tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 20:51


gronholm írta: Hello Mindenki,

Faceliftes E46 COUPE-ba rakott már valaki angel eyes-t?

Ha valaki találkozott már ilyennel segítségét szívesen várom.

Köszönöm.



Én is gondolkodtam AE egy darabig de letettem róla mivel elég bonyás leszedni a plexit mert ragasztva van.Ki kell szedni az egész lámpát majd sűtöben vagy talán hőlégfúvoval lemelegíteni a plexit ezek után a megfeleő méretű AE karikák be a heyére plexi vissza,de sajna nem 100% hogy utána nem fog párásodni!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 20:44


Pitykoo írta: Hali!
Melyik átmérőjű karika a jó e46-ba?!
131mm vagy 106mm-es?!
Köszi!


Természetesen attól függ, h projektoros e vagy sem.
De lejjebb tuti megtalálod a választ, amit keresel.

gronholm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2005

státusz gronholm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 19:27


Hello Mindenki,

Faceliftes E46 COUPE-ba rakott már valaki angel eyes-t?

Ha valaki találkozott már ilyennel segítségét szívesen várom.

Köszönöm.



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. május 11. vasárnap, 15:27


Hali!
Melyik átmérőjű karika a jó e46-ba?!
131mm vagy 106mm-es?!
Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. május 05. hétfő, 12:47


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.


Elvileg ez a funkció nálam is előhívható?
Nem AE-karikás,de Xenonos,és a refi halogén...


lámpamodultól függ, valahol volt váltás, FL előttinél nem mindegyik tudja. így fejből nem tudom sajnos. d emivel xenon-os a tiéd valószínűnek tartom, hogy igen.


Lámpamodul verzió számától függ ki kell venni és megnézni vagy géppel.

OK!Akkor megnézzük géppel...


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. május 04. vasárnap, 13:23


YELLOW írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.


Elvileg ez a funkció nálam is előhívható?
Nem AE-karikás,de Xenonos,és a refi halogén...


lámpamodultól függ, valahol volt váltás, FL előttinél nem mindegyik tudja. így fejből nem tudom sajnos. d emivel xenon-os a tiéd valószínűnek tartom, hogy igen.


Lámpamodul verzió számától függ ki kell venni és megnézni vagy géppel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 04. vasárnap, 10:41


szicsu írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.


Elvileg ez a funkció nálam is előhívható?
Nem AE-karikás,de Xenonos,és a refi halogén...


lámpamodultól függ, valahol volt váltás, FL előttinél nem mindegyik tudja. így fejből nem tudom sajnos. d emivel xenon-os a tiéd valószínűnek tartom, hogy igen.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. május 04. vasárnap, 10:40


YELLOW írta:
Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.


Elvileg ez a funkció nálam is előhívható?
Nem AE-karikás,de Xenonos,és a refi halogén...

státusz Xanyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 17:00


bmw320d4 írta:
Xanyi írta:
Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


Nincs


Köszönöm!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 13:36


Xanyi írta:
Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


Nincs

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 13:25


Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.

státusz Xanyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 13:18


YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. május 02. péntek, 20:01


Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!

státusz Xanyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. május 02. péntek, 19:53


Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz vasi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. április 20. vasárnap, 22:14


Sziasztok,

akármerre keresgéltem, semmit nem találtam arról, hogy 2005 E90be hogy lehet (lehet egyáltalán?) utólagosan AEt rakni?. Gyárilag nincs benne. Felvilágosítana vki?

Köszi,
Laci