autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 16:14


K_Gergo írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...d_automata


Kattolok, de gebasz van a linkel.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 16:12


http://www.hasznaltauto.hu/aut...eb-6147418



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. augusztus 12. hétfő, 19:37

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 16:08


Holnap du. 17h-ra megyünk meglesni barátomnak ezt a vasat:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-6821382

majd +látjuk milyen.....

attig
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz attig

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 15:23


Attól eltekintve, hogy van jobb meg nagyobb motor a 318asnál, mi a közösség véleménye erről a típusról? FL előtti vagy utáni a megbízhatóbb? Vannak-e típus hibák? Meg ilyen kezdő kérdésecskék
Esetleg tudtok-e megbízható emberkét, aki külföldről hozna be?

státusz duga

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 14:10


Sziasztok!

Lassan eljutottam odáig, hogy megvegyem régi vágyamat.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-7128410
Vélemények?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 22:39


norbeee írta:
Pocses írta:
attig írta:
jokerface írta:
attig írta: A fogyasztásra csak annyit, hogy tudom, hogy ki lehet hozni szinte bármely autóból az alacsony fogyasztást, de mint írtad, közbe rám jön, hogy élvezzem is és akkor biza elég nehéz lesz a jobb lábam


Igen,a nagyobb motorosnál ha rádjön,ki tudod tombolni magadat. (persze ésszerü keretek közt) De mi van ha rád jön és egy kismotoros van alattad? Lemaradsz az élvezetröl és ez az a pillanat,amikor elgondolkodol,hogy tényleg ezt e akartam?
De ez csak az én meglátásom,a döntés mindig a tiéd


Persze, igazad van, de egy 1,3as 2es golf és egy 1,4es f astra után egy kisebb motoros BMW is nagy élvezet lehet (bár ezt még nem tudom, csak remélem)
Meg egyenlőre nem megérős havi 1-2 alkalomért a nagyobb biztosítási csekk meg a teljesítmény adó vagy mi van most


Nekem is "kis blokkos" a vasam 1895 ccm 105LE de amiket felsoroltál, azokkal össze sem lehet hasonlítani még az előző Astrámhoz sem. Igaz nem nagyon gyorsul jobban, de a nyomatékkülönbség már annál nagyobb. A kasztni dőléséről már nem is beszélve ugye ezzel együtt a kanyarodási sebesség is teljesen más.....


A nagyobb motorokat támogatom 9-13 liter fogyi között kis motor nagy motor tök mindegy... a nagyobb legalább megy, több henger, más érzés. Tesómnak 540i je volt míg nekem 528i, 1-1,5 literrel evett többet mint az enyém. Az az előtti 318i je meg 10-11 et. Ez itt már mind1 mert nem arról van szó hogy dupla motor dupla fogyasztás.


persze nem nő egyenes arányosan a köbcentivel a fogyaszás, anno volt ez téma. de ugye van egy sűrítési arány, ami túl sokban nem tér el, egy kisebb vagy nagyobb motoros, azonos hajtóanyagú autónál. nyílván nagyobb hengerben, hogy ki alakuljon a robbanás, ahhoz több levegő és több üzemanyag is kell. ez logikus.
viszont a nagyobb motoros autók előnye elvész pl városi használatnál, nem véletlen fogyasztanak jóval többet, mint kisebb társaik. iyen tempónál a menetszél, elelnszél, annyira csekély, hogy nem jön ki a nagyobb motor előnye. nagyobb tempónál, azt megtartva, pl 150-et mondjuk, egy kis motorosnak nagyobb erő kell, több elégetett anyag a fentartáshoz, míg nagyobb motornál nem kell annyi, mert oké nagyobb a hanger, de nagyobb energiát is termel, ergó kevesebb fordulat is elég. amiből meg következik, kevesebb is a befecskendezett anyag. itt most nem térek ki a váltók áttételezésére, talán azok sem véletlen vannak úgy igazítva, ahogy.

szóval nagyobb erőhöz, több energia kell, amihez több tüzelőanyag.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 21:33


Pocses írta:
attig írta:
jokerface írta:
attig írta: A fogyasztásra csak annyit, hogy tudom, hogy ki lehet hozni szinte bármely autóból az alacsony fogyasztást, de mint írtad, közbe rám jön, hogy élvezzem is és akkor biza elég nehéz lesz a jobb lábam


Igen,a nagyobb motorosnál ha rádjön,ki tudod tombolni magadat. (persze ésszerü keretek közt) De mi van ha rád jön és egy kismotoros van alattad? Lemaradsz az élvezetröl és ez az a pillanat,amikor elgondolkodol,hogy tényleg ezt e akartam?
De ez csak az én meglátásom,a döntés mindig a tiéd


