Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 00:22


BarG írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
A benzin-dízel összehasonlításhoz szólnék hozzá. A kollégák arról szoktak megfeledkezni, hogy ha összehasonlítanak egy agyonbonyolított turbódízelt egy egyszerű benzinessel, akkor bizony a dízel sokkal problematikusabb, sokkal többet kell javítgatni. De ha a mai turbós benzineseket nézzük, azok tök ugyanúgy túlbonyolítottak, nagy nyomatékúak lettek, ezzel megkapták ugyanazokat a problémákat is, nagyjából kiegyenlítődnek a szervízdolgok. Egy pici különbség talán még van a dízelek korom által okozott bajai miatt, de arra meg ott van válaszként a vanos vagy mi a rák. Szóval ezek nem a megbízhatóság szobrai típusu motorok.


Igazad van, tényleg túl vannak már bonyolítva a benzinesek is. De még ami a dízel "hátránya", az a magyarországi gázolajminőség és ugye az üzemanyagrendszer a lelke.

Sword: Ha esetleg benzines mellett döntesz, valószínűleg jobban jársz valami turbó nélküli modellel.




Soha nem volt gondom a dizel BMW 320 al,pedig elég sokat megyek, odafigyelés és karbantartás kérdése, na meg persze egy megfontolt vásárlásé

Vásárlás előtt olyanhoz kell vinni aki csak BMW vel foglalkozik, vagy márkaszervizbe, inkább bukj el 3-4 autó átvizsgálásán 40-50e forintot minthogy százezreket keljen később szervizre.


Csak ez nem így múködik. A meghibásodások nagy része beépített tulajdonság, amit semmiféle odafigyeléssel sem lehet elkerülni. Vagyis el lehet, nagyfokú szerencsével. Én is azt hittem, hogy engem aztán el fog kerülni minden bajság, mert félidőben cserélek olajat mindig márkás folyadékra, jó minőségű olaj, levegő szűrőket rakattam be, ha megrezdült valami, egyből cseréltettem. Aztán mégis lett egy dugattyúgyűrű lágyulásom, ami miatt szét kellett szedni a gépet. Ez aztán megtanított két dologra. Egyrészt a dolgokat meg lehet javítani, másrészt ha tartasz a javítástól, 300e pénzért komplett motort lehet venni. Akkor mi a tökömnek rágódjak ezeken? Ha meg nincs 300e zsebben, akkor hogy mert az illető bmw-t venni?!

[/quote]

Nálam nem a pénzről szól ez a dolog. Ha lenne nagyobb választék itthon benzinesből tuti azt vennék. De sajna nincs. Külfölre meg nem akarok menni, napokat eltölteni, mert az idő pénz... Diesel kocsim soha nem volt, és nem szeretném sokat hordani a szervizbe a kocsimat a kötelező dolgokon kívül. Hozzá teszem én tényleg karban tartom a kocsit és nem hanyagolok el rajta semmit. Plusz iszonyatosan nem tudom milyenek ezek a 330d motorok...milyen a karakterisztikája, mennyire illik egy ilyen kupéhoz. Lehet beleülök és egyből megszeretem, megveszem. Hétfőn megyek megnézni egy 330d-t és reményeim szerint ki is próbálom...mondanom sem kell, már nagyon várom

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. április 13. szombat, 23:37


si3rrabravo írta: 10eves suzuki swift + 300k felreteve! Jol all a tulaj, max ha ropira nem tori akkor me'g 10 evig cserelgetheti az olajat meg mas kopo dolgokat.

10eves bmw e46 + 300k felreteve?! Hany evig josz ki belole?


Ha jó állapotú a kocsi akkor 3-4 évig. Ha rossz akkor 1 hónapig. De ez egy suzukira, egy opelre vagy bármi másra is igaz.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 13. szombat, 23:39

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. április 13. szombat, 23:33


