Elküldve: 2006. április 14. péntek, 08:36
A kézifékkel én is szívok. Ha behúzom elromlik, beragad. Ha nem használom hosszú ideig, már nem lehet újra behúzni. Valaki nem tudja mit kell tenni érte??
Elküldve: 2006. április 14. péntek, 08:36
Elküldve: 2006. április 13. csütörtök, 20:26
Elküldve: 2006. április 08. szombat, 19:01
Elküldve: 2006. április 07. péntek, 13:46
Elküldve: 2006. április 07. péntek, 08:13
Diabolica írta:Eapa írta: Sziasztok!
Egy pár napja kigyulladt a töltésjelzõ lámpám. Akku jó, töltés van, ezt leellenõriztettem szakcégnél. A töltõfeszültségem 14,4 Volt. Mi lehet a baj, esetleg fesszabályzó, szénkefe stb.
Éapa
Milyen a motor a kocsidban? Ha a tiéd is 6-os benzines, akkor megmérem én is a töltésemet, hogy összehasonlítsuk.
Volt egy ilyen gondom egy másik kocsival, akkor azt mondta egy villanyász, hogy a 14,1-14,4 V töltés nem minden autónál elegendõ feltételnül, fel kellene menni 15-ig (ez egy Cherookee volt). Nem nagyon akarom elhinni még ma sem, mert végül is annak sem az volt a baja, hanem az, hogy a barátnõm elõzõ nap......
De ettõl függetlenül pl. a 39-esemben (TDS) tényleg 15 fölött tölt a generátor alapjáraton is, azt nem olyan régen néztem.
A 46-osban 323 a motor, ha a Tiéd is hathengeres benzines, akkor holnap reggel megmérem, hogy abban mennyi.
Elküldve: 2006. április 06. csütörtök, 17:20
Elküldve: 2006. április 06. csütörtök, 08:50
Eapa írta: Sziasztok!
Egy pár napja kigyulladt a töltésjelzõ lámpám. Akku jó, töltés van, ezt leellenõriztettem szakcégnél. A töltõfeszültségem 14,4 Volt. Mi lehet a baj, esetleg fesszabályzó, szénkefe stb.
Éapa
Elküldve: 2006. április 04. kedd, 13:44
Elküldve: 2006. április 01. szombat, 18:18
Elküldve: 2006. március 31. péntek, 20:27
Elküldve: 2006. március 31. péntek, 20:26
Elküldve: 2006. március 31. péntek, 11:15
pati írta: hoppá! a hardy 26e ft, a bak 16e ft/db ahogy nézem. nincs valami más ötlet?
Elküldve: 2006. március 31. péntek, 11:15
Elküldve: 2006. március 30. csütörtök, 17:12
Elküldve: 2006. március 30. csütörtök, 16:44