jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 10:17


YELLOW írta: remélem van aki még érti az öreg Jeló bácsi ritka szar humorát


nincs

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 24. vasárnap, 05:18


gzu11 írta: Félreértesz!
Nem Yellow pajtásnak írtam, hiszen a CS-n olyan kedvesen üdvözölte a feltöltött képeimet


remélem nem értetted félre, csak írtad, hogy hamaroan raksz fel képet mehetek fikázni, és én kérésnek értettem, ezért a szmájli remélem van aki még érti az öreg Jeló bácsi ritka szar humorát

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 23:15


gzu11 írta: Félreértesz!
Nem Yellow pajtásnak írtam, hiszen a CS-n olyan kedvesen üdvözölte a feltöltött képeimet, meg itt is, ha jobban értelmezed a mondókáját, mellettem teszi le a voksát, azaz, hogy nem volt festve!

Én a többieknek írtam, hogy gyári érték a BMW-nél nem 50-80 mikron körül van, a szerviz állásfoglalása és bizonyítása szerint is!

Én nem görcsölök, csak addig egy kicsit amíg a saját szerelőm rá nem bólint, hogy ok!
Hétfőn viszem hozzá szervizre és ő is felméri az állapotát a BMW által kitöltött felmérési lap alapján!

Remélem nem fog elszomorítani!


Yellow anno próbálta elmagyarázni, hogy a mi autónkban nem 42 ezer km van, mert az űlés 400 ezret mutat..........hmmm
hagyjuk



gzu11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz gzu11

Újonc

Elismertség: 17% (9 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 23:05


Félreértesz!
Nem Yellow pajtásnak írtam, hiszen a CS-n olyan kedvesen üdvözölte a feltöltött képeimet, meg itt is, ha jobban értelmezed a mondókáját, mellettem teszi le a voksát, azaz, hogy nem volt festve!

Én a többieknek írtam, hogy gyári érték a BMW-nél nem 50-80 mikron körül van, a szerviz állásfoglalása és bizonyítása szerint is!

Én nem görcsölök, csak addig egy kicsit amíg a saját szerelőm rá nem bólint, hogy ok!
Hétfőn viszem hozzá szervizre és ő is felméri az állapotát a BMW által kitöltött felmérési lap alapján!

Remélem nem fog elszomorítani!

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 22:39


gzu11 írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

Pedig szerintem is 100 alatti a gyári fényezés. (az enyémen is 130 környéki és volt festve)


igen és a tiéd is FL előtti. ezt nem tudom, de lehet volt váltás a fényezés tekintetében is. illetve kitudja, mert én nem, hogy Te mivel mérted. nekem sehol máshol nem volt fújva, még B oszlopon is mértem, és ott is 120 felett volt.

szerk.: találtam egy ilyet, ahol átszámolva a BMW 6 milli inch-csel 150 mikronra jön ki, és ugye azért színfüggő is a dolog, mert a festék is pigmentekből áll

German and Japanese cars: 4-5 Mils (1 Mil=1000th of an inch)
With the exception of:
Lexus-White and Tan: 5-7 Mils, Lexus- Black and Silver: 4.5-6 Mils
BMW: Silver: 6-7 Mils
FORD: Approx. 5.5-7 Mils
GM Cars and Trucks: Approx. 4.5-6.0 Mils, Jimmy’s and Blazers: approx 7 Mils
Chrysler: Approx. 5.5-7 Mils (Note Sebring hoods are fibreglass)
Dodge Cars: Similar to Chrysler
Dodge Trucks and newer Ram Pick-ups: Cab approx. Mils and the boxes approx 9 Mils
Jaguar: approx. 6-7.5 Mils (but they tend to vary)
Jeep Grand Cherokee: These read approx. 6-8 Mils, Wranglers: approx. 4.5-5.5 Mils
(Theses vaues are given as guidance only)


Köszönöm mindenkinek a gratulációt!

