státusz bajzy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 00:01


Jocc írta:
bajzy írta:
Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?


Nem akartalak eltántorítani..
Mindenképpen kell egy hozzáértő személy és egy szerviz általi állapotfelmérés (bár én ezt kihagytam, volt is bennem para mikor kifizettem,de szerencsére jól jöttem ki belőle). Itt a fórumon szemezgethetsz a megbízható szervizekből kedvedre.
Nem ismerem a specifikus hibáit a benzines E46-nak, de biztos lesz itt valaki aki tud segíteni benne.
Sok sikert és hideg fejet kívánok a keresgéléshez...




Köszi mégegyszer!

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 23:59


bajzy írta:
Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?


Nem akartalak eltántorítani..
Mindenképpen kell egy hozzáértő személy és egy szerviz általi állapotfelmérés (bár én ezt kihagytam, volt is bennem para mikor kifizettem,de szerencsére jól jöttem ki belőle). Itt a fórumon szemezgethetsz a megbízható szervizekből kedvedre.
Nem ismerem a specifikus hibáit a benzines E46-nak, de biztos lesz itt valaki aki tud segíteni benne.
Sok sikert és hideg fejet kívánok a keresgéléshez...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 02. péntek, 00:00

státusz bajzy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 23:57


oxigen írta:
bajzy írta:
Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?


320i manuálisnál talán nagy gond nem lehet, de autót csak úgy szabad venni, ha rászánod azt a 20-30ezer forintot és (ha szerinted tényleg 100% rendben van) elviszed egy márkaszervízbe teljes átvizsgálásra. Amit nem mondott az eladó, de kiderült hiba, az mehet alkuba. Fontos, hogy a váltót soha nem nézik meg a márkaszervízben, legyen az manuális vagy automata. Egyébként ritka, hogy az alsó palettából választva problémamentes autóra talál az ember.


Ha nekem megfelel, akkor mindenképpen el akarom vinni márkaszervízbe átvizsgáltatni, tényleg ne azon a 30eFt-on múljon a dolog. Akkor szinte tuti, h lesz valami komolyabb hibája...(kettőstömegű, hardy tárcsa, vanos..?) arra számítok, hogy költeni kell rá, a mostanira is éves szintem min. 100eFt-ot költök. Csak nagy buktába nem akarok belefutni..
Köszi a tippeket!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 23:50


bajzy írta:
Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?


320i manuálisnál talán nagy gond nem lehet, de autót csak úgy szabad venni, ha rászánod azt a 20-30ezer forintot és (ha szerinted tényleg 100% rendben van) elviszed egy márkaszervízbe teljes átvizsgálásra. Amit nem mondott az eladó, de kiderült hiba, az mehet alkuba. Fontos, hogy a váltót soha nem nézik meg a márkaszervízben, legyen az manuális vagy automata. Egyébként ritka, hogy az alsó palettából választva problémamentes autóra talál az ember.

státusz bajzy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 23:39


Jocc írta:
bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK




Köszi, a véleményt. Hát igen, 700eFt- 2MFt-ig terjed a hazai paletta, a külföldi is kb.
Egy kicsit eltántorítottál tőle , de azért csak nem kell egyből több százezer Ft-os "beruhásásal" kezdeni (az alapdolgokaon kívül)
Szerinted nagy bukta lehet?

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 22:57


bajzy írta: Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Szia! Nem vagyok túl tapasztalt a témában, de ha megnézed a HAHU-n az általad kinézett típusok, igencsak az árpaletta aljáról származnak. Persze ez nem feltétlen jelenti, hogy nem érik meg az árukat, de ha egy kereskedő ennyiért adja gondolhatod, hogy mennyiért hozhatta be. Sajnos előfordulhat, hogy az ilyen autók több anyagi ráfordítást igényelnek majd a vásárlást követően.
Referenciának ajánlom, hogy nézz szét pl. egy német használt autós oldalon: pl. mobile.de , azért, hogy lásd, hogy a kinézett típus mennyibe kerül kint, így következtethetsz az itthoni reális(abb) árára.
Amennyiben tetszik az autó mindenképpen nézzétek meg, de legyetek kellően körültekintőek és kritikusak vele.

BUÉK




státusz bajzy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. január 01. csütörtök, 17:28


Sziasztok!

