csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 12:37


dani00 írta: Sziasztok!
Egy kis tapasztalatra lenne szükségem. Egy E46 320d-t tervezek vásárolni a közeljövőben, 6 sebességeset, viszont mostanság találtam pár tetszetős példányt, ami 5-ös váltóval van szerelve. 6-os váltóval szerelttel van már tapasztalat, viszont 5-össel még nem mentem. Mi a véleményetek róla?


A 6-os váltó városban egy hangyányit kevesebbet fogyaszt. Autópályán minimális a fordulatszám különbség, mivel a difi áttétele is különbözik a kettőnél.
5-ös váltósba drágább a lendkerék csere ha szükség van rá, márpedig szükség van rá majdnem minden esetben egy idő után.
Nekem személy szerint jobban tetszik az 5ös váltó karaktere, de ez az én szubjektív véleményem, lehet hogy azért mert az enyém ilyen, és ezt vezetem többet.

státusz Andriskom

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. november 13. csütörtök, 12:26


Sziasztok!
Első BMW vásárlása előtt állok. E46-t szeretnék, '99-'01 evjaratuakat nezegettem, max 950ezer lenne a rá szánt összeg.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-8431511
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8417801
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8236425
nem szeretnék sem driftelni vele, sem gyorsulásokra járni, sima hétköznapi használatra venném! bele vághatok vagy inkább várjak még és szánjak rá több pénzt?
A segitseget es jo tanacsokat elore is koszonom!

dani00
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz dani00

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. november 11. kedd, 00:22


Sziasztok!
Egy kis tapasztalatra lenne szükségem. Egy E46 320d-t tervezek vásárolni a közeljövőben, 6 sebességeset, viszont mostanság találtam pár tetszetős példányt, ami 5-ös váltóval van szerelve. 6-os váltóval szerelttel van már tapasztalat, viszont 5-össel még nem mentem. Mi a véleményetek róla?

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 22:46


BigMoney írta: illetve még ez a kettő tetszett meg:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-8395062
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-8357258


Szia az én voksom a 318CI...

státusz BigMoney

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 22:39

státusz BigMoney

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 17:54


Sziasztok,

Első BMW vásárlás előtt állok, ez lenne a kiszemeltem, mi a véleményetek róla?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ol-8385924

Kb. ebben az árkategóriában nézelődök.

Köszi!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. november 06. csütörtök, 19:32


blueman írta:
Meddig pörgetted? 2000-től 3500-ig pörgesd, ott kell lenni az erőnek, ha nincs akkor gond van, így külsőre elég tetszetős, de amit írsz az elkeserítő, szabad tudni, hogy mennyit adtál volna érte?


1,750 ennél semmivel sem többet. Egy nagyon rendes, bmwhez szerelői szinten értő, barátommal néztük meg a járművet. Ezért is mertem a fentieket leírni.



blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2014. november 06. csütörtök, 19:24


jons írta: Sziasztok!

Tervben van az autócsere és gondoltam, ha váltok akkor legyen sokkal erősebb, komfortosabb, egyszóval jobb, mint a mostani.
A hahu felső harmadából nézelődök inkább és a 30d-k keltették fel a figyelmemet.
Nosza nézzünk meg egyet:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8120796
Telefonban szimpatikus volt a tulaj és a megnézés során sem dicsérte agyba főbe a kocsit.

A fényezés matt, fújva is volt sok helyen, amiről ő nem tudott vagy nem akart tudni. Jobb első ajtó eláll a síkból egy kicsit. A krómkeret is lett feszegetve bal oldalon.
Kormány kopott. Nagyon varrógép hangja volt melegen is(a diag is jelezte a korrekciós értékeknél), bár az üzemi hőfokot nem tudta elérni az motor, valószínű a termosztát miatt. Gumik felemások elöl és hátul. Nincs is hozzá semmi, csak ami a kocsin van.
Illetve itt valamit vagy én nézek el, vagy a kocsival nem volt oké valami. Nem éreztem azt az átütő erőfölényt. Későn jött meg az a kis erő és hamar vége is lett, mert váltani kellett. Az én általam közölt ár köszönőviszonyban sem volt az ő alsó határával. Nincs rossz szájízem, remélem a tulajnak se. Legalább kapott egy ingyen diagot és hibakód törlést. Nem lett vétel, mindenesetre tanulságos volt.