Aki meg a mért értéken akad fenn, annak csak hozzáteszem, hogy megkértem a kasztnis emberkét, hogy a kocsi mellett szervizelt 2012/10-es évjáratú Z4-est is mérje már le, hogy lássak már egy új autót is, ami még alig volt úton, mivel 5200 km volt benne, és sérülésmentes volt. Értéke 140-160 mikron volt...



Ja, az enyémnek a motorháztetője volt lakkozva, de azt mondta is az eladó még a kapcsolatfelvétel elején (kőfelverődés miatt), ott 238 volt az érték!

A BMW-nél azt mondták 400-ig gyári értéknek tekintik, mivel különböző festékeknek különböző a sűrűsége és a lakkrétege. Én nem értek hozzá, de nem hiszem, hogy a győri BMW márkaszerviz belemenne egy olyan játékba, hogy átb.sza a potenciális ügyfelet, aki egy héten belül elviszi a saját szerelőjéhez, és ha az azt mondja, hogy rommá volt törve, akkor simán perelhetőek lennének...

Ja, azt mondták, hogy a 800-1000 körüli értékek a utalnak súlyos esetekre...

De mindenki azt gondol, amit akar, engem meggyőztek a kocsi állapotáról...
És a három nap alatt beletett 630 km alatt egyenesen beleszerettem.

Most látták először az autót a győri BMW-nél, a kasztnis srác kivételével, de 5-en mondták azt a szervizből, hogy kifogástalan...
Kőfelverődés van rajta (összesen 3 db), de nem új autóért utaztam Győrbe, azt megtehettem volna Debrecenben is, hiszen tegnap volt az M6 GranCoupe tesztnap...


Ne görcsölj! Üdv a klubban! Sárga (yellow) csak irígykedik ha valaki jó autót vesz ......és a vérében van, hogy kicsit mindenkivel kekeckedjen ))))



gzu11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz gzu11

Újonc

Elismertség: 17% (9 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 22:33


YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

Pedig szerintem is 100 alatti a gyári fényezés. (az enyémen is 130 környéki és volt festve)


igen és a tiéd is FL előtti. ezt nem tudom, de lehet volt váltás a fényezés tekintetében is. illetve kitudja, mert én nem, hogy Te mivel mérted. nekem sehol máshol nem volt fújva, még B oszlopon is mértem, és ott is 120 felett volt.

szerk.: találtam egy ilyet, ahol átszámolva a BMW 6 milli inch-csel 150 mikronra jön ki, és ugye azért színfüggő is a dolog, mert a festék is pigmentekből áll

German and Japanese cars: 4-5 Mils (1 Mil=1000th of an inch)
With the exception of:
Lexus-White and Tan: 5-7 Mils, Lexus- Black and Silver: 4.5-6 Mils
BMW: Silver: 6-7 Mils
FORD: Approx. 5.5-7 Mils
GM Cars and Trucks: Approx. 4.5-6.0 Mils, Jimmy’s and Blazers: approx 7 Mils
Chrysler: Approx. 5.5-7 Mils (Note Sebring hoods are fibreglass)
Dodge Cars: Similar to Chrysler
Dodge Trucks and newer Ram Pick-ups: Cab approx. Mils and the boxes approx 9 Mils
Jaguar: approx. 6-7.5 Mils (but they tend to vary)
Jeep Grand Cherokee: These read approx. 6-8 Mils, Wranglers: approx. 4.5-5.5 Mils
(Theses vaues are given as guidance only)


Köszönöm mindenkinek a gratulációt!

Aki meg a mért értéken akad fenn, annak csak hozzáteszem, hogy megkértem a kasztnis emberkét, hogy a kocsi mellett szervizelt 2012/10-es évjáratú Z4-est is mérje már le, hogy lássak már egy új autót is, ami még alig volt úton, mivel 5200 km volt benne, és sérülésmentes volt. Értéke 140-160 mikron volt...



