- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2014. április 09. szerda, 21:25
MattM325 írta:vargadre írta:YELLOW írta:vargadre írta: Sziasztok nem túl egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok!
Van egy szép BMW 318i E46-os (143 LE) ami pont úgy felszerelt és úgy néz ki mint amilyet szeretnék. Nagyon kedvező áron meglehetne szerezni viszont 310.000 Km van benne. Véleményetek szerint megérni-e belevágni én kb 40-50 km-ert használnám. Továbbá a kocsinak gondos gazdája volt, tényleg szépen ki van cserélve minden illetőleg nagyrészt autópályáztak vele. Milyen hibák jöhetnek ki és minden hasznon információ érdekelne ezzel kapcsolatban. Remélem járt már közületek is valaki hasonló cipőben!
Válaszotokat előre is köszönöm!
ahhoz képest, hogy benyás, jó sokat mentek vele... valószínű nem hazudnak a km-rel. ha ismered az előző tulajt talán érdemes, főleg ha eddig gond nélkül elment.
Szinte biztos vagyok benne, hogy ennyit futott a kocsi és 2000 km-e lett újragyűrűzve a motor. Nagy dilemmában vagyok :S
Van aki használja is az autóját
Nem igen szokták ezeket újragyűrűzni. A km. nem sok, egy benzines E46-nál reális, sokan a dízelek állítólagos 200e km-t is sokalják ami nem sok, viszont átlagban nem reális. A magyarországi E46 dízelek többsége 400e vagy a fölötti futásteljesítményű a sok 150-170ezres közül is amiket visszapörgettek. Úgyhogy ne aggódj, nincs abba sok km., ha szép és jó, ráadásul tetszik is, vedd meg. Az enyémet télen leteszem, mégis belemegy évente a 20e. NE a futásteljesítmény alapján válassz autót!
havernak az N46B20 80ezernél újra lett gyűrűzve meg síkolva, meg ilyenek. és valós 80ezer. cabrio 3. autó volt kint, patika és mégis.
az M52-es blokkok 600ezret is elmennek megbontás nélkül.