YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 14. hétfő, 21:54


pati2337 írta: Üdv néktek!

Nem ismeri valaki ezt az autót? Érdekelne, csak nem tudom mennyire lehet valós az adat, ami vele van.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-7816832

Vélemények?


118ezer km. LOL
ha igaz, akkor rá kell ugrani.

státusz pati2337

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. április 14. hétfő, 21:42


Üdv néktek!

Nem ismeri valaki ezt az autót? Érdekelne, csak nem tudom mennyire lehet valós az adat, ami vele van.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-7816832

Vélemények?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. április 14. hétfő, 20:58


hil írta:
vargadre írta:
jlaci74 írta:
vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Hidd el abból nem 50 van visszahúzva... Szorozd 2-3-4-el ...
Már linkeltem régebben valamelyik topicban az utolsó e46-omat, 240 e. km ...
Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ...

https://lh3.googleusercontent....145935.jpg


Sajnos ez picit így elszomorít, mert tetszik az autó-kívülről belülről. :S

Róla lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7808645 , sajnos pont a belső nem látszik rendesen. Nem tudom mi a különbség a te kormányod és a hármom küllős M-es között de remélem, hogy nem annyit csavartak vissza mint amennyit mondtál. Amúgy nekünk van a cégnél egy 2006-os Octavica 179.000 van benne és hát darabokban málik a kormány. Szerintem nagyban függ a használattól is de én is biztos vagyok benne, hogy csavarva van :S



Szia, sziasztok!
nem gondolnám,. hogy a kormány és váltógomb kopottságából lehet következtetni a valós Km-re! Egy jó munkásember nem igazán selymes tenyere jobban koptatja azt, gondolom ez belátható.
hil



Belátható. Ezért is írtam, hogy " Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ..."
... ha a linkelt autó belsejét megnézed akkor látod hogy a kormány szigetelőszalagozva van , a váltógomb lecserélve, az ülés szétfingva... Ebben a kocsiban nem 220 van hanem sokkal több. Mondom ezt 3db e46 , 6db BMW , és kb. 30-40 autó birtoklása után...
Arról nem beszélve, hogy jelenleg én is BMW-t keresek és a fiatalabb e90/e60 modellekben is jellemzően 250-300e. km van ...

státusz reimerm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. április 14. hétfő, 20:16


Sziasztok!

Vásárlás előtt vagyok és kicsit határozatlan vagyok, mert ez lenne az első saját autóm.
Ezt a kettőt néztem ki magamnak:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-7789562

http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-7647362

A hírdetések alapján a 120D tetszik jobban felszereltségi szinten, de sajnos nincs tapasztalatom ezzel a váltóval. A másik dolog ami miatt van egy kis rossz érzésem az a fórumokon olvasott örvényszelep/pillangószelep hibalehetősége, mert ha jól tudom az a 118D-ben nincs.

Tudtok tapasztalatokat, véleményeket adni, hogy így első látásra melyik lehetne jobb vásár? Vannak tipikus hibák amikre figyelni kell?

Fogyasztásilag, ahogy néztem a spritmonitor.de-t nem jelentős a különbség vagy ez talán téves felvetés?

Ilyen km mennyiségnél milyen szervízekre kell számítani?

Van Busapesten egy bevált hely ahol vásárlás előtt reálisan átvizsgálják az autót és véleményezik?

A segítséget és a válaszokat előre is köszönöm!!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. április 14. hétfő, 19:40


vargadre írta:
jlaci74 írta:
vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Hidd el abból nem 50 van visszahúzva... Szorozd 2-3-4-el ...
Már linkeltem régebben valamelyik topicban az utolsó e46-omat, 240 e. km ...
Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ...