Ja, az enyémnek a motorháztetője volt lakkozva, de azt mondta is az eladó még a kapcsolatfelvétel elején (kőfelverődés miatt), ott 238 volt az érték!

A BMW-nél azt mondták 400-ig gyári értéknek tekintik, mivel különböző festékeknek különböző a sűrűsége és a lakkrétege. Én nem értek hozzá, de nem hiszem, hogy a győri BMW márkaszerviz belemenne egy olyan játékba, hogy átb.sza a potenciális ügyfelet, aki egy héten belül elviszi a saját szerelőjéhez, és ha az azt mondja, hogy rommá volt törve, akkor simán perelhetőek lennének...

Ja, azt mondták, hogy a 800-1000 körüli értékek a utalnak súlyos esetekre...

De mindenki azt gondol, amit akar, engem meggyőztek a kocsi állapotáról...
És a három nap alatt beletett 630 km alatt egyenesen beleszerettem.

Most látták először az autót a győri BMW-nél, a kasztnis srác kivételével, de 5-en mondták azt a szervizből, hogy kifogástalan...
Kőfelverődés van rajta (összesen 3 db), de nem új autóért utaztam Győrbe, azt megtehettem volna Debrecenben is, hiszen tegnap volt az M6 GranCoupe tesztnap...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 20:41


hancurozo írta:
YELLOW írta:
hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

Pedig szerintem is 100 alatti a gyári fényezés. (az enyémen is 130 környéki és volt festve)


igen és a tiéd is FL előtti. ezt nem tudom, de lehet volt váltás a fényezés tekintetében is. illetve kitudja, mert én nem, hogy Te mivel mérted. nekem sehol máshol nem volt fújva, még B oszlopon is mértem, és ott is 120 felett volt.

szerk.: találtam egy ilyet, ahol átszámolva a BMW 6 milli inch-csel 150 mikronra jön ki, és ugye azért színfüggő is a dolog, mert a festék is pigmentekből áll

German and Japanese cars: 4-5 Mils (1 Mil=1000th of an inch)
With the exception of:
Lexus-White and Tan: 5-7 Mils, Lexus- Black and Silver: 4.5-6 Mils
BMW: Silver: 6-7 Mils
FORD: Approx. 5.5-7 Mils
GM Cars and Trucks: Approx. 4.5-6.0 Mils, Jimmy’s and Blazers: approx 7 Mils
Chrysler: Approx. 5.5-7 Mils (Note Sebring hoods are fibreglass)
Dodge Cars: Similar to Chrysler
Dodge Trucks and newer Ram Pick-ups: Cab approx. Mils and the boxes approx 9 Mils
Jaguar: approx. 6-7.5 Mils (but they tend to vary)
Jeep Grand Cherokee: These read approx. 6-8 Mils, Wranglers: approx. 4.5-5.5 Mils
(Theses vaues are given as guidance only)

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 23. szombat, 21:07


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 20:36


YELLOW írta:
hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

Pedig szerintem is 100 alatti a gyári fényezés. (az enyémen is 130 környéki és volt festve)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 20:14


hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 20:04


gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 20:00


gzu11 írta:
YELLOW írta:
gzu11 írta:
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!



az a fránya üldözési mániám.
egy kérdés! az eladónak mondtad korábban, hogy lebveszélted az A1-gyel, hogy viszed állapotfelmérésre?
nyílván igen, mivel veled ment. tehát direkt volt rá szabad ideje. a szöveg amit bent hagytam az idézetből nem véletlen, kb az jön le, elmegyek kajéálni kérdezz nyugodtan, úgyis le van zsírozva a szerelőkkel. (gond akkor lenne, ha előjönne hirtelen valami, vagy elvinnéd debibe egy szervízve és ott más lenne az eredmény )
nem azt mondom, hogy így volt, de inkább vinnék magammal valakit, mint az eladó környezetében lévő szervízbe vigyem el az autót, főleg ha tud róla, hogy oda akarod vinni.
reméljük nem így volt, és sok élvezetet örömöt fog okozni! gratula!

