! Nekem is ugyan ez a bajom, vacakol az alapjáratom, néha nagyon leesik (ritkán leáll a motor), de csinál olyat is hogy 1200re felpörög. Mostanában egyre gyakrabban, úgy hogy lépnem kell. Abban kérnék segítséget hogy valaki tudna-e ajánlani nekem egy olyan korrekt embert, aki ért hozzá és meg tudja nézni amit kell? Előre is köszönöm!


Sokat segítene a dolgon, ha leírnád merrefele laksz. Valószínüleg falsot szív a motor. A szelepfedél hátsó sarkára megy egy gumi cső az szokott szétmálani, kilyukadni. Nézd meg hátha az a baj.


A címem: BP 9ker Mester utca. (De elgurulok oda ahová kell, ha van aki vállalja!)
Na: Megnéztem azt a csövet amit mondtál, ránézésre illetve tapintásra egészségesnek tűnik. Járó motornál érdemes ezt ellenőrizni? Szerintem is az lehet hogy fals levegőt szívhat valahonnan, csak nem tudom honnan. Van erre valami házi módszer amivel kideríthető mi adhatta meg magát?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 24. szombat, 10:50

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. október 24. szombat, 08:57


Nostrom0 írta: Sziasztok! Nekem is ugyan ez a bajom, vacakol az alapjáratom, néha nagyon leesik (ritkán leáll a motor), de csinál olyat is hogy 1200re felpörög. Mostanában egyre gyakrabban, úgy hogy lépnem kell. Abban kérnék segítséget hogy valaki tudna-e ajánlani nekem egy olyan korrekt embert, aki ért hozzá és meg tudja nézni amit kell? Előre is köszönöm!


Sokat segítene a dolgon, ha leírnád merrefele laksz. Valószínüleg falsot szív a motor. A szelepfedél hátsó sarkára megy egy gumi cső az szokott szétmálani, kilyukadni. Nézd meg hátha az a baj.

Nostrom0
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Nostrom0

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. október 24. szombat, 08:31


Sziasztok! Nekem is ugyan ez a bajom, vacakol az alapjáratom, néha nagyon leesik (ritkán leáll a motor), de csinál olyat is hogy 1200re felpörög. Mostanában egyre gyakrabban, úgy hogy lépnem kell. Abban kérnék segítséget hogy valaki tudna-e ajánlani nekem egy olyan korrekt embert, aki ért hozzá és meg tudja nézni amit kell? Előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87 LCI
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i 2.0
Évjárat: 2009

státusz hamham

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. szeptember 18. péntek, 18:57


Sziasztok!

Nekem is hasonló problémám van, a következőt csinálja a motor melegen: gurulok, kb. 2500-3000-es fordulat, kuplung, fordulatszám vagy leesik 200 környékére, vagy akár teljesen le is áll a motor (start-stop újraindítja egyből). Lámpánál szintén szeret játszani, alapjárat 700-900 között szokott ingadozni, de nem mindig. Klímával pl. stabil 1000 körül megy. Motorkód: N43B20A. Valakinek van ötlete, mi okozhatja ezt?

Köszi!

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. március 25. szerda, 23:52


maximusz írta: Üdv mindenkinek!
Csak azert regiztem, hogy elmondjam, ma a szervizben (autoszerelö vagyok) talalkoztunk ezzel az "alapjarat ingadozas melegen" problemaval. Mivel eleg nagy forgalom volt ma is ezert ne kerdezzetek mi volt a Bömös pontos tipusa, mert mar nem emlekszem.Ha dolgozom nekem mind egyforma. Esetleg holnapra megnezem a naploban..

Megvan az auto tipusa, visszakerestem:
316i 2001-es evjarat.


A lenyeg az, hogy a legtömegmeröre illeszkedik egy vastag harmunika plasztik vagy gumiszerü csö, aminek a belsejeben van egy gumi tömitögyürü, vagy inkabb egy lapos gumiszallag, mivel a vastag harmunika nagyobb mint a legtömegmerö !!! Es e nelkül a gumibetet nelkül nem tömitene rendesen !!!
(Hogy a kedves tervezö miert nem talalt maganak jobb elfoglaltsagot? -ne kerdezzetek..)
-nos.. ezt a gumiszallag szerü karikat az elözö szervizben nem vettek eszre, hogy begyürödött mikor a harmunika csövet ratoltak a legtömegmeröre...Csak akkor volt szamunkra is lathato mikor a legtömegmeröröl levettük a csövet es beleneztünk. Itt egy kis falsot szivott...
Ezt a gumit ajanlott szilikon zsirral(a gepzsir ugye a legtöbb gumihoz tilos, mert a gumik bedagadnak, megnyulhatnak töle) vagy szilikon spray-vel összerakni, mert nagyon könnyen begyürödik, kb. olyan vastag mint egy kerekgumi belsö, es kb. 2 centi szeles...esetleg lehet, hogy van olyan auto amiböl mar ki is dobtak sajnos...
A tünet erdekessege, hogy a 2. es az 1. henger santikalt(a 2. volt a legrosszabb), meg a 3. 4. hibatlanul futott a computeres teszt folyaman melegen. A jelenseg csak meleg motornal jött elö.
Magamnak csak ugy tudom megmagyarazni, hogy ameg hideg volt a motor addig dusabb kevereket kapott es a kis fals levegö nem dominalt, miutan pedig melegen normal üzemben szegenyebb kevereket kapott, mar a kis fals levegö is ingadozast okozott.
Hogy miert a 2. es az 1. henger?
Egyreszt ez van közelebb a fals levegöhöz, masreszt a fals levegö valoszinüleg ugy örvenylett, hogy a 2. henger kapta a legtöbbet.