Sajnos ez picit így elszomorít, mert tetszik az autó-kívülről belülről. :S

Róla lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7808645 , sajnos pont a belső nem látszik rendesen. Nem tudom mi a különbség a te kormányod és a hármom küllős M-es között de remélem, hogy nem annyit csavartak vissza mint amennyit mondtál. Amúgy nekünk van a cégnél egy 2006-os Octavica 179.000 van benne és hát darabokban málik a kormány. Szerintem nagyban függ a használattól is de én is biztos vagyok benne, hogy csavarva van :S



Szia, sziasztok!
nem gondolnám,. hogy a kormány és váltógomb kopottságából lehet következtetni a valós Km-re! Egy jó munkásember nem igazán selymes tenyere jobban koptatja azt, gondolom ez belátható.
hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 14. hétfő, 17:11


SirToma írta:
vargadre írta:
jlaci74 írta:
vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Hidd el abból nem 50 van visszahúzva... Szorozd 2-3-4-el ...
Már linkeltem régebben valamelyik topicban az utolsó e46-omat, 240 e. km ...
Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ...




Sajnos ez picit így elszomorít, mert tetszik az autó-kívülről belülről. :S

Róla lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7808645 , sajnos pont a belső nem látszik rendesen. Nem tudom mi a különbség a te kormányod és a hármom küllős M-es között de remélem, hogy nem annyit csavartak vissza mint amennyit mondtál. Amúgy nekünk van a cégnél egy 2006-os Octavica 179.000 van benne és hát darabokban málik a kormány. Szerintem nagyban függ a használattól is de én is biztos vagyok benne, hogy csavarva van :S



Sziasztok.

Ami nekem furi, hogy nagyon kiült mindkét oldal.
Az enyém 270 felé közelít, de az anyós ülés 1 karcoláson kívül hibátlan.
A vezető ülésnél is csak a külső fele van egy picit kiülve.
Miért kell egy frissen behozott autónál kiemelni, hogy első tulajos???
Amúgy, 2002-töl nem 6os váltóval jött mind???
Enyém 2001.10 havi, 5gangos, úgy tudtam, 2002-töl már 6os volt mind, rosszul tudtam?
Kormány mióta nálam van, nekem is kifényesedett egy részen, tenyérrel tekerem néha, mégse mentem vele 300000 km-t.
A váltószoknya az már más, azt azért nehéz lelakni normális körülmények között.

Toma


hazsnálat függő. nekem a gyári kormány, igaz nem bőr, de olyan mint az új, aztán 23ezer km alatt már a bal oldalon meglátszott a tenyeres forgatás, nem drasztikusan, de jóval jobban kopott. ráadásul elég izzadékony a kezem. az ülés, mint ahogy írták, ha sokat ki be szállnak meg városoznak, akkor mind a kormány, mind az ülés megsínyli. hiába figyel oda az ember, berepülni nem lehet az autóba.

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. április 14. hétfő, 16:41


SirToma írta:
vargadre írta:
jlaci74 írta:
vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Hidd el abból nem 50 van visszahúzva... Szorozd 2-3-4-el ...
Már linkeltem régebben valamelyik topicban az utolsó e46-omat, 240 e. km ...
Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ...




Sajnos ez picit így elszomorít, mert tetszik az autó-kívülről belülről. :S

Róla lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7808645 , sajnos pont a belső nem látszik rendesen. Nem tudom mi a különbség a te kormányod és a hármom küllős M-es között de remélem, hogy nem annyit csavartak vissza mint amennyit mondtál. Amúgy nekünk van a cégnél egy 2006-os Octavica 179.000 van benne és hát darabokban málik a kormány. Szerintem nagyban függ a használattól is de én is biztos vagyok benne, hogy csavarva van :S



Sziasztok.

Ami nekem furi, hogy nagyon kiült mindkét oldal.
Az enyém 270 felé közelít, de az anyós ülés 1 karcoláson kívül hibátlan.
A vezető ülésnél is csak a külső fele van egy picit kiülve.
Miért kell egy frissen behozott autónál kiemelni, hogy első tulajos???
Amúgy, 2002-töl nem 6os váltóval jött mind???
Enyém 2001.10 havi, 5gangos, úgy tudtam, 2002-töl már 6os volt mind, rosszul tudtam?
Kormány mióta nálam van, nekem is kifényesedett egy részen, tenyérrel tekerem néha, mégse mentem vele 300000 km-t.
A váltószoknya az már más, azt azért nehéz lelakni normális körülmények között.