ja igen, én is full M-pack mellett lennék, de amikor én vettem az autót még az első "válság" előtti időszak volt, akkor m-pack-os autók csak 2.2 felett voltak, én max 2.2 akartam volna (bár nem bánom, hogy nem az lett), de azok 1,2-2 millával drágábbak voltak. nekem annyit nem ért akkor. most már szinte mindegy nem látszik meg az árakban a különbség. igen lehet nehezebb eladni, ha csak 1-.2 dolgo van lecserélve M-esre, de pl a gyári kormány meg van légzsákkal, az gyári lökösről van kép, hogy nem azért lett lecserélve, mert törve volt, igaz azt eladtam, egy ismi elcsapott egy vadat, aztán kisegítettem, úgy voltam vele egy gyári lökös hély bontóból amúgy sem drága. minden más amit cseréltem megvan, a gyári fékbetétek, tárcsák, a lámpkat megtartanám, ha cserélném, váltógomb, fékkar, minden megvan, fel van írva mikor mit cseréltem. pl nekem az m-pack hátsó lökös nem jön be. ezé nem is vettem. nekem valahogy így jobban egybe van, majd egyszer megmutatom miért gondolom így, a vonalakkal.



Ájjj, Yellow!
Gondoltam, hogy nem bírod ki kukacoskodás nélkül...
Az igazság az, hogy az eladó mondta, hogy az édesapjának a műhelyében átnézhetem, mivel vihetek magammal szerelőt és nem kell érte 32eFt-ot fizetnem, vagy az Ő munkahelyén is átnézhetjük, de én ragaszkodtam az A1-hez.

A vicc az, hogy mikor megérkeztünk az A1-hez, pont egy olyan szervizes emberke vitt hátra egy 120d-t, akit ismert az eladó, mert hozzájuk jár gumiért...
A szervizes srác poénból még meg is kérdezte, hogy az övét (eladóét) kell majd bevizsgálni? És, hogy csinálják úgy, hogy jó legyen?

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!

Tudom, hogy mindenki a könnyű pénzre utazik, de ha mindenhez így állnék hozzá, mint Te, még zacskós jégrémet is alig mernék venni, max. fakockát...

Megnyugtatás végett, hétfőn viszem a szerelőmhöz, az állapotfelmérés eredményével és Ő, szintén át fogja nézni a BMW tájékoztatója alapján, valamint Ő már meg is bontja, mert indul a kötelező 120ekm-es szerviz!!!
Ha valamivel átvágtak volna, ő bizonyosan észreveszi, de nem állhatok hozzá így egy autóvásárláshoz, hogy ha valami gyanúsat látok otthagyom a p.csába...
Inkább kérdezek tovább...

Kb. 3-4 éve keresek már egy ilyen állapotú autót, mert eddig is volt mivel közlekednem és nem a DKV-ra gondolok, tehát nem siettem el a vásárlást úgy gondolom.
Nekem 4 alapkritériumom volt: E46 Coupé, grafit/titánium szürke szín, gyári M-Packet és leellenőrizhető szervizmúlt...
4-ből 3 összejött, mivel fekete lett!

Ma az egész napom benne töltöttem, de mikor megfelelő melegítés után letapostam, minimális fehér füstöt köpött, de semmi más, váltó mint, ha fokozatmentes lenne, meg sem éreztem a fokozatváltásokat, egyenletesen húzott egészen 385 km/h-ig, utána elfárad...

Egyszóval: Állat!!!

Jövőhéten pedig megtudok mindet róla, de a BMW-nél is azt mondták, hogy ilyen állapotút, ilyen felszereltséggel nem lehet az országban találni még egyet, tehát ha egy jó autót akarok, akkor hajrá! Meglátjuk...
Napfény tetőn kívül, az akkor (2004-ben) rendelhető összes extra megvan benne és minden működik is!

