Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. július 10. péntek, 13:40


[/quote]

Aha, köszi. Mindenekelőtt meg kell jegyezzem, hogy nagyon tetszik az itt tapasztalt segítőkészségetek, hogy a lényegre koncentráltok, úgy vettem észre a legtöbb fórumból ez hiányzik, sok fórumon "le szokták hülyézni" az embert (nem csak autós fórumokon) és a vége nem a segítség, tehát nagyon tetszik a hozzáállásotok, aztán ki tudja mi lesz itt is a vége

Nos egyelőre maradva a magyar lehetőségeknél, hol nézelődjek, mert a használtautó.hu-n csak automaták vannak, szó szerint egy kettővel találkoztam ami nem az.

[/quote]

Tényleg nem nagy a választék, és én a használatutón kívül nem is használok mást, de azért van itt egy pár. 5-ös, 6-os manuálist, és SMG-t is árulnak.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-9128050
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ia-8607155
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-8806283
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-9132202

Ha egyik sem felel meg, akkor várj. Nem tudom, hogy mennyire sürgős, de én minden autómat hónapokig kerestem. Előbb-utóbb felbukkan egy neked tetsző példány.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. július 10. péntek, 13:41

státusz SzaboAndras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2015. július 10. péntek, 04:18


Tomi88 írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?


ilyen tutti nincs még1, mint az enyém vagy lehet én vagyok az ismerősöd?
hát csak ez a hozzáállás, hogy réjszing, de télre kivonatod, mert nem lenne miből fenntartani (ahogy írtad). általában ilyen azoknál van, akiknél mostanában divat lett a BMW, amiket olcsón behoznak halálközeli állapotban, nincs lóvé helyrepofozni és az utcán makkerkodnak lógó futóművel, aztán amíg van műszaki rá, addig "hazsnálja". aztán nem futi. nem kell magadra venni, de ahogy írtad, totál ez jutott az eszembe. amúgy semmi közöm hozzá.


Az a nagy helyzet, hogy a BMW-t azért választottam, mert állítólag strapabíró, és nyilván egy 3000ccm 230LE-s motor sokkal strapabíróbb lesz, mint az enyém ami 2000ccm-ből 200LE, legalábbis gyárilag (ezzel lehet dicsekedni, hogy kis ccm-ből nagy teljesítmény, csak nagyon érzékeny, két H-ringes kör után vége, elmegy a teljesítmény, ami előtte is szegényes).

A téli kivonatásnak van egy egyszerű oka, az, hogy Magyarországon több sót kiszórnak egy tél alatt, mint amennyi az erdélyi sóbányák 10 éves termelése. Nem akarom, hogy megegye, úgy sem használom, akkor minek fizessem a súlyadót, meg a biztosítást. Mellesleg van lóvém (igen lehet jönni betörni), de nem szeretem szórni. Azon spórolok amin érdemes, pl. az adókon nem az autón
A futómű ne lógjon, meg semmi sem, szeretem, ha kb. legalább 2 századon belüli az illesztése az alkatrészeknek (H7/h7 tűrés az kell). De a motorban se lógjon. Most 2-3millió a keret, mehetnék följebb, csak ha ne adj Isten rommátöröm a Ringen akkor a 2-3 milliósat is baromira sajnálnám, nem még a drágábbat. Nem oktatás, csak elmondtam a tényeket.

No de a lényegre térve: most az E46 330-as benzines a favorit nálam, vagy ajánlották hasonló árban az E36 M3-ast, esetleg dízel, bár az nem a szívem csücske. Mondjuk konkrét eladó példányokat nemigen találtam csak automata váltósat, ami nem lenne rossz, ha F1-es tipusú félautomata, csak azt mondják az nem tart sokáig, nekem pedig most pont a megbízhatóság a mottóm.


Semmiképp ne vegyél dízelt. Nagyon erősek azok is, de a lényeg hiányzik belőlük; a fordulatszám. Ha pályázni jársz a kocsival, akkor ez hozzátartozik az élményhez.
Gondolom szedánt vagy kupét szeretnél. Azért 2000-2005 között van választék, még ha tényleg sok is az autómata. Esetleg próbálj külföldről hozni, pénzben nem biztos, hogy kevesebb, de talán az autó maga jobb lesz.