Most regisztráltam ide Hozzátok!
Szeretnék egy faceliftes, benzines, E46 touringot venni, manuális váltóval.
Elsősorban 320i-t.

Segítséget szeretnék Tőletek kérni, hogy mire figyeljek a vásásrlásnál. Úgy tudom, hogy ez egy elég megbízható motor. DE mégis miket nézzek, tippek-trükkök? Tudom, hogy költeni kell rá, ezzel tisztában vagyok, de azért egy motorfelújításba vagy egy rommátörött autóba nem szeretnék beleszaladni. Érdemes BMW márkszervízbe elvinni átvizsgáltatni?
Van kettő kinézett a HAHU-n:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8536730 - ez szimpatikus
http://www.hasznaltauto.hu/aut...xi-8552201 - kevés kép, ez gáz?

ui.(Esetleg, aki nagyon Fanatikus, Pest közeli és rá szokott érni eljöhetne velem megnézni a kiszemelt példányt), aki már közelebbről is ismer E46 benzineseket)

Köszönöm


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 17:07


YELLOW írta:
Mate78 írta: Sziasztok!

BMW E 38-ast szeretnék vásárolni Németországban.200-250 ezer kilométer környéki futásteljesítménnyel 96-99 évjáratban.Főként benzinest és a legkisebb 6 hengeres motorral.Elsősorban kézi váltóval,de ha nem találok,jobb híján automatával fogom megvenni.
Sajnos teljesen"vakon"vagyok,szeretném ha valaki segítene abban,hogy különös képen mire figyeljek oda a vásárláskor.
Minden "jó tanács"érdekel,ami a típussal kapcsolatos,illetve ami által esetleg megspórolok egy későbbi komolyabb szervíz számlát.

Köszönet előre is!


hát itt tapasztalat kevés van E38-ból. nem sok aktív tulaj van, akinek az lenne. választás szempontjából jó a motor. a 6 hengeresekkel nem szokott különösebb gond lenni. viszont E38 elektronikára úgy zusammen sokat panaszkodnak. igazából ennyi. minél nagyobb a felszereltség (leketromos extrák), annál nagyobb rizikó. de hát mivel nincs rizikó?


Talán ez esetben is megállja helyét az az általános jótanács, hogy vidd el egy BMW szervízbe és kérj egy teljes átvizsgálást. Úgy tudom, hogy 20ezef forint körüli összeg, de ezért kapsz egy szinte mindenre kiterjedő vizsgálatot több oldalon dokumentálva. Én ezt nem tettem meg vásárláskor, mert nem volt a közelben szervíz. Szerencsére nem lett bajom belőle, de legközelebb biztosan meglépem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 16:10


Mate78 írta: Sziasztok!

BMW E 38-ast szeretnék vásárolni Németországban.200-250 ezer kilométer környéki futásteljesítménnyel 96-99 évjáratban.Főként benzinest és a legkisebb 6 hengeres motorral.Elsősorban kézi váltóval,de ha nem találok,jobb híján automatával fogom megvenni.
Sajnos teljesen"vakon"vagyok,szeretném ha valaki segítene abban,hogy különös képen mire figyeljek oda a vásárláskor.
Minden "jó tanács"érdekel,ami a típussal kapcsolatos,illetve ami által esetleg megspórolok egy későbbi komolyabb szervíz számlát.

Köszönet előre is!


hát itt tapasztalat kevés van E38-ból. nem sok aktív tulaj van, akinek az lenne. választás szempontjából jó a motor. a 6 hengeresekkel nem szokott különösebb gond lenni. viszont E38 elektronikára úgy zusammen sokat panaszkodnak. igazából ennyi. minél nagyobb a felszereltség (leketromos extrák), annál nagyobb rizikó. de hát mivel nincs rizikó?

státusz Mate78

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 15:20


Sziasztok!

BMW E 38-ast szeretnék vásárolni Németországban.200-250 ezer kilométer környéki futásteljesítménnyel 96-99 évjáratban.Főként benzinest és a legkisebb 6 hengeres motorral.Elsősorban kézi váltóval,de ha nem találok,jobb híján automatával fogom megvenni.
Sajnos teljesen"vakon"vagyok,szeretném ha valaki segítene abban,hogy különös képen mire figyeljek oda a vásárláskor.
Minden "jó tanács"érdekel,ami a típussal kapcsolatos,illetve ami által esetleg megspórolok egy későbbi komolyabb szervíz számlát.