Toma




Ha valaki gyűrűben vezet pikpak legyalulja a bőrkormányt.
A sportülést is kilehet nyirni a sok ki-be szállástól...ezek a gazdin múlnak.
Ha neked szimpatikus az autó nézd meg, próbáld ki, kérd el az alvázszámot informáld le, esetleg vigyél magaddal egy szerelőt és nézesd meg vele is.



SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2014. április 14. hétfő, 15:55


vargadre írta:
jlaci74 írta:
vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Hidd el abból nem 50 van visszahúzva... Szorozd 2-3-4-el ...
Már linkeltem régebben valamelyik topicban az utolsó e46-omat, 240 e. km ...
Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ...




Sajnos ez picit így elszomorít, mert tetszik az autó-kívülről belülről. :S

Róla lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7808645 , sajnos pont a belső nem látszik rendesen. Nem tudom mi a különbség a te kormányod és a hármom küllős M-es között de remélem, hogy nem annyit csavartak vissza mint amennyit mondtál. Amúgy nekünk van a cégnél egy 2006-os Octavica 179.000 van benne és hát darabokban málik a kormány. Szerintem nagyban függ a használattól is de én is biztos vagyok benne, hogy csavarva van :S



Sziasztok.

Ami nekem furi, hogy nagyon kiült mindkét oldal.
Az enyém 270 felé közelít, de az anyós ülés 1 karcoláson kívül hibátlan.
A vezető ülésnél is csak a külső fele van egy picit kiülve.
Miért kell egy frissen behozott autónál kiemelni, hogy első tulajos???
Amúgy, 2002-töl nem 6os váltóval jött mind???
Enyém 2001.10 havi, 5gangos, úgy tudtam, 2002-töl már 6os volt mind, rosszul tudtam?
Kormány mióta nálam van, nekem is kifényesedett egy részen, tenyérrel tekerem néha, mégse mentem vele 300000 km-t.
A váltószoknya az már más, azt azért nehéz lelakni normális körülmények között.


Toma




státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. április 14. hétfő, 13:43


jlaci74 írta:
vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Hidd el abból nem 50 van visszahúzva... Szorozd 2-3-4-el ...
Már linkeltem régebben valamelyik topicban az utolsó e46-omat, 240 e. km ...
Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ...




Sajnos ez picit így elszomorít, mert tetszik az autó-kívülről belülről. :S

Róla lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7808645 , sajnos pont a belső nem látszik rendesen. Nem tudom mi a különbség a te kormányod és a hármom küllős M-es között de remélem, hogy nem annyit csavartak vissza mint amennyit mondtál. Amúgy nekünk van a cégnél egy 2006-os Octavica 179.000 van benne és hát darabokban málik a kormány. Szerintem nagyban függ a használattól is de én is biztos vagyok benne, hogy csavarva van :S




státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. április 14. hétfő, 13:18


vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Hidd el abból nem 50 van visszahúzva... Szorozd 2-3-4-el ...
Már linkeltem régebben valamelyik topicban az utolsó e46-omat, 240 e. km ...
Általánosítani nem szabad, nem is lehet, de ...




BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. április 13. vasárnap, 22:08


Szemy írta:
Coyote írta:
Blaze írta: Sziasztok!

Úgy döntöttem BMW-t szeretnék következő autókat. Megnézve az alternatívákat és lehetőségeket, az E46 320i tetszik a legjobban. Elég sokat végignéztem, németeket is, viszont arra jutottam onnan tapasztalat nélkül nem vágnék bele hogy behozzak egyet. Szóval ő lenne a végleges választás, tudtok róla valamit esetleg?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-7805430


Mellette szól a kellemes ár és a jó állapot, ha az igényeidnek megfelel, menj rá.

