autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 14:04


kpeter írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
kpeter írta: e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?


Mindig relatív a gyorsulás ugye mihez képest. Az én bajor virslimhez sokkal jobb, de igazából egyik sem erre való. Most, hogy befe a motoros szezonnak engem is majd meglepett előzéskor (ugye én vezettem nem nejem) rám is nézett mit csinálok?
Mondtam bocsi megszoktam, hogy motorral észre sem veszem a kocsisort...
Viszont sokan azt gondolják, hogy könnyen letolják az útról a kis 316i b.virslit azt koppannak mikor nem sikerül főleg jó kanyargós szakaszon lemaradnak a piTába a billegős telefonfülkéikkel.

Üdv.: Pocses


így így... kanyargós úton szinte mindegy mekkora motor van benne. persze számít a kigyorsítás, de mondjuk egy 1.6 és egy 2.5 között nem lesz ám nagy különbség...


ok, de muszáj 4-5-6 ezer környékén tartani a fordulatot, vagy azért van élet 2-4ezer között is?



Hogyne lenne. Csodás hangja van forgatva a sor6 motornak de a 318i vagy akár még az én 1.9-esemnek is. De benyást pörgetni kell ez van. Ha nyomaték kell alul akkor jóval nagyobbat nézegess vagy gázolajost. Anno unokaöcsémnek volt egy E30 2.8 benyás meg nem mondom már melyik blokk volt benne, de nem karbis. Na az ahogy tekerte a seggét... nagy élvezeti faktor volt!


státusz kpeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 13:50


YELLOW írta:
Pocses írta:
kpeter írta: e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?


Mindig relatív a gyorsulás ugye mihez képest. Az én bajor virslimhez sokkal jobb, de igazából egyik sem erre való. Most, hogy befe a motoros szezonnak engem is majd meglepett előzéskor (ugye én vezettem nem nejem) rám is nézett mit csinálok?
Mondtam bocsi megszoktam, hogy motorral észre sem veszem a kocsisort...
Viszont sokan azt gondolják, hogy könnyen letolják az útról a kis 316i b.virslit azt koppannak mikor nem sikerül főleg jó kanyargós szakaszon lemaradnak a piTába a billegős telefonfülkéikkel.

Üdv.: Pocses


így így... kanyargós úton szinte mindegy mekkora motor van benne. persze számít a kigyorsítás, de mondjuk egy 1.6 és egy 2.5 között nem lesz ám nagy különbség...


ok, de muszáj 4-5-6 ezer környékén tartani a fordulatot, vagy azért van élet 2-4ezer között is?



státusz Pimpamaster77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 13:04


Szebii írta: Igazabol attol fugg hogyan hasznalod/hasznaltak, de az ismerosomnek minden cserelve lett, motor valto difi elektronika. A fenntartasa az egyre dragabb lesz mivel a v10-es motor az egy kuriozum, szinte egy forma 1-es motor es sajnos soha tobbe nem fognak mar ilyet gyartani.


Értem. Akkor sajnos a nagy régi álmom az is marad mert azért nem vagyok a magam ellensége és hiába lehet már 5 millió alatt is venni 2005 ös M5-öt ha rá kell költeni még pár miliót aztán még folyamatosan ki tudja mennyit.

A másik kedvencem ami furának fog tünni a másik mellett a Z4 3.0 i vagy 3.0si motorral E85-86 kasznival. Esetleg erről valakinek pozitív véleménye? Remélem a kettőből egyik megmarad nekem vétel szempontból.....

Szebii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Szebii

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 12:59


Igazabol attol fugg hogyan hasznalod/hasznaltak, de az ismerosomnek minden cserelve lett, motor valto difi elektronika. A fenntartasa az egyre dragabb lesz mivel a v10-es motor az egy kuriozum, szinte egy forma 1-es motor es sajnos soha tobbe nem fognak mar ilyet gyartani.

státusz Pimpamaster77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 12:51


Szebii írta: En a helyedben nem eroltetnem a temat ha csak nincs a kocsira garancia vagy ha 100%-osan leinformalhato(pl. ismerostol). Inkabb egy jo v8-as 545/550iben gondolkoznek (es gondolozom is ha nem jon ossze a 335i) ami ha nem eleg meg mindig tudsz bele rakni kompresszort 5000euro kornyeken amivel majdnem m5 szinten lennel loeroben. Amugy imadom a v10 hangjat de annyi minden tud benne tonkremenni es annyira magasak az arak egy ilyen motornal, hogy szerintem nem eri meg a rizikot, ismerosom pl.egy kisebb lakas arat rakoltotte pedig 0km-el vette.