Röviden ennyi...


Gratulálok az autódhoz!
Halkan, csndben, lábujjhegyen teszem hozzá, az összes eddigi autómat a Te vételedhez hasonlóan adtam el. Én hiszek, és hinni akarok.
Üdv, Cs.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 23. szombat, 20:01

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 19:24


gratulálok a verdához,üdv a klubban

gzu11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz gzu11

Újonc

Elismertség: 17% (9 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 23:29


YELLOW írta:
gzu11 írta:
YELLOW írta:
gzu11 írta:
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!



az a fránya üldözési mániám.
egy kérdés! az eladónak mondtad korábban, hogy lebveszélted az A1-gyel, hogy viszed állapotfelmérésre?
nyílván igen, mivel veled ment. tehát direkt volt rá szabad ideje. a szöveg amit bent hagytam az idézetből nem véletlen, kb az jön le, elmegyek kajéálni kérdezz nyugodtan, úgyis le van zsírozva a szerelőkkel. (gond akkor lenne, ha előjönne hirtelen valami, vagy elvinnéd debibe egy szervízve és ott más lenne az eredmény )
nem azt mondom, hogy így volt, de inkább vinnék magammal valakit, mint az eladó környezetében lévő szervízbe vigyem el az autót, főleg ha tud róla, hogy oda akarod vinni.
reméljük nem így volt, és sok élvezetet örömöt fog okozni! gratula!

ja igen, én is full M-pack mellett lennék, de amikor én vettem az autót még az első "válság" előtti időszak volt, akkor m-pack-os autók csak 2.2 felett voltak, én max 2.2 akartam volna (bár nem bánom, hogy nem az lett), de azok 1,2-2 millával drágábbak voltak. nekem annyit nem ért akkor. most már szinte mindegy nem látszik meg az árakban a különbség. igen lehet nehezebb eladni, ha csak 1-.2 dolgo van lecserélve M-esre, de pl a gyári kormány meg van légzsákkal, az gyári lökösről van kép, hogy nem azért lett lecserélve, mert törve volt, igaz azt eladtam, egy ismi elcsapott egy vadat, aztán kisegítettem, úgy voltam vele egy gyári lökös hély bontóból amúgy sem drága. minden más amit cseréltem megvan, a gyári fékbetétek, tárcsák, a lámpkat megtartanám, ha cserélném, váltógomb, fékkar, minden megvan, fel van írva mikor mit cseréltem. pl nekem az m-pack hátsó lökös nem jön be. ezé nem is vettem. nekem valahogy így jobban egybe van, majd egyszer megmutatom miért gondolom így, a vonalakkal.



Ájjj, Yellow!
Gondoltam, hogy nem bírod ki kukacoskodás nélkül...
Az igazság az, hogy az eladó mondta, hogy az édesapjának a műhelyében átnézhetem, mivel vihetek magammal szerelőt és nem kell érte 32eFt-ot fizetnem, vagy az Ő munkahelyén is átnézhetjük, de én ragaszkodtam az A1-hez.

A vicc az, hogy mikor megérkeztünk az A1-hez, pont egy olyan szervizes emberke vitt hátra egy 120d-t, akit ismert az eladó, mert hozzájuk jár gumiért...
A szervizes srác poénból még meg is kérdezte, hogy az övét (eladóét) kell majd bevizsgálni? És, hogy csinálják úgy, hogy jó legyen?

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!

Tudom, hogy mindenki a könnyű pénzre utazik, de ha mindenhez így állnék hozzá, mint Te, még zacskós jégrémet is alig mernék venni, max. fakockát...