Meddig pörgetted? 2000-től 3500-ig pörgesd, ott kell lenni az erőnek, ha nincs akkor gond van, így külsőre elég tetszetős, de amit írsz az elkeserítő, szabad tudni, hogy mennyit adtál volna érte?


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. november 06. csütörtök, 19:00


Sziasztok!

Tervben van az autócsere és gondoltam, ha váltok akkor legyen sokkal erősebb, komfortosabb, egyszóval jobb, mint a mostani.
A hahu felső harmadából nézelődök inkább és a 30d-k keltették fel a figyelmemet.
Nosza nézzünk meg egyet:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8120796
Telefonban szimpatikus volt a tulaj és a megnézés során sem dicsérte agyba főbe a kocsit.

A fényezés matt, fújva is volt sok helyen, amiről ő nem tudott vagy nem akart tudni. Jobb első ajtó eláll a síkból egy kicsit. A krómkeret is lett feszegetve bal oldalon.
Kormány kopott. Nagyon varrógép hangja volt melegen is(a diag is jelezte a korrekciós értékeknél), bár az üzemi hőfokot nem tudta elérni az motor, valószínű a termosztát miatt. Gumik felemások elöl és hátul. Nincs is hozzá semmi, csak ami a kocsin van.
Illetve itt valamit vagy én nézek el, vagy a kocsival nem volt oké valami. Nem éreztem azt az átütő erőfölényt. Későn jött meg az a kis erő és hamar vége is lett, mert váltani kellett. Az én általam közölt ár köszönőviszonyban sem volt az ő alsó határával. Nincs rossz szájízem, remélem a tulajnak se. Legalább kapott egy ingyen diagot és hibakód törlést. Nem lett vétel, mindenesetre tanulságos volt.

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. november 02. vasárnap, 08:38


nickname írta:
Prof írta:
gfeco írta:
nickname írta:
gfeco írta:
dani00 írta: Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?



Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.


Honnan veszed ezt a baromságot hogy a turbó 150 ezrenként gatya ?

Mondom ezt ugy hogy 2db e46 20d volta birtokomba.


Itt olvasom a fórumon
Csak ki ne találd nekem hogy 300 ezerig hozzá sem kell érni a turbóhoz...
De nyugtassuk inkább meg a turbó a legbiztosabb pontja a 20d nek
Sosem lessz semmi baja millio km ert elmegy










elsö 20d -m most 285.5xx km van benne gyári turbóval probléma mentesen
Második 20d -m kb 240.xxx lehet benne gyári turbóval probléma mentesen
e90 bmw 318d ismerösé, 290.xxx nél lett gyári turbó cseréle.

Csak azért ezt a három autót hoztam fel példának, mert 100% ban ellenőrzött volt az előéletük, tehát valós szerviz lista és hiteles futás teljesítménnyel rendelkeztek.

A turbó használhatósága mindig a felhasználón múlik.

Egyébként meg hogy itt mit írnak azt, nem nagyon kell alapul venni, mert amelyikről le esnek a turbók kb 2x annyi a futásteljesítménye mint amit az óra mutat. Vagy ütik vágják mert 320d oszt nagyon megy, olajat meg vagy cserélünk vagy nem.



Persz felhasználásfüggő.Szerintem zárjuk a témàt de abban kiegyezhetünk hogy ha volt ha nem a turboval eddig valami gond 280 ezernél jöhetnek a bajok.
Persze ne legyen semmi lelje benne örömét de mindketten tudjuk hogy nem örök élet.
Üdv Feco


csanadizoli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csanadizoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2014. november 02. vasárnap, 08:23


nickname írta:
Prof írta:
gfeco írta:
nickname írta:
gfeco írta:
dani00 írta: Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?


Az enyémben 316000 km van,nincs semmi baja a turbómnak sem!

Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.