Aha, köszi. Mindenekelőtt meg kell jegyezzem, hogy nagyon tetszik az itt tapasztalt segítőkészségetek, hogy a lényegre koncentráltok, úgy vettem észre a legtöbb fórumból ez hiányzik, sok fórumon "le szokták hülyézni" az embert (nem csak autós fórumokon) és a vége nem a segítség, tehát nagyon tetszik a hozzáállásotok, aztán ki tudja mi lesz itt is a vége

Nos egyelőre maradva a magyar lehetőségeknél, hol nézelődjek, mert a használtautó.hu-n csak automaták vannak, szó szerint egy kettővel találkoztam ami nem az.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 10. péntek, 09:08

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 22:44


SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?


ilyen tutti nincs még1, mint az enyém vagy lehet én vagyok az ismerősöd?
hát csak ez a hozzáállás, hogy réjszing, de télre kivonatod, mert nem lenne miből fenntartani (ahogy írtad). általában ilyen azoknál van, akiknél mostanában divat lett a BMW, amiket olcsón behoznak halálközeli állapotban, nincs lóvé helyrepofozni és az utcán makkerkodnak lógó futóművel, aztán amíg van műszaki rá, addig "hazsnálja". aztán nem futi. nem kell magadra venni, de ahogy írtad, totál ez jutott az eszembe. amúgy semmi közöm hozzá.


Az a nagy helyzet, hogy a BMW-t azért választottam, mert állítólag strapabíró, és nyilván egy 3000ccm 230LE-s motor sokkal strapabíróbb lesz, mint az enyém ami 2000ccm-ből 200LE, legalábbis gyárilag (ezzel lehet dicsekedni, hogy kis ccm-ből nagy teljesítmény, csak nagyon érzékeny, két H-ringes kör után vége, elmegy a teljesítmény, ami előtte is szegényes).

A téli kivonatásnak van egy egyszerű oka, az, hogy Magyarországon több sót kiszórnak egy tél alatt, mint amennyi az erdélyi sóbányák 10 éves termelése. Nem akarom, hogy megegye, úgy sem használom, akkor minek fizessem a súlyadót, meg a biztosítást. Mellesleg van lóvém (igen lehet jönni betörni), de nem szeretem szórni. Azon spórolok amin érdemes, pl. az adókon nem az autón
A futómű ne lógjon, meg semmi sem, szeretem, ha kb. legalább 2 századon belüli az illesztése az alkatrészeknek (H7/h7 tűrés az kell). De a motorban se lógjon. Most 2-3millió a keret, mehetnék följebb, csak ha ne adj Isten rommátöröm a Ringen akkor a 2-3 milliósat is baromira sajnálnám, nem még a drágábbat. Nem oktatás, csak elmondtam a tényeket.

No de a lényegre térve: most az E46 330-as benzines a favorit nálam, vagy ajánlották hasonló árban az E36 M3-ast, esetleg dízel, bár az nem a szívem csücske. Mondjuk konkrét eladó példányokat nemigen találtam csak automata váltósat, ami nem lenne rossz, ha F1-es tipusú félautomata, csak azt mondják az nem tart sokáig, nekem pedig most pont a megbízhatóság a mottóm.


Semmiképp ne vegyél dízelt. Nagyon erősek azok is, de a lényeg hiányzik belőlük; a fordulatszám. Ha pályázni jársz a kocsival, akkor ez hozzátartozik az élményhez.
Gondolom szedánt vagy kupét szeretnél. Azért 2000-2005 között van választék, még ha tényleg sok is az autómata. Esetleg próbálj külföldről hozni, pénzben nem biztos, hogy kevesebb, de talán az autó maga jobb lesz.

státusz SzaboAndras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 22:29


YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?


ilyen tutti nincs még1, mint az enyém vagy lehet én vagyok az ismerősöd?
hát csak ez a hozzáállás, hogy réjszing, de télre kivonatod, mert nem lenne miből fenntartani (ahogy írtad). általában ilyen azoknál van, akiknél mostanában divat lett a BMW, amiket olcsón behoznak halálközeli állapotban, nincs lóvé helyrepofozni és az utcán makkerkodnak lógó futóművel, aztán amíg van műszaki rá, addig "hazsnálja". aztán nem futi. nem kell magadra venni, de ahogy írtad, totál ez jutott az eszembe. amúgy semmi közöm hozzá.


Az a nagy helyzet, hogy a BMW-t azért választottam, mert állítólag strapabíró, és nyilván egy 3000ccm 230LE-s motor sokkal strapabíróbb lesz, mint az enyém ami 2000ccm-ből 200LE, legalábbis gyárilag (ezzel lehet dicsekedni, hogy kis ccm-ből nagy teljesítmény, csak nagyon érzékeny, két H-ringes kör után vége, elmegy a teljesítmény, ami előtte is szegényes).

