- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.9
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2015. október 16. péntek, 14:04
kpeter írta:YELLOW írta:Pocses írta:kpeter írta: e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?
Mindig relatív a gyorsulás ugye mihez képest. Az én bajor virslimhez sokkal jobb, de igazából egyik sem erre való. Most, hogy befe a motoros szezonnak engem is majd meglepett előzéskor (ugye én vezettem nem nejem) rám is nézett mit csinálok?
Mondtam bocsi megszoktam, hogy motorral észre sem veszem a kocsisort...
Viszont sokan azt gondolják, hogy könnyen letolják az útról a kis 316i b.virslit azt koppannak mikor nem sikerül főleg jó kanyargós szakaszon lemaradnak a piTába a billegős telefonfülkéikkel.
Üdv.: Pocses
így így... kanyargós úton szinte mindegy mekkora motor van benne. persze számít a kigyorsítás, de mondjuk egy 1.6 és egy 2.5 között nem lesz ám nagy különbség...
ok, de muszáj 4-5-6 ezer környékén tartani a fordulatot, vagy azért van élet 2-4ezer között is?
Hogyne lenne. Csodás hangja van forgatva a sor6 motornak de a 318i vagy akár még az én 1.9-esemnek is. De benyást pörgetni kell ez van. Ha nyomaték kell alul akkor jóval nagyobbat nézegess vagy gázolajost. Anno unokaöcsémnek volt egy E30 2.8 benyás meg nem mondom már melyik blokk volt benne, de nem karbis. Na az ahogy tekerte a seggét... nagy élvezeti faktor volt!