Honnan veszed ezt a baromságot hogy a turbó 150 ezrenként gatya ?

Mondom ezt ugy hogy 2db e46 20d volta birtokomba.


Itt olvasom a fórumon
Csak ki ne találd nekem hogy 300 ezerig hozzá sem kell érni a turbóhoz...
De nyugtassuk inkább meg a turbó a legbiztosabb pontja a 20d nek
Sosem lessz semmi baja millio km ert elmegy










elsö 20d -m most 285.5xx km van benne gyári turbóval probléma mentesen
Második 20d -m kb 240.xxx lehet benne gyári turbóval probléma mentesen
e90 bmw 318d ismerösé, 290.xxx nél lett gyári turbó cseréle.

Csak azért ezt a három autót hoztam fel példának, mert 100% ban ellenőrzött volt az előéletük, tehát valós szerviz lista és hiteles futás teljesítménnyel rendelkeztek.

A turbó használhatósága mindig a felhasználón múlik.

Egyébként meg hogy itt mit írnak azt, nem nagyon kell alapul venni, mert amelyikről le esnek a turbók kb 2x annyi a futásteljesítménye mint amit az óra mutat. Vagy ütik vágják mert 320d oszt nagyon megy, olajat meg vagy cserélünk vagy nem.





nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. november 02. vasárnap, 07:48


Prof írta:
gfeco írta:
nickname írta:
gfeco írta:
dani00 írta: Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?



Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.


Honnan veszed ezt a baromságot hogy a turbó 150 ezrenként gatya ?

Mondom ezt ugy hogy 2db e46 20d volta birtokomba.


Itt olvasom a fórumon
Csak ki ne találd nekem hogy 300 ezerig hozzá sem kell érni a turbóhoz...
De nyugtassuk inkább meg a turbó a legbiztosabb pontja a 20d nek
Sosem lessz semmi baja millio km ert elmegy










elsö 20d -m most 285.5xx km van benne gyári turbóval probléma mentesen
Második 20d -m kb 240.xxx lehet benne gyári turbóval probléma mentesen
e90 bmw 318d ismerösé, 290.xxx nél lett gyári turbó cseréle.

Csak azért ezt a három autót hoztam fel példának, mert 100% ban ellenőrzött volt az előéletük, tehát valós szerviz lista és hiteles futás teljesítménnyel rendelkeztek.

A turbó használhatósága mindig a felhasználón múlik.

Egyébként meg hogy itt mit írnak azt, nem nagyon kell alapul venni, mert amelyikről le esnek a turbók kb 2x annyi a futásteljesítménye mint amit az óra mutat. Vagy ütik vágják mert 320d oszt nagyon megy, olajat meg vagy cserélünk vagy nem.



Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. november 02. vasárnap, 07:33


gfeco írta:
nickname írta:
gfeco írta:
dani00 írta: Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?



Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.


Honnan veszed ezt a baromságot hogy a turbó 150 ezrenként gatya ?

Mondom ezt ugy hogy 2db e46 20d volta birtokomba.


Itt olvasom a fórumon
Csak ki ne találd nekem hogy 300 ezerig hozzá sem kell érni a turbóhoz...
De nyugtassuk inkább meg a turbó a legbiztosabb pontja a 20d nek
Sosem lessz semmi baja millio km ert elmegy











Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. november 02. vasárnap, 07:47

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 21:25


nickname írta:
gfeco írta:
dani00 írta: Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?



Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.


Honnan veszed ezt a baromságot hogy a turbó 150 ezrenként gatya ?

Mondom ezt ugy hogy 2db e46 20d volta birtokomba.


Itt olvasom a fórumon
Csak ki ne találd nekem hogy 300 ezerig hozzá sem kell érni a turbóhoz...
De nyugtassuk inkább meg a turbó a legbiztosabb pontja a 20d nek
Sosem lessz semmi baja millio km ert elmegy




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 01. szombat, 21:27

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 20:56


gfeco írta:
dani00 írta: Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?



Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.


Honnan veszed ezt a baromságot hogy a turbó 150 ezrenként gatya ?

Mondom ezt ugy hogy 2db e46 20d volta birtokomba.