A téli kivonatásnak van egy egyszerű oka, az, hogy Magyarországon több sót kiszórnak egy tél alatt, mint amennyi az erdélyi sóbányák 10 éves termelése. Nem akarom, hogy megegye, úgy sem használom, akkor minek fizessem a súlyadót, meg a biztosítást. Mellesleg van lóvém (igen lehet jönni betörni), de nem szeretem szórni. Azon spórolok amin érdemes, pl. az adókon nem az autón
A futómű ne lógjon, meg semmi sem, szeretem, ha kb. legalább 2 századon belüli az illesztése az alkatrészeknek (H7/h7 tűrés az kell). De a motorban se lógjon. Most 2-3millió a keret, mehetnék följebb, csak ha ne adj Isten rommátöröm a Ringen akkor a 2-3 milliósat is baromira sajnálnám, nem még a drágábbat. Nem oktatás, csak elmondtam a tényeket.

No de a lényegre térve: most az E46 330-as benzines a favorit nálam, vagy ajánlották hasonló árban az E36 M3-ast, esetleg dízel, bár az nem a szívem csücske. Mondjuk konkrét eladó példányokat nemigen találtam csak automata váltósat, ami nem lenne rossz, ha F1-es tipusú félautomata, csak azt mondják az nem tart sokáig, nekem pedig most pont a megbízhatóság a mottóm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 20:54


Tomi88 írta:
kpeter írta: Üdv!

A közeljövőben szeretnék venni egy bmw-t magamnak. egyelőre soros hathengers modellekben gondolkodom, bár még nem zártam ki 100%-ra a dieselt. lenne pár kérdésem

1. érdemes a magyar gyatra minűségű kátyúkkal teli utakra m paketos sport futóműves autót venni? nyilván a jó úttartás fontos, de mivel utazó autónak venném, nem szeretném, hogy kirázza a vesém a futómű. vezetni nem vezettem még sajna semmilyen bmw-t. nagybátyám e60 530d sedanjában szoktam utas lenni.

2. e90-es modellek ár/értékben megérik a felárat az e46hoz képest? kb. 6-800.000 forintal drágábbak ez e90-ek, mint az e46-os modellek. egyelőre még nem döntöttem a kettő között. inkább az e46 felé hajlok de birizgálja a fantáziám az e90 is. mi a helyzet alkatrész árakkal, fenntartási költségekkel? mekkora a különbség az e90 és az e46 között?


Szia!
Szerintem kerüld el az M futóművet, főleg ha utazóautónak veszed. Nekem az van a kocsiban, az előzőben nem volt és az sokkal kényelmesebb is volt. A különbséget leginkább "játék" közben érezni, normál tempónál az alapfutómű is tökéletes. Az is nagyon sportos hangolású, tökéletes úttartású, plusz a DSC nagyon hatásosan tartja úton az autót.

Az E90 valamivel bonyolultabb konstrukció, talán több az elektromos hibája, de erről olyat kellene kérdezni, akinek mindkét modellje volt már. Ha neked az E46 tetszik, inkább vegyél abból egy 2004/2005-ös kiadású, jól felszerelt, tökéletes darabot annyiért, mint az E90 kínálat alja.




Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 20:53


kpeter írta: Üdv!

A közeljövőben szeretnék venni egy bmw-t magamnak. egyelőre soros hathengers modellekben gondolkodom, bár még nem zártam ki 100%-ra a dieselt. lenne pár kérdésem

1. érdemes a magyar gyatra minűségű kátyúkkal teli utakra m paketos sport futóműves autót venni? nyilván a jó úttartás fontos, de mivel utazó autónak venném, nem szeretném, hogy kirázza a vesém a futómű. vezetni nem vezettem még sajna semmilyen bmw-t. nagybátyám e60 530d sedanjában szoktam utas lenni.

2. e90-es modellek ár/értékben megérik a felárat az e46hoz képest? kb. 6-800.000 forintal drágábbak ez e90-ek, mint az e46-os modellek. egyelőre még nem döntöttem a kettő között. inkább az e46 felé hajlok de birizgálja a fantáziám az e90 is. mi a helyzet alkatrész árakkal, fenntartási költségekkel? mekkora a különbség az e90 és az e46 között?


Szia!
Szerintem kerüld el az M futóművet, főleg ha utazóautónak veszed. Nekem az van a kocsiban, az előzőben nem volt és az sokkal kényelmesebb is volt. A különbséget leginkább "játék" közben érezni, normál tempónál az alapfutómű is tökéletes. Az is nagyon sportos hangolású, tökéletes úttartású, plusz a DSC nagyon hatásosan tartja úton az autót.