(Amugy a probleman elöttünk mar egy nemetorszagi szerviz 1 honapig dolgozott az auton, es nem vettek eszre mi a hiba... : )
Talan valakinek segitettem az infoval.
Mindenkepp erdemes elöször a levegö utjat vegignezni a legtömegmerö es a hengerfej között, illetve mindent ami illeszkedik a szivotorokhoz, esetleg vakumcsöveket atnezni a legtömegmerö alatt is nehezen eszrevehetö helyen egyes tipusoknal.


Köszi az infót a többiek nevében is. Ilyen bejegyzésekből lehetne több és nem az új értelmetlen topikokból csak mert valaki lusta kicsit keresgélni a fórumon.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz duc

Újonc

Elismertség: 11% (1 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. március 25. szerda, 14:17


ganja71 írta: Sziasztok.

Sajna az én autóm is beállt az alapjárat ingadozók sorába
M43-as motorkódos E-46-os. Indulásnál tökéletes,majd hosszabb táv megtétele után az első megállásnál az alapjárat 500-800 között ingadozik párat,majd beáll,utána,egész nap tökéletesen működik,nem ingadozik,bár mennyit megyek vele.Kartergáz membrán cserén gondolkodom,de nem értem,hogy miért csak az első "várakozásnál" produkálja az alapjárat ingadozást. Üdv: G.


Szia, kartergáz membránt+csövet érdemes cserélni mindenképp, nyomkodd meg a csövet érezni fogod ha olyan mint a rágógumi akkor biztos hogy szétszedte az olaj, illetve tele is lehet olajsárral. Én kicseréltem, először azt hittem megoldódott, de sajnos nem. Még mindig leesik ugyanúgy ahogy Te is írtad. Nyomozok tovább, valahol falsot szívhat...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 25. szerda, 14:17

státusz maximusz

Újonc

Elismertség: 250% (5 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. március 24. kedd, 23:10


Üdv mindenkinek!
Csak azert regiztem, hogy elmondjam, ma a szervizben (autoszerelö vagyok) talalkoztunk ezzel az "alapjarat ingadozas melegen" problemaval. Mivel eleg nagy forgalom volt ma is ezert ne kerdezzetek mi volt a Bömös pontos tipusa, mert mar nem emlekszem.Ha dolgozom nekem mind egyforma. Esetleg holnapra megnezem a naploban..

Megvan az auto tipusa, visszakerestem:
316i 2001-es evjarat.


A lenyeg az, hogy a legtömegmeröre illeszkedik egy vastag harmunika plasztik vagy gumiszerü csö, aminek a belsejeben van egy gumi tömitögyürü, vagy inkabb egy lapos gumiszallag, mivel a vastag harmunika nagyobb mint a legtömegmerö !!! Es e nelkül a gumibetet nelkül nem tömitene rendesen !!!
(Hogy a kedves tervezö miert nem talalt maganak jobb elfoglaltsagot? -ne kerdezzetek..)
-nos.. ezt a gumiszallag szerü karikat az elözö szervizben nem vettek eszre, hogy begyürödött mikor a harmunika csövet ratoltak a legtömegmeröre...Csak akkor volt szamunkra is lathato mikor a legtömegmeröröl levettük a csövet es beleneztünk. Itt egy kis falsot szivott...
Ezt a gumit ajanlott szilikon zsirral(a gepzsir ugye a legtöbb gumihoz tilos, mert a gumik bedagadnak, megnyulhatnak töle) vagy szilikon spray-vel összerakni, mert nagyon könnyen begyürödik, kb. olyan vastag mint egy kerekgumi belsö, es kb. 2 centi szeles...esetleg lehet, hogy van olyan auto amiböl mar ki is dobtak sajnos...
A tünet erdekessege, hogy a 2. es az 1. henger santikalt(a 2. volt a legrosszabb), meg a 3. 4. hibatlanul futott a computeres teszt folyaman melegen. A jelenseg csak meleg motornal jött elö.
Magamnak csak ugy tudom megmagyarazni, hogy ameg hideg volt a motor addig dusabb kevereket kapott es a kis fals levegö nem dominalt, miutan pedig melegen normal üzemben szegenyebb kevereket kapott, mar a kis fals levegö is ingadozast okozott.
Hogy miert a 2. es az 1. henger?
Egyreszt ez van közelebb a fals levegöhöz, masreszt a fals levegö valoszinüleg ugy örvenylett, hogy a 2. henger kapta a legtöbbet.

(Amugy a probleman elöttünk mar egy nemetorszagi szerviz 1 honapig dolgozott az auton, es nem vettek eszre mi a hiba... : )
Talan valakinek segitettem az infoval.
Mindenkepp erdemes elöször a levegö utjat vegignezni a legtömegmerö es a hengerfej között, illetve mindent ami illeszkedik a szivotorokhoz, esetleg vakumcsöveket atnezni a legtömegmerö alatt is nehezen eszrevehetö helyen egyes tipusoknal.








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2015. március 25. szerda, 20:34

Faustg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Faustg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. február 11. szerda, 23:15


Sziasztok,

Új ember vagyok itt, két hete lettem tulajdonosa egy BMW-nek.
Azzal kezdődött a sztori hogy a turbót cserélnem kellett. A napokban észrevettem, hogy főleg meleg motornál ingadozik az alapjárat, lehet érezni minimális rángást is. Nem vészes a dolog, de aggasztó. A fordulatszám mérőn szinte észre se venni.
Van valakinek esetleg ötlete, tapasztalata ?

Köszi a segítséget !