Hmmm,
Néha úgy tűnik, mintha a topik népe nem ebben a valóságban élne, náluk aztán meg nem hibásodik semmi, fékbetétet is csak a biztonság kedvéért cserélnek, nem azért mert kell.
Voltam már olyan szervízben, hogy több salgópolc tele volt a leesett turbókkal, néhány szétment 2d meg 3d motor ott rozsdált az esőn. Meg meg lehet nézni, hogy a bontósok milyen ütemben hozzák a leendő donorokat. Pörög a biznisz, mert kelendőek az alkatrészek.
Szóval, ha félre akarjátok vezetni a betévedő újoncokat, akkor hajrá, írjátok csak, hogy a 10 éves bmw nem kér alkatrészeket, csak ez általánosságban nem igaz. A 300e-et azért írtam, mert ennyiből kijön egy zsírúj turbó, egy kéttömegű lendkerék kuplunggal, egy bontott motor. VW-nél nem kell ennyi tartalék, mert feleakkora alkatrészárak vannak, suzihoz meg még kevesebb. Akinél szereltetni szoktam, a kertjében néha hónapokig állnak megjavított, de ki nem fizetett bmw-k, meg olyanok, amik arra várnak, hogy a tulaj összeszedje azt a 300e-et, amit írtam, mert túl nagy volt a mellény az autóvásárlásnál. Volt rá precedens, hogy 6-8 ilyen gép is állomásozott nála. És néha bizony 3-5 éves gépek is ilyen sorsra jutnak, mert a gazdiknak nagyobb az arca, mint a zsebe.
Higgyétek el, mindenki jobban jár, ha bízik Istenben, de szárazon tartja a puskaport.

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2013. április 13. szombat, 21:07


10eves suzuki swift + 300k felreteve! Jol all a tulaj, max ha ropira nem tori akkor me'g 10 evig cserelgetheti az olajat meg mas kopo dolgokat.

10eves bmw e46 + 300k felreteve?! Hany evig josz ki belole?

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. április 13. szombat, 20:28


BarG írta: Ha meg nincs 300e zsebben, akkor hogy mert az illető bmw-t venni?!


Ezt így erős kijelenteni.
Akinek nincs 300e zsebben, annak miért van autója egyáltalán?
Igaz?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. április 13. szombat, 15:43


nickname írta:
MattM325 írta:
A benzin-dízel összehasonlításhoz szólnék hozzá. A kollégák arról szoktak megfeledkezni, hogy ha összehasonlítanak egy agyonbonyolított turbódízelt egy egyszerű benzinessel, akkor bizony a dízel sokkal problematikusabb, sokkal többet kell javítgatni. De ha a mai turbós benzineseket nézzük, azok tök ugyanúgy túlbonyolítottak, nagy nyomatékúak lettek, ezzel megkapták ugyanazokat a problémákat is, nagyjából kiegyenlítődnek a szervízdolgok. Egy pici különbség talán még van a dízelek korom által okozott bajai miatt, de arra meg ott van válaszként a vanos vagy mi a rák. Szóval ezek nem a megbízhatóság szobrai típusu motorok.


Igazad van, tényleg túl vannak már bonyolítva a benzinesek is. De még ami a dízel "hátránya", az a magyarországi gázolajminőség és ugye az üzemanyagrendszer a lelke.

Sword: Ha esetleg benzines mellett döntesz, valószínűleg jobban jársz valami turbó nélküli modellel.




Soha nem volt gondom a dizel BMW 320 al,pedig elég sokat megyek, odafigyelés és karbantartás kérdése, na meg persze egy megfontolt vásárlásé

Vásárlás előtt olyanhoz kell vinni aki csak BMW vel foglalkozik, vagy márkaszervizbe, inkább bukj el 3-4 autó átvizsgálásán 40-50e forintot minthogy százezreket keljen később szervizre.
[/quote]

Csak ez nem így múködik. A meghibásodások nagy része beépített tulajdonság, amit semmiféle odafigyeléssel sem lehet elkerülni. Vagyis el lehet, nagyfokú szerencsével. Én is azt hittem, hogy engem aztán el fog kerülni minden bajság, mert félidőben cserélek olajat mindig márkás folyadékra, jó minőségű olaj, levegő szűrőket rakattam be, ha megrezdült valami, egyből cseréltettem. Aztán mégis lett egy dugattyúgyűrű lágyulásom, ami miatt szét kellett szedni a gépet. Ez aztán megtanított két dologra. Egyrészt a dolgokat meg lehet javítani, másrészt ha tartasz a javítástól, 300e pénzért komplett motort lehet venni. Akkor mi a tökömnek rágódjak ezeken? Ha meg nincs 300e zsebben, akkor hogy mert az illető bmw-t venni?!



Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. április 13. szombat, 13:03


nickname írta:
MattM325 írta:
A benzin-dízel összehasonlításhoz szólnék hozzá. A kollégák arról szoktak megfeledkezni, hogy ha összehasonlítanak egy agyonbonyolított turbódízelt egy egyszerű benzinessel, akkor bizony a dízel sokkal problematikusabb, sokkal többet kell javítgatni. De ha a mai turbós benzineseket nézzük, azok tök ugyanúgy túlbonyolítottak, nagy nyomatékúak lettek, ezzel megkapták ugyanazokat a problémákat is, nagyjából kiegyenlítődnek a szervízdolgok. Egy pici különbség talán még van a dízelek korom által okozott bajai miatt, de arra meg ott van válaszként a vanos vagy mi a rák. Szóval ezek nem a megbízhatóság szobrai típusu motorok.


