státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2015. augusztus 13. csütörtök, 11:45


És a 2006os E90 320D már megbízhatóbb motorúak?:
Ha már a 25D és 30D ennyire nem.....

státusz Sagat

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2015. augusztus 13. csütörtök, 10:06


krissz írta:
Sagat írta: facelift E60 dízel 525D-530D vagy facelift E92 325i benzines? mennyire megbízhatóak ezek a motorok? mennyit fogyasztanak? E60 dízel motor teljes felújítása kb. mennyibe fáj?


Ne szivasd magad, vegyél 25i-t! Sokkal megbízhatóbb motor, mint a dízelek, elképesztő milyen hibákat tudnak produkálni a 25-30d. Felújítás árát nem tudom.


köszi! azt tudom,hogy a benzines sokkal megbízhatóbb. E92 picivel jobban tetszik. csak hát E60 családi autónak is jó lenne,sedan 5 személyes,nem 4.
meg ugye E60 dízelt úgy érdemes venni,hogy pluszba van félre téve 1 milla ft. a motorjavításhoz. sosem lehet tudni mikor döglik be a motorja....







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. augusztus 13. csütörtök, 10:08

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2015. augusztus 13. csütörtök, 09:32


Sagat írta: facelift E60 dízel 525D-530D vagy facelift E92 325i benzines? mennyire megbízhatóak ezek a motorok? mennyit fogyasztanak? E60 dízel motor teljes felújítása kb. mennyibe fáj?


Ne szivasd magad, vegyél 25i-t! Sokkal megbízhatóbb motor, mint a dízelek, elképesztő milyen hibákat tudnak produkálni a 25-30d. Felújítás árát nem tudom.


státusz Sagat

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2015. augusztus 12. szerda, 20:51


facelift E60 dízel 525D-530D vagy facelift E92 325i benzines? mennyire megbízhatóak ezek a motorok? mennyit fogyasztanak? E60 dízel motor teljes felújítása kb. mennyibe fáj?

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2015. augusztus 03. hétfő, 18:43






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. augusztus 04. kedd, 20:59

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2015. július 31. péntek, 21:09


Eladó BMW E46 M3 Coupe, SMG II, 19" CSL felnik




bmwfanatics hirdetés

Fotóalbum

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2015. július 31. péntek, 11:14


lela írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986

Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.

Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)


mi van a kombival???
az ülés kopás használat függő. én sokat szállok ki/be, és kezd meglátszani, pedig nálam 40ezer km-t ment és mikor megvettem semmi nem volt, csak patika. pedig még oda is figyelek...
a szervíz meg tudjuk, hogy ilyenek. aki sokat jár az autóval, főleg pályát, szerintem elhúzhatja 15-20ezerig jó olajjal, de tovább nem igazán célszerű. városi mellett meg illdomos 10-15ezrenként. a tartókeret meg rozsdás, de nem fog elrohadni. az már jobban gáz, ha az alja lemez is az...


Iagazából touringot kéne vennem, na nem magam miatt, csakhogy a cégem előírja, mert ebben a rohadt világban megteheti, hogy a saját pénzemből, saját magamnak milyen autót kell vennem. A dízel is megkötés, de azt magamnak semmi áron nem veszek, mert trakeszban nem akarok ülni, és főleg nem a cégemnek spórolni a saját pénztárcám rovására (mert ugye a tüzelőanyag olcsó, ami a cég nyereség, de a javítás drága, ez pedig az én veszteségem). Gané egy országban élünk!!! Olvasgattam a touringok hátsó ablak, ablaktörlő problémáit, amiken nagyon nem tudom túltenni magam. Ennek az autónak és a többi német társának is bizony rohad a bádogja is, a kép sarkán látható, hogy szita a csomagtár jobb alsó része. Sajna, a sok megnézett német autónál ezt láttam, innentől engem ne próbáljon győzködni senki sem, hogy azok az autók a faszák- hulladék mind, inkább itthonit vennék. Ismerősömmel csináltattam képeket Nemet országban autókról, nem bontószökevényeket megcélozva, na azok sem különbek ezeknél a képeknél....

bye:hil



Sajnos nekem is csalódást keltő hogy a golf 3 után milyen rozsdás a kaszni. Nekem minden elem gyári(mértem) és a vezető oldali ajtó széle is rohad ott ahol a külső lemez össze van préselve a belső ajtóvázzal. Természetesen a futómű is csupa rozsda.A bölcső is. Mondjuk az enyémet 2008 ban hozták be, de én már egy magyartól vettem. Állítólag az agyonsózott német utak miatt ilyenek az autók.


