státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. április 14. péntek, 08:36


A kézifékkel én is szívok. Ha behúzom elromlik, beragad. Ha nem használom hosszú ideig, már nem lehet újra behúzni. Valaki nem tudja mit kell tenni érte??

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2006. április 13. csütörtök, 20:26


Sziasztok!

Gáz van a légbefóvó ventillátorral. (autom.klíma) Állandóan erölködik hol erösen fúj hol meg gyengén, másodpercenént változik.Akkor is ha a sebességét én választom ki. Valaki találkozott ár ilyennel? hogyan javítható?
És még valami. Nemrég beragadt a kézifék az egyik oldalon mert elég fura megoldás az egész mechanika. Ezért ajánlatos néha lekezelni, nem csak fékpofát cserélni. Elég húzós volt a trélert kifizetni! 4 éves kocsinál ez kicsit gáz!

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. április 08. szombat, 19:01


Megmértem, 14,2 - 14,4 (tényleg nem volt igaza a villanyásznak.........)

Nem irigyellek, mert ebben az esetben nem lesz künnyû computer nélkül megtalálni, hogy mi nem jó nálad.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. április 07. péntek, 13:46


Azt megköszönném! E46 328i M52B28TU[/quote]


Sajnos csak holnap délutánra tudom majd megírni.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2006. április 07. péntek, 08:13


Diabolica írta:
Eapa írta: Sziasztok!

Egy pár napja kigyulladt a töltésjelzõ lámpám. Akku jó, töltés van, ezt leellenõriztettem szakcégnél. A töltõfeszültségem 14,4 Volt. Mi lehet a baj, esetleg fesszabályzó, szénkefe stb.

Éapa


Milyen a motor a kocsidban? Ha a tiéd is 6-os benzines, akkor megmérem én is a töltésemet, hogy összehasonlítsuk.
Volt egy ilyen gondom egy másik kocsival, akkor azt mondta egy villanyász, hogy a 14,1-14,4 V töltés nem minden autónál elegendõ feltételnül, fel kellene menni 15-ig (ez egy Cherookee volt). Nem nagyon akarom elhinni még ma sem, mert végül is annak sem az volt a baja, hanem az, hogy a barátnõm elõzõ nap......
De ettõl függetlenül pl. a 39-esemben (TDS) tényleg 15 fölött tölt a generátor alapjáraton is, azt nem olyan régen néztem.

A 46-osban 323 a motor, ha a Tiéd is hathengeres benzines, akkor holnap reggel megmérem, hogy abban mennyi.



Azt megköszönném! E46 328i M52B28TU

státusz Basanyi

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2006. április 06. csütörtök, 17:20


Szia Pati.Nekem már több BMW-m volt. Mindeggyik pontosan azt csinálta amit te leírtál. Soha sehol senki nem tudott segíteni rajta.De nekem sem volt vele semmi bajom azon kívül ,hogy rángatott.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. április 06. csütörtök, 08:50


Eapa írta: Sziasztok!

Egy pár napja kigyulladt a töltésjelzõ lámpám. Akku jó, töltés van, ezt leellenõriztettem szakcégnél. A töltõfeszültségem 14,4 Volt. Mi lehet a baj, esetleg fesszabályzó, szénkefe stb.

Éapa


Milyen a motor a kocsidban? Ha a tiéd is 6-os benzines, akkor megmérem én is a töltésemet, hogy összehasonlítsuk.
Volt egy ilyen gondom egy másik kocsival, akkor azt mondta egy villanyász, hogy a 14,1-14,4 V töltés nem minden autónál elegendõ feltételnül, fel kellene menni 15-ig (ez egy Cherookee volt). Nem nagyon akarom elhinni még ma sem, mert végül is annak sem az volt a baja, hanem az, hogy a barátnõm elõzõ nap......
De ettõl függetlenül pl. a 39-esemben (TDS) tényleg 15 fölött tölt a generátor alapjáraton is, azt nem olyan régen néztem.

A 46-osban 323 a motor, ha a Tiéd is hathengeres benzines, akkor holnap reggel megmérem, hogy abban mennyi.


státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2006. április 04. kedd, 13:44


Sziasztok!

Egy pár napja kigyulladt a töltésjelzõ lámpám. Akku jó, töltés van, ezt leellenõriztettem szakcégnél. A töltõfeszültségem 14,4 Volt. Mi lehet a baj, esetleg fesszabályzó, szénkefe stb.

Éapa

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2006. április 01. szombat, 18:18


Kösz a tippeket!

Én váltó olajra tippeltem elöször, majd a hardira, ami nagyon rendben van. A bakok is jók nem koppan. Hidegen nem csinálja.
Vannak fontos alkatrészek, amiböl csak gyárit rakok be. Lemfölder cuccokat veszek általában.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. március 31. péntek, 20:27


ja.. és szerintem ez nem is ebbe a topicba való, mert elég nagy macera kicserélni...

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. március 31. péntek, 20:26


nekem induláskor egy halk koppanás, de nem éles hanem egészen tompa - megnéztem, a szilentek adják amelyek a diffi bölcsöjénél vannak (valahogy a hajtás miatt ezeket éri igazán nagy erõ amikor meglódul a gép - logikusnak tûnik...)

státusz Fish

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2006. március 31. péntek, 11:15


pati írta: hoppá! a hardy 26e ft, a bak 16e ft/db ahogy nézem. nincs valami más ötlet?


Figyu nézesd meg és utána rágodj azon hogy mi a hiba és mennyibe kerül ,addig csak sötétben tapogatozunk és feleslegesen beszélünk róla!
Ha vaalmit cserélni kell azt illik is mert ha hanyagolod akkor lehet késöbb nem huszonezreket fogsz kifizetni hanem 100e reket! és ha megengedheted akkor ne barkácsolj hanme vegyél lehetöleg gyári cuccokat bele meghálálja...

státusz kirandulo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2006. március 31. péntek, 11:15


esetedben én is kuplungra tippelnék.

Nekem hátsó hajtás körüli kopás-gondom van (E46 320d kombi 2002/2)
Hasonló a bajom, de még csak picike. Indulás rezonancia nincs, minden sima és jó, kuplung és váltó vaj. Viszont 1-es fokozat végén, ha jobban tolom, és ha nem pontosan "elõbb kinyomva" a kuplungot "és "aztán pontosan elengedve" a gázt váltok, akkor megkoppantok hátul a hajtásnál valamit (ami szerintem nem üzemszerû). Szakik szerint csapágy(ház?)ba beleverhet a kardán, kikophatnak a gumi (gyûrû)tömitések (>150 e km jelenség ). ...Vagy hardy.. Szakik szerint továbbá: féltengely / difi nem valószínû, mert azok "örök élet"..

még egyelõre csak lehuzott ablaknál / csendes utcában durvább a hang, amikor reprodukálom a hibát, úgyhogy -elvileg- még nem nagy a baj. autós haverok, ha próbálják, nem érzik / vagy azt mondják, hogy ez semmi, nem kell foglalkozni vele.

lehet, hogy meg kellene bütykölni, húzós macera állitólag a szétbontás, hogy hozzáférjen az ember

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2006. március 31. péntek, 11:23

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. március 30. csütörtök, 17:12


Én a kuplungra tippelek elsõ körben, de fentebb van egy 320d hasonló panasszal.... A kuplung vezetõtõl függõen kb 150e után kezd kopni.

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2006. március 30. csütörtök, 16:44


hoppá! a hardy 26e ft, a bak 16e ft/db ahogy nézem. nincs valami más ötlet?