YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )
És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.
szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak
Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.
Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós
).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok
. Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt
tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes
), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?