Igazad van, tényleg túl vannak már bonyolítva a benzinesek is. De még ami a dízel "hátránya", az a magyarországi gázolajminőség és ugye az üzemanyagrendszer a lelke.

Sword: Ha esetleg benzines mellett döntesz, valószínűleg jobban jársz valami turbó nélküli modellel.



Soha nem volt gondom a dizel BMW 320 al,pedig elég sokat megyek, odafigyelés és karbantartás kérdése, na meg persze egy megfontolt vásárlásé

Vásárlás előtt olyanhoz kell vinni aki csak BMW vel foglalkozik, vagy márkaszervizbe, inkább bukj el 3-4 autó átvizsgálásán 40-50e forintot minthogy százezreket keljen később szervizre.
[/quote]




Egy bajom van, hogy itthon alig van benzines választék. Azt meg tényleg ne tudom mennyire illene ehhez a kocsihoz a diesel.






Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2013. április 13. szombat, 13:08


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. április 13. szombat, 11:53


MattM325 írta:
A benzin-dízel összehasonlításhoz szólnék hozzá. A kollégák arról szoktak megfeledkezni, hogy ha összehasonlítanak egy agyonbonyolított turbódízelt egy egyszerű benzinessel, akkor bizony a dízel sokkal problematikusabb, sokkal többet kell javítgatni. De ha a mai turbós benzineseket nézzük, azok tök ugyanúgy túlbonyolítottak, nagy nyomatékúak lettek, ezzel megkapták ugyanazokat a problémákat is, nagyjából kiegyenlítődnek a szervízdolgok. Egy pici különbség talán még van a dízelek korom által okozott bajai miatt, de arra meg ott van válaszként a vanos vagy mi a rák. Szóval ezek nem a megbízhatóság szobrai típusu motorok.


Igazad van, tényleg túl vannak már bonyolítva a benzinesek is. De még ami a dízel "hátránya", az a magyarországi gázolajminőség és ugye az üzemanyagrendszer a lelke.

Sword: Ha esetleg benzines mellett döntesz, valószínűleg jobban jársz valami turbó nélküli modellel.


[/quote]

Soha nem volt gondom a dizel BMW 320 al,pedig elég sokat megyek, odafigyelés és karbantartás kérdése, na meg persze egy megfontolt vásárlásé

Vásárlás előtt olyanhoz kell vinni aki csak BMW vel foglalkozik, vagy márkaszervizbe, inkább bukj el 3-4 autó átvizsgálásán 40-50e forintot minthogy százezreket keljen később szervizre.


MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. április 13. szombat, 11:18



A benzin-dízel összehasonlításhoz szólnék hozzá. A kollégák arról szoktak megfeledkezni, hogy ha összehasonlítanak egy agyonbonyolított turbódízelt egy egyszerű benzinessel, akkor bizony a dízel sokkal problematikusabb, sokkal többet kell javítgatni. De ha a mai turbós benzineseket nézzük, azok tök ugyanúgy túlbonyolítottak, nagy nyomatékúak lettek, ezzel megkapták ugyanazokat a problémákat is, nagyjából kiegyenlítődnek a szervízdolgok. Egy pici különbség talán még van a dízelek korom által okozott bajai miatt, de arra meg ott van válaszként a vanos vagy mi a rák. Szóval ezek nem a megbízhatóság szobrai típusu motorok.[/quote]

Igazad van, tényleg túl vannak már bonyolítva a benzinesek is. De még ami a dízel "hátránya", az a magyarországi gázolajminőség és ugye az üzemanyagrendszer a lelke.

Sword: Ha esetleg benzines mellett döntesz, valószínűleg jobban jársz valami turbó nélküli modellel.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 13. szombat, 11:24

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 19:47


Sword írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t


330i nem godolkodtál?


Igen, gondolkodtam, de jelenleg csak 1db fehér cupét látok a hirdetéseknél Mo.-on
Meg kell néznem még élőben, mennyire jön be a fehér szín


Az a fehér 328-as 233 le,nem értem miért van mellé írva h 330 mivel ugye az 272le!!



Én sem, de igazából a belseje azzal a barna bőrrel nem tetszik...bár lehet élőben másabb...


A link neve

A link neve

Erről a 2 kocsiról van valakinek valamilyen információja?


