YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 21:25


MattM325 írta:
vargadre írta:
YELLOW írta:
vargadre írta: Sziasztok nem túl egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok!

Van egy szép BMW 318i E46-os (143 LE) ami pont úgy felszerelt és úgy néz ki mint amilyet szeretnék. Nagyon kedvező áron meglehetne szerezni viszont 310.000 Km van benne. Véleményetek szerint megérni-e belevágni én kb 40-50 km-ert használnám. Továbbá a kocsinak gondos gazdája volt, tényleg szépen ki van cserélve minden illetőleg nagyrészt autópályáztak vele. Milyen hibák jöhetnek ki és minden hasznon információ érdekelne ezzel kapcsolatban. Remélem járt már közületek is valaki hasonló cipőben!

Válaszotokat előre is köszönöm!


ahhoz képest, hogy benyás, jó sokat mentek vele... valószínű nem hazudnak a km-rel. ha ismered az előző tulajt talán érdemes, főleg ha eddig gond nélkül elment.


Szinte biztos vagyok benne, hogy ennyit futott a kocsi és 2000 km-e lett újragyűrűzve a motor. Nagy dilemmában vagyok :S


Van aki használja is az autóját
Nem igen szokták ezeket újragyűrűzni. A km. nem sok, egy benzines E46-nál reális, sokan a dízelek állítólagos 200e km-t is sokalják ami nem sok, viszont átlagban nem reális. A magyarországi E46 dízelek többsége 400e vagy a fölötti futásteljesítményű a sok 150-170ezres közül is amiket visszapörgettek. Úgyhogy ne aggódj, nincs abba sok km., ha szép és jó, ráadásul tetszik is, vedd meg. Az enyémet télen leteszem, mégis belemegy évente a 20e. NE a futásteljesítmény alapján válassz autót!


havernak az N46B20 80ezernél újra lett gyűrűzve meg síkolva, meg ilyenek. és valós 80ezer. cabrio 3. autó volt kint, patika és mégis.
az M52-es blokkok 600ezret is elmennek megbontás nélkül.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 21:20


vargadre írta:
YELLOW írta:
vargadre írta: Sziasztok nem túl egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok!

Van egy szép BMW 318i E46-os (143 LE) ami pont úgy felszerelt és úgy néz ki mint amilyet szeretnék. Nagyon kedvező áron meglehetne szerezni viszont 310.000 Km van benne. Véleményetek szerint megérni-e belevágni én kb 40-50 km-ert használnám. Továbbá a kocsinak gondos gazdája volt, tényleg szépen ki van cserélve minden illetőleg nagyrészt autópályáztak vele. Milyen hibák jöhetnek ki és minden hasznon információ érdekelne ezzel kapcsolatban. Remélem járt már közületek is valaki hasonló cipőben!

Válaszotokat előre is köszönöm!


ahhoz képest, hogy benyás, jó sokat mentek vele... valószínű nem hazudnak a km-rel. ha ismered az előző tulajt talán érdemes, főleg ha eddig gond nélkül elment.


Szinte biztos vagyok benne, hogy ennyit futott a kocsi és 2000 km-e lett újragyűrűzve a motor. Nagy dilemmában vagyok :S


Van aki használja is az autóját
Nem igen szokták ezeket újragyűrűzni. A km. nem sok, egy benzines E46-nál reális, sokan a dízelek állítólagos 200e km-t is sokalják ami nem sok, viszont átlagban nem reális. A magyarországi E46 dízelek többsége 400e vagy a fölötti futásteljesítményű a sok 150-170ezres közül is amiket visszapörgettek. Úgyhogy ne aggódj, nincs abba sok km., ha szép és jó, ráadásul tetszik is, vedd meg. Az enyémet télen leteszem, mégis belemegy évente a 20e. NE a futásteljesítmény alapján válassz autót!

státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 19:40


YELLOW írta:
vargadre írta: Sziasztok nem túl egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok!

Van egy szép BMW 318i E46-os (143 LE) ami pont úgy felszerelt és úgy néz ki mint amilyet szeretnék. Nagyon kedvező áron meglehetne szerezni viszont 310.000 Km van benne. Véleményetek szerint megérni-e belevágni én kb 40-50 km-ert használnám. Továbbá a kocsinak gondos gazdája volt, tényleg szépen ki van cserélve minden illetőleg nagyrészt autópályáztak vele. Milyen hibák jöhetnek ki és minden hasznon információ érdekelne ezzel kapcsolatban. Remélem járt már közületek is valaki hasonló cipőben!

Válaszotokat előre is köszönöm!


ahhoz képest, hogy benyás, jó sokat mentek vele... valószínű nem hazudnak a km-rel. ha ismered az előző tulajt talán érdemes, főleg ha eddig gond nélkül elment.


Szinte biztos vagyok benne, hogy ennyit futott a kocsi és 2000 km-e lett újragyűrűzve a motor. Nagy dilemmában vagyok :S

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 19:16


vargadre írta: Sziasztok nem túl egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok!