Én személy szerint, ha már kupét választanék, akkor nem adnám m-packet, combtámaszos bőrülés, nagynavi, tetőablak alá, ez kupénak kicsit fapad szerintem. A navit meg a xenont leszámítva ez ilyen opel astra felszereltségű cucc, amit feleannyiért megkapsz, kétszer ennyi ajtóval


Teljesen igazad van, viszont ez az arany szinte mindig megvan. Jelenleg egy uj alap 4-es BMW 35.750 euro, mig egy uj alap 5 ajtos Astra 16.950 euro. Arrol nem is beszelve, hogy a BMW nem arrol hires, hogy az alapfelszereltseget telerakja "extrakkal". Peldanak okaert az uj 5-ös BMW-ben (F10) a hatso osztottan dönthetö üles extranak szamit, ami azert elgondolkodtato...

Szemy



10 év, közel 300kkm alazz a hátsó üléstámlám se osztottan, se osztatlanul egyetlen egyszer sem volt lehajtva. Tehát számomra ez a feature teljesen felesleges. És az extralistán található dolgok 90%-a detto. Az a kedvencem, ha valaki azért vesz puttonyos teherautót (egyesek kombinak, touringnak nevezik) mert lehet, hogy 5 év múlva egyszer majd vesz egy hűtőt, tv-t és mekkora királyság lesz, ha nem kell tehertaxit hívni.



ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. április 13. vasárnap, 22:01


vargadre írta: Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Belinkelnéd melyikről lenne szó?
Mondjuk sok mindenre nem tudsz következtetni mert az sem mindegy ki használta,milyen gazdája volt,városoztak vele v hosszabb utakra használták.Olasz vagy német autó mondjuk ha már nincs meg a szervíz könyve az már kicsit gyanús,de persze ha meg meglenne az sem jelentene semmit,mert olyat csinálnak amilyet mondasz!

státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. április 13. vasárnap, 20:44


Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulnék a BMW gazdákhoz! Azt szeretném kérdezni, hogy a kormánybőr és a váltóbőr kopás körülbelül mennyi KM-re utal? Egy kocsit nézek (BMW 320d E46, 2003) aminek a kormánya több helyen kissé kivan dörzsölődve, kopva illetőleg a váltónál lévő bőr is megvan több helyen kopva, talán egy helyen egy kis szakadást is láttam a varrás mentén. A kocsiban 227.000 km van a km számláló szerint de szerintem legalább egy 50-es több lehet benne.

Véleményetek mi ezzel kapcsolatban továbbá akinek ilyen kocsija van annak mikor jelentkeztek ezek a tünetek.

Válaszotokat előre is köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 13. vasárnap, 20:00


Janthomas írta:
attig írta:
Janthomas írta: Sziasztok!
Remélhetőleg heteken belül én is BMW e46 tulajdonos leszek, már elég régóta nézegetem a hirdetéseket, olvasgattam sokat a témában (itt a fórumos hozzászólásokat is). Nemrég egy szép acélszürke példányt adtak el előttem pár órával (kipróbálás után) nagy sajnálatomra, ezért most kereshetek egy másikat. A kérdésem a következő volna: ti mennyit adnátok egy szép, de fapados, kései (2004-es), benzines e46-ért? Túlzónak érzem kicsit 1,8-2 millió közeli árakat ezekért a modellekért tekintettel az extrák hiányára. A magyar piacon egyébként azt vettem észre, hogy benzinesben elég sok ilyen van. Forduljak inkább a németek felé? A vételáron felül mennyivel kalkuláljak (papírozás, benzinköltség, stb...)? 3-400.000 Ft?
Köszönöm előre is a válaszokat, remélhetőleg nemsokára én is megkaparintom a BMW-m


Szia!

Én tavaly nyáron voltam ebben a helyzetben. Nagyok sokat keresgéltem, de én is irreálisan magasnak tartottam az árakat az állapotokhoz képest. Sőt az autók 80%a zsákbamacska, a maradék ami tényleg olyan állapotban van, ahogy feltüntetik. Nekem a behozatalban egy fórum társ, m_attila segített, nagyon korrekt volt. Az autó ára 1,2m volt kb, 1,6-ból meg volt oldva minden úgy, hogy egy lépést nem kellett tennem. Szerintem ilyen állapotút itthon 1,7 körül kaptam volna meg.