Persze, igazad van, de egy 1,3as 2es golf és egy 1,4es f astra után egy kisebb motoros BMW is nagy élvezet lehet (bár ezt még nem tudom, csak remélem)
Meg egyenlőre nem megérős havi 1-2 alkalomért a nagyobb biztosítási csekk meg a teljesítmény adó vagy mi van most


Nekem is "kis blokkos" a vasam 1895 ccm 105LE de amiket felsoroltál, azokkal össze sem lehet hasonlítani még az előző Astrámhoz sem. Igaz nem nagyon gyorsul jobban, de a nyomatékkülönbség már annál nagyobb. A kasztni dőléséről már nem is beszélve ugye ezzel együtt a kanyarodási sebesség is teljesen más.....


A nagyobb motorokat támogatom 9-13 liter fogyi között kis motor nagy motor tök mindegy... a nagyobb legalább megy, több henger, más érzés. Tesómnak 540i je volt míg nekem 528i, 1-1,5 literrel evett többet mint az enyém. Az az előtti 318i je meg 10-11 et. Ez itt már mind1 mert nem arról van szó hogy dupla motor dupla fogyasztás.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 16:31


attig írta:
jokerface írta:
attig írta: A fogyasztásra csak annyit, hogy tudom, hogy ki lehet hozni szinte bármely autóból az alacsony fogyasztást, de mint írtad, közbe rám jön, hogy élvezzem is és akkor biza elég nehéz lesz a jobb lábam


Igen,a nagyobb motorosnál ha rádjön,ki tudod tombolni magadat. (persze ésszerü keretek közt) De mi van ha rád jön és egy kismotoros van alattad? Lemaradsz az élvezetröl és ez az a pillanat,amikor elgondolkodol,hogy tényleg ezt e akartam?
De ez csak az én meglátásom,a döntés mindig a tiéd


Persze, igazad van, de egy 1,3as 2es golf és egy 1,4es f astra után egy kisebb motoros BMW is nagy élvezet lehet (bár ezt még nem tudom, csak remélem)
Meg egyenlőre nem megérős havi 1-2 alkalomért a nagyobb biztosítási csekk meg a teljesítmény adó vagy mi van most


Nekem is "kis blokkos" a vasam 1895 ccm 105LE de amiket felsoroltál, azokkal össze sem lehet hasonlítani még az előző Astrámhoz sem. Igaz nem nagyon gyorsul jobban, de a nyomatékkülönbség már annál nagyobb. A kasztni dőléséről már nem is beszélve ugye ezzel együtt a kanyarodási sebesség is teljesen más.....


attig
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz attig

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 14:17


jokerface írta:
attig írta: A fogyasztásra csak annyit, hogy tudom, hogy ki lehet hozni szinte bármely autóból az alacsony fogyasztást, de mint írtad, közbe rám jön, hogy élvezzem is és akkor biza elég nehéz lesz a jobb lábam


Igen,a nagyobb motorosnál ha rádjön,ki tudod tombolni magadat. (persze ésszerü keretek közt) De mi van ha rád jön és egy kismotoros van alattad? Lemaradsz az élvezetröl és ez az a pillanat,amikor elgondolkodol,hogy tényleg ezt e akartam?
De ez csak az én meglátásom,a döntés mindig a tiéd


Persze, igazad van, de egy 1,3as 2es golf és egy 1,4es f astra után egy kisebb motoros BMW is nagy élvezet lehet (bár ezt még nem tudom, csak remélem)
Meg egyenlőre nem megérős havi 1-2 alkalomért a nagyobb biztosítási csekk meg a teljesítmény adó vagy mi van most

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 13:24


attig írta: A fogyasztásra csak annyit, hogy tudom, hogy ki lehet hozni szinte bármely autóból az alacsony fogyasztást, de mint írtad, közbe rám jön, hogy élvezzem is és akkor biza elég nehéz lesz a jobb lábam


Igen,a nagyobb motorosnál ha rádjön,ki tudod tombolni magadat. (persze ésszerü keretek közt) De mi van ha rád jön és egy kismotoros van alattad? Lemaradsz az élvezetröl és ez az a pillanat,amikor elgondolkodol,hogy tényleg ezt e akartam?
De ez csak az én meglátásom,a döntés mindig a tiéd


attig
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz attig

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 13:01


Magnus írta: egy nagyobb motor utan sem kell feltetlenul kutat kotni....attol fugg hol es hogyan hasznalod. mi m9st koltoztunk el pl es eddig 13-15 litert evett varosi dugoban araszolassal munkabajarasnal, most csal autopalyan utazom igy 7.8 a fogyasztasa... csak peldakent hoztam. persze ha elvezed is az autot akkor rogton 2 szamjegyu lesz a fogyasztas

miert akarsz feltetlenul faclift elottit?