Köszönöm szépen a véleményt, sajnos igazából sejtettem hogy valami hasonló a helyzet M5 témában is hogy az ára csökkent viszont a fenntartása pont ugyanannyi mint amikor új korában 30-35 milióért megvették....így jártam SL500 témában is ott csak a szintszabályzós ABC futómű cseréje 1,5 miliós tétel. Amúgy mi a tapasztalat mi a legdrágább alkatrész ami elég nagy százalékban megadja magát?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 16. péntek, 13:00

Szebii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Szebii

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 12:04


En a helyedben nem eroltetnem a temat ha csak nincs a kocsira garancia vagy ha 100%-osan leinformalhato(pl. ismerostol). Inkabb egy jo v8-as 545/550iben gondolkoznek (es gondolozom is ha nem jon ossze a 335i) ami ha nem eleg meg mindig tudsz bele rakni kompresszort 5000euro kornyeken amivel majdnem m5 szinten lennel loeroben. Amugy imadom a v10 hangjat de annyi minden tud benne tonkremenni es annyira magasak az arak egy ilyen motornal, hogy szerintem nem eri meg a rizikot, ismerosom pl.egy kisebb lakas arat rakoltotte pedig 0km-el vette.


státusz Pimpamaster77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. október 16. péntek, 11:26


Sziasztok. Sajnos új témát nem indíthatok így nem.tudom E60 M5 vásárlással kapcsolatban hová írjak mert ilyen téma még nincsen de újat nem tudok indítani.....


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. október 15. csütörtök, 17:33


Pocses írta:
kpeter írta: e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?


Mindig relatív a gyorsulás ugye mihez képest. Az én bajor virslimhez sokkal jobb, de igazából egyik sem erre való. Most, hogy befe a motoros szezonnak engem is majd meglepett előzéskor (ugye én vezettem nem nejem) rám is nézett mit csinálok?
Mondtam bocsi megszoktam, hogy motorral észre sem veszem a kocsisort...
Viszont sokan azt gondolják, hogy könnyen letolják az útról a kis 316i b.virslit azt koppannak mikor nem sikerül főleg jó kanyargós szakaszon lemaradnak a piTába a billegős telefonfülkéikkel.

Üdv.: Pocses


így így... kanyargós úton szinte mindegy mekkora motor van benne. persze számít a kigyorsítás, de mondjuk egy 1.6 és egy 2.5 között nem lesz ám nagy különbség...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. október 15. csütörtök, 16:38


kpeter írta: e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?


Mindig relatív a gyorsulás ugye mihez képest. Az én bajor virslimhez sokkal jobb, de igazából egyik sem erre való. Most, hogy befe a motoros szezonnak engem is majd meglepett előzéskor (ugye én vezettem nem nejem) rám is nézett mit csinálok?
Mondtam bocsi megszoktam, hogy motorral észre sem veszem a kocsisort...
Viszont sokan azt gondolják, hogy könnyen letolják az útról a kis 316i b.virslit azt koppannak mikor nem sikerül főleg jó kanyargós szakaszon lemaradnak a piTába a billegős telefonfülkéikkel.

Üdv.: Pocses

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2015. október 14. szerda, 21:58


Sziasztok!

Van valakinek szemelyes tapasztalata a mostani 5-ös (F10) szerival kapcsolatban? Leginkabb a kenyelme, megbizhatosaga erdekelne.

Elöre is nagyon szepen köszi szepen minden infot.

Szemy

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. október 13. kedd, 17:33


Viktroo írta: üdv,
van egy e46 325i automata, pokoli meggyőző képekkel valamint leírással.
pár hete még a kézi váltós 320-ak voltak nálam fókuszban, de több korábbi tulaj írta, hogy legközelebb 25öt venne, így engedtem az előre meghatározott pénzkeretből ekkor botlottam ebbe a szépségbe. A vakfoltom az automata. Mit kell tudni ezekről? Google-n egyből egy nem túl biztató cikk jött, amiben említést tesznek gyakori anyagfáradásról...