Megnyugtatás végett, hétfőn viszem a szerelőmhöz, az állapotfelmérés eredményével és Ő, szintén át fogja nézni a BMW tájékoztatója alapján, valamint Ő már meg is bontja, mert indul a kötelező 120ekm-es szerviz!!!
Ha valamivel átvágtak volna, ő bizonyosan észreveszi, de nem állhatok hozzá így egy autóvásárláshoz, hogy ha valami gyanúsat látok otthagyom a p.csába...
Inkább kérdezek tovább...

Kb. 3-4 éve keresek már egy ilyen állapotú autót, mert eddig is volt mivel közlekednem és nem a DKV-ra gondolok, tehát nem siettem el a vásárlást úgy gondolom.
Nekem 4 alapkritériumom volt: E46 Coupé, grafit/titánium szürke szín, gyári M-Packet és leellenőrizhető szervizmúlt...
4-ből 3 összejött, mivel fekete lett!

Ma az egész napom benne töltöttem, de mikor megfelelő melegítés után letapostam, minimális fehér füstöt köpött, de semmi más, váltó mint, ha fokozatmentes lenne, meg sem éreztem a fokozatváltásokat, egyenletesen húzott egészen 385 km/h-ig, utána elfárad...

Egyszóval: Állat!!!

Jövőhéten pedig megtudok mindet róla, de a BMW-nél is azt mondták, hogy ilyen állapotút, ilyen felszereltséggel nem lehet az országban találni még egyet, tehát ha egy jó autót akarok, akkor hajrá! Meglátjuk...
Napfény tetőn kívül, az akkor (2004-ben) rendelhető összes extra megvan benne és minden működik is!

Röviden ennyi...


nem kukacoskodás
direkt írtam azt amit, nehogy meghazudtoljam magam valami had legyen gyanús
természetesen vannak korrekt eladók, biztos a tiéd is az volt. szerencséd volt.



Holnap lökök fel képeket a CS-re, majd rádbökök és várom a kíméletlen kritikádat!
Gyorshajtásból lett valami?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 22:48


gzu11 írta:
YELLOW írta:
gzu11 írta:
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!



az a fránya üldözési mániám.
egy kérdés! az eladónak mondtad korábban, hogy lebveszélted az A1-gyel, hogy viszed állapotfelmérésre?
nyílván igen, mivel veled ment. tehát direkt volt rá szabad ideje. a szöveg amit bent hagytam az idézetből nem véletlen, kb az jön le, elmegyek kajéálni kérdezz nyugodtan, úgyis le van zsírozva a szerelőkkel. (gond akkor lenne, ha előjönne hirtelen valami, vagy elvinnéd debibe egy szervízve és ott más lenne az eredmény )
nem azt mondom, hogy így volt, de inkább vinnék magammal valakit, mint az eladó környezetében lévő szervízbe vigyem el az autót, főleg ha tud róla, hogy oda akarod vinni.
reméljük nem így volt, és sok élvezetet örömöt fog okozni! gratula!

ja igen, én is full M-pack mellett lennék, de amikor én vettem az autót még az első "válság" előtti időszak volt, akkor m-pack-os autók csak 2.2 felett voltak, én max 2.2 akartam volna (bár nem bánom, hogy nem az lett), de azok 1,2-2 millával drágábbak voltak. nekem annyit nem ért akkor. most már szinte mindegy nem látszik meg az árakban a különbség. igen lehet nehezebb eladni, ha csak 1-.2 dolgo van lecserélve M-esre, de pl a gyári kormány meg van légzsákkal, az gyári lökösről van kép, hogy nem azért lett lecserélve, mert törve volt, igaz azt eladtam, egy ismi elcsapott egy vadat, aztán kisegítettem, úgy voltam vele egy gyári lökös hély bontóból amúgy sem drága. minden más amit cseréltem megvan, a gyári fékbetétek, tárcsák, a lámpkat megtartanám, ha cserélném, váltógomb, fékkar, minden megvan, fel van írva mikor mit cseréltem. pl nekem az m-pack hátsó lökös nem jön be. ezé nem is vettem. nekem valahogy így jobban egybe van, majd egyszer megmutatom miért gondolom így, a vonalakkal.