Kb 1,5 hónappal ezelőtt írtam ide először, ha jól emlékszem még Te is adtál tanácsot. Igazából max 1,5 millám lenne mindennel együtt a kocsira, 3-4 emberke tanácsolta az FL előtti 318at (316 is szóba került, de állítólag nem fogyaszt annyival többet a 318 és az erősebb is, tehát a 316ról letettem). Pusztán a hozzászólások alapján szeretnék FL előttit, mert az még egyszerűbb motor = kevesebb hibalehetőség. Mivel ellenvélemény nem érkezett maradtam ennél az álláspontnál, mivel nem szeretnék belecsúszni egy olyan autóba, amire kapásból többszáz ezret kellene ráköltenem.
De szívesen meghallgatok más véleményt is, mivel egyre aktuálisabb a vétel.
A fogyasztásra csak annyit, hogy tudom, hogy ki lehet hozni szinte bármely autóból az alacsony fogyasztást, de mint írtad, közbe rám jön, hogy élvezzem is és akkor biza elég nehéz lesz a jobb lábam

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 12:18


attig írta:
jokerface írta: Szia.
A fotók alapján szép verda,csak a régebbi kiadásból. E46-ot inkább már facelifteset vegyél és ha teheted,akkor picit nagyobb motorral. Az elején örülnél neki meg minden,de késöbb lehet hogy megbánnád a kis motort. (van itt pár fórumtárs akitöl lehet hasonlókat olvasni,még ha nem is ilyen nyiltan fogalmazva)
Mielött vennél egy BMW-t,mindenképp próbálj ki több fajta motorral szerelteket. Csak,hogy legyen rálátásod,miröl is beszélek.
Nem hiába akarja a mostani gazdi is nagyobbra cserélni.


Szia!

Igazából már régebben útbaigazítottak, hogy melyik lenne a megfelelő autó nekem, azért is nézek ilyeneket. Én a BMW-hez abszolút nem értek, de itteni hozzáértők tanácsa alapján 318i facelift előttit fogok keresni. Szerintem első BMW-nek jó lesz és még benzinkutat se kell utána kötnöm Aztán jöhet a nagyobb motor meg az újabb kiadás



Úgy legyen,sok sikert a megfelelö autód megtalálásához


pojcii
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1996

státusz pojcii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 11:23


győri Fanok !!!

Tegnap megnéztem ezt az autót nincs rossz állapotban de nekem valami mégis gyanus és sajnos nem tudtam kideríteni hogy mi!! Ha tudtok valamit a gépről kérlek osszátok meg velem!!!
Előre is kössz!!

itt a link: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-7035434

Magnus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2005

státusz Magnus

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 10:34


egy nagyobb motor utan sem kell feltetlenul kutat kotni....attol fugg hol es hogyan hasznalod. mi m9st koltoztunk el pl es eddig 13-15 litert evett varosi dugoban araszolassal munkabajarasnal, most csal autopalyan utazom igy 7.8 a fogyasztasa... csak peldakent hoztam. persze ha elvezed is az autot akkor rogton 2 szamjegyu lesz a fogyasztas

miert akarsz feltetlenul faclift elottit?

attig
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz attig

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 09:25


jokerface írta: Szia.
A fotók alapján szép verda,csak a régebbi kiadásból. E46-ot inkább már facelifteset vegyél és ha teheted,akkor picit nagyobb motorral. Az elején örülnél neki meg minden,de késöbb lehet hogy megbánnád a kis motort. (van itt pár fórumtárs akitöl lehet hasonlókat olvasni,még ha nem is ilyen nyiltan fogalmazva)
Mielött vennél egy BMW-t,mindenképp próbálj ki több fajta motorral szerelteket. Csak,hogy legyen rálátásod,miröl is beszélek.
Nem hiába akarja a mostani gazdi is nagyobbra cserélni.


Szia!

Igazából már régebben útbaigazítottak, hogy melyik lenne a megfelelő autó nekem, azért is nézek ilyeneket. Én a BMW-hez abszolút nem értek, de itteni hozzáértők tanácsa alapján 318i facelift előttit fogok keresni. Szerintem első BMW-nek jó lesz és még benzinkutat se kell utána kötnöm Aztán jöhet a nagyobb motor meg az újabb kiadás