Az ára egyébként elrettent, az állapota viszont megnyugtat, hogy lehet megéri a pénzét.

Íme a gyönyörű Touring,

link1

link2

nade milyen a váltója?

köszi


Szerintem nem irreális az ár, ha tényleg minden rendbe van.

státusz Viktroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. október 13. kedd, 16:31


üdv,
van egy e46 325i automata, pokoli meggyőző képekkel valamint leírással.
pár hete még a kézi váltós 320-ak voltak nálam fókuszban, de több korábbi tulaj írta, hogy legközelebb 25öt venne, így engedtem az előre meghatározott pénzkeretből ekkor botlottam ebbe a szépségbe. A vakfoltom az automata. Mit kell tudni ezekről? Google-n egyből egy nem túl biztató cikk jött, amiben említést tesznek gyakori anyagfáradásról...

Az ára egyébként elrettent, az állapota viszont megnyugtat, hogy lehet megéri a pénzét.

Íme a gyönyörű Touring,

link1

link2

nade milyen a váltója?

köszi

státusz kpeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2015. október 13. kedd, 14:16


e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?

státusz theprob

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. október 13. kedd, 12:24


YELLOW írta:
theprob írta:
YELLOW írta:
theprob írta: Sziasztok!

Első kocsi vásárlása előtt állok és mivel egy 3-mas már nagyon régóta álom, így elkezdtem nézegetni a 90-2000 közötti, környéki modelleket. 320i E36-ot konkrétan, ezek azok amikből olyan áron láttam eladó kocsikat, amiket meg tudnék még magamnak engedni pár hónap múlva (700k-s plafon).

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni a rutinos és rapasztalt BMW-s (leendő) kollégáktól, hogy mennyire reálisak az elképzeléseim? Mennyire lehetnek megbízhatóak ezen évjáratú autók ebben az árkategóriában, valamint, hogy benzines verzióval mennyire járnék jól/rosszul. Volt egy cikk a vezess.hu-n ezen témában és ott a dízel verziót eléggé lutrinak írták le, továbbá az áruk is jelentősen drágább.

Amikkel eddig szemezgettem, általam megítélt szimpatikussági sorrendben (csökkenő sorrendben):

1. Leírás alapján "túl szép, hogy igaz legyen" kategória, szerintem. Ettől ftlen képek alapján szépnek tűnik.

2.

3.

Előre is köszönöm a segítségeteket!



1: ha igaz volna már nem lenne meg. lóg az ajtókárpit, a tetőkárpit. valószínű agyon tisztították. de mondom már rég elvitték volna.
2: talán ezt, de a bőr nagyon repedezett
3: miért cseréltek motort?

képekről ennyit. ha valami tetszik meg kell nézni élőben.


Persze, nyilván meg kell nézni élőben. Most inkább magára az e36-ra, a benzines verzióra voltam kíváncsi, meg, hogy ennyiért lehet-e találni normális autót. Máshol azt írták, hogy az E36 eléggé rizikós, mert sok a nagyon ratyi állapotú. Bár szerintem ez minden szériára, márkára elmondható.

Egyébként döntés meghozása előtt biztos ráengednék az autóra egy szerelőt vagy állapotfelmérést kérnék. Zsákbamacskát én sem akarok venni.



E36 előnye anniy, hogy ekkor még elég jó, megbízható motorok voltak. 20i hátránya annyi, hogy egy 1.8-as is megy úgy egy szintig simán. viszont annyit fogyaszt, mint egy 25i. de jó motor amúgy. viszont a fő gond a kasztni. iszonyat szeretnek rohadni. főleg ha sérült volt, márpedig a nagyrésze az volt, akkor pláne.
én azt mondom, hogy a hátsó futóműkiszakadás itt is jelen van. én két E36 20i-t is láttam aminél ki volt. javítható amúgy.
én már most E46-ot sem vennék. magyra piac tele van lestrapált, sokszor bontás elől kintről behozott példényokkal. időm és idegrendszerem nem volna a kereséshez. kevés az olyan autót, amit tényleg azért adnak el, mert típust váltanak, vagy tényleg nagyon kell a pénz, amúgy az autónak nincs baja. mert vagy van baja, azért eladó, vagy nincs pénz, de akkor javítani, karbantartani sem volt pénz.
én azt tudom mondani, hogy sok sikert és kitartást. szerintem inkább külföldön érdemes nézni, ahol kevésbbé van télen sózás.