A benzin-dízel összehasonlításhoz szólnék hozzá. A kollégák arról szoktak megfeledkezni, hogy ha összehasonlítanak egy agyonbonyolított turbódízelt egy egyszerű benzinessel, akkor bizony a dízel sokkal problematikusabb, sokkal többet kell javítgatni. De ha a mai turbós benzineseket nézzük, azok tök ugyanúgy túlbonyolítottak, nagy nyomatékúak lettek, ezzel megkapták ugyanazokat a problémákat is, nagyjából kiegyenlítődnek a szervízdolgok. Egy pici különbség talán még van a dízelek korom által okozott bajai miatt, de arra meg ott van válaszként a vanos vagy mi a rák. Szóval ezek nem a megbízhatóság szobrai típusu motorok.

Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 14:39


Sword írta:
tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t


330i nem godolkodtál?


Igen, gondolkodtam, de jelenleg csak 1db fehér cupét látok a hirdetéseknél Mo.-on
Meg kell néznem még élőben, mennyire jön be a fehér szín


Az a fehér 328-as 233 le,nem értem miért van mellé írva h 330 mivel ugye az 272le!!



Én sem, de igazából a belseje azzal a barna bőrrel nem tetszik...bár lehet élőben másabb...


A link neve

A link neve

Erről a 2 kocsiról van valakinek valamilyen információja?


Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 14:34


tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t


330i nem godolkodtál?


Igen, gondolkodtam, de jelenleg csak 1db fehér cupét látok a hirdetéseknél Mo.-on
Meg kell néznem még élőben, mennyire jön be a fehér szín


Az a fehér 328-as 233 le,nem értem miért van mellé írva h 330 mivel ugye az 272le!!



Én sem, de igazából a belseje azzal a barna bőrrel nem tetszik...bár lehet élőben másabb...

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 14:19


Sword írta:
tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t


330i nem godolkodtál?


Igen, gondolkodtam, de jelenleg csak 1db fehér cupét látok a hirdetéseknél Mo.-on
Meg kell néznem még élőben, mennyire jön be a fehér szín


Az a fehér 328-as 233 le,nem értem miért van mellé írva h 330 mivel ugye az 272le!!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 14:08


Sírni kell, olyan jó autó! BMW 330d - használtteszt

szerk.: klub-os rendszámkeret van rajta. na kié???

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 12. péntek, 14:19

Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 14:07


tomy1228 írta:
Sword írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Sword írta: Sziasztok!
Most készülök venni egy 2007-2008-as E92-est. 330d és a 335i közt gondolkozok.
A két kocsi között nagyjából 600e és 1 milla különbség van. Mondanom sem kell a 335i a drágább. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyivel szervizigényesebb egy 330d mint egy 335i?
Diesel kocsim még soha nem volt, és egy kicsit tartok is tőle. De az ár a 330d mellett szól. Éves szinten kb 15-20e km-t teszek meg. Mert ha sokkal többet kell költeni egy 330d-re, akkor inkább veszek egy 335i-t.

Válaszotokat köszi előre is!


- szerintem a BMW-hez, pláne egy coupe-hoz nem illik a dízel, cabrio-hoz mégúgysem
- a 15-20ezres futás elég kevés, a fogyasztáson nem hozod be, mégha a dízel olcsóbb is, és a fogyasztásos topicban leírtak alapján, annyira nem egy fogyi bajnok
- nem véletlen olcsóbb a dízel, ha gond van vele sokkal zsebbenyúlósabb, és szerintem még mindig több gond van vele, mint egy benyással.
- benzines hangja sokkal szebb, szebben jár
- ha van pénzed, szard le azt a különbséget vegyél benyásat, én csak ebben gondolkoznék.
- az E92 meg nagyon tetszik kívülről, egy szép M-pack-os....áhhh... valakinek a veséjét odaadnám érte


Szerintem itt a két kocsi között már zsebenyúlás szempontjából nincs nagy külömbség,igencsak húzosak az árak e 90,én majdnem seggreültem amikor Hantos mondta pl hogy egy automata váltó olaj szűrő 61k,na de mindegy ha megteheted akkor szerintem is a 35i én még a 35d is elondolkodnák bár azonál meg mintha a lánc szakadna!


Kössz srácok...akkor marad a 335i vagy esetleg nézek egy 325i-t


330i nem godolkodtál?


Igen, gondolkodtam, de jelenleg csak 1db fehér cupét látok a hirdetéseknél Mo.-on
Meg kell néznem még élőben, mennyire jön be a fehér szín