Ájjj, Yellow!
Gondoltam, hogy nem bírod ki kukacoskodás nélkül...
Az igazság az, hogy az eladó mondta, hogy az édesapjának a műhelyében átnézhetem, mivel vihetek magammal szerelőt és nem kell érte 32eFt-ot fizetnem, vagy az Ő munkahelyén is átnézhetjük, de én ragaszkodtam az A1-hez.

A vicc az, hogy mikor megérkeztünk az A1-hez, pont egy olyan szervizes emberke vitt hátra egy 120d-t, akit ismert az eladó, mert hozzájuk jár gumiért...
A szervizes srác poénból még meg is kérdezte, hogy az övét (eladóét) kell majd bevizsgálni? És, hogy csinálják úgy, hogy jó legyen?

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!

Tudom, hogy mindenki a könnyű pénzre utazik, de ha mindenhez így állnék hozzá, mint Te, még zacskós jégrémet is alig mernék venni, max. fakockát...

Megnyugtatás végett, hétfőn viszem a szerelőmhöz, az állapotfelmérés eredményével és Ő, szintén át fogja nézni a BMW tájékoztatója alapján, valamint Ő már meg is bontja, mert indul a kötelező 120ekm-es szerviz!!!
Ha valamivel átvágtak volna, ő bizonyosan észreveszi, de nem állhatok hozzá így egy autóvásárláshoz, hogy ha valami gyanúsat látok otthagyom a p.csába...
Inkább kérdezek tovább...

Kb. 3-4 éve keresek már egy ilyen állapotú autót, mert eddig is volt mivel közlekednem és nem a DKV-ra gondolok, tehát nem siettem el a vásárlást úgy gondolom.
Nekem 4 alapkritériumom volt: E46 Coupé, grafit/titánium szürke szín, gyári M-Packet és leellenőrizhető szervizmúlt...
4-ből 3 összejött, mivel fekete lett!

Ma az egész napom benne töltöttem, de mikor megfelelő melegítés után letapostam, minimális fehér füstöt köpött, de semmi más, váltó mint, ha fokozatmentes lenne, meg sem éreztem a fokozatváltásokat, egyenletesen húzott egészen 385 km/h-ig, utána elfárad...

Egyszóval: Állat!!!

Jövőhéten pedig megtudok mindet róla, de a BMW-nél is azt mondták, hogy ilyen állapotút, ilyen felszereltséggel nem lehet az országban találni még egyet, tehát ha egy jó autót akarok, akkor hajrá! Meglátjuk...
Napfény tetőn kívül, az akkor (2004-ben) rendelhető összes extra megvan benne és minden működik is!

Röviden ennyi...


nem kukacoskodás
direkt írtam azt amit, nehogy meghazudtoljam magam valami had legyen gyanús
természetesen vannak korrekt eladók, biztos a tiéd is az volt. szerencséd volt.

gzu11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz gzu11

Újonc

Elismertség: 17% (9 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 22:41


YELLOW írta:
gzu11 írta:
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!



az a fránya üldözési mániám.
egy kérdés! az eladónak mondtad korábban, hogy lebveszélted az A1-gyel, hogy viszed állapotfelmérésre?
nyílván igen, mivel veled ment. tehát direkt volt rá szabad ideje. a szöveg amit bent hagytam az idézetből nem véletlen, kb az jön le, elmegyek kajéálni kérdezz nyugodtan, úgyis le van zsírozva a szerelőkkel. (gond akkor lenne, ha előjönne hirtelen valami, vagy elvinnéd debibe egy szervízve és ott más lenne az eredmény )
nem azt mondom, hogy így volt, de inkább vinnék magammal valakit, mint az eladó környezetében lévő szervízbe vigyem el az autót, főleg ha tud róla, hogy oda akarod vinni.
reméljük nem így volt, és sok élvezetet örömöt fog okozni! gratula!