Ez a nagy dilemmám nekem is, mert kint azért jobban extrázzák a BMW-ket. Amúgy azt nem írtam, de itt a hirdetés szerinti szervizkönyvvel igazolt, a képekről szépnek tűnő 100-130.000 km-t futott magyar autókra gondoltam az előző hozzászólásomban. Itt vannak a linkek:
1. http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-7639402
2. http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-7824035
Rájuk gondoltam.


úgy extrázzák az autókat, ahogy megrendelték. kint nagyon sok nyugger vett újonnan E46-ot, és nekik nem kellett a sok-sok extra. nem azért mert nem lett volna pénz rá, csak nem igényelték, az egyszerű ekzelés, minél kevesebb technika volt a lényeg.
az elsőt mindenképp kerülném, mert N40-es motorkód, sok baj van vele. a második N46-os, amire szintén mondják, bár sokkal jobb mint az N40. az N40 ráadásul 1.6-os, hiába azonos a lóerő, a nyomaték kevesebb, és nem igazán megy úgy. sőt most néztem a képeket, a második is N40-es motor és 1.6-os tehát az 1796cm3 rosszul van feltüntetve, vagy a kép nem az adott autóról van. szóval gyanus.

szerk.: a második mivel 2004-es nem N40-es lesz, hanem N45 vagy N43. az a baj ezt már csak a motorszámból lehetne kideríteni. de akkor is 1.6-os.

szerk.: N45-ös lesz a második és 1.6-os. na jó az első is N45. mindenképp jobb mint az N40-es korábbi verzió. talán érdemes megnézni őket.



Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. április 13. vasárnap, 20:08

attig
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz attig

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2014. április 13. vasárnap, 19:54


Janthomas írta:
attig írta:
Janthomas írta: Sziasztok!
Remélhetőleg heteken belül én is BMW e46 tulajdonos leszek, már elég régóta nézegetem a hirdetéseket, olvasgattam sokat a témában (itt a fórumos hozzászólásokat is). Nemrég egy szép acélszürke példányt adtak el előttem pár órával (kipróbálás után) nagy sajnálatomra, ezért most kereshetek egy másikat. A kérdésem a következő volna: ti mennyit adnátok egy szép, de fapados, kései (2004-es), benzines e46-ért? Túlzónak érzem kicsit 1,8-2 millió közeli árakat ezekért a modellekért tekintettel az extrák hiányára. A magyar piacon egyébként azt vettem észre, hogy benzinesben elég sok ilyen van. Forduljak inkább a németek felé? A vételáron felül mennyivel kalkuláljak (papírozás, benzinköltség, stb...)? 3-400.000 Ft?
Köszönöm előre is a válaszokat, remélhetőleg nemsokára én is megkaparintom a BMW-m


Szia!

Én tavaly nyáron voltam ebben a helyzetben. Nagyok sokat keresgéltem, de én is irreálisan magasnak tartottam az árakat az állapotokhoz képest. Sőt az autók 80%a zsákbamacska, a maradék ami tényleg olyan állapotban van, ahogy feltüntetik. Nekem a behozatalban egy fórum társ, m_attila segített, nagyon korrekt volt. Az autó ára 1,2m volt kb, 1,6-ból meg volt oldva minden úgy, hogy egy lépést nem kellett tennem. Szerintem ilyen állapotút itthon 1,7 körül kaptam volna meg.


Ez a nagy dilemmám nekem is, mert kint azért jobban extrázzák a BMW-ket. Amúgy azt nem írtam, de itt a hirdetés szerinti szervizkönyvvel igazolt, a képekről szépnek tűnő 100-130.000 km-t futott magyar autókra gondoltam az előző hozzászólásomban. Itt vannak a linkek:
1. http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-7639402
2. http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-7824035
Rájuk gondoltam.


Szerintem páran úgyis megvéleményezik a kocsikat, nekem is sokat segítettek az itteni srácok. De én már nemigen tudok bízni az olyan magyar emberben, aki el akar adni valamit. Tisztelet a kivételnek!!