Az első Bmw amit vettem németországból származott és az szarrá rohadt a sok sótól, de ausztriában se jobb a helyzet, mert ott a lakott területeken sózzák az utakat kint pedig apró kaviccsal szórják ami ugye felpattog a kocsi festett felületére és szépen leveri a festéket és utána mész a városba ahol felfröcsög rá a sós lé és akkor rohad az autó tőle. Ami itthoni Bmw azon nincs ennyi rozsda csak a tartó keret hátul rozsdás, még szerencse itthon kisprorolják a sót belőle és nem rohasztja az autókat. Olaszból is van egy autóm aminek szép az alja mert ugye ott nem nagyon van hó, de ott sajnos szeretik törni zúzni az autókat. Szóval nem egyszerű "jó" autót venni...


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. július 29. szerda, 21:57


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986

Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.

Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)


mi van a kombival???
az ülés kopás használat függő. én sokat szállok ki/be, és kezd meglátszani, pedig nálam 40ezer km-t ment és mikor megvettem semmi nem volt, csak patika. pedig még oda is figyelek...
a szervíz meg tudjuk, hogy ilyenek. aki sokat jár az autóval, főleg pályát, szerintem elhúzhatja 15-20ezerig jó olajjal, de tovább nem igazán célszerű. városi mellett meg illdomos 10-15ezrenként. a tartókeret meg rozsdás, de nem fog elrohadni. az már jobban gáz, ha az alja lemez is az...


Iagazából touringot kéne vennem, na nem magam miatt, csakhogy a cégem előírja, mert ebben a rohadt világban megteheti, hogy a saját pénzemből, saját magamnak milyen autót kell vennem. A dízel is megkötés, de azt magamnak semmi áron nem veszek, mert trakeszban nem akarok ülni, és főleg nem a cégemnek spórolni a saját pénztárcám rovására (mert ugye a tüzelőanyag olcsó, ami a cég nyereség, de a javítás drága, ez pedig az én veszteségem). Gané egy országban élünk!!! Olvasgattam a touringok hátsó ablak, ablaktörlő problémáit, amiken nagyon nem tudom túltenni magam. Ennek az autónak és a többi német társának is bizony rohad a bádogja is, a kép sarkán látható, hogy szita a csomagtár jobb alsó része. Sajna, a sok megnézett német autónál ezt láttam, innentől engem ne próbáljon győzködni senki sem, hogy azok az autók a faszák- hulladék mind, inkább itthonit vennék. Ismerősömmel csináltattam képeket Nemet országban autókról, nem bontószökevényeket megcélozva, na azok sem különbek ezeknél a képeknél....

bye:hil



Sajnos nekem is csalódást keltő hogy a golf 3 után milyen rozsdás a kaszni. Nekem minden elem gyári(mértem) és a vezető oldali ajtó széle is rohad ott ahol a külső lemez össze van préselve a belső ajtóvázzal. Természetesen a futómű is csupa rozsda.A bölcső is. Mondjuk az enyémet 2008 ban hozták be, de én már egy magyartól vettem. Állítólag az agyonsózott német utak miatt ilyenek az autók.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. július 29. szerda, 18:24


YELLOW írta:
hil írta: Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986

Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.

Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)


mi van a kombival???
az ülés kopás használat függő. én sokat szállok ki/be, és kezd meglátszani, pedig nálam 40ezer km-t ment és mikor megvettem semmi nem volt, csak patika. pedig még oda is figyelek...
a szervíz meg tudjuk, hogy ilyenek. aki sokat jár az autóval, főleg pályát, szerintem elhúzhatja 15-20ezerig jó olajjal, de tovább nem igazán célszerű. városi mellett meg illdomos 10-15ezrenként. a tartókeret meg rozsdás, de nem fog elrohadni. az már jobban gáz, ha az alja lemez is az...