Van egy szép BMW 318i E46-os (143 LE) ami pont úgy felszerelt és úgy néz ki mint amilyet szeretnék. Nagyon kedvező áron meglehetne szerezni viszont 310.000 Km van benne. Véleményetek szerint megérni-e belevágni én kb 40-50 km-ert használnám. Továbbá a kocsinak gondos gazdája volt, tényleg szépen ki van cserélve minden illetőleg nagyrészt autópályáztak vele. Milyen hibák jöhetnek ki és minden hasznon információ érdekelne ezzel kapcsolatban. Remélem járt már közületek is valaki hasonló cipőben!

Válaszotokat előre is köszönöm!


ahhoz képest, hogy benyás, jó sokat mentek vele... valószínű nem hazudnak a km-rel. ha ismered az előző tulajt talán érdemes, főleg ha eddig gond nélkül elment.

státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 19:09


Sziasztok nem túl egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok!

Van egy szép BMW 318i E46-os (143 LE) ami pont úgy felszerelt és úgy néz ki mint amilyet szeretnék. Nagyon kedvező áron meglehetne szerezni viszont 310.000 Km van benne. Véleményetek szerint megérni-e belevágni én kb 40-50 km-ert használnám. Továbbá a kocsinak gondos gazdája volt, tényleg szépen ki van cserélve minden illetőleg nagyrészt autópályáztak vele. Milyen hibák jöhetnek ki és minden hasznon információ érdekelne ezzel kapcsolatban. Remélem járt már közületek is valaki hasonló cipőben!

Válaszotokat előre is köszönöm!

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 15:19


bbihari írta: Sziasztok!
Az E39-esről mi a véleményetek? Bővült a család, tehát E46-ról letetettem, mert kicsi (max, ha lenne egy full patika 325i, lehet elgondolkodnék rajta ). A Bora is kicsi, az E46 kb össz-vissz akkora (egyiknek nagyobb a tengelytáv, másiknak a csomagtartó). Tehát E39-et nézegetek, ezeket néztem ki:
525i
528i
520i
Persze aztán valószínű, hogy nem ezek lesznek, mert előbb el kell adni az enyémet. Ez lehet pár nap, de akár pár hónap is. Ha előbbi, akkor viszont jól jön a véleményetek. Melyiknek jobb a motorja, mit szóltok magához az autóhoz, stb?:


A 25i-nel még a km-t sem mertek odairni, szerintem az felejtös!
A 28i bejövös, lätszik, hogy ert hozzä, es szerette, bär nagypapik nem igen järnak ilyesmivel, de nekem ez tetszik a legjobban!
A 20i-hez meg csak annyit tennek hozzä, hogy 12 ev alatt eleg keveset ment ez a nemet ceges kocsi, de lehetnek csodäk, nincs kizärva!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 15:11


bbihari írta: Sziasztok!
Az E39-esről mi a véleményetek? Bővült a család, tehát E46-ról letetettem, mert kicsi (max, ha lenne egy full patika 325i, lehet elgondolkodnék rajta ). A Bora is kicsi, az E46 kb össz-vissz akkora (egyiknek nagyobb a tengelytáv, másiknak a csomagtartó). Tehát E39-et nézegetek, ezeket néztem ki:
525i
528i
520i
Persze aztán valószínű, hogy nem ezek lesznek, mert előbb el kell adni az enyémet. Ez lehet pár nap, de akár pár hónap is. Ha előbbi, akkor viszont jól jön a véleményetek. Melyiknek jobb a motorja, mit szóltok magához az autóhoz, stb?:

Jók az E39-ek, benzinesből főleg. Egy a lényeg, lehetőleg balesetmentest keress, 525i-től felfele. Az itt belinkelt első számú versenyzőt felejtsd el, mivel ezt belinkelted, erősen ajánlom, hogy vigyél magaddal hozzáértőt, lehetőleg BMW-s körökből, esetleg E39-es fórumról találsz vállalkozót. Sok sikert!




bbihari

státusz bbihari

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. április 02. szerda, 14:06


Sziasztok!
Az E39-esről mi a véleményetek? Bővült a család, tehát E46-ról letetettem, mert kicsi (max, ha lenne egy full patika 325i, lehet elgondolkodnék rajta ). A Bora is kicsi, az E46 kb össz-vissz akkora (egyiknek nagyobb a tengelytáv, másiknak a csomagtartó). Tehát E39-et nézegetek, ezeket néztem ki:
525i
528i
520i
Persze aztán valószínű, hogy nem ezek lesznek, mert előbb el kell adni az enyémet. Ez lehet pár nap, de akár pár hónap is. Ha előbbi, akkor viszont jól jön a véleményetek. Melyiknek jobb a motorja, mit szóltok magához az autóhoz, stb?:

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 12:37


duend írta: Sziasztok!
Azt kerdeznem Töletek, hogy a (leszerelhetö)vonohorog minden E46-ban csak rendelhetö extra volt, vagy mindhez järt esetleg? Ha nem, akkor gondolom csak az utolagos beszereles jätszik, ha a megvett auton nem lenne...


extra volt , Westfalia típusnéven.