Köszönet előre is!


státusz hgabi00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. december 21. vasárnap, 15:05


Sziasztok!

Ezt az E36 328i coupe-t nem ismeri véletlenül valaki?
Esetleg a képek alapján bármi gyanús?
Előre is köszi.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2014. december 21. vasárnap, 14:08


A következő autót látta már vki?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-8531128

Mennyivel megbízhatóbb egy 320i egy 320dnél?Csak kevesebb kütyű van benne

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. december 16. kedd, 12:34


kmartin írta:
WinnerB0Y írta:
Igazából teljesen igazad van. A probléma az volt, hogy a mostani auzómból indultam ki. 163Le V6 benzin és fél km egy szabályosan haladó autó.

szerk.:
Ennek fényében szeretnék tanácsokat kérni benzines e46 kasznis autóra. Szempont, hogy ne legyen kupé és ha egy mód van rá akkor olyan verziót szeretnék ami nem csak touring változatban elérhető itthon. Első ránézésre a 318i tűnik jónak. Bár nem tudom mit mond a fórum

Szerintem ha benzint vennél, inkább 320-tól felfelé. Mégpedig a 6 henger miatt. E46 (10-15 éves), a legtöbbet azért szeretik "használni", s nyilván a 6hengeres többet bír.

Totyasrac írta:
Tehát dízelből elég lenne a 180 lóerő, de benzines csak 200 ló felett - a fizika az tudja, hogy a lóerő az lóerő. Szóval egy 320i (2.2 benzin, sor6, 170 ló) az gyenge lenne?

A másik: fél km egy autó megelőzése? Basszus a 75 lovas Civicemmel pályán igaz is volt, na de a 143 lovas (ráadásul automata) 318i-vel nagyon nem igaz. Persze csalóka a dolog, a dízel hátbarúg hirtelen (meredek a nyomatékgörbe nagyon, jellemzően 1800-2000 körül ugrik meg), ezáltal úgy érzi az ember hogy nagyon megy, de nem igaz. Számtalanszor mértünk össze hasonlóbenzin/dízeleket (a legjobban az 1.6 TDCi tulaj lepődött meg 110 lovas benzines ellen - minden fokozatban azonos sebességről kikapott :mrgreen, nagyon csalóka És persze amilyen hirtelen jött, olyan hirtelen el is tűnik a nyomaték (meredeken zuhan ~3-3200-tól).
Aztán a szervizköltségek és a futásteljesítmények is a benzines mellett szólnak.

De ez az én véleményem, viszont tényekkel, adatokkal (és úgy általában fizikával) alátámaszthatóak azért

A dízel nyomaték fanokról annyit, hogy egy moddingolt 1.9tdi passatot hagytam le 3 lámpánál is. Pedig nagyon kormolt
A szervízköltségek pedig tapasztalatom szerint is a benzinesnél olcsóbbak.


Ha én aláhúzom a futott km-ek összes tankolás és szervízköltségek alatt vonalat akkor jobban megérte mint a benzines, jóval jobban. Ez a benzin diesel örökös kérdés igazából csak 1 dolgon áll vagy bukik, azon, hogy ki mennyit megy vele és ha sokat akkor mennyire nézte át előtte a kiválasztott példányt. LEhet hogy megéri 500e-el drágább dieselt venni, mert hamar behozza az árát ha nem kell sokat szervizelni. Ha valaki nem napi használatra veszik a kocsit és nem tesz bele havi 1000km-t se akkor kérdés nélkül a benzin mellett kell letenni a voksot.
Benzinnél viszont ott van az olajfogyás, ami lehet több dl is 1000km-enként. Sajnos ezt sem tudod kideríteni amikor megveszed, mint ahogy a turbó állapotát sem egy dieselnél. Ha lenne rá lehetőségem és annyira megbízható lenne az eladó akkor én a dieselt elvinném legalább egy résolaj mérésre és egy "turbó tengely vizsgálatra". Ilyenkor, jó jóban lenni 1-2 BMW szerelővel akik le tudják adni a drótot vagy meg tudják nézni még a régi tulajnál ezeket az infókat. Akkor nagyon nagyot nem lehet azért mellé lőni.

kmartin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz kmartin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2014. december 16. kedd, 07:50