Iagazából touringot kéne vennem, na nem magam miatt, csakhogy a cégem előírja, mert ebben a rohadt világban megteheti, hogy a saját pénzemből, saját magamnak milyen autót kell vennem. A dízel is megkötés, de azt magamnak semmi áron nem veszek, mert trakeszban nem akarok ülni, és főleg nem a cégemnek spórolni a saját pénztárcám rovására (mert ugye a tüzelőanyag olcsó, ami a cég nyereség, de a javítás drága, ez pedig az én veszteségem). Gané egy országban élünk!!! Olvasgattam a touringok hátsó ablak, ablaktörlő problémáit, amiken nagyon nem tudom túltenni magam. Ennek az autónak és a többi német társának is bizony rohad a bádogja is, a kép sarkán látható, hogy szita a csomagtár jobb alsó része. Sajna, a sok megnézett német autónál ezt láttam, innentől engem ne próbáljon győzködni senki sem, hogy azok az autók a faszák- hulladék mind, inkább itthonit vennék. Ismerősömmel csináltattam képeket Nemet országban autókról, nem bontószökevényeket megcélozva, na azok sem különbek ezeknél a képeknél....

bye:hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. július 29. szerda, 17:38


hil írta: Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986

Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.

Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)


mi van a kombival???
az ülés kopás használat függő. én sokat szállok ki/be, és kezd meglátszani, pedig nálam 40ezer km-t ment és mikor megvettem semmi nem volt, csak patika. pedig még oda is figyelek...
a szervíz meg tudjuk, hogy ilyenek. aki sokat jár az autóval, főleg pályát, szerintem elhúzhatja 15-20ezerig jó olajjal, de tovább nem igazán célszerű. városi mellett meg illdomos 10-15ezrenként. a tartókeret meg rozsdás, de nem fog elrohadni. az már jobban gáz, ha az alja lemez is az...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. július 29. szerda, 17:20


Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986

Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.

Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)
















Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2015. július 29. szerda, 17:27

státusz czlehi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. július 29. szerda, 17:05


Sziasztok, még Audi-m van! Ne gyűlöljetek, vagy nézzetek hülyének! Imádom mind a kettő típust! Az egyik elegáns, a másik sportos, de a maguk nemébe ellentmondást nem tűrő dizájnú gépek! Most egy 2005-ös Audi A8-ast hajtok, 3.0 tdi quattro, remek autó, de szeretnék megvállni tőle (nem szükséges kommentelni, hogy nem csoda...) megváltozott az életem, a munkám, nincs szükségem többé egy ilyen hatalmas autóra, és ha már váltok akkor ki szeretném próbálni a másik szerelmemet, a bmw-t is! Kinéztem magamnak egy kis 3-as coupe-t, nagyon tetszik, mérete elég, mivel 90%-ban egyedül ülök a kocsiban, fiatal vagyok, szeretek lendületesen vezetni, de a jövőben azért nem szeretnék belecsúszni 15 000 km-ként 150 eFT-os olajcserékbe, vagy horror szervízköltségekbe! Sok jót olvastam a 320d-ről, hogy erős, gazdaságos, de nem tudom....kicsit ilyesztőek ezek a porlasztó illetve különböző problémákról szóló cikkek! Milyen problémákkal találkoztatok eddig, és kb. milyen futás körül jönnek elő a bajok? Mennyire sűrűn kell belenyúlni az embernek a zsebébe? Hol érdemes megnézetni a kocsit megvetel előtt? Ebből a típusból van 2.0, 2.5, 3.0 és 3.5 -s dízel is! Tudom...vegyek benzinest, de a fenntarthatóság, a fogyasztás stb. is szempont! Nem két évre venném a kocsit, és most bár gond nélkül fenn tudom tartani, későbbre is gondolni szeretnék!Tehát, melyik motor, melyik évjárat,nál, milyen bajok jöhetnek, milyen sűrűn, mit ajánlotok a fent említett kritériumok figyelembe vételével? Segítségeteket, válaszaitokat előre is köszönöm! Egy linket csatolok a jobb rálátás érdekében! http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-9108273

< BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!