Meglesem még a nem magyar papíros autókat is, úgy kicsit nagyobb a választék.

Visszatérve a Diesel-esekre, ezeket mennyire ajánljátok? Mert ahogy olvastam ezeket jóval drágább fenntartani... Ezekből találtam jóárasat még E46-ból is, bár ezek sztem megint olcsó húsnak,... kategória.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-9403032
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-9446020
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-9436834
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-9382387

Bár annyit úgy se mennék vele, hogy megérje a diesel... , csak az a turbó el tudja csavarni az ember fejét...






Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2015. október 13. kedd, 13:28

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. október 13. kedd, 09:28


theprob írta:
YELLOW írta:
theprob írta: Sziasztok!

Első kocsi vásárlása előtt állok és mivel egy 3-mas már nagyon régóta álom, így elkezdtem nézegetni a 90-2000 közötti, környéki modelleket. 320i E36-ot konkrétan, ezek azok amikből olyan áron láttam eladó kocsikat, amiket meg tudnék még magamnak engedni pár hónap múlva (700k-s plafon).

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni a rutinos és rapasztalt BMW-s (leendő) kollégáktól, hogy mennyire reálisak az elképzeléseim? Mennyire lehetnek megbízhatóak ezen évjáratú autók ebben az árkategóriában, valamint, hogy benzines verzióval mennyire járnék jól/rosszul. Volt egy cikk a vezess.hu-n ezen témában és ott a dízel verziót eléggé lutrinak írták le, továbbá az áruk is jelentősen drágább.

Amikkel eddig szemezgettem, általam megítélt szimpatikussági sorrendben (csökkenő sorrendben):

1. Leírás alapján "túl szép, hogy igaz legyen" kategória, szerintem. Ettől ftlen képek alapján szépnek tűnik.

2.

3.

Előre is köszönöm a segítségeteket!



1: ha igaz volna már nem lenne meg. lóg az ajtókárpit, a tetőkárpit. valószínű agyon tisztították. de mondom már rég elvitték volna.
2: talán ezt, de a bőr nagyon repedezett
3: miért cseréltek motort?

képekről ennyit. ha valami tetszik meg kell nézni élőben.


Persze, nyilván meg kell nézni élőben. Most inkább magára az e36-ra, a benzines verzióra voltam kíváncsi, meg, hogy ennyiért lehet-e találni normális autót. Máshol azt írták, hogy az E36 eléggé rizikós, mert sok a nagyon ratyi állapotú. Bár szerintem ez minden szériára, márkára elmondható.

Egyébként döntés meghozása előtt biztos ráengednék az autóra egy szerelőt vagy állapotfelmérést kérnék. Zsákbamacskát én sem akarok venni.



E36 előnye anniy, hogy ekkor még elég jó, megbízható motorok voltak. 20i hátránya annyi, hogy egy 1.8-as is megy úgy egy szintig simán. viszont annyit fogyaszt, mint egy 25i. de jó motor amúgy. viszont a fő gond a kasztni. iszonyat szeretnek rohadni. főleg ha sérült volt, márpedig a nagyrésze az volt, akkor pláne.
én azt mondom, hogy a hátsó futóműkiszakadás itt is jelen van. én két E36 20i-t is láttam aminél ki volt. javítható amúgy.
én már most E46-ot sem vennék. magyra piac tele van lestrapált, sokszor bontás elől kintről behozott példényokkal. időm és idegrendszerem nem volna a kereséshez. kevés az olyan autót, amit tényleg azért adnak el, mert típust váltanak, vagy tényleg nagyon kell a pénz, amúgy az autónak nincs baja. mert vagy van baja, azért eladó, vagy nincs pénz, de akkor javítani, karbantartani sem volt pénz.
én azt tudom mondani, hogy sok sikert és kitartást. szerintem inkább külföldön érdemes nézni, ahol kevésbbé van télen sózás.