WinnerB0Y írta:
Igazából teljesen igazad van. A probléma az volt, hogy a mostani auzómból indultam ki. 163Le V6 benzin és fél km egy szabályosan haladó autó.

szerk.:
Ennek fényében szeretnék tanácsokat kérni benzines e46 kasznis autóra. Szempont, hogy ne legyen kupé és ha egy mód van rá akkor olyan verziót szeretnék ami nem csak touring változatban elérhető itthon. Első ránézésre a 318i tűnik jónak. Bár nem tudom mit mond a fórum

Szerintem ha benzint vennél, inkább 320-tól felfelé. Mégpedig a 6 henger miatt. E46 (10-15 éves), a legtöbbet azért szeretik "használni", s nyilván a 6hengeres többet bír.

Totyasrac írta:
Tehát dízelből elég lenne a 180 lóerő, de benzines csak 200 ló felett - a fizika az tudja, hogy a lóerő az lóerő. Szóval egy 320i (2.2 benzin, sor6, 170 ló) az gyenge lenne?

A másik: fél km egy autó megelőzése? Basszus a 75 lovas Civicemmel pályán igaz is volt, na de a 143 lovas (ráadásul automata) 318i-vel nagyon nem igaz. Persze csalóka a dolog, a dízel hátbarúg hirtelen (meredek a nyomatékgörbe nagyon, jellemzően 1800-2000 körül ugrik meg), ezáltal úgy érzi az ember hogy nagyon megy, de nem igaz. Számtalanszor mértünk össze hasonlóbenzin/dízeleket (a legjobban az 1.6 TDCi tulaj lepődött meg 110 lovas benzines ellen - minden fokozatban azonos sebességről kikapott :mrgreen, nagyon csalóka És persze amilyen hirtelen jött, olyan hirtelen el is tűnik a nyomaték (meredeken zuhan ~3-3200-tól).
Aztán a szervizköltségek és a futásteljesítmények is a benzines mellett szólnak.

De ez az én véleményem, viszont tényekkel, adatokkal (és úgy általában fizikával) alátámaszthatóak azért

A dízel nyomaték fanokról annyit, hogy egy moddingolt 1.9tdi passatot hagytam le 3 lámpánál is. Pedig nagyon kormolt
A szervízköltségek pedig tapasztalatom szerint is a benzinesnél olcsóbbak.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. december 12. péntek, 07:50


Pocses írta:
Coyote írta:
lalada írta:
A6 esetleg? 2.7 TDI CAN motor nagyon megbízható, alkatrészeket nem tudom..


1. Az autó hátul hajt.
2. Az Audi az a Volkswagen, amelyik BMW szeretne lenni.

Szóval A6 nálam nem játszik, persze egy Quattrot kibírnék, de nekem valahogy túl steril. Egy 5 éves Audinak meg messze nincs olyan presztízse, mint egy 5 éves BMW-nek, persze lehet, hogy csak én érzem így. Akkor már inkább egy C-osztály, amit aztán E-osztályra cserélhetek, hogy nyugdíjasként azzal járjak bodzát szedni meg dinnyét árulni...


Szia!

Az 1. 2.-es felsorolás tetszik amit írtál. A vőmnek most forognának a szemei ha olvasná, a győri Audi akadémián oktat, mellette FóWágeneket épít és csakis azokat használ természetesen "kályhásakat". Mondjuk tény, hogy anno a 3-as Golfja 1.9 TDI megette ótópályán az E60 530 D-t. A 4-ese meg 11mp alatt teljesítette a 402 métert. Sajna ellopták neki "nagy faluban".
Na mind111... A lényeg ha Én nyomatékot szeretnék akkor felpattanok a kis Dukimra és 2ezertől tiltásig mint akit gerincen rúgnak, és ugye benyás. 4 mps/100km/h.

Üdv.: Pocses


Félreértés ne essék, az Audit is tisztelem a minőségéért, a precizitásáért, az innovációkért - de mindezeket a BMW is megadja, csak nem egy steril dísztárgyba csomagolja, hanem egy elegáns vidámparkba... Engem sohasem fogott meg egy Audi sem igazán, legfeljebb felkeltette az érdeklődésem a harmonikus dizájnnal (pl. A5, A7, A8 ) Annyi pénzt azért nem adnék értük.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 12. péntek, 07:50