ja igen, én is full M-pack mellett lennék, de amikor én vettem az autót még az első "válság" előtti időszak volt, akkor m-pack-os autók csak 2.2 felett voltak, én max 2.2 akartam volna (bár nem bánom, hogy nem az lett), de azok 1,2-2 millával drágábbak voltak. nekem annyit nem ért akkor. most már szinte mindegy nem látszik meg az árakban a különbség. igen lehet nehezebb eladni, ha csak 1-.2 dolgo van lecserélve M-esre, de pl a gyári kormány meg van légzsákkal, az gyári lökösről van kép, hogy nem azért lett lecserélve, mert törve volt, igaz azt eladtam, egy ismi elcsapott egy vadat, aztán kisegítettem, úgy voltam vele egy gyári lökös hély bontóból amúgy sem drága. minden más amit cseréltem megvan, a gyári fékbetétek, tárcsák, a lámpkat megtartanám, ha cserélném, váltógomb, fékkar, minden megvan, fel van írva mikor mit cseréltem. pl nekem az m-pack hátsó lökös nem jön be. ezé nem is vettem. nekem valahogy így jobban egybe van, majd egyszer megmutatom miért gondolom így, a vonalakkal.



Ájjj, Yellow!
Gondoltam, hogy nem bírod ki kukacoskodás nélkül...
Az igazság az, hogy az eladó mondta, hogy az édesapjának a műhelyében átnézhetem, mivel vihetek magammal szerelőt és nem kell érte 32eFt-ot fizetnem, vagy az Ő munkahelyén is átnézhetjük, de én ragaszkodtam az A1-hez.

A vicc az, hogy mikor megérkeztünk az A1-hez, pont egy olyan szervizes emberke vitt hátra egy 120d-t, akit ismert az eladó, mert hozzájuk jár gumiért...
A szervizes srác poénból még meg is kérdezte, hogy az övét (eladóét) kell majd bevizsgálni? És, hogy csinálják úgy, hogy jó legyen?

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!

Tudom, hogy mindenki a könnyű pénzre utazik, de ha mindenhez így állnék hozzá, mint Te, még zacskós jégrémet is alig mernék venni, max. fakockát...

Megnyugtatás végett, hétfőn viszem a szerelőmhöz, az állapotfelmérés eredményével és Ő, szintén át fogja nézni a BMW tájékoztatója alapján, valamint Ő már meg is bontja, mert indul a kötelező 120ekm-es szerviz!!!
Ha valamivel átvágtak volna, ő bizonyosan észreveszi, de nem állhatok hozzá így egy autóvásárláshoz, hogy ha valami gyanúsat látok otthagyom a p.csába...
Inkább kérdezek tovább...

Kb. 3-4 éve keresek már egy ilyen állapotú autót, mert eddig is volt mivel közlekednem és nem a DKV-ra gondolok, tehát nem siettem el a vásárlást úgy gondolom.
Nekem 4 alapkritériumom volt: E46 Coupé, grafit/titánium szürke szín, gyári M-Packet és leellenőrizhető szervizmúlt...
4-ből 3 összejött, mivel fekete lett!

Ma az egész napom benne töltöttem, de mikor megfelelő melegítés után letapostam, minimális fehér füstöt köpött, de semmi más, váltó mint, ha fokozatmentes lenne, meg sem éreztem a fokozatváltásokat, egyenletesen húzott egészen 385 km/h-ig, utána elfárad...

Egyszóval: Állat!!!

Jövőhéten pedig megtudok mindet róla, de a BMW-nél is azt mondták, hogy ilyen állapotút, ilyen felszereltséggel nem lehet az országban találni még egyet, tehát ha egy jó autót akarok, akkor hajrá! Meglátjuk...
Napfény tetőn kívül, az akkor (2004-ben) rendelhető összes extra megvan benne és minden működik is!

Röviden ennyi...