Einbausatz. Für die 3er Limousine, das 3er Coupé und das 3er Cabrio.
000.532,00!
" 71 60 6 767 756
Einbausatz. Für den 3er Touring. 000.532,00!
" 71 60 6 767 769


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 28. péntek, 12:40

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 11:05


Sziasztok!
Azt kerdeznem Töletek, hogy a (leszerelhetö)vonohorog minden E46-ban csak rendelhetö extra volt, vagy mindhez järt esetleg? Ha nem, akkor gondolom csak az utolagos beszereles jätszik, ha a megvett auton nem lenne...

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 09:28


vargadre írta: Üdvözlök mindenkit! Első sorban azt szeretném kérdezni tőletek, hogy az n46b20a-as motor ( Benzin, 110 kw, 200 Nm )kapcsán mi a tapasztalatok, legfőképpen milyen hiba jelenségek fordulnak elő. Egyébként nagyon gondolkodok, hogy a 320i E90-est ezzel a motorral vásárolnám, igaz idáig az E46 volt tervben a 143 Le motorral. Aki esetleg az E90-ről tud valami infót nyugodtan írjon.

Válaszotokat előre is köszönöm, ne sajnáljatok minden infó jól jön




Szia!Nekem volt e46-ba ez az ujabb fajta motorosom.Nem voltam vele joba,sok problemam volt vele lancugras,lanc nyulas kulonbozo motor jelado es elektronikai problemak... holott 90 ezer kmert futott...én a helyedben 6 hengeresben gondolkodnek mind e46 mind e90 eseteben.Persze biztos van olyan akinek tokeletes ezzel a motorral szerelt Bmwje.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. március 28. péntek, 08:47


leroyclub írta:
YELLOW írta:
személyesen szivesen elbeszélgetek akárkivel (na jó nem), de leírva nem fogok kiadni dolgokat, mert bárki olvashatja itt a fórumot, bárki lehet egy név mögött. az egyedi dolgokban nagyon sok minden elképzelhető, pl váltózár is, amit mondjuk nem is látni. ezek aiket általában tud az ember, mind látható dolgok. se számos olyan elem beépíthető, aminek nincs látszatja, és csak a tulaj, na és persze aki megépíti a rendszert tudja, hogy adott egység hol van, hogy működik, hogyan deaktiválható. nem hagyományos dolgokban kell gondolkozni. és nem fogják elvinni az autót, max ha menet közben eltérítenek és kirángatnak belőle, de persze ezekre is van megoldás, hogy utána kapufa és inkább elszalad a tolvaj, legyen az akármennyire profi. annyiféle dolgot meg lehet csinálni, hogy leírni is sok volna...


Akkor valakit tudnátok ajánlani? Vagy egy helyet ahol tudok erről beszélni valakivel? Én is jobban örülnék ha 150nél olcsóbban találnék valamit ami megvédi az autót.


Tudok Bp-n. nekem is Ő csinálta. Ha kell privátban megírom a telefonszámát.



leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 21:54


YELLOW írta:
személyesen szivesen elbeszélgetek akárkivel (na jó nem), de leírva nem fogok kiadni dolgokat, mert bárki olvashatja itt a fórumot, bárki lehet egy név mögött. az egyedi dolgokban nagyon sok minden elképzelhető, pl váltózár is, amit mondjuk nem is látni. ezek aiket általában tud az ember, mind látható dolgok. se számos olyan elem beépíthető, aminek nincs látszatja, és csak a tulaj, na és persze aki megépíti a rendszert tudja, hogy adott egység hol van, hogy működik, hogyan deaktiválható. nem hagyományos dolgokban kell gondolkozni. és nem fogják elvinni az autót, max ha menet közben eltérítenek és kirángatnak belőle, de persze ezekre is van megoldás, hogy utána kapufa és inkább elszalad a tolvaj, legyen az akármennyire profi. annyiféle dolgot meg lehet csinálni, hogy leírni is sok volna...


Akkor valakit tudnátok ajánlani? Vagy egy helyet ahol tudok erről beszélni valakivel? Én is jobban örülnék ha 150nél olcsóbban találnék valamit ami megvédi az autót.

státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 10:26


Üdvözlök mindenkit! Első sorban azt szeretném kérdezni tőletek, hogy az n46b20a-as motor ( Benzin, 110 kw, 200 Nm )kapcsán mi a tapasztalatok, legfőképpen milyen hiba jelenségek fordulnak elő. Egyébként nagyon gondolkodok, hogy a 320i E90-est ezzel a motorral vásárolnám, igaz idáig az E46 volt tervben a 143 Le motorral. Aki esetleg az E90-ről tud valami infót nyugodtan írjon.

Válaszotokat előre is köszönöm, ne sajnáljatok minden infó jól jön



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 27. csütörtök, 13:44

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 10:08


Pocses írta:
YELLOW írta: Kell-e félni az E46-os 3-as BMW-től?


Én is hozzászóltam anno a cikkhez.


és még nekem mondják, hogy mindenhova belepofázok
nem is írok más BMW-s fórumra sem, max korábban 1-2 kommentet.
tudod ki regisztrálna azért, hogy kommentezzek egy ilyen cikket... ami sokkal jobban megírható is lett volna, csak érdekesség képpen raktam be amúgy, hátha valami újonc olvasná.