Az E90 valamivel bonyolultabb konstrukció, talán több az elektromos hibája, de erről olyat kellene kérdezni, akinek mindkét modellje volt már. Ha neked az E46 tetszik, inkább vegyél abból egy 2004/2005-ös kiadású, jól felszerelt, tökéletes darabot annyiért, mint az E90 kínálat alja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 20:44


kpeter írta:
kpeter írta:


erre valaki?



erre? erre nincs mit mondanom.


státusz kpeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 20:41


kpeter írta:


erre valaki?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 17:18


SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?


ilyen tutti nincs még1, mint az enyém vagy lehet én vagyok az ismerősöd?
hát csak ez a hozzáállás, hogy réjszing, de télre kivonatod, mert nem lenne miből fenntartani (ahogy írtad). általában ilyen azoknál van, akiknél mostanában divat lett a BMW, amiket olcsón behoznak halálközeli állapotban, nincs lóvé helyrepofozni és az utcán makkerkodnak lógó futóművel, aztán amíg van műszaki rá, addig "hazsnálja". aztán nem futi. nem kell magadra venni, de ahogy írtad, totál ez jutott az eszembe. amúgy semmi közöm hozzá.

státusz SzaboAndras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 16:40


YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?

státusz SzaboAndras

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 16:31


csatis1 írta:
laleeboy írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



E36 M3 (286 vagy 321 Le)

E46 330i (231 Le)

E46 328i vagy 325i (193 Le)



E36 M3 (286 vagy 321 Le)

E46 330i (231 Le)

E46 328i vagy 325i (193 Le)

+ E46 M3 (343 Le)


Megint csak köszi a tippeket, tovább kutakodok.


Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 16:28


SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



Tehát visszajutottunk oda, amit az elején javasoltam.
Az E46 325-től ne várj csodákat, erősnek erős, de nem kiemelkedően. E46 328-ról nem tudok nyilatkozni, a lovak száma megegyezik, a nyomatéka több, így valamivel gyorsabb lehet. E46 330-ban még nem ültem, ott már jóval több a nyomaték és a teljesítmény is, próbálj ki egyet!
Ha versenypályára vinnéd őket, szerintem elfér egy rövidebb diffi, és már fürgébb is lesz az összes típus, ott úgysincs szükség a 240-es végsebességre.

E36-ból is 325 vagy 328 kell, de nem rég hirdettek egyet E46-os 330 blokkal, az elég jól mehet. Sok igényes átépített kocsi van, nézelődj azok között is.

Az említett 2,5 millióért jelenleg is árulnak egy E30 M3 replikát, kicsit felhúzott 2,5-ös motorral. Illetve szintén ennyiért van egy E30, 4,4-es V8 blokkal, az az összes felsorolt típust lealázza.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 12:55


laleeboy írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



E36 M3 (286 vagy 321 Le)

E46 330i (231 Le)

E46 328i vagy 325i (193 Le)



E36 M3 (286 vagy 321 Le)

E46 330i (231 Le)

E46 328i vagy 325i (193 Le)

+ E46 M3 (343 Le)

Szebii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Szebii

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 12:24


Ismerosom vett egy fl-es automata 20d touringot kb 3evesen 220ezer km-el nemetben(az a tipikus meloba jaros nemet verda). Nemreg adta el kb 280ezer km-el es olajcseren kivul semmire nem kellett koltenie szoval o elegge meg volt elegedve vele, 6,5 korul fogyasztott.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz kerteszg86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. július 09. csütörtök, 10:10


Kedves fórumozók!

Épp most állok autóvásárlás előtt, és koromnál fogva most értem oda, hogy egyszeri normál autóhasználóként (semmi drift, normális családi autó kell kb. 5 évre) megengedhetek magamnak egy BMW-t. Konkrét elképzeléseim vannak, viszont mivel nincs tapasztalatom BMW üzemeltetésben, hozzátok fordulnék tanácsért.

Az elképzelések : lehetőleg 2010 utáni, tehát már faceliftes 2 literes dízel E90 sedant szeretnék, automata váltóval.

A kérdésem az lenne, hogy mire kell figyelni ezekél a típusoknál? Az automata váltó mennyre problémás egy manuálishoz képest? Mikor szükséges felújítani? A motorral kapcsolatban milyen tapasztalataitok vannak? 316-ost nem szeretnék gyengének gondolom, a 18 és 20 között vacilálok, de nem tudom pontosan hogy a teljesítményen kívül milyen különbségek vannak köztük? Olvastam használt teszteket, turbóról, vezérműláncról, szelephibákról, de például az automata váltóról nem találtam lényeges infókat.

Mennyire problémás a típus üzemeltetése, mert az egy dolog hogy meg tudom venni, de fenn is kell tartani az autót